Lijf & Lijn alle pijlers

Dag kilo's, dag dag!!

01-09-2014 12:34 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij ons! Wij vallen af op onze eigen manier en snelheid. Ondertussen kletsen we, motiveren we en delen we onze ideeën met elkaar.



Wil je met ons meeschrijven? Gezellig voel je welkom!



We hebben een paar spelregels:

- Stel je even voor;

- Geef je lengte, startgewicht en doel door;

- Weegdag is op vrijdag dan geef je in het zwart je gewicht door;

- Het is niet verplicht om in de tabel te staan dus geef even aan als je dat niet wil;

- Schrijf je 2 weken niet mee/geef je geen gewicht door dan haal ik je uit de tabel. Liever hebben we gewoon dat je even aangeeft dat je niet meer meeschrijft. Maakt ons niet uit, al zullen we je missen.



Succes met afvallen!!



Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Meldt zich braaf

*zwaait enthousiast*
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee

Leuk een vers topic.



Ben afgelopen jaar flink aangekomen en wil weer terug naar mijn gewicht van 1 a 2 jaar geleden.



Weeg nu 55 kilo, streefgewicht is 49 kilo. Maar laten we eerst eerst naar de 52 gaat waar ik al heel blijf mee zou zijn.



Hoe? Minder koolhydraten en alcohol en meer sporten. Verder ga ik alles opschrijven wat ik eet. In februari ga ik op een droomvakantie en dan wil ik mooi slank zijn.
Alle reacties Link kopieren
Goed doel is dat twijfelmiep, waar ga je naar toe?

Ik ga de eetmeter van het voedingscentrum maar weer bijhouden en Evy afstoffen en weer bij les 1 beginnen met lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ik ga mee doen!!



Ooit was ik te dun, 58 kilo bij 1,78. Dat groeide de afgelopen jaren naar een toch nog acceptabele 70 kilo om te exploderen naar 94 tijdens mijn zwangerschap vier jaar geleden.

Afgevallen naar 78, poos zo gebleven en vorig jaar bewust gaan eten en niet snoepen en keurig afgevallen naar 72,5.

En er inmiddels weer vier kilo aangevreten!!



Die slanke dame zit er nog steeds ergens dus ik ben al weer begonnen met opletten met eten. Ik wil er zeker weer vier vanaf dus streef 72,5. Ik zal me vrijdag wegen
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Na twee kinderen een meisje willen zijn ? Pfff wat doe je jezelf aan , geniet ervan om een vrouw te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee!



Huidige gewicht: Geen idee, de weegschaal staat ergens ver opgeborgen. Vrijdag dus de confrontatie.



Ik ben sinds twee weken begonnen met twee keer in de week bokslessen te nemen. Daarnaast wil ik Insanity weer gaan oppakken (is een hel, maar gegarandeerd succes!).



Als jullie tips hebben qua eten en tussendoortjes hoor ik die graag!
Alle reacties Link kopieren
Naar de malediven.



Hardlopen staat later op het programma eerst krachttraining omdat ik een blessure heb.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ik kom van 56,5.
Alle reacties Link kopieren
quote:twijlfelmiep schreef op 01 september 2014 @ 13:08:

Naar de malediven.



Hardlopen staat later op het programma eerst krachttraining omdat ik een blessure heb.Naar de malediven klinkt goed twijfelmiep! Ik vertrek eind september naar Australie en wil dan graag slank op de surfplank staan! ;)
Alle reacties Link kopieren
Ook niet verkeerd! Maar 4 weken is wel kort ;)



Ik trek er bijna een half jaar voor uit!
Alle reacties Link kopieren
Klopt! Ik ben heel goed in uitstellen! Haha!

Gelukkig zal ik daar naast het werk ook tijd hebben om te sporten.
Alle reacties Link kopieren
Heb al vaker afvaltopics voorbij zien komen, maar bij het lezen van deze OP dacht ik "dat had ik zelf kunnen schrijven". Totaal herkenbaar!

Dus ik doe graag mee. Na de zoveelste "er moet echt wat gebeuren, morgen ga ik beginnen" kan ik wel wat extra motivatie gebruiken!



*verzamelt moed voor de confrontatie met de weegschaal vrijdag*
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen
Alle reacties Link kopieren
Haaa lotgenoten



Hier mag er ook weer 10 kilo af om weer in mijn eigen maatje 36 te passen. Reden: 3 maanden geleden bevallen van kind nr. 2. Lekker laten gaan tijdens de zwangerschap met als resultaat +20 kg, waarvan er nu nog gezellig zo'n 10 kg is blijven plakken....(gok ik zo, wegen moet ik nog doen).



Ik wil graag gezond, bewust en gematigd gaan eten (klinkt goed hè... Nu nog doen!). Ik heb vorige week ook een fantastische hardloop outfit gekocht dus daar moet ik ook wat mee.



Ik verwacht door hier mee te schrijven en te lezen gemotiveerd te blijven en ervaringen te kunnen delen.



Wat is jullie plan van aanpak?
Alle reacties Link kopieren
Same hier, bij 2e zwangerschap +20 kg waarvan er nu (bijna... ) 10 kg vanaf is. Ik ben 1x per week aan het sporten en ik weet dondersgoed waar ik op moet letten... Stoppen met snaaien!!



Exit pakken stroopwafels, chocoladekoekjes, chippies 's avonds op de bank, etc! Alleen kan ik tot nu toe de verleiding steeds niet weerstaan...



Ik hoop dat dat, door de ervaringen, tips en trucs te delen, wel gaat lukken.
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie allemaal meedoen!!



@roodkapjeendewolf ik wil absoluut geen meisje meer zijn vrees niet. Ik wil echter wel een lekkere vrouw zijn



*speciale zwaai voor CrepedeF *
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Mag ik erbij?

Woog 'vroeger' zo'n 58 kilo. Drie kinderen verder 62 (prima voor m'n lengte) en sinds dit jaar opeens 68:-(.

Wil zo graag weer naar de 62 terug!
Alle reacties Link kopieren
Oja, en dan was dit voorlopig de laatste keer dat ik een broodje gezond, 2 handjes drop en een schaaltje M&Ms pakte. Ga een glas Spa rood pakken:-)
Alle reacties Link kopieren
Jeumig de Malediven gaaf!!



Willen jullie even doorgeven wat jullie in de tabel willen? En de info die je al hebt voor de tabel.



Ik wil afvallen door weer gezond te eten en dan met name vet en suiker laten staan. Verder mag ik na mijn bevalling ook weer beginnen met sporten en ga Evy ook weer even een peper in de re*t duwen.



Voor mij is het voornamelijk de mindset dat ik echt niet alles maar hoef te eten.



Ook ik noteer wat ik eet.
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wees welkom Saar5
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
quote:felice71 schreef op 01 september 2014 @ 13:01:

Ja hoor, ik ga mee doen!!



Ooit was ik te dun, 58 kilo bij 1,78. Dat groeide de afgelopen jaren naar een toch nog acceptabele 70 kilo om te exploderen naar 94 tijdens mijn zwangerschap vier jaar geleden.

Afgevallen naar 78, poos zo gebleven en vorig jaar bewust gaan eten en niet snoepen en keurig afgevallen naar 72,5.

En er inmiddels weer vier kilo aangevreten!!



Die slanke dame zit er nog steeds ergens dus ik ben al weer begonnen met opletten met eten. Ik wil er zeker weer vier vanaf dus streef 72,5. Ik zal me vrijdag wegen grappig, echt precies mijn verhaal met bijna exact deze getallen. Succes met afvallen!
Alle reacties Link kopieren
BonBon (lekker trouwens haha!)



Jij gaat hardlopen met Evy? Bevalt je dat goed? Heb het ook eerder gedaan maar ik word echt simpel van die muziek en haar stem! Las dat Renate nu een NLse versie heeft, die maar ns opzoeken...



Voor in de tabel:



Staartgewicht: 75 kg (gok ik, zal morgenochtend even de weegschaal in werking stellen...)

Streefgewicht: 65 kg

Lengte: 1.75
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Mag ik ook mee doen? Mijn vakantie is net voorbij en de weegschaal stond op 64,5 kg vanmorgen. Begin van het jaar was dit nog rond de 60/61. Ik ben 1,68m en zou het liefst naar de 58 kg willen, maar eerst maar weer rond de 60 proberen.

Ik wil graag een stuk minder snoepen, proberen gezond te eten en weer meer bewegen. 2 a 3 keer in de week ruim een uur lopen is mijn plan.

Misschien een idee om eetlijstjes bij te houden en lekkere en gezonde recepten met elkaar te delen?

Een tabel vind ik ook wel fijn, houdt de motivatie erin. Vrijdag weegdag vind ik prima!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Valenta! Recepten delen graag!



De muziek is inderdaad op een gegeven moment wel te erg maar het gaat me puur om de opbouw. Op het moment dat ik weer een half uur achter elkaar kan rennen ga ik over op mijn eigen muziek. Ik begin ook niet bij les 1. Ik ga eerst een keer rennen en voelen hoe het is met mijn conditie en dan pak ik de les erbij die het beste bij mijn conditie past.



*gaat heel hard duimen draaien dat het niet les 1 is*
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag meedoen. Alleen voor de motivatie, mijn gewicht ga ik niet bijhouden, omdat ik een eetstoornis heb (gehad) en mijn gewicht is een grote trigger. Ik wil mijn kledingmaat als leidraad houden. Ik heb nu maat XL of 48. Ik wil naar maat 42.



Vroeger was ik slank, heeeeel slank. Ondertussen ben ik behoorlijk dik geworden, helaas. Niet door teveel eten, maar vooral door te weinig bewegen en door stress, onregelmatig leven en wijn.



Dus mijn eerste doel: elke dag een drie kwartier intensief bewegen. Dit mag stofzuigen zijn, kniebuigingen, trap schoonmaken, wandelen, fietsen, of fitness. Hardlopen mag ik niet vanwege enkelbanden. Als dit makkelijk gaat, ga ik het uitbouwen naar elke tweede dag 1,5 uur.



Gelukkig ben ik zelfstandig ondernemer (architect) dus ik kan die tijd makkelijk integreren in mijn dagritme.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven