Lijf & Lijn alle pijlers

Dames zonder make up de deur uit?

24-04-2017 16:47 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga jij zonder make up de deur uit? Als ik bijv even naar de supermarkt moet doe ik me haar op een staart en verder niets van make up. Ga ik bijv naar een braderie verjaardag.......dan gebruik ik wat foundation lijntje onder me oog rouge en mascara......dit kost ongeveer 10 minuten max
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet eens make-up
quote:Erizon schreef op 24 april 2017 @ 16:52:

Vaker zonder dan met zelfs.Dit
Alle reacties Link kopieren
Meestal zonder. Ik vind dat make up vrouwen vanaf n jaar of 30 er ouder uit laat zien. Dat is verder niet de reden. Ik ben gemakzuchtig en wil gewoon in mn ogen kunnen wrijven
Ik draag zo goed als nooit make up.

Met mijn trouwen voor het eerst in jaren weer straks.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag geen make up. Dus ja, elke dag.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal zonder make-up? Nee.

Als ik alleen naar de winkel ga dan weleens lippenstift op, zodat ik niet zo bleek ben.

Maar normaal draag ik eyeliner, mascara en lippenstift. Soms wat zachte poeder om de glans wat weg te deppen.

Ik voel me fijner met make-up.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de meeste vrouwen trouwens opknappen van make-up. Geen hele poederlaag dus, maar een klein beetje mascara of rouge doet vaak al wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Ook niet even naar de supermarkt of sporten.



Ik heb me jarenlang niet of nauwelijks opgemaakt maar sinds een jaar of 12 ga ik de deur niet meer uit zonder.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Vaak op zondag heb ik er geen zin in, dus geen make-up op en haar in een knot. Normaal mascara, foundation en me haar netjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen make-up nodig
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik gebruik altijd kohlpotlood onder en boven en een beetje mascara. Zonder heb ik echt zo'n achterstandswijkhoofd.
Nee ik ga nooit zonder makeup de deur uit. Als ik even snel naar de supermarkt moet ofzo dan houd ik het wel minimaal, alleen een lijntje boven en onder de ogen, maar dan geen mascara bijv.

Moet er niet aan denken een bekende tegen te komen als ik geen makeup draag, dan voel ik me echt naakt.
Alle vrouwen zien er beter uit met een beetje makeup, al is het maar mascara en een lijntje onder het oog.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 24 april 2017 @ 17:07:

Ik draag altijd make up als ik de deur uitga vanwege couperose en zichtbare addertjes.

Zonder make up zie ik er ook wel goed uit maar met vind ik mezelf veel beter er uit zien.



Ik vind jou wel mooi.









Zelf draag ik zelden make-up. Ik vind make-up vies voelen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nooit.
quote:Taralina schreef op 24 april 2017 @ 17:25:

Alle vrouwen zien er beter uit met een beetje makeup, al is het maar mascara en een lijntje onder het oog.



Mijn man vindt me op zo'n moment een "onderlijnd geval".

Het staat vréselijk bij me.



En de mascara hangt in no time over heel mijn gezicht.



For fun in 't verleden wel es gedaan.

Maar de laatste 5 jaar laat ik het wel uit.
quote:Pluisi schreef op 24 april 2017 @ 17:07:

Ja hoor. Ik draag alleen make-up op feestdagen en als ik naar een verjaardag ga.Hier hetzelfde! Feestjes en een speciale gelegenheid, bv naar het theater een avondje ofzo. Verder nooit. Geen zin in om het te doen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al beeldig van mezelf
quote:minnimouse schreef op 24 april 2017 @ 17:21:

Ik vind de meeste vrouwen trouwens opknappen van make-up. Geen hele poederlaag dus, maar een klein beetje mascara of rouge doet vaak al wonderen.Vind ik ook. Met een klein beetje wenkbrauwpoeder en mascara zie ik er zoveel frisser en gezonder uit.
quote:GinnyJones schreef op 24 april 2017 @ 17:24:

Ik gebruik altijd kohlpotlood onder en boven en een beetje mascara. Zonder heb ik echt zo'n achterstandswijkhoofd. Dat zal wel mee vallen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag alleen make up bij bruiloftsfeestjes enzo. Reden: ik krijg er vreselijk eczeem van en ik vind het een hoop gedoe terwijl ik het verschil niet enorm zie. Bovendien sport ik bijna dagelijks en dat vind ik met make up ook maar onhandig.
Alle reacties Link kopieren
ik eigenlijk nooit met make-up de deur uit. zelfs niet naar een verjaardag.



mijn vriend trouwens ook niet.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
..
anoniem_233251 wijzigde dit bericht op 27-08-2017 15:36
99.38% gewijzigd
Ik laat mijn wimpers verven. Het is niet heel opvallend dus bij feestjes gebruik ik nog wel mascara, maar in het dagelijks leven niet. Verder heb ik vaak wel een lipgloss op ofzo. Voor feestjes vind ik het superleuk om me op te tutten. Helaas ben ik daar vaak wat te druk voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga altijd zonder make up de deur uit. Ik haat make up
Heanig an

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven