Lijf & Lijn alle pijlers

Dames zonder make up de deur uit?

24-04-2017 16:47 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga jij zonder make up de deur uit? Als ik bijv even naar de supermarkt moet doe ik me haar op een staart en verder niets van make up. Ga ik bijv naar een braderie verjaardag.......dan gebruik ik wat foundation lijntje onder me oog rouge en mascara......dit kost ongeveer 10 minuten max
Alle reacties Link kopieren
Mijn haar in een staart. Onder mijn oog.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor
Vaker zonder dan met zelfs.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bijna altijd make up, behalve als ik alleen naar de supermarkt moet en als ik 's morgens ga sporten. Ik heb dan wel dagcreme met een kleurtje en permanente eyeliner.
Alle reacties Link kopieren
Ja altijd zonder. Ik denk wel meestal aan zonprotectie in de zomer en vettige creme of olie in de winter. Haar achter de oren en klaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor ik ga regelmatig zonder make-up de deur uit
Wat voor antwoorden verwacht je?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor. Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Als je heel jong bent dan probeer je de natuur te verbeteren terwijl dat dan juist niet nodig is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik draag nooit make-up. Mijn leven lang al niet, en ik ben nu 50. En ik word nog altijd jonger geschat dan ik ben. Ook dat is mijn hele leven al het geval.
Alle reacties Link kopieren
Nee eigenlijk niet. Ik gebruik niet veel maar wel altijd mascara. Zonder voel ik mij ook erg kaal. Verder kleur ik soms mijn wenkbrauwen met poeder in en gebruik ik blusher. Heel soms bbcream , oogschaduw en lippenstift
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ik draag nooit make-up.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak me graag op dus draag meestal wel make up maar als ik geen zin heb ook niet hoor, boeit me niet zoveel ik zie er zonder make up ook goed uit
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 24 april 2017 @ 17:01:

Ik draag nooit make-up.Nee jij hebt altijd alleen maar chocolade bij je
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 24 april 2017 @ 17:02:

[...]





Nee jij hebt altijd alleen maar chocolade bij je Precies. Geen tijd en ruimte meer voor make-up.
Life is short. Eat dessert first.
Ik ga altijd zonder de deur uit. Soms koop ik mascara om 1x te dragen. Daarna ligt ie uit te drogen op een plankje in de badkamer..
Ik gebruik nooit make-up, zou me dus eerder raar voelen als ik het nu eens wel zou gebruiken
Ja hoor. Ik draag alleen make-up op feestdagen en als ik naar een verjaardag ga.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd make up als ik de deur uitga vanwege couperose en zichtbare addertjes.

Zonder make up zie ik er ook wel goed uit maar met vind ik mezelf veel beter er uit zien.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag bijna altijd makeup, omdat ik het zo leuk vind om ermee bezig te zijn. Het hoort bij mij gewoon bij mijn ochtendritueel, dus dan heb ik het automatisch al op de rest van de dag. Geen foundation e.d. overigens, vooral op de ogen.
Ik ben knap genoeg van mezelf om nooit make-up te hoeven dragen .
Zonder make up ga ik de deur niet uit. Alles erop en eraan.
Alle reacties Link kopieren
Naar mijn werk ga ik niet snel zonder make up maar ik werk maar parttime en die overige dagen heb ik bijna nooit make up op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven