Lijf & Lijn alle pijlers

Cambridge 500 -we gaan er voor!! Deel 3

08-01-2015 19:53 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben deel 2 helemaal vol-gecambridged, dus gaan we hier verder!



Dit topic is voor iedereen die het Cambridge dieet volgt. Vragen, tips, tricks, aanmoedigingen, frustraties: allemaal welkom!



We zijn ons allemaal bewust van de nadelen van dit dieet, dus goedbedoelde waarschuwingen hoeven niet.



Succes iedereen!

naam

startdatum +

startgewichtgewicht vorige

weekgewicht deze

weektotaal

afgevallenstreefgewichtAndrea 02-01-2015

91,9 kg 08-06-'15

70,2 kg 15-06-'15

70,7 kg

21,2 kg

68,5 kg Bowie 02-03-2015

132,9 kg 01-06-'15

104,7 kg 08-06-'15

107,0 kg

28,2 kg

95 kg Fata 05-01-2015

112,1 kg 08-06-'15

86,1 kg 15-06-'15

83,2 kg

28,9 kg

62 kg kg Redmissy 21-01-2015

142 kg 08-06-'15

111,2 kg 15-06-'15

109,6 kg

32,4 kg

80 kg Zahra 01-03-2015

88,8 kg 08-06-'15

75,2 kg 15-06-'15

74,7 kg

14,1 kg

65 / 68 kg Takkentrol 23-09-2014

130,2 kg 01-06-'15

90,1 kg 15-06-'15

87,4 kg

42,8 kg

85 kg Naam startdatum

00,0 kg 00-00-'15

0,0 kg 00-00-'15

0,0 kg

0,0 kg

00 kg Eimar 10-11-2014

107,7 kg 08-06-'15

99,3 kg 15-06-'15

98,0 kg

9,7 kg

80 kg Bijenkoningin 02-05-2015

97,4 kg 25-05-'15

90,0 kg 01-06-'15

88,8 kg

8,6 kg

75 kg Babs 20-04-2015

77,7 08-06-'15

69,5 kg 15-06-'15

68,3 kg

9,4 kg

62 / 65 kg
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Lekker een nieuw topic, een schone lei. Dat het maar vol met succesverhalen mag komen.
Alle reacties Link kopieren
Precies! Fijn dat je het zo snel weer hebt gevonden!!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Zolang wij zorgen dat we bovenaan blijven staan, vindt de rest ons ook wel. Anders misschien vragen of een mod een linkje in het oude topic kan zetten.
Alle reacties Link kopieren
Star81, ik heb je een bericht gestuurd. Kijk even of het in je inbox staat. Of misschien moet je toch ergens nog een vinkje zetten.



Takkentrol, jij hebt bericht terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het gelezen Anke, dankjewel. Ikmzal de !OD wel even vragen om een linkje, goed idee van je! 👍
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nieuwe topic gevonden hoor :-)



Dank je wel voor het warme welkom en de succeswensen!



Ik ben erg benieuwd hoe mijn af-opbouw gaat, we hebben daar eigenlijk niet echt over gesproken.

Wel belangrijk om het zelf dan dus ook in de gaten te houden, zeker omdat zij zelf ook weer best wat aangekomen is.

Ik vraag me ook af hoe dat zit als je consulente bent en weer aankomt, ik las ergens dat je op gewicht moet blijven.



Maar goed ik heb zelf natuurlijk de ervaring met de slechte op-afbouw tijdens Prodimed, dus ik ga t niet nog een keer verkeerd doen...

Het afvallen bij Prodimed ging ook wel absurd snel, ik ben toen in 10 weken 26 kilo afgevallen.

Ben heel benieuwd hoe t nu gaat...
Alle reacties Link kopieren
Oja ik heb vandaag getest of ik in ketose zit en dat is het geval :-)
Alle reacties Link kopieren
Ha ladies,

Gisteren met mijn weegjuf gehad over hoe ik zou willen opbouwen. Nou ja eigenlijk meer over hoe ik straks weer 'normaal' wil gaan eten. Zij gaf me 2 opties: t normale cb opbouwprogramma waarmee je uitkomt op een eetpatroon volgens t voedingscentrum. (Zoals Anke t doet)

Of toewerken naar een patroon waarbij je smorgens vooral koolhydraten eet, smiddags eiwitten en savonds vetten. Toevallig had ik wel eens van dat laatste gehoord en dat sprak me toen al erg aan. Smiddags eet ik het liefst salades dus dat past perfect in de tweede optie.en dan savonds groente vlees noten etc ( en weinig aardappelen/pasta rijst)



Zolang ik nu nog in ketose blijf eet ik nu nog 3 producten en een koolhydraatarme maaltijd. En zodra ik uit ketose kom, of op 82.5 zit (nog 2kg) ga ik starten met afbouwen.



Hoe t schema er dan uit ziet weet ik niet precies, krijg ik volgende keer te horen. Het schijnt dat cb achter de schermen werkt aan een opbouwschema gebaseerd op dat tweede principe. Omdat minder koolhydraten wat meer van deze tijd is dan t voedingscentrum eetpatroon.. zodra ik weet hoe mijn opbouw en eetplan eruit ziet zal ik t vertellen....
Alle reacties Link kopieren
Oh ja.. weet niet meer wie t vroeg, maar ik geen last van haaruitval gehad.Maar wel heel veel last van obstipatie niet fijn. Extra vezels, stoelgang thee enzo hielpen wel n beetje maar niet echt. Maar tja... t is voor t goede doel. Dus ik neem t maar voor lief (maar krijg er wel aambeien en pijn in mijn billen van )
Alle reacties Link kopieren
Wat is het gezellig druk geworden!!succes iedereen! Ik ben al even klaar en tot nu toe gaat mn nieuwe eetpatroon erg goed.

Met de kerst een kilo eraan en nu weer twee eraf.



Mijn consulente is een jojo. Die gaat volgens mij voor de 4e keer aan de cb.

Mijn afbouw is de eerste keer ook niet goed gegaan, Vandaar weer aangekomen en dat heb ik nu beter gedaan.



En ik weet zeker dat er succesverhalen bij komen!
be positive
Alle reacties Link kopieren
En joxxie, ik eet nu met koolhydraten in de ochtend, eiwitten in de middag en s avonds gewoon.

Bevalt mij heel goed!! Geen dip meer in mn bloedsuiker spiegel en dus geen behoefte om te snaaien
be positive
Alle reacties Link kopieren
Zo een nieuw begin lekker.



Heb mij zojuist gewogen en zou achterover de weegschaal afvallen.

Eerst een error omdat onze kat met zijn voorpoten erop en eraf ging.

Maar ik ben ( slik) 3,9 kg kwijt???!!!!



Fijne dag en shake ze.
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Lekker, Andrea. De eerst week geeft vrijwel altijd een lekkere boost. Het is afzien maar het resultaat is zo lekker.



Arme Joxxie. Ik had het net andersom. Wel haaruitval maar geen obstipatie. Lijkt me toch iets minder erg.



Miepy, bevalt het om weer lekker te eten? Wil je nu nog aan afvallen of ben je aan het stabiliseren?



Fata, lekker zo doorgaan en de af en opbouw komt vanzelf. En deze keer gaat het gewoon goed.



Hier weinig nieuws. Gelijk gebleven. Gaat dus prima.



Iedereen veel plezier vandaag en zet hem op.
Alle reacties Link kopieren
Dat motiveert Andrea!!



Anke, ik moet eerlijk zeggen dat eten steeds meer naar de achtergrond verdwijnt. Ik denk er niet meer de hele dag aan ondanks dat ik veel nieuwe producten en recepten probeer omdat ik de suikers zoveel mogelijk wil vermijden.

Eten is geen 'ding' meer.

Het liefst zou ik nog 2 kilo eraf willen, dan zit ik op de 63.
be positive
Alle reacties Link kopieren
Goed Andrea! Klinkt veel he, maar het klopt best wel. De 1e week was ik toen 4,2 kwijt.

Iedereen succes weer vandaag!

Wens ik mezelf ook toe trouwens, ik moet werken vandaag
Alle reacties Link kopieren
Kon alleen de tabel niet meenemen trouwens vh vorige topic... ff aan de Mod vragen zeker?
Alle reacties Link kopieren
Woeiiii een deel 3 alweer!

Wat is het de laatste dagen snel gegaan zeg! Heb t niet meer kunnen bijhouden tijdens t vele werken :$

Goed teken dus!



Hier alles okidoki. Zon stuk van m'n kies werkt super motiverend, haha... heb alleen nog maar geshaked sinds het nieuwe jaar want ik wil er geen troep (als in etensresten) in krijgen. maar nog niet op de weegschaal gestaan. Dat gaat volgende week gebeuren bij m'n juffie.

Maandag word ik eindelijk door de tandarts geholpen! Begin er nu, na 9dagen, wel last van te krijgen...



Proost, op weer een shake dag!



Oh, die waterbalnce app helpt me goed bij het drinken. Lekker overzichtelijk hoever je lijf gevuld is
Make your dreams come true!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb even uitgerekend voor degene die tegen het waterdrinken opzien.

2500 ml / door een koffiebekertje van 140 ml / 12 uur is 1.5 bekertje water per uur.

Klinkt veel minder dan 2.5 liter op een dag.



Houdt moed. als je het laat vallen is er niemand om het op te rapen.
Ik kan niet goed tegen mijn verlies.... behalve als het om mijn gewicht gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi resultaat al Andrea, gaat hard in t begin he!

Ik ben ook al 4 kilo kwijt en dit is mijn 5e dag vandaag, nou had k afgelopen weekend ook best wat alcohol gedronken...dus daar zal t ook wat mee te maken hebben.



Water drinken heb ik weinig moeite mee eigenlijk, ik drink 3 liter flessen spa blauw per dag.

Bij CB hebben ze ook een oplospoeder wat je in je water kunt doen met een smaakt, in de smaken zomerfruit of sinaasappel... Ik heb een klein proefdoosje meegekregen, maar heb t nog maar 1 keer gebruikt.

Je kunt dat ook in je thee doen of in spa rood, zodat je een soort frisdrank krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Meiden ik heb een tabel in de OP gezet. Jullie kunnen kopieren als je wilt en je eigen gegevens invoeren. Als ik iemand vergeten ben roep dan maar even dan vul ik de tabel aan.



Ik weet niet wat ik de laatste twee dagen heb maar ik heb zo'n ongelofelijke honger!! 's Avonds niet, dan heb ik genoeg aan mijn soepje maar ik kijk overdag echt uit naar mijn shakes!! Om 11:00 uur had ik vandaag al 1,5 shake op Dat wordt nog een lange middag op een halve shake

Ik gooi er zo maar weer wat water en warme thee in ....
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens nog een pot poeder voor lekker smaakje aan je water.

Er zijn 4 theelepels uit.

Misschien wil iemand het overnemen voor ¤8.50?

Kan het wel opsturen maar dan komen er veel verzendkosten bij omdat het niet door de brievenbus past...

Misschien woont er iemand van jullie in de buurt die het wil? Ik woon tussen Rotterdam en Zoetermeer.
Alle reacties Link kopieren
Zou het kunnen dat ik de tabel niet kan plaatsen omdat ik nog geen plaatjes mag plakken?

Als ik de tabel plak naar bijvoorbeeld excel dan blijft ie goed en kan ik m wijzigen, als ik m dan hier op t forum plak dan krijg ik alles onder elkaar zonder kader.



Ik heb trouwens een tip gekregen voor obstipatie tijdens CB, psyliumvezels in tabletvorm of eventueel colon clean.

Heb er zelf nog geen last van, maar met Prodimed wel...vandaar dat ik ernaar geïnformeerd had.
Alle reacties Link kopieren
Fata, als je je gegevens even naar mij mij mailt dan zet ik het voor je in de tabel, geen punt!

De colon clean gebruik ik ook, in elke halve shake een volle theelepel. Ik gebruik trouwens de eigen merk vezels van de tuinen, stuk goedkoper! Je shakes worden er wat dikker van, dat vind ik ook wel prettig 😉
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Takkentrol wil je mij dan ook meteen updaten?



Vorige week 86.4

deze week 84.5



ik heb mijn streef verzet naar 82.5 :-)





Thx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven