Lijf & Lijn alle pijlers

Dag kilo's, dag dag!!

01-09-2014 12:34 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij ons! Wij vallen af op onze eigen manier en snelheid. Ondertussen kletsen we, motiveren we en delen we onze ideeën met elkaar.



Wil je met ons meeschrijven? Gezellig voel je welkom!



We hebben een paar spelregels:

- Stel je even voor;

- Geef je lengte, startgewicht en doel door;

- Weegdag is op vrijdag dan geef je in het zwart je gewicht door;

- Het is niet verplicht om in de tabel te staan dus geef even aan als je dat niet wil;

- Schrijf je 2 weken niet mee/geef je geen gewicht door dan haal ik je uit de tabel. Liever hebben we gewoon dat je even aangeeft dat je niet meer meeschrijft. Maakt ons niet uit, al zullen we je missen.



Succes met afvallen!!



Maar ik heb niet gechipst...
[quote]*speels* schreef op 05 december 2014 @ 22:26:

Al vanaf maart voel ik me mega aangetrokken tot een man.



Het is voorbij..

Van melig naar mineurstemming.

Ik neem hem niet mee naar volgend jaar..

Zo een flinke wandeling maken met

die is tenminste wel trouw

Beetje verdrietig..beetje erg verdrietig
Alle reacties Link kopieren
Ah sterkte speels maar wie weet wat 2015 voor je in petto heeft
Alle reacties Link kopieren
Sterkte @ speels!
Geniet van het leven :)
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijk-er schreef op 13 december 2014 @ 21:13:

kerstsnoep in een afslanktabel?!?!Ja maar ja maar ja maar.... die eet niemand toch? Toch? Nog nooit zo'n ding gegeten
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Roos gecondoleerd



*speels* wat naar en dat zo vlak voor de vrolijke dagen



Mijn buurvrouw schaamde zich idd ook dood. Ach ik ben er weer overheen.



Helaas stel ik de ab-dag nog een keer uit. Ik ben zooooo verschrikkelijk verkouden. Lig al bijna de hele dag in bed. Heb net pas weer gegeten. Ben niet lekker. Hopelijk met veel bedrust ben ik morgen weer fit en kan ik weer abs doen.
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Mooie tabel MBB! En wat een botte opmerking van je buurman zeg!



Roos, ik zou als ik jou was de tandarts morgen even bellen. Zeker omdat je er regelmatig last van hebt. Sneu van je konijn, gecondoleerd (hoewel ik de post van Spijker eerst ook verkeerd las en stiekem wel even moest grinniken, sorry! )



Madelief, succes met de laatste loodjes. Spannend hoor!



Sterkte Speels, nooit leuk zoiets…



Ik heb helaas sinds donderdag niets meer gedaan aan de challenge, maar ik ga morgen weer beginnen, meteen als ik iedereen de deur uitgewerkt heb, beloofd!!



Beterschap MBB! Niks aan, gelukkig is hier iedereen weer beter, hopelijk blijft dat zo
Ja het was idd een grappig misverstand!

Bah voel me er rot over... zag wel de laatste weken dat hij dunner werd en ben toen extra gaan letten op hem. Hij at nog goed en veel en hij deed verder ook niks geks. Sprong gewoon tegen de ren op als hij ons hoorde, huppelde nog vrolijk door het hok etc.. geen lange tanden. Wat kan het nou zijn geweest?! Hij was pas bijna 1...



Ja ik ga morgen de tandarts bellen. Heb vannacht geen oog dicht gedaan van de pijn. Heb nu t idee dat t al minder pijn doet maar heb ook flink wat pillen geslikt. Voelde net wel dat een van mijn tanden scheef staat sinds vandaag, dus het lijkt erop alsof die kies zijn uiterste best doet om een plekje te krijgen



Speels wat rot, sterkte zeg...
Alle reacties Link kopieren
Roos, sterkte met het verlies van je konijn. Een huisdier verliezen is nooit leuk. En succes bij de tandarts, wel goed dat je gaat bellen is even niet zo fijn maar daarna ben je wel van de pijn af.



Haha, leuke tabel!



Pfff.. Heb echt een slecht weekend, gister zeker 3000 calorieën gegeten en gedronken. Overdag ging al slecht en gisteren onverwachts een feestje en heb me laten verleiden tot een drankspel terwijl ik al aan bier zat. Met als gevolg dat ik vandaag hele dag ik bed lag.

Maar gisteren en vandaag wel gesport het enigste positieve aan mijn weekend
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
@kevertje.. Zulke weekendjes hebben we allemaal weleens.. Leuk voor de herinneringen en er dus van genieten. Vanaf morgen maar weer streng!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag even weer oppakken, mijn plan om te eten is:



O: kwark met superfoods en een banaan.

T: sinaasappel en een klein koekje.

L: volkorencrackers met zuivelspread.

T: nog geen idee

D: kerriesoep en wrap met gehakt en veel groenten.
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen best weekend, qua eten en drinken .

Nu weer in het gareel en er deze week tegenaan! Zometeen even lekker hardlopen.
Geniet van het leven :)
Alle reacties Link kopieren
Hier een goed weekend qua eten. Bewegen wat minder. Hoop vandaag nog even tijd te vinden om te hardlopen. AB challenge al een paar dagen niet gedaan...

Ik durf niet goed meer op de weegschaal. Ben gewoon bang dat ik nog meer gegroeid ben, ontdanks dat de laatste (ik denk) 5 dagen keurig waren. Maar ben ook wel nieuwsgierig. Voel me niet lichter in elk geval.

Pluspunt: Vandaag al dag 15 niet roken!
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Probeer vanavond nog wel even mijn eetlijst van vandaag neer te zetten trouwens.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Mogges! O nee het is al middag



Ben gister vergeten mijn eetlijst te plaatsen.



O: havermout, halfvolle melk, banaan

T: -

L: 1 bruin hard broodje met kaas en appelstroop en 1 wit hard broodje met kaas

T: -

D: Gegrilde kip, sperziebonen en een paar gebakken krieltjes



Nog steeds lekker verkouden maar gelukkig nies ik me niet meer gek. Wel hoesten enzo. Ik denk dat ik de challenge van de week gewoon weer opnieuw begin



Vanmiddag naar de dokter. Ik heb uitslag op mijn lichaam dat jeukt als een gek en ze komen er maar niet achter wat het is. Hopelijk stuurt ze me nu door naar een dermatoloog want ik ben het zat om steeds een nieuw zalfje mee te krijgen die niet helpt. Fingers crossed.
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanavond trouwens naar Gooische Vrouwen 2. Heeft iemand van jullie 'm al gezien? Ik ga lekker saai doen. Kopje thee bij de film and that's it!



*speels* hoe is het wijffie?



Roos hoe voel jij je vandaag?
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
@roos: Wat sneu van je konijn



@speels: misschien fijn dat je dit voor het nieuwe jaar kunt afsluiten, kan je straks helemaal opnieuw beginnen



@kevertje: hoe gaat het nu? ben je er weer bovenop?



@mbb: ik ben naar Gooische Vrouwen 2 geweest, ik heb een aantal keer hard moeten lachen. Maar het is niet helemaal mijn genre, zeker niet als ze grapjes gaan maken over ziekte of leed van andere mensen. Maar als je het allemaal niet te serieus neemt kun je best een leuke avond hebben denk ik. Popcorn bij de film mag nog wel, schijnt zelfs (relatief) gezond te zijn http://mens-en-gezondheid ... en-popcorn-is-gezond.html



Ik ben gister uit eten geweest, en vanmorgen was ik een kilo afgevallen Daar geloof ik niets van, dus ik ga morgen maar weer eens op de weegschaal staan. Verder ben ik stabiel. Zaterdag heb ik nieuwe wandelschoenen gekocht nog maar 4,5e dag werken en het is kerstvakantie!
Alle reacties Link kopieren
Klopt Fishie popcorn kun je best eten maar dan moet je het thuis maken. In de bios zit er heel veel zout of suiker op en dat is dan weer niet goed. Maar als je het thuis maakt en je doet er kaneel of knoflookpoeder of noem maar een specerij op dan kun je het best eten.



Ik hou wel van een portie zwarte humor dus ik ben benieuwd.



Zaterdag ga ik naar The Hobbit, heul ander genre



Waar is dat restaurant Fish? Dan wil ik daar ook wel eten
Maar ik heb niet gechipst...
Alle reacties Link kopieren
@mbb: ik ga dit weekend ook naar de hobbit!! Dat is wel echt mijn genre ik ben echt een nerd haha

Het was een Indisch restaurant dus misschien moet ik alleen nog Indisch gaan eten
Alle reacties Link kopieren
@fishie, Ik ga ook nog naar Hobbit, wil nu ook weten hoe het verder gaat!

Popcorn pof ik altijd in kokosolie met de smaak er nog aan, dan smaakt het een beetje naar kokos. Ik vind het heerlijk!



Ben er weer bovenop, vandaag gaat het weer goed.

Op werk de nodige beweging gehad, en net een bord soep gegeten.

En straks (over uurtje ofzo) eten we de rest van de maaltijd, in de hoop dat ik vanavond geen snaaidrang krijg.

Als het werkt ga ik dat vaker doen, om 5 uur soep eten en om 7 uur de rest van de maaltijd.

Moet alleen nog soep leren maken zonder hulp van een pakje, iemand een recept? geen tomatensoep
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
@famke, goed bezig, 15 dagen rookvrij! Hoe voelt het nu, begint het al 'makkelijk' te worden of is het echt nog afkicken? Echt top!



Gooische vrouwen, niet geweest maar lijkt me wel leuk :-) !



Heb vanmiddag ruim 10 km hardgelopen , klein beetje compensatie voor een weekend waarin ik wel hen gechipst... (en gewijnt... )



Nu ff avondeten maken, wat pasta met doperwten, broccoli en vis, lekker!
Geniet van het leven :)
Alle reacties Link kopieren
Madelief wat goed 10 kilometer!



Kevertje fijn dat je weer beter bent. Soep zonder pakje zoooo makkelijk: koop bouillonblokjes Kook een courgette, een broccoli, een bloemkool, pompoen verzin maar waar je zin in hebt. Kook het in de bouillon en daarna met de pureerstaaf er doorheen en je hebt soep! Courgette of broccolisoep zijn lekker met wat zalmsnippers of een klein beetje rauwe ham. Bloemkoolsoep met gerookte kip. Jummie jummie!!



Indisch is lekker!!



Ik mag mezelf donderdag melden bij de dermatoloog hopelijk kunnen ze daar wat zinnigs bedenken.



Ik ben voor morgenochtend dit recept aan het maken: quinoa met appel ben benieuwd.



Zo naar de film dus hier alvast mijn lijstje van vandaag:



O: havermout, soyamelk, banaan, kiwi

T: -

L: boterham met houmous, boterham met rookvlees

T: -

D: quinoasalade met sinaasappel, venkel, komkommer, granaatappelpitjes en een kabeljauwburger

T: -



Fijne avond allemaal!
Maar ik heb niet gechipst...
Wat leuk MBB naar de film! Veel plezier.



Hier gaat t wel. Ga inmiddels wel stuk van de pijn en dat zeg ik niet snel. Maar tandarts is pas morgen weer bereikbaar...

Verder gaat het ook met onze jongste dochter niet lekker. Ze heeft al maanden paniek aanvallen als iets beweegt zoals een lamp of slingers of noem maar op. Raakt ze helemaal overstuur en niet meer voor rede vatbaar. Hetzelfde als er bijvoorbeeld iets in bad drijft wat ze niet kan plaatsen. Nu is ze vannacht hele nacht wakker geweest omdat ze mieren zag lopen op haar bed en hand. En maar huilen... was geen halfslaap droom. Ze wees het aan en begon dan te gillen van angst.

Geen idee wat we ermee moeten. Ze is nu ook nog steeds aan het huilen uit angst dat ze de mieren/pluizen weer gaat zien. Zielig!



Qua dieet gaat t ff niet zo lekker nu. Ik blijf maar haken op die 65. Ach prima voor deze maand.



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
M'n oma is aant sterven.. Ze is 89 en helemaal op, en t zou fijn voor d'r zijn als ze vandaag ipv morgen zou gaan maar t is wel heel shit :'( helemaal met deze dagen :( :'(
Alle reacties Link kopieren
He, konijntje...wat verdrietig...sterkte meid
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
@Konijntje: sterkte



@roosv: wat een ellende. Ik wil geen online diagnose geven, maar ik ken iemand die volgens mij een vergelijkbare kwaal heeft en misschien heb je daar iets aan. Zij ziet als zij 's nachts gaat slapen bijvoorbeeld spinnen over de muur en haar bed lopen waarna ze super angstig wordt. Wat zij heeft heet slaapverlamming, misschien kun je dat googlen. Ben je van plan met je dochter naar de dokter te gaan?



@kevertje: de tips van MBB zijn al erg goed, courgettesoep is bijvoorbeeld heel erg lekker als je er pesto bij doet. Als je echt culinair wilt gaan doen kun je ook zelf bouillon maken van kruiden en/of vlees/bot. Dat vind ik altijd wel een succes. Google eens recepten voor 'pho' dat is vietnamese, heldere soep (kan je zo ingewikkeld maken als je zelf wil). http://www.nrc.nl/koken/2 ... wereldberoemde-rundersoep Ik maak wel eens een versie van deze soep. En nu hou ik op over de soep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven