Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met een bmi van 30+

16-11-2016 11:06 771 berichten
Topic voor afvallen bij een hoge bmi.

Dit topic is niet bedoelt voor de 'slanke' formummers die voor de feestdagen 3kg kwijt moeten maar voor de forummers die echt naar een gezonde bmi willen, dus serieus wat kilo's moeten verliezen.



Ik zal later deze tekst wijzigen en een tabel maken als er meer mensen mee willen doen.



Wil je mee doen? Vul deze dan even in:

Nickname:

Leeftijd:

Startgewicht:

Streefgewicht:

Methode van afvallen:



afvallen naar een gezond gewicht Nicknameleeftijd methodestartgewichtstreefgewichthuidige gewichtafgevallendatum gewichtSaartje00740EGA1107588,8-21,217/4paper-clip41>bewegen, bewust eten95,17376,6-18,510/4Hollandstheemutsje42minder eten, meer bewegen11085100-1010/4janneketanneketoverheks37gezond eten,weight care98,88589,2-9,613/40401201624dieet, bewegen122107111,5-8,518/4Beelicious33dieet + bewegen98,48090,7-7,717/4Elf_22eetmeter786071-727/3LL0915l26gezond eten847079,3-4,73/4Badlands33>bewegen, gezond eten10693103,3-2,76/3Indie47bewegen82<7081,0-110/4Cootjecatootjegezond eten, meer bewegen898088,4-0,427/3DKB2223gezond eten, kcal tellen, sportschool110100108,5-1,518/4Mepi23meer bewegen, minder snaaien11480114-17/4een maand niet gereageerd:3 aprilaardbeitje89?leest mee???-7,529/1Ma-de-lief-ke40kcal tellen927290-2,413/2puss in bootz455:2878086,6-1,416/2Rozediamant20gezonder eten, meer bewegen107,985106,4-1,520/2boannan42 kcal tellen90,77087,3-3,4the_healthy24sporten en opletten91,37087,2-4,120/2ranma24>bewegen, gezond eten kcal tellen105,288100,7-4,513/1Watermeloenn22gezond eten, niet snaaien, bewegen116,275109,7-7,330/1



*sta je er nog niet bij? Dan heb ik nog geen tijd gehad om je erbij te zetten. Komt goed!



let op! Maandag = weegdag. Zet in je post je huidige gewicht en hoeveel je in totaal bent afgevallen en dat zet ik je erbij in de tabel!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen gewogen en weeg nu 89,6 in totaal is er nu 2,4 kg af
Goedemiddag allemaal!



Jeetje paper-clip, dat is dan wel heel ongelukkig geweest! Heb je er erg veel last van? Hopelijk herstel je snel en heb je volgende week weer een lager getal op de weegschaal.



Herkenbaar beelicious, ik kom normaal gesproken ook altijd aan in het weekend maar nu me goed gedragen: ik weeg nu 73,6 kilo, dus dat is een hele kilo eraf sinds vorige week maandag en -4.4 in totaal



Goed bezig Madeliefke!
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen woog ik 99,4 kilo. Er is dus 10,6 kilo af.

Sterkte Paperclip! Niet zo mooi
Thanks ! Zoon sprong een week geleden iets te enthousiast bij ons in bed en landde met zijn knie in mijn ribben. In eerste instantie ging het wel maar ik bleef er veel last van houden dus van de dokter pijnstillers gekregen
Alle reacties Link kopieren
Hier niets afgevallen deze week... maar goed, dit weekend flink van de trap gevallen en dus wat minder bewogen.. (en slecht gegeten met de verhuizing)
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Ik was me vegeten te melden maandag. Maar ook hier geen grammetje minder dan vorige week,grrrr.

Ik ga er na de verjaardag van zoonlief maar weer eens een Weight care weekje tegen aan gooien denken ik..
Hoooi, lang niet geweest hier. Kon de moed niet vinden.



Het lukt voor geen meter met afvallen. Ik hoop dat ik nog even in de tabel mag blijven, ben hard op zoek naar mijn ruggengraat.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wanneer de tabel word bijgewerkt trouwens?
quote:saartje007 schreef op 16 februari 2017 @ 14:56:

Weet iemand wanneer de tabel word bijgewerkt trouwens?Wanneer TO tijd en zin heeft denk ik.
Wauw Saartje, meer dan 10 kilo al, wat knap!



Paper-clip, hoe is het inmiddels met je ribben? Ben je al van de pijnstilling af of nog niet?

En jij dus ook in de lappenmand 04012016, heb je je erg bezeerd bij je val? Jammer dat er niets af is, maar heel begrijpelijk in combinatie met verhuizen en je val. Volgende week is er vast weer wat af!



Vervelend Janneke! Misschien werkt zo'n Weight Care (dat zijn repen en shakes toch? Mijn moeder heeft die producten ook een tijdlang gebruikt om af te vallen) week wel om je systeem even goed op te schudden. Doe ik soms ook op aanraden van de diëtiste, niet met shakes ofzo dan maar soms een dag maar rond de 1000 calorieën eten en dan af en toe een dag weer rond de 2000/2500. Volgens haar werkt dat heel goed om je lichaam niet 'lui' te maken omdat het dan niet gewend raakt aan dagelijks dezelfde hoeveelheid calorieën, en het lijkt te werken.



Wat vervelend dat je motivatie verdwenen is Puss, zomaar opeens of is er iets voorgevallen (drukke tijd, gestresst oid)? Moet je voor je werk nog steeds veel buiten de deur slapen/eten etc.?

Goed van je dat je het topic iig weer gevonden hebt, is een eerste stap in de goede richting!



Hier gaat mijn gewicht na een week of 2 wat aankomen/blijven hangen dus weer wat omlaag. Morgen heb ik weer een afspraak bij mijn diëtiste, dus morgenochtend ga ik ook even op de weegschaal. Ik merk wel dat het erin is geslopen dat ik nu zowel op maandag als op vrijdag weeg (omdat mijn bezoek aan de diëtiste eigenlijk altijd op een vrijdag is) en dat vind ik eigenlijk best vervelend, ik merk dat ik veel te obsessief bezig ga in mijn hoofd met die weegschaal. Dus vanaf maandag ga ik weer 1 keer per week wegen en niet meer. Moet sowieso ook even kijken wat ik überhaupt wil met de diëtiste. Ik vind het idee van een stok achter de deur wel fijn namelijk, maar ik heb niet het idee dat ze me zoveel nieuws verteld heeft: ik weet prima hoe ik gezond moet eten en dat ik meer zou moeten bewegen, maar het ook nog doen is stap 2 Hoewel eten eigenlijk prima gaat tot nu toe (maar goed, ben ook pas anderhalve maand bezig), maar mezelf met mijn luie kont van de bank af krijgen, pfff....
Alle reacties Link kopieren
Elf, ik had mezelf flink bezeerd ja.. mijn hele linkerkant (arm, schouder, been, voet en noem maar op) maar goed, gisteren een stukje gelopen en vandaag met mijn zoontje bijna een half uur gefietst! We zijn de buurt gaan verkennen en ik ben zo ongeveer 5 keer verkeerd gereden haha



Ik vind het wel lastig om weer goed te eten... we hebben nog koek enzo in huis wat we hadden gehaald voor de verhuizers, lastig om af te blijven!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Dat is een flinke smak geweest dan 04012016 ! Hier gaat het gelukkig beter, nog 1 pil en dan ben ik van die rotzooi af. Hopelijk dan ook geen pijn meer. Zoon was iets te enthousiast en sprong bij ons in bed zo met zijn knie tussen mijn ribben au !

Ga maandag maar weer eens kijken of al dat vocht verdwenen is al denk ik van niet want iedere avond zie ik de randjes van mijn sokken in mijn kuiten staan



Volgens mij is deze van jou Puss, gevonden hoor !

04012016, ai. Hopelijk voel je je nu al weer wat minder bont en blauw?

Leuk, een nieuwe buurt! Van verkeerd fietsen kom je altijd weer uit op nieuwe leuke toeristische routes, moet je maar denken



paper-clip, fijn dat je van de medicatie af bent! Ik hoop op een mooi resultaat op de weegschaal morgen voor je!



Hier was ik vrijdag opeens een halve kilo zwaarder dan maandag, dat was wel enigszins demotiverend. Toevallig dus ook dezelfde dag een afspraak bij de diëtiste dus toen kon ik wel even tegen haar aan klagen en horen dat een halve kilo schommeling niks is, altijd fijn

Gisteren wel wat te veel calorieën naar binnen gewerkt, had een avondje uit met vriendinnen en hoewel ik niet eens zo heel veel alcohol drink (mijn tolerantie is erg laag haha) tikt het toch behoorlijk aan. Dus vandaag rustig aan en dan hopelijk morgen weer een beetje naar beneden op de weegschaal!
Maandag weegdag



Na een weekend ziek zijn vliegen de kilo's er wel af haha. 90,6 gaf de weegschaal aan. Dus nu 7,8kg eraf! Blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen!



106,4 mijn motivatie is ver te zoeken
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Hier nu ook ziek, dit is al de tweede keer in 2 weken tijd. wat je zegt Bee, kilo's verdwijnen daardoor wel iets sneller. Weeg nu 78.8 is -5.2 kilo totaal!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen! Hier 114.5 dus nu 7.5 kilo alweer kwijt! En bijna op de helft van mijn eerste doel
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Vorige week heb ik me niet gewogen omdat ik het veels te druk had met afstuderen! Heb de vorige week ook bijna niet gesport of echt rekening gehouden met eten, maar toch ben ik afgevallen. Nu deze week maar weer lekker gaan sporten, daar heb ik nu wel tijd voor nu ik afgestudeerd ben ^^.



ik weeg nu ; 87,2
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die ziek zijn geweest is het een aangename verrassing, bijkomend voordeeltje!

Ik woog vanmorgen 97.6 kilo, dus is er 12,4 kilo af. Ik schrijf niet vaak, maar lees wel mee en ga door met gezond eten
Nog steeds schrikken op de weegschaal, aan de dokter gevraagd hoelang ik ongeveer vocht vasthoud en dat kan nog wel 2 weken duren zei hij

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik deze week niet meer ga wegen en volgende week ga ik op wintersport dus dan heb ik geen weegschaal in de buurt. Hopelijk op 5 maart dus weer lachende smileys van mij



Rib gaat gelukkig beter, doet alleen zeer bij niesen en hard hoesten, nu maar oppassen dat ik niet te pletter val met skien en weer in de lappenmand kom te zitten.
Goed bezig allemaal!



Ik was vrijdag aangekomen en dat is er nu weer af, zit nu op 73,4 kilo. Gaat wel heel langzaam nu al, dat is wel demotiverend... Maar goed, totaal dus -4,6!



Fijn dat je rib al beter voelt paper-clip, lekker dat je volgende week op wintersport gaat! Maar inderdaad maar wel voorzichtig doen. En voor 5 maart gaan we voor deze:
We hebben een nieuwe top 5!
Ik zie net dat mijn gegevens niet helemaal kloppen/incompleet zijn!



Ben begonnen op 78 kilo, dus ik zit nu op -4,6. Ik ben 22 jaar en mijn streefgewicht is 60 kilo. Zou dit bij de volgende keer tabel aanpassen misschien meegenomen kunnen worden? Dank alvast
mijn gewicht gaat weer keihard naar beneden sinds een dag of 2. Ik zit weer bijna op de 78,1 van voor de pijnstilers !

Was het dus toch echt allemaal vocht. Wat een troep is het toch eigenlijk...

Ik ga morgen weg dus allemaal een fijne vakantie (voor wie nog geen vakantie heeft) en tot 6 maart !
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat de tabel is bijgewerkt. Ik ben nog steeds goed bezig, ondanks dat het gezin de afgelopen week zowel pizza als chinees heeft verorberd. Ik heb niet meegedaan. Ik weet dat ik dan los ga. Ik kon het de afgelopen weken niet laten om elke dag even te kijken wat ik weeg en het viel me op dat ik gedurende week een dag of vier stilsta en dan weer een paar dagen in beweging ben. Ik schrik er niet van, zolang ik weet dat ik alles goed gedaan heb weet ik dat ik toch weer ga afvallen. Ik moet wel stoppen met het dagelijks wegen natuurlijk, maar in het begin kan ik me nooit inhouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven