Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalgroepje via Whatsapp

15-10-2016 20:31 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik probeer wat kilo's kwijt te raken en ik merk dat ik behoefte heb aan wat support. Het lijkt me prettig om een whatsapp groepje te starten. Wie wil er meedoen?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk, ik kom maar niet in de motivatie
Ja, wil ik ook wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het ook wel weer gaan proberen. Lijkt me leuk
Lijkt mij ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Als jullie me een persoonlijk bericht met jullie nummer sturen, dan voeg ik jullie toe!
Gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil op zich wel meedoen maar hou mijn identiteit op het forum liever privé.
Alle reacties Link kopieren
Gestuurd!
Tip: gebruik Kik ipv Whatsapp. Dan kun je elkaar vinden op gebruikersnaam ipv telefoonnummer. Kan me zo voorstellen dat niet iedereen zomaar een telefoonnummer wil geven aan een onbekende
Alle reacties Link kopieren
quote:AdenoEndo schreef op 15 oktober 2016 @ 21:24:

Tip: gebruik Kik ipv Whatsapp. Dan kun je elkaar vinden op gebruikersnaam ipv telefoonnummer. Kan me zo voorstellen dat niet iedereen zomaar een telefoonnummer wil geven aan een onbekendeOok een goed idee!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel!
quote:AdenoEndo schreef op 15 oktober 2016 @ 21:24:

Tip: gebruik Kik ipv Whatsapp. Dan kun je elkaar vinden op gebruikersnaam ipv telefoonnummer. Kan me zo voorstellen dat niet iedereen zomaar een telefoonnummer wil geven aan een onbekendeHoe gaat dat dan? Kan ik dat downloaden in google play store?
quote:KaitlynTodd schreef op 15 oktober 2016 @ 21:42:

[...]





Hoe gaat dat dan? Kan ik dat downloaden in google play store?Ja, is beschikbaar voor zowel Android als iPhone. Je maakt een account aan met gebruikersnaam en die naam kun je dan geven aan degene met wie je wilt chatten. Verder werkt het in grote lijnen hetzelfde als WhatsApp, maar dan dus anoniem(er). Als je in de Play Store zoekt op Kik, moet je de app hebben met een plaatje van een zwart tekstballonnetje met in groene letters Kik erin en een blauwe punt. Kan geen plaatje plakken via mobiel, sorry
En nee, ik heb geen aandelen
Gevonden, ben nu aan downloaden.

Ik ben op kik KaitlynTod. Hetzelfde als hier, maar 1 D ipv 2
Ik zou ook graag meedoen!
Ik snap kik niet. Doe wel WA
Alle reacties Link kopieren
quote:KaitlynTodd schreef op 15 oktober 2016 @ 22:06:

Ik snap kik niet. Doe wel WAIs hetzelfde als WA, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mee doen via WhatsApp
Alle reacties Link kopieren
quote:KaitlynTodd schreef op 15 oktober 2016 @ 22:06:

Ik snap kik niet. Doe wel WAWat snap je niet? Kik werkt hetzelfde als WA, behalve dan dat je telnr privé is.
Alle reacties Link kopieren
Wil ook wel graag meedoen.

Liefst via whatsapp gezien ik weinig zin heb kik te moeten downloaden. Krijg nu al voortdurend de melding dat ik te weinig opslagruimte heb :( En verwacht hier geen stalkers of iemand die met de verrekijker in de bosjes gaat liggen loeren of ik wel met mijn grijpgrage jatten van die doritos af blijf...
The rain wil eventually stop and if not, we will learn to row.
Alle reacties Link kopieren
Hoe moet ik de groepsapp voor me zien? Eerst iedereen aan elkaar voorstellen? Wil je daar elkaar alleen oppeppen? Of ook recepten delen en resultaten doorgeven aan elkaar?



Als het voor mij wat meer duidelijk is wat je bedoeling precies is heb ik wellicht ook interesse :-).
Ik was al begonnen, 3 weken geleden, maar laatste week toch weer wat minder bezig geweest.

Ik ben net als Dotje ook wel benieuwd naar de vormgeving?



Ik wil een ongeveer 5 kilo vet kwijt, is net wat anders dan 50 kilo bijvoorbeeld.
Ik ben ook bezig met sporten en gezond doen, maar wil mijn vet % omlaag. Een bepaald aantal kilo's heb ik niet op het oog. Als dat geen probleem is, doe ik graag mee via kik. Hoe doe ik dat? (Even de app downloaden..maar dan? )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven