Lijf & Lijn alle pijlers

De vivadames gaan weer verder!

30-08-2012 16:16 331 berichten
Welkom!



De vakantie is weer voorbij en dat betekent dat we weer even een schop onder de kont moeten krijgen, gezond moeten gaan eten en de sportschool als één van onze vrienden moeten gaan beschouwen



Dit is een vervolg op het topic van 100+ naar 100-, maar natuurlijk zijn nieuwe leden altijd welkom!



Gezond eten en bewegen, maar vooral GENIETEN staat centraal in dit topic. Dus geen crashdiëten, maar verantwoord omgaan met je eetpatroon.



Iedere week zal er een tabel worden bijgehouden (vanaf maandag 3 september). De tabel wordt elke maandagavond geupdate, maar als je weegdag eerder is kan je dat natuurlijk ook doorgeven (het liefst dikgedrukt).



Succes allemaal!







NaamLeeftijdLengteStartDoelNuAfTotaalTe gaanElastiekje 23 1.69867079.2-0.7-6.89.2Loedoe221.758975 84.8- -4.29.8Adios271.74116.599106.7-1.4-8.49.8Elsie26311.8097.58795.0-1.1-2.58.0Freeasabirdie241.78103.995103.9--8.9
Alle reacties Link kopieren
Hoi

even snel:

@elsie: sterkte vandaag!

@doedel: je moet doen zoals het voor jezelf werkt. Als deze plan van aanpak werkt is het prima toch?

@free: super dat je dingen hebt weten te weerstaan. Ik ben ook benieuwd naar morgen voor je!

@elastiekje: wat goed dat je worteltjes hebt gegeten in de bios en je er goed bij voelde (lees niet stiekem zat te snakken naar de snoep van je vriend!)



hier een redelijke dag gehad, ben erg moe nu maar moet nog naar school. Morgen eens lekker vroeg naar bed. Nu eerst nog de avond overleven en morgen nog een werkdag!

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Haha het toetje wordt warme brownie met vanille ijs. Niet zo slank dus! Maar verder een erg gezond dagje, en neem een kleine portie.



Lijstje:

O: 1 boterham pindakaas, 1 schaaltje biogarde met aalbessen

T: Stukje zelfgemaakte mueslireep, 1 banaan

L: 2 boterhammen met zuivelspread en kipfilet

T: Krentenbol

D: Aardappels uit de oven, salade, varkenshaas

A: Bolletje vanille ijs met een stukje brownie.



Maat houden is het magische woord bij het toetje haha! Heb vandaag extra hard gefietst en een langere route genomen ter compensatie alvast



Zal later nog even verder reageren, nu de keuken in
Hmm brownie met vanille ijs, jum!



Hier de dag goed doorgekomen! Niet gesnaaid wel iets te veel punten, geloof maar 3 trouwens, maar dat komt.ook.omdat we macaroni carbonara aten, niet echt de meest verantwoorde pasta...
Alle reacties Link kopieren
quote:Elsie26 schreef op 02 oktober 2012 @ 20:19:

Hmm brownie met vanille ijs, jum!



Hier de dag goed doorgekomen! Niet gesnaaid









Stiek: Hoe was je brownie?

Adios: Hoe gaat het nu met je?



Ik ontdek net dat ik 2 punten moet rekenen voor 50gr diepvries-frambozen. Heeft iemand enig idee waarom?
Alle reacties Link kopieren
Oeh, wat een lekker toetje, Elastiek. Zelf gemaakt?



Even alleen een eetlijstje:

o: 2 krentenbollen met boter en 20+kaas, water

t: thee

l: 2 krentenbollen met boter en 20+kaas, thee

t1: 4 rijstwafels met boter en pure hagelslag, water

t2: 2 appels, sinaasappel, water

d: volkoren macaroni, spinazie, tartaar, tomatensausje

t: magere yoghurt met muesli en een drupje honing

t: thee



Volgens mij wel oké!
Ger, jij blijft echt netjes eten! knap hoor!



Elastiekje, was het geslaagd gisteravond?



Free, geen idee waarom je daar 2 punten voor moet rekenen, wat ik overigens nog best veel vind voor 50 gram...



Ik heb dus echt nooit punten over voor een ander tussendoortje dan fruit of groente...ik mag erg graag 3 boterhammen tussen de middag eten en dan gaan mijn punten hard...hoe moet dat als ik ooit, hopelijk niet snel haha, weer een punt minder mag...

nou ja, we zien wel he..



Ook vind ik het berekenen van stamppot erg lastig, eten vanavond stamppot andijvie, geen idee hoeveel gram aardappels of spekjes ik van het totaal eet..en om alles helemaal apart te houden vind ik dan weer zo'n gedoe..maar zolang het afvallen goed gaat dan doe ik het er maar mee
Alle reacties Link kopieren
Elsie: Gefeliciteerd!!! Wat knap dat je onder je gewicht van voor de zwangerschap bent, dat is echt een prestatie



Birdie: Oeh, het eerste weegmoment, spannend. Zo te horen ben je wel goed bezig geweest, dus het zal vast goedkomen. Die frambozen snap ik niet: ik neem vaak AH diepvries zomerfruit en die is gewoon 0 punten (zitten ook frambozen in). Wat is de precieze omschrijving van jouw frambozen?



Bij mij gaat het echt superslecht. Tijdens mijn verjaardag te veel m&m's gegeten (wel SUPERleuke dag gehad) en toen stond ik al in de min :-S. En dan moest ik gisteren dus ook nog keihard aan de fles bij het leids ontzet. Ik heb de hele dag rauwkost en fruit gegeten en s avonds weinig pizza, maar heb toch flink wat gedronken en nog een broodje gyros gegeten. Ik ben dus vrij slecht bezig.

Heb nu sowieso beetje chaotisch gedoe, omdat gisteravond een vriend van mij (birdie weet het wel: die gozer in jouw stad waar ik mee studeerde) bij me is blijven slapen waar ik eerder per ongeluk mee in bed ben beland (hij heeft een vriendin!) en nu gebeurde dat dus weer. Ik heb uiteindelijk nee gezegd en hem weggestuurd (de vorige keer ging de vriendschap er bijna aan omdat ik erg boos was). Maar dit keer voel ik me niet schuldig en ben ik er nog meer van overtuigd dat we eigenlijk al 2 jaar straalverliefd op elkaar zijn zonder het te willen toegeven. Zucht. En juist vandaag stuurt een scharrel van een tijd terug me, na een jaar geen contact meer te hebben gehad, weer een berichtje (en ik heb ZO'N zwak voor die man!). En dan kwam ik gisteravond ook iemand tegen die al een tijdje een oogje op mij heeft en ik ben ook wel gecharmeerd van hem, maar hij droop af toen hij zag dat ik met die vriend van mij was. VERWARREND!!!!

Het staat er nu ook allemaal wat warrig geloof ik, maar zo is het nu ook in mijn hoofd. Wat moet ik met al dit gezeik? Het wordt tijd om maar gewoon braaf aan mijn scriptie te gaan werken in plaats van me hiermee bezig te houden.
Hihi loedoe, klinkt ook wel als luxe zoveel lekkere mannen maar snap dat het ook allemaal verwarrend is....

Nog gefeliciteerd trouwens met je verjaardag!
Alle reacties Link kopieren
verkeerde topic
Reach for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars
Alle reacties Link kopieren
Er staat: Albert Heijn Frambozen, diepvries. En dan 2P voor 50 gram (wat echt maar een handje is ofzo) Misschien dat er iets aan is toegevoegd om het langer houdbaar te houden?



Loedoe; Haha jemig wat een gedoe. Misschien moet ik toch maar blij zijn dat ik altijd in de friendzone beland, stuk minder drama.



Elsie; hoeveel punten mag je nu? Voor de stampot zou ik voor de aardappels kiezen voor een verzadigende portie en dan en beetje gokken met de spekjes. (hoeveelheid in pakje/ aantal mensen). Ik houd mezelf altijd voor dat je niet precies het aantal punten hoeft te gebruiken. Als je er een paar punten overheen zit heb je nog altijd je weekextra, en en komt ook vast wel een dag dat je minder gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Heee sexy chickies!



Het is hier trouwens zo onderhand meer een ww-topic...



Loedoe: Nogmaals gefeliciteerd he! En zou me niet te druk maken om een paar uitspattingen. Het is gebeurd en nu weer lekker door! Kom op Loedoe, you can do it!!

En van die mannen...Wat ben je toch een lekker wijf! Snap wel dat het een heel ingewikkeld iets aan het worden is. Komt ook vast goed.



Ben nog aan het twijfelen of ik vanavond naar mijn aquasport-lesje ga of niet. Heb vanochtend al gezwommen, dus op zich zou ik vrij zijn, maar ja maar ja...

Wie schopt mij?!
Ger, eigenlijk wil ik jouw bevallige kont helemaal niet schoppen maar als jij denkt dat je moet gaan, GAAN!

En het lijkt idd steeds meer op ww hier haha



Free, ik mag 35 punten en volgens mijn ww overzicht eet ik er gemiddeld 36,1 en qua stamppot heb ik aardappels idd verzadigende portie genomen en spekjes 80 gram(is al 7 punten!) merk wel dat ik tegenwoordig maar een kleine portie opschep en er eigenlijk best genoeg aan heb!
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden!



@ger: jeej wat een binnenvaller joh! Sexie chickies, woehoe! neem je niet te veel hooi op je vork? een avondje thuis met je hubbie heb je ook wel een keer verdiend hoor!

Dus vanuit het zuiden geen schop naar het noorden!



@loedoe: neeee je bent mijn ideale vrijgezelle lady voorbeeld, ga nou niet zeggen dat het allemaal lastig en moeilijk is :(

geniet!!!!!! Enne vanaf nu weer wat meer in de maat en het komt vast wel goed!



@birdie (is veel leuker dan free, dat ik daar zelf niet aan gedacht hebt): vanavond weer WW-avond? spannend! Was je wrap nog lekker van de week?

Zijn dat trouwens de enige frambozen die je kan vinden? Ik weet dat er ook ingevrorenfruit met suiker is, maar dat is meer voor over ijs enz. Kan geen reden bedenken waarom verse frambozen 0 is en diepvries 2 per 50gr. Misschien eens op de verpakking kijken of er nog iets in zit, zo niet zou ik gewoon verse frambozen aanklikken. Of verse frambozen goedkoop scoren en invriezen?



@elsie: spekjes zijn inderdaad een rib uit je lijf qua ww-pnten. Ik maak steeds vaker vegetarische dingen, zoals andijvie stamp met tomaat, zongedroogde tomaat en feta. Is een slankere optie en ik mis dan persoonlijke echt het vlees niet. Misschien een keer een poging om te proberen waard?

Gisteren de moeilijke dag nog redelijk door gekomen?



@elastiekje: lekker genoten van je goddelijke toetje?



Ik heb de hele dag al honger. Heb zojuist als avondeten een fritatta op van 1 paprika, stuk courgette, veel kruiden en 3 eieren. En heb gewoon nog honger. Zou toch niet moeten kunnen na 3 eieren!!! Of ben ik gewoon moe en verwar ik trek met honger? Kan me gedachte er bijna niet vanaf zetten :(

misschien dat ik straks nog een reepje chocola pak. Ik koop tegenwoordig van die 40gr reepjes en dan de pure variant, die ik dan blokje voor blokje helemaal 'opzuig'. Mjamm! Ach moet kunnen aangezien ik alleen maar als ik ongesteld ben die onweerstaanbare trek heb in pure chocola!

Maar ik ga er nog maar eens goed over nadenken. Ik heb nog 8 pnt over. Mischien kan ik straks beter een boterham pakken maar ik heb eigenlijk niets lekkers voor op brood om erop te doen.... hmm dilemma's dilemma's dilemma's!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Huidig gewicht: 101.9

Afgevallen: - 2

Totaal: -2

Nog te gaan: 6.9



Waarschijnlijk veel vocht, maar toch heel erg fijn! Nu even mijn pastasalade afmaken en dan bijlezen.
Alle reacties Link kopieren
Wow birdie: 2 kg eraf! Super meid!!!! enne bijna in de 2 digits!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Adios; ja, gelukkig wel. Deze week veel sporten, dus hopelijk ben ik snel weg van die stomme 100 .

De wraps waren trouwens best lekker, maar ik weet niet of ik fan benvan surimi. Ik heb het gemengd met wat philadelphia light en peper en dat op een wrap gesmeerd met daarover wat veldsla en paprika. Best ok, maar niet echt voor herhaling vatbaar.

Ik denk trouwens dat ik idd maar gewone frambozen aanklik voor de diepvries-frambozen. Ben er tot nu toe gewoon mee afgevallen, dus als het mis begint te gaan ga ik er wel punten voor regelen.

Ben erg benieuwd of je uiteindelijk voor het stukje chocolade bent gegaan, of toch voor de boterham.



Ger the sexmachine, ben je nog naar je aquadinges gegaan?



Elsie; oei, dat zijn veel punten voor spekjes. Ik vervang ze zelf door hangblokjes, maar dat is natuurlijk lang niet zo lekker





Het WW-thema van de avond was jojo-en ik heb een lijstje gekregen met 6 tips om dit tegen te gaan

1. Ontbijten!

2: Sporten/ actief blijven

3. Regelmatig op de weegschaal staan (Dit is denk ik voor ons geen probleem haha)

4. Kies voor voedingsmiddelen met het groene logo

5. Ga naar de cursus

6. Gebruik online WW (want uit onderzoek is gebleken dat je tot 50% meer afvalt als je naast de cursus, ook gebruik maakt van online tools )



Dit lijstje is dus eigenlijk 50% gezond verstand en 50% WW promoten haha. En blijkbaar moet je dus echt gebruik maken van je weekextra en is er bij het bepalen van de punten ook uitgegaan van het gebruiken/opmaken van het weekextra. Als je hier helemaal geen gebruik van maakt eet je snel te weinig en loop je het risico dat je lichaam in de spaarstand gaat.



Thema van volgende week: Aardappelen
Alle reacties Link kopieren
Wat een lulverhaal, ik lijk loedoe wel
Alle reacties Link kopieren
Ja ben voor de chocola gegaan. Maar wel van genoten!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Als je er maar vam genoten hebt dan is het prima toch adios!



Birdie idd. Beter dan free! Ik vind het eigenlijk wel raar dat je (een deel van) je weekextra zou moeten gebruiken indacht lcihaam anders misschien in de spaarstand gaat..want als je dus alleen ww onlne volgt, zoals ik, dan weet je dat dus niet... Vind het maar vaag!



Ik moet zeggen dat ik mijn punten netjes invul maar me ook niet druk maak over een puntje of 2 meer...

Wel vind ik het fijn om nu al in een gezond ritme te zitten, heb echt zelden trek/honger. Hopelijk helpt dat om het ook goed vol te houden als ik weer aan het werk ben...over 4weken mag ik weer en ik heb tijdens het werk normaal echt trek en leef naar de eetmomenten toe...hopelijk valt dat nu mee omdat ik al een ritme heb...



Wat een K weer vandaag hè? Lekker wandelen zit er vorlopig niet in ....
Up up up!



Vandaag alweer de 4e week op rij dat geen frietjes mee eet met man en kind ( ja we eten hier elke week een keer friet, slecht hè) ik kan net als voorgaande weken voor een potje hak bonenschotel. Man en kind lusten geen Chili oid dus ik geniet er van! Pik alleen een paar patatjes voor de smaak. Hopelijk is het vanavond nog droog en heb ik puf om nog een rondje hard te lopen..
Alle reacties Link kopieren
Pffffffft. Ik zit hier in de kutbieb van de universiteit me gigantisch af te vragen wat ik met die vriend, laat ik hem maar even X noemen, aanmoet (in plaats van hard aan de studie, wat eigenlijk wel noodzakelijk is). Dus echt Adios, het vrijgezelle leven is erg leuk, maar niet als je dat gaat vermengen met vriendschappen en ingewikkelde zaken! En Birdie: het nare is dat ik niet in de friendzone, maar in de affaire-zone beland. En uiteindelijk gaan gevoelens dan toch wel een rol spelen. Dit verhaal met X is zo ingewikkeld omdat we ooit, toen we elkaar 2 jaar geleden ontmoetten, gezoend hebben. Daarna vond ik hem wel leuk (niet verliefd, maar gewoon leuke gozer) en zijn we goed bevriend geraakt. Verder nooit iets gebeurd, hij kreeg vrij snel een vriendin, tot we een half jaar geleden in een dronken bui bij elkaar in bed belandden. Daar hebben we het uitgebreid over gehad, ik voelde me enorm schuldig (ik ga niet voor mannen met een relatie) en de vriendschap werd er door geschaad. Die rare situatie heeft een maand of 2 geduurd: toen hebben we besloten dat het gewoon een gekke eenmalige fout was en that's it. Tot afgelopen dinsdag dus: we waren dronken en liepen erg met elkaar te flirten, maar er is niets gebeurd. Hij bleef bij mij slapen en zelfs 's nachts gebeurde er niets. Tot de volgende middag, na ontbijt en douche, compleet ontnuchterd, opeens bij ons allebei de remmen losgingen. Ik snap er niets van! Vorige keer gold ook nog dat zijn vriendin langdurig in het buitenland zat, wat de kans op vreemdgaan wel groter maakte, maar nu is ze al weer een paar maanden terug in NL. Daarnaast is X verder nooit vreemdgegaan (hoewel hij veel meiden achter zich aan heeft lopen en dus alle gelegenheid heeft)/ Net hebben X en ik elkaar kort in het bijzijn van anderen gezien, maar hebben we het er dus niet over kunnen hebben. Ik wacht nu tot hij klaar is met college, dus dan zal het er wel over gaan. Maar ik verwacht dat meneer het weer over een eenmalige stommiteit gaat hebben. Ik vind dat hij dit niet kan maken tegenover zijn vriendin (maar goed, over hun relatie heb ik verder niets te zeggen) en dat hij hiermee ook de vriendschap op het spel zet. En ondertussen wil wil wil ik 'm. Lekker dubbel weer.

WW heb ik weer keurig opgepakt. Ik merk dat ik veeeel kleinere porties eet dan vroeger, rustiger en aandachtiger eet en minder snaaiaanvallen heb. Hoewel het dus niet altijd goed gaat met de punten vanwege te veel feestjes/uit eten enz., vind ik het dus wel de goede kant op gaan.



Adios: nog 'honger' na 3 eieren is eigenlijk onmogelijk. Dat is snaaitrek die zich vermomt als honger (en die erg moeilijk klein te krijgen is!). Zo'n kleine chocoladereepje vind ik een handige oplossing. Snaaitrek is sowieso nooit weg te krijgen met gezonde dingen vind ik, dus dan kan je beter binnen je punten iets kleins en echt lekkers nemen dan iets verstandigs en trek houden.



Elsie: holy, die spekjes zijn inderdaad belachelijk veel punten! Je kan altijd gewoon minder nemen of inderdaad vervangen. Het fijne aan beginnen met veel punten is dat je nu nog kan beginnen met de 'volle' producten (volle yoghurt, halfvolle melk, spekjes enz.) en als je eenmaal minder punten mag dat vervangt door de magere varianten zonder dat je snel het idee hebt dat je veel minder kan eten. Zolang het binnen je punten past kan je dus best die spekjes blijven eten.



Birdie: Hmm, de weekpunten opmaken, daar heb ik geen enkel probleem mee . Hoe bevalt de cursus je tot nog toe? Vind je het prettig om ook andere cursisten te kunnen spreken , of gaat het je vooral om het wegen en de informatie van de cursusleider? Enne, lulverhalen, ik?!!
Alle reacties Link kopieren
Lastig loedoe, lastig....

als je je zo erg schuldig voelt, misschien moeten jullie elkaar dan maar niet meer zien. de kans dat het weer zal gebeuren is denk ik zeker aanwezig en dat moet je jezelf niet aandoen. De enige die uiteindelijk aan het kortste eind trekt ben jij.



En inderdaad na 3 eieren kon ik echt geen honger meer hebben. Vandaag weer, heb 250gr aardappel uit de oven, 175gr tuinbonen en 100gr wit vis op en 30 min na het eten had ik echt weer het idee trek te hebben. Ik ben doodmoe, heb barstende koppijn dus ik schuil dit echt onder emo eten. Het voelt echt als honger maar het kan het gewoon niet zijn. Hoe kan ik trek nou zo verwarren met honger. Dat is toch niet normaal!

Nou toch bezweken voor een snee (kontje) brood met PB2 pindakaas (poeder aangelengt met water wat een soort van vetvrije pindakaas wordt en 10gr hagelslag.

Nu is het gevoel wel weg. Heb nog 6 pnt over. Misschien eet ik wel te weinig voor wat ik op een dag doe maar ik heb letterlijk gewoon geen tijd om meer te eten op een werkdag. Ik ren van hot naar her en ben blij als ik in de ochtend een kop koffie met banaan kan wegwerken en tussen de middag 2 sneeen brood met appelstroop en soms een kop soep. Kwam vandaag ook tot de conclusie dat ik om 17.00 niets meer had gedronken dan 3,5 kop koffie en een kommetje bouillon. Toen schrok ik echt even, snap meteen waarom ik koppijn had! ik kan ook niets bedenken wat ik bijv na mijn werk kan nemen. Zeker als ik 's avond naar school ga eet ik vrij vroeg waardoor het allemaal te snel op elkaar komt. Vind het zo lastig een balans te vinden. Nu vliegen de kilo's eraf, komt dat omdat dat de kilo's waren die er ook snel aangekomen zijn of omdat ik te weinig eet? ik probeer wel altijd mijn punten op te maken en meestal lukt dat ook wel (met dus chocola of wijn). Soms ga ik er zelfszonder die dingen ver overheen (vaak op vrije dagen). Waar is nou die balans????
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
@elsie: goed van je dat je die frietjes zo goed kan weerstaan! Ik ga zondag lekker frietjes eten, ik maak dan stoofvlees/stoofschotel en ga dan naar mijn ex. Morgen ga ik naar de ikea rond etenstijd. Meestal ga ik voor de vegetarische pasta maar nu misschien voor de vis. En ik denk dat dat ook frietjes bij zitten (oh ohh daar gaaan mijn weekpunten!).



En handig dat je dan iets eet wat je anders niet snel zal eten omdat de rest het niet lekker vind!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ha dames, laatste berichtje van dit account Ik zal later nog even reageren op iedereen! Hier gaat het wel goed
Alle reacties Link kopieren
Loedoe, het is inderdaad geen makkelijke situatie. Maar als ik eerlijk ben is het duidelijk dat hij niet 100% voor jou gaat en dat maakt hem m.i. niet echt een goede vangst.

Misschien moeten jullie inderdaad eens een goed gesprek hebben, want een "gewone" vriendschap lijkt er (voor zover ik lees) niet echt in te zitten.





De WW-cursus is trouwens wel erg leerzaam (voor zover ik dat tot nu toe kan inschatten haha) en het is superleuk om complimenten te ontvangen als je mooi bent afgevallen. Daarnaast denkt iedereen ontzettend met elkaar mee, dus dat is ook heel nuttig.

Adios: Zou het niet helpen was je probeert een soort weekmenu in te plannen? Ik heb het idee dat je aan het eind van de dag zoiets hebt als "O jee, nog 8 punten over, wat ga ik hiermee doen?" en daardoor eerder kiest voor ongezondere dingen zoals wijn en choco. (Wat eigenlijk niets voor je lichaam doet, en waar je je ook niet fitter van gaat voelen).

Gister bij de cursus was er iemand die het lastig vond om de punten op te maken, en die kreeg als tip om wat vollere producten te gebruiken. Bv. halfvolle melk ipv magere, 48+ kaas ipv 20+ kaas. (Volgens mij zag ik die tip in dit topic ook al voorbij komen.

Op die manier heb je aan het eind van de dag geen punten meer over en verdwijnt ook het "gezonde boterham of toch chocolade"-dilemma



Elsie: Wat ben je toch goed bezig! Ik vind het ook wel bijzonder dat je perse je weekextra moet gebruiken.

Heb je trouwens alweer zin om aan het werk te gaan?



Ik ben vandaag iets over mijn punten heen gegaan, maar heb ook een uur gesport dus de schade valt wel mee.



O: kwark met havermout, lijnzaad, banaan.

t: 2 bbh met smeerpate, een appel en een grote koek (die niet op de WW staat, dus ik hoop dat ik het aantal punten goed heb ingeschat)

L: Pastasalade

t: 2 rijstwafels (geloof ik haha. Morgen dus weer goed opschrijven als ik van mijn planning afwijk)

- sporten-

A: 2 bbh met pindakaas (hierdoor dus over mn punten) en 2 rijstwafels

Totaal: 45P Niet heel erg dramatisch dus





En ik heb me vandaag nog niet gewogen! (Wat ik stom genoeg een hele prestatie vind)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven