Lijf & Lijn alle pijlers

Botox, hoe snel merk je iets?

01-11-2016 09:01 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb gisteren voor het eerst mijn fronsrimpel laten behandelen met Botox. Ik merk er nog helemaal niks van, kan alles nog bewegen.

Ik weet dat het 2 tot 3 dagen kan duren voordat je iets begint te merken van de Botox, maar toch... Ongeduldig.

Je zou toch denken dat je iéts voelt...

Ervaringen met Botox hier? Duurde het bij jullie ook enkele dagen voordat je wat begon te merken?



Grtz Jackie
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg botox in mijn masseter, is wel een grote spiergroep. Bij mij duurt het ongeveer een week.
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethrose schreef op 01 november 2016 @ 09:04:

Ik krijg botox in mijn masseter, is wel een grote spiergroep. Bij mij duurt het ongeveer een week.Dank je. Ja, ik weet wel dat je even geduld moet hebben met Botox maar ik had ergens toch verwacht dat ik iets zou voelen ervan.
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Had enige tijd geleden iemand gezien die twee jaar later nog iets merkte: opnieuw een afstotingsreactie van de botox. Heeft drie dagen in het ziekenhuis mogen liggen en dat was niet de eerste keer voor deze persoon.

Nou is dat maar een iemand op de heel veel mensen waarschijnlijk, maar toch.
Alle reacties Link kopieren
quote:chirpy schreef op 01 november 2016 @ 10:08:

Had enige tijd geleden iemand gezien die twee jaar later nog iets merkte: opnieuw een afstotingsreactie van de botox. Heeft drie dagen in het ziekenhuis mogen liggen en dat was niet de eerste keer voor deze persoon.

Nou is dat maar een iemand op de heel veel mensen waarschijnlijk, maar toch.Dit is toch totaal niet relevant?
Bij mij pas na een week of twee altijd.'
Alle reacties Link kopieren
quote:chirpy schreef op 01 november 2016 @ 10:08:

Had enige tijd geleden iemand gezien die twee jaar later nog iets merkte: opnieuw een afstotingsreactie van de botox. Heeft drie dagen in het ziekenhuis mogen liggen en dat was niet de eerste keer voor deze persoon.

Nou is dat maar een iemand op de heel veel mensen waarschijnlijk, maar toch.



Rot voor haar zeg. Ja, het lichaam kan Botox afstoten.

Living on the edge!
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
Het duurt 4-10 dagen voor je de werking opmerkt. Per persoon en per merk verschillend.
Alle reacties Link kopieren
Hee Jackie_o.



Misschien ligt het er ook aan wat voor soort Botox je hebt gehad en waar je het hebt laten doen? Ik heb het bij Esthetisch Centrum Jan van Goyen laten doen met het echte Botox merk. Ik voelde het na 8 dagen ongeveer en ik maakte me ook zorgen natuurlijk eerst. Maar wees gerust, het komt vanzelf. Wel vreemd dat ze hebben gezegd dat het 2 tot 3 dagen duurt? Bij mij hebben ze me toen gewoon duidelijk verteld dat het langere tijd in beslag kan nemen totdat je wat merkt en dat je je dan geen zorgen hoeft te maken. Maar no worries joh, komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Het is helemaal goed gekomen! De rimpel is al bijna weg en het voelt heerlijk ontspannen om niet steeds te fronsen. Wat ben ik hier blij mee!

Bedankt voor jullie reacties
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Super dat het goed is gekomen Jackie en wat fijn dat je blij bent met het resultaat! Daar gaat het ook om.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2017 13:30
Reden: enquete
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven