Lijf & Lijn alle pijlers

Dag kilo's, dag dag 2

30-12-2014 20:33 2041 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL: 2

Succes met afvallen!!



Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!!
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Ok, iemand nog een tip voor gezonde snacks in de avonduren? Ik heb al genoeg fruit op vandaag, maar omdat ik laag zit met de kcal twijfel ik, of ik niet nog wat extra's moet nemen..
*Doubt kills more dreams than failure ever will*
Alle reacties Link kopieren
Roos wat enorm zielig voor die paarden. Heeft de dierenbescherming ze meegenomen?

Balen dat je verstandskiezen er uit moeten maar het is wel beter. De mijne gaat er ook wel ergens uit dit jaar denk ik. Hij moet nog ietsje verder doorkomen.



Ik heb ook lang in de horeca gewerkt en toen woog ik 53 kilo. Rennen en vliegen, weinig tijd om te eten. Gezond? Neuh...



Mijn eetlijst vandaag (niet zo best )



O: havermout, soyamelk, appel, kaneel

T: 2 kleine stukjes banketstaaf

L: Dikke plak roggebrood met noten en rozijnen met kaas

T: oliebol

D: pasta met gegrilde groente, gegrilde kip, ricotta en citroen en een klein glaasje wijn

T: -
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Schaaltje yoghurt met muesli?

Cracker met smeerkaas

Rijstewafel met klein laagje pindakaas en banaan

Stukje pure chocolade

Gekookt ei



Zoiets?
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic, hallo!



Roos, begrijpelijk dat je met die paarden bezig bent is ook sneu. Gelukkig zijn ze er nu weggehaald. Hebben ze nu een andere plek of eigenaar gekregen?



Develina, zelf popcorn poffen in kokosolie, zou ik doen zo lekker! En gezond natuurlijk..

En omdat ik zelf tegen het tellen van calorieën ben, wil ik graag dat je dit leest. Natuurlijk mag je er daarna mee doorgaan. Wil je graag helpen en ik vind dat je beter gezond en voldoende kunt eten dan geobsedeerd worden door die calorieën.

http://energiekevrouwenac ... arom-het-ongezonde-onzin/

http://boostyourhealth.nl ... en-calorieen-moet-tellen/
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
@Develina: Iets van rauwkost? Of yoghurt en muesli? Cracker met kipfilet? Een boterham met appelstroop?



Ik had vanavond na het avondeten echt een enorme trek in iets zoets. Gelukkig hebben we niets zoets in huis, maar het was wel even moeilijk niet naar de supermarkt te gaan om iets lekkers te gaan kopen. Toch niet gedaan en de zoete trek verdween vanzelf weer. :-)
Ohhhh nee

Ik was echt zooo goed bezig.

Maar ik had alvast voor oud en nieuw lekkere dingen in huis gehaald.. (waaronder naturelribbelchips)

En ik heb net een schaaltje genomen

Spijt!!

Zondigen julllie ook weleens per ongeluk?
Alle reacties Link kopieren
*ontkent héél hard dat ze aan een glaasje wijn zit met lekker roodschimmelkaasje, olijfje en truffelsalami*



Nee Liefzoontje dat heb ik nóóit. Nee echt niet
Maar ik heb niet gechipst...
quote:MadameBonBon schreef op 30 december 2014 @ 21:56:

*ontkent héél hard dat ze aan een glaasje wijn zit met lekker roodschimmelkaasje, olijfje en truffelsalami*



Nee Liefzoontje dat heb ik nóóit. Nee echt niet



``maar je hebt niet gesjipst``....



Nou het wordt toch niks meer de rest van dit jaar
Alle reacties Link kopieren
Yeaaaaaaaah Deel 2
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren




Liefzoontje, naturelribbelchips is mijn favoriet!! En ik heb het in huis........ Maar ik heb mezelf morgen toostjes met zalm beloofd, dus ik ga me inhouden!



Over per ongeluk zondigen gesproken: mijn kinderen mogen in het weekend chips en ze hoeven dat dan ook niet nog eens apart te vragen, ze mogen het gewoon pakken. Afgelopen maandagavond komt dochterlief vanuit de keuken de kamer in en ik vanuit de hal de kamer in. Zij heeft een bak chips in de handen en is al lekker begonnen te eten. Ik kijk van haar gezicht naar de chips en weer terug.......... Zij kijkt mij aan, ik zie de radartjes in haar hoofd gaan en toen vanuit de grond van haar hart: "Shit, het is helemaal geen zaterdag"

Ach ja, dat heb je met die vakanties

Ik heb haar de chips maar laten opeten
quote:GlaasjeWater66 schreef op 30 december 2014 @ 22:10:





Liefzoontje, naturelribbelchips is mijn favoriet!! En ik heb het in huis........ Maar ik heb mezelf morgen toostjes met zalm beloofd, dus ik ga me inhouden!



Over per ongeluk zondigen gesproken: mijn kinderen mogen in het weekend chips en ze hoeven dat dan ook niet nog eens apart te vragen, ze mogen het gewoon pakken. Afgelopen maandagavond komt dochterlief vanuit de keuken de kamer in en ik vanuit de hal de kamer in. Zij heeft een bak chips in de handen en is al lekker begonnen te eten. Ik kijk van haar gezicht naar de chips en weer terug.......... Zij kijkt mij aan, ik zie de radartjes in haar hoofd gaan en toen vanuit de grond van haar hart: "Shit, het is helemaal geen zaterdag"

Ach ja, dat heb je met die vakanties

Ik heb haar de chips maar laten opeten



Hahahah je dochter was vergeten welke dag het was!! In de vakantie is het iedere dag weekend toch :-)

Ontzettend knap dat je het niet doet!!

Echt mijn allergrootste zwak naturelribbelchips.... !!

Ik heb ook chocoladeletter in huis en koekjes maar die heb ik de afgelopen dagen niet aangeraakt... Maar als ik chips in huis heb (wat ik probeer te voorkomen, maar ja ik kan mijn man morgenavond moeilijk op rijstewafels laten knabbelen) , dan blijft de zak nog geen dag ongeopend...
* legt zichzelf vanaf 02 januari 2015 tot mei 2015 een verbod op om naturelribbeltjeschips te kopen *
Alle reacties Link kopieren
Liefzoontje, ja, ze was zelf helemaal verbouwereerd en zou de chips alweer terugbrengen naar de keuken en terugdoen in de zak. Ik moest er zo om lachen!! En ja, volgens de kinderen is het in de vakantie altijd weekend, maar ik denk daar toch iets anders over, helaas voor hen



Maar ben nu wel benieuwd: wat is er zo belangrijk in mei 2015 dat je dan weer ribbelchips koopt? Het vieren van je streefgewicht??
Alle reacties Link kopieren
Tsss naturelribbelchips jullie zijn niet goed wijs. Paprikaribbelchips moet je hebben! Of beter gezegd: moet ik niet hebben!



Ik heb heerlijk gesport vandaag! Heb je ook wel eens dat je denk dat het helemaal niets gaat worden, maar dat er dan ineens energie als vanuit je tenen knalt en je jezelf verbaast? Nou ja dat heb ik dus ook helemaal niet zo vaak maar vandaag dus wel



Develina, als je nou eens gewone maaltijden gaat eten. Een klein beetje kwark is geen ontbijt. Rijstwafels zijn geen lunch.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijk-er schreef op 30 december 2014 @ 23:28:

Develina, als je nou eens gewone maaltijden gaat eten. Een klein beetje kwark is geen ontbijt. Rijstwafels zijn geen lunch.200 gram is niet een klein beetje en waarom zijn rijstwafels geen lunch? Als je dan kritiek geeft, doe het dan opbouwend wat WEL goed is, in plaats van alles af te keuren...
*Doubt kills more dreams than failure ever will*
Develina, heb je de linkjes van kevertje gelezen? Rijstwafels zijn nou een typisch voorbeeld van waarom calorien tellen niet goed is voor het afvallen. Lees dat maar eens hier: http://www.dieetvandaag.n ... /zijn-rijstwafels-gezond/

In rijstwafels zitten geen gezonde voedingsingredienten. Geen vitamines bijv. En geen vezels. In brood zit vezels, waardoor je langer verzadigd blijft. Rijstwafels worden snel in je bloed opgenomen en geven daardoor sneller weer een hongergevoel.



Heb je de tips van de anderen gezien voor gezonde tussendoortjes?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Roosv!! Fijn dat je weer terug bent en lief dat je je om de paarden hebt bekommerd.



@glaasjewater: wat een superschattig verhaal van je dochtertje en dat ze het ook weer terug wilde doen in de zak! Ik snap het wel, door de vakantie is mijn gevoel van dagen ook helemaal door de war. Ik dacht net nog dat het morgen zaterdag zou zijn



Ik heb vandaag twee oliebollen op en ik heb er geen spijt van
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Een tweede topic! Het is me nog nooit gelukt om zo lang mee te blijven schrijven.

Super zeg!



Roosv: fijn je even te lezen. Ik miste je ook al.



Nog 1 dag en dan ben ik een maand rookvrij!

En minstens twee kilo zwaarder...



Gaan jullie allemaal vrijdag weer op de weegschaal?

Zaterdag gelijk al een etentje. Ga ik van genieten.



Heb eigenlijk wel weer zin om het netjes eten, gezond leven en hardlopen weer op te pakken. Ik ben nu niet echt goed bezig. Eet teveel en beweeg te weining (wat sporten betreft dan).

Dus weer zat goede voornemens.



Zit nu aan een glas wijn en hou me bezig met chipsen (geen ribbelchips, maar heerlijke ordinaire cheese Union!).

Kom net thuis van een late dienst. Nu lekker 5 dagen vrij!
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
@Glaasjewater haha, super schattig van je dochter!

Als het een keertje in de vakantie is het toch niet zo erg, lekker van genieten.



Oh en of ik "per ongeluk" snaai, maar daar ga ik niet over hebben aangezien ik volgens mijn planning vandaag een kilo te zwaar ben, vandaag doe ik er helemaal niets aan en ga genieten!

Eerst werken, dan carbid schieten kijken hier in de buurt en vanavond een verkleedfeestje!

Knallend het jaar uit!



Iedereen veel plezier vandaag/vanavond en een fijne jaarwisseling!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
quote:GlaasjeWater66 schreef op 30 december 2014 @ 23:05:

Liefzoontje, ja, ze was zelf helemaal verbouwereerd en zou de chips alweer terugbrengen naar de keuken en terugdoen in de zak. Ik moest er zo om lachen!! En ja, volgens de kinderen is het in de vakantie altijd weekend, maar ik denk daar toch iets anders over, helaas voor hen



Maar ben nu wel benieuwd: wat is er zo belangrijk in mei 2015 dat je dan weer ribbelchips koopt? Het vieren van je streefgewicht??



Aghosss wat lief en eerlijk zeg zo`n dochter!! Ja, dan snap ik dat je niet kunt verbieden dat bakje op te eten..

Haha ja in mei wens ik mijn streefgewicht gehaald te hebben... ben wel beetje gedemotiveerd nu... Heb echt een paar dagen serieus streng gedaan, heb alleen gezondigd met dat kleine schaaltje chips.... maandag nog gewogen en ik woog 76.1 (0,5 kilo lichter dan vorige week vrijdag) en vanmorgen weer gewogen, woog ik 76,4... Alleen door dat schaaltje vieze ribbeltjeschips?!?!
Alle reacties Link kopieren
He nieuw topic!



Sorry dat ik al even niet meer geweest ben, met de drukke dagen achter de rug en werk en kids had ik gewoon geen tijd meer.



Helaas voor mij staat het afvallen de laatste tijd ook stil.....



Ik lijk wel weer zwanger zo opgezet is mijn buik nu weer. Ik moet volgens mij echt wat rustiger aan gaan doen. al die stress is niet goed voor mijn figuur.



Aan alle dames hier alvast de aller beste wensen en dat 2015 maar een slank jaar mag gaan worden!!!!
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen alvast beste wensen! Ik heb net even tussendoor gewogen: 61,8! Dat betekent dat ik ruim 10 kilo lichter het jaar uit ga dan voor ik begon met weer sporten en op mn eten letten. Ik ben zo blij dat ik me in oktober heb beseft dat ik iets wilde veranderen en niet toen heb gedacht; ik maak er wel een goed voornemen van ofzo



Vanavond lekker aan de oliebollen en de champagne staat ook al koud!
Zeg maar Spijker.
Wat een timing, nieuw jaar..nieuw "topic"!

Ik lees zo even bij..en voor iedereen een gezond 2015.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven