Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 - Deel 5!

09-03-2016 11:04 3549 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 4 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!
Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!
We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.
Succes iedereen!

Deel 4 kun je hier terug vinden als je wilt terug lezen.

NaamLftd/lengteStartdatumStartgewichtVorigVorigHuidigStreefTotaal
Hout-kacheltje44 / 1.76 02-01-2017100,280,280,2---7820
Jane-Ice42 / 1.6013-07-201764,160,359,3---544,8
Eline18823 / 1.6814-07-2017110,9107,898,7---7012,2
Ariël14933 / 1.6926-12-201789,1---------74,9---
Saga196651 / 1.7018-08-201777,673,872,7---654,9
TheaM57 / 1.6821-08-2017119,8103,8102,6100,69819,2
Melanievv8828 / 1.7224-08-2017124,4109,4106,1102,374,422,1
Lieve_Lee34 / 1.6828-08-2017103,199,695,6---657,5
Mammalin41 / 1.7218-09-201794,792---------2,7
Loes3434 / 1.7419-09-20178882,880,579,6708,4
Drackie29 / 1.6122-09-201796,487,586,584,95811,5
MiniMe333 / 1.7004-11-2017117113,3112,7109,7807,6
dinie1990-- / 1.--06-11-201766,7---------58---
Redmissy37 / 1.7608-11-201775,77574,5---683
pixymama37 / 1.5207-07-20177964,2------55---
Ericoss28 / 1.7525-09-201792,377,676,574,97017,4
Mauvi---/1.7409-10-201710089,486,885.97314,1
Shakedd---/---22-11-201792,2---------75---
Daniella---/1.7622-11-2017107,7101,7------706
Jaanz28/1.7824-11-201792,290,186,7---755,5
anoniem_205093 wijzigde dit bericht op 26-12-2017 11:03
79.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn energie zit niet in een dip. Ben nu ruim drie weken bezig en het lukt mij wel om 4 keer in de week te sporten. Gewicht raak ik niet kwijt maar mijn vetpercentage gaat gelukkig wel naar beneden.

Eind deze week mag ik een week stap twee doen. Spannend, ben benieuwd hoe dat gaat. Ben wel bang om als ik dan iets mag eten wel teveel te gaan eten. Maar eerst nog twee dagen 'strak regiem'.
Alle reacties Link kopieren
Zo ik hoop er nu nog snel 9,1 af te krijgen dan daarna nog meer maar dan heb ik weer n doel behaald! Zou tof zijn als dat lukt voor 8 april dan ga ik een dag weg incl uiteten. Op dat moment laat ik cb wel ff los en dag later weer in regime.

Morgen toch weer ff de weegschaal op
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Hahaha bedankt voor jullie passie ten opzichte van het onrecht! Ik ga het vanavond zeker regelen! En goede tip van de Atkinsreep overigens! Het is me gelukt om wat poeder te stelen van de shakes gisteren en eergisteren, maar ik merkte wel dat ik gisteren echt helemaal op was. Aan het eind van de werkdag ben ik oprecht op de grond gaan zitten omdat ik niet meer kon. Daarna moest ik nog 8 km fietsen en anderhalf uur privéles voordat ik mijn soepje mocht om 20.40u. Niks wat ik niet kon, maar niet heel prettig.



Ava wat ben je lekker bezig! Geweldig dat je al gaat opbouwen!! Ga je ook echt alle nieuwe stappen 2 weken volgen daartoe?



Francissie, de lage energie blijft wel vrees ik. Dit is waarom zo veel mensen toch af en toe toegeven en er iets bijeten omdat ze anders het gevoel hebben niet meer te kunnen. Maar je lichaam kan veel hebben hoor :D. En anders maar gewoon even zitten of de muur vasthouden.



Jojip fijn dat jij wel zo veel energie hebt! Hoe komt het dat je geen gewicht kwijtraakt?? Helemaal niets?



Senna die 9,1 kg eraf heb je vast zo binnen!!! Je gaat als een speer!



Vandaag een dag met veel deadlines voor mij (die ik mogelijk nu een beetje uitstel met deze post :p), tussendoor in de pauze even stemmen uiteraard (ik ben oprecht een beetje zenuwachtig voor de uitslag! Niet alleen of "mijn" partij wint, maar vooral dat er eentje niet wint.. of eigenlijk meerdere partijen), vanavond meteen door naar de weegjuf en dannnnnnnn voor het eerst sinds eind januari, écht vast voedsel!! :D
RRR
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend al - 16,6! Nog 8,4. Heerlijk voor de motivatie dit. Kan echt met plezier de weegschaal op nu
Alle reacties Link kopieren
Bam! Precies 1 week bezig en -7,5kg!!



ZOndag op maandag zat er ineens wat bij, zo demotiverend... Maar ik ben ook ongesteld, dat speelt vast ook mee... (en dat verschil was er vanochtend weer af hoor :-) )

En gister had ik het zwaar; laaaange werkdag en thuis was ik ineens erg duizelig, maar ff rustig aan gedaan (had ook veel te veel koffie en te weinig water gahd)

Mijn consulent zit tegenwoordig in een dorp verderop, dus ineens ruim een half uur fietsen ipv 5 minuutjes. Dus heb ik maandag afgesproken dat ik 1x per 2 weken kom. Dus de volgende keer dat ik daar kom, begint m'n eetweek Haha, daar kan ik nu al naar uitkijken, receptjes verzinnen enzo



@Cavia: wat ga je eten? Weet jedat al? Ooh, wat zal dat lekker zijn <3



Zet 'm op allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Zo lekker maiden! Ik had de eerste week 7, bizar dat je zoveel kunt verliezen! Ik ga deze week ook voorstellen om voortaan 1x p 2 weken te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Ik ga vanaf 27 maart van start met CB.

Ik ben na meerdere miskramen en uiteindelijk een goeie zwangerschap, helaas 20kg aangekomen (die er dus ook aangebleven zijn).

Heb ook een zittend beroep (receptioniste) dus aal veel beweging kom ik overdag niet. Wel probeer ik zo veel mogelijk met mijn zoontje te wandelen.

Mijn valkuil is het avondeten. Ik hou van koolhydraten……..Rijst, macaroni etc.



Maar nu met de zomer in aantocht wil ik heel graag wat kilo’s verliezen. Zou graag met een fijner gevoel met mijn zoontje willen gaan zwemmen van de zomer.

Dat is mijn uiteindelijke doel. Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan, maar ik vermoed dat er zo’n 20-25kg af moet.



Vind het leuk om hier wat te komen lezen en eventueel schrijven als dat mag?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Welkom lovelylady! Dat doel is zeker haalbaar hoor! Ik ben in februari gestart en zit nu op -16,6. Gaat razendsnel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lovelylady, welkom!



Ik heb het even moeilijk. Ik heb de koelkast al minstens 6 keer geopend. Net maar wat vroeger mijn avondeten genomen. Ik ga om vijf uur sporten dus om vier uur eten is dan niet heel vroeg. Hopelijk kan ik vanavond de koelkast dicht laten.
Alle reacties Link kopieren
Soooooo Maiden, van harte gefeliciteerd met je verlies!!! Geweldige vliegende start!!

Ik heb nog niet kunnen beslissen wat ik ga eten! :D Luxeprobleem. Er komen twee meisjes eten en de een eet geen varken, de ander geen kip en eieren. Als ik alleen was zou ik een grote zak champignons wokken met een kipje en tijm, maar nu weet ik het nog niet zo goed. Misschien een lekkere salade met tonijn uit blik en veel groenten en voor hen dan een groot turks brood met dipsaus erbij .



Welkom lovelylady!! Heel veel succes en plezier! Ga je met stap 1 beginnen?

Het kan inderdaad heel snel gaan, hoewel met 20-25 kg ben je er sowieso vrij snel! En nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Je verhaal raakte me meteen..



JOJIP JE KUNT DIT!! Hou je vast aan je doel! Je weet al dat je dit kunt. Neem een lekker glas spa rood na het sporten, neem een lange douche en ga dan op bed een boek lezen. Weet je ook waarom je steeds in de koelkast staat te staren? Heb je echt honger? Verveel je je? Goed om even bij stil te zijn wat je daar eigenlijk zoekt in plaats van eten dat je toch niet wilt nemen.
RRR
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar hoor Jojip... Ik had het gister zo zwaar, pfff.... En nu ook best wel, dan neem ik maar een smintje; met die mega pepermuntsmaak heb ik minder de neiging iets in mn mond te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom lovelylady en heel veel succes!



Maiden, wat fijn met zo'n eerste week.



Ava, wat heerlijk dat je kan beginnen met opbouwen. Als ik mijn weegschaal aanhoud ben ik 14 kilo kwijt. Moet er nog 6 en dan wil ik de fases af. Zit nu weer na mijn wintersport in eerste week fase 1. Ik denk dat ik na de derde week in fase 2 blijf. Of ik de zes nu heb gehaald of niet. Ik ga van 1,5 per week uit dus ik ga die andere 3 dan in fase 2 doen. Pas daarna door naar fase 3. Mooi plan in theorie maar hoop dat het ook zo gaat in praktijk haha!



Senna, je doel ga je zeker halen! Go for it!



Jojip raak je helemaal niets kwijt zeg je? Na drie weken? Wat zegt je consulente daar over dan?



Vraagje....ik had gelezen dat er nog iemand tegelijk met mij op wintersport is geweest. Ben vergeten wie. Hoe is het die persoon vergaan?



Gr.
Alle reacties Link kopieren
Ohw balen! Heel verhaal getypt en toen ging het mis met plaatsen... nog maar een poging.



Welkom Lovelylady! Heel veel succes, gaat je vast en zeker lukken!



Die eerste weken zijn ook super lastig. Ik was echt 2 weken futloos, hongerig en super chagerijnig maar daarna gaat het echt beter, je moet er even doorheen. Dus koelkast dichthouden, er staat toch niets in wat je mag hihi.



Ava ben heel benieuwd hoe het opbouwen bij jou gaat! De eerste die via de nieuwe methode op gaat bouwen denk ik toch? Ik ben gisteren weer naar de weegjuf geweest en was weer 2,5 kilo kwijt in 2 weken tijd echt bizar! Gaat haast harder dan toen ik strak de 500 volgde.



Vanmorgen gaf de weegschaal 65,6 aan heb er gauw een foto van gemaakt haha. Te bedenken dat ik daar ooit 140 heb zien staan...
Alle reacties Link kopieren
@Lau83 WAUW, wat ben jij veel kwijt dan zeg!! Met alleen CB? Je bent een heel mens aan gewicht kwijt zeg



Ik heb mezelf gister gekweld door filmpjes van Tasty te kijken; allemaal recepten. Dom dom dom...

Maar: ik heb niet gesnaaid *trots* En toen er vanochtend weer een kilo af was, weet ik weer waar ik het voor doe he
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Lau jij bent veel kwijt wat goed en je valt dus nog steeds af! Wat fijn! Ik volg idd het nieuwe programma geen idee of ik de eerste ben.



Lovelylady, herkenbaar verhaal en het gaat je vast lukken.



hout-kacheltje, wij gaan gelijk op. Het liefst wil ik ook nog zo'n 6kg kwijt.



jojip, wat vreemd dat je niet afvalt. Verlies je wel cm's?



Maiden, wat een lekker begin!



Cavia, hoe was het bij de weegjuf? Volgens mij ga ik alle stappen 1 week volgen. Vind het ook wel wat overdreven om nog 14 weken bezig te zijn met afbouwen. Dat is bijna langer dan dat ik bezig ben geweest.



Senna, jij gaat ook lekker zeg!



Pfff, ik vind het maar lastig met eten erbij. Sinds kort zit ik door omstandigheden ook thuis. Ook niet echt goed voor de lijn.

Ben nu maar plakjes komkommer aan het snacken en dan vanavond minder groente. Straks nog even een wandeling maken het is heerlijk buiten!
Alle reacties Link kopieren
Ja is ook wel lastig he Ava, dat je er weer over na moet denken vooral...



Nee ben niet zoveel met CB afgevallen hoor! Ik ben bijna 10 jaar terug van de 140 kilo naar de 75 kilo gegaan door gezond te eten en te sporten. Dat een paar jaar zo vol kunnen houden en toen werd ik zwanger van de eerste en bleef er 10 kg "plakken" en van de tweede nog eens 15 kilo. Ik ben in september met CB begonnen op 103, en nu dus 65,6.
Alle reacties Link kopieren
Wat knap Lau! Hoeveel calorieen eet je nu per dag en weet je de verhouding ook? (Eiwitten, koolhydraten en vet?)

Wat is je ideale gewicht? En hoe lang ben je?

Super hoor.....je bent meer dan je nu weegt kwijt. En heel erg knap dat je eerste deel kwijt bent geraakt door eetverandering en sporten!



En wat is de lengte van de rest als ik mag vragen met hun streefdoel?



Ik ben 176,5 Ik ben 2 januari begonnen.....

Was 100.2 en wil bij 80 met afbouwen beginnen. Uiteindelijke doel? Tussen 75-78





Ava, volgens mij zijn wij de hele tijd redeljjk gelijk opgegaan. Als ik me niet vergis hebben wij bijna dezelfde lengte en startgewicht gehad? Herinner ik me dat goed?

Ik heb trouwens begrepen dat ik elke stap twee weken moet volgen.

Weet ook niet waarom maar hoef jij het maar 1 week te doen?



Ow maiden, die filmpjes heb ik ook via fb. Dan denk ik maar....dát is een lekkere voor als ik straks klaar ben! Maar met mate natuurlijk want sommige recepten....



Echt niemand anders wezen skieen???? Hmmm ik word gek!



Gr.
Alle reacties Link kopieren
Ik beb 180 cm lang startgewicht 166,4 op 2 februari. Donderdag zat ik op 149,8 nu dus - 16,6. Doel is eerst onder de 100 dan 90 dan 80 ik wil graag maat 40/42/44 ben zelf wel wat breder gebouwd en als slanke 16 jarige had ik maat 42 kleiner paste niet op mijn heupen
Alle reacties Link kopieren
Hout-kacheltje, ik sla ook steeds recepten op en heb sinds kerst 5 nieuwe receptenboeken erbij waar ik dus nog niks mee kan.

Man kookt voor zich zelf en voornamelijk uit pakjes en zakjes. Dingen die we normaal nooit eten maar hij erg lekker vindt.



Wij gaan idd gelijk op. Ik ben 4 januari begonnen.

Ik ben 1,79m start gewicht 90,4kg en weeg nu 76,2kg

Wil heel graag naar de 68 kg maar met 72kg ben ik ook heel blij. Ben al heel blij met dit gewicht maar zou er nog wel iets af willen voor het mooie
Alle reacties Link kopieren
Senna, heel goed die doelen stellen. Dat gaat je zeker lukken!



Ava, ik zal blij zijn als ikbij de 80 ben zodat ik de fases af kan lopen.



Vandaag wezen wegen en zoals ik al had gezien op de weegschaal thuis was hetgeen ik met de wintersport was aangekomen er weer af plus nog een extra kilo. -2,4 kilo.





Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Hoop dat jullie het leuk vinden als ik hier meeschrijf

Een aantal jaren geleden ben ik 25 kilo afgevallen met cambridge. Helaas zonder goede afbouw gestopt en na een burnout zitten alle kilo's +10 er weer aan. 2,5 week ben ik weer begonnen met cb. Ik haalde toen veel steun uit het forum en ben ontzettend blij dat het forum nog leeft! Gelukkig heb ik ook veel steun aan mijn vriend



De eerste zware uitdaging is zondag; een lunch met vriendinnen. Ik hoop dat het restaurant het niet erg vindt dat ik alleen mijn shake eet. Hebben jullie daar ervaring mee?



Fijn weekend! Zet 'm op allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Hoop dat jullie het leuk vinden als ik hier meeschrijf

Een aantal jaren geleden ben ik 25 kilo afgevallen met cambridge. Helaas zonder goede afbouw gestopt en na een burnout zitten alle kilo's +10 er weer aan. 2,5 week ben ik weer begonnen met cb. Ik haalde toen veel steun uit het forum en ben ontzettend blij dat het forum nog leeft! Gelukkig heb ik ook veel steun aan mijn vriend



De eerste zware uitdaging is zondag; een lunch met vriendinnen. Ik hoop dat het restaurant het niet erg vindt dat ik alleen mijn shake eet. Hebben jullie daar ervaring mee?



Fijn weekend! Zet 'm op allemaal
Alle reacties Link kopieren
Welkom Monaaatje! Succes met het behalen van je doel.

Vanochtend weer 0,8 eraf. Zit nu op -17,3. Heb nu voor 2 weken producten meegenomen ipv 1 week. Hoop volgende keer bij het wegen bij mijn juf dicht bij de 140 te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend bijna -9kg

Maar vandaag krijg ik visite, ik mag wat komkommer en cherrytomaatjes meesnoepen van mezelf. Vanavond dansen met vriendinnen; ik zal wel een biertje (of 2) drinken, maar door het dansen verbrandt ik het ook wel weer, hoop ik



Fijne zaterdag meiden!!
Alle reacties Link kopieren
Thanks Senna!

Wat ben je al goed bezig! Hoe gaat het water drinken nu bij je? En wat vond de juf ervan dat je nu eensnel per twee weken komt? Ikzelf blijf wel bij wekelijks zodat ik zo min mogelijk op de weegschaal thuis ga staan ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven