Lijf & Lijn alle pijlers

Detox oplichterij

26-09-2015 00:26 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom steeds vaker tegen dat mensen reageren op de fb pagina van afslank ringen (www.afslankringen.nl). Ik geloof niet in dit soort onzin dingen en heb er ook niet het geld voor over. Een goede vriendin van mij was nogal nieuwschierig en bestelde een pakketje voor haarzelf en 1 voor mij.



De teenringen doen zeer en de detox pleisters helpen helemaal niet om het honger gevoel weg te krijgen. Ook heb ik een detox pleister getest met een drup water er op, het zakje verkleurt meteen in dezelfde grijze kleur! Dit is dus een leuke truc en heel veel mensen geloven deze bullshit ook nog eens dat het gifstoffen uit je lichaam haalt.



Ik heb mijn mening verteld op hun fb pagina en wat denk je? Binnen 5 minuten was mijn reactie verwijderd en ik kan daar geen reacties meer plaatsen. Na ff doorlezen viel mij iets vreemds op namelijk, alle positieve reacties kwamen bijna allemaal van mensen die uit Almelo komen! En laat het eens héél toevallig zijn dat zij zelf ook uit Almelo komen.



Voor 10 detox pleisters betaal je 14,95 en op een buitenlandse website heb ik ze gevonden voor 24,95 dollar en dan heb je 200 stuks. Dus kan je nagaan wat er op verdiend word.



Meer mensen dit geprobeerd? Hier in mijn dorp zijn veel mensen er mee bezig en liken en delen ze vaak acties van hun op fb zodat ze iets kunnen 'winnen'. Trap ajb niet in deze oplichterij lieve mensen!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het placebo-effect niet moet wegstuffen die de kans vergroot dat sommigen er echt baat bij hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ze verkochten vroeger ook inlegzooltjes voor je schoenen om af te vallen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 26 september 2015 @ 00:59:

Ze verkochten vroeger ook inlegzooltjes voor je schoenen om af te vallen.



Voor als je zware schoen had? Klompen ofzo?

Wat een idioterie, detox pleisters.



Ik hoorde van de week iemand die een of andere detoxkuur van 7 dagen deed. Ze zou 6 kg afvallen, en het kostte ¤200!!!
Dan wil je wel heel graag van je geld af hoor.
Ik ken het drama ! Ook ik heb mijzelf geuit over deze oplichterij en ook mijn reactie was ook net zo snel weer verwijderd en ook ik kon niet meer reageren 😂 ik geef je gelijk het is zware oplichterij en ik vind 't gewoon triest dat mensen zo belazerd worden
quote:SpringDing schreef op 26 september 2015 @ 01:08:

Dan wil je wel heel graag van je geld af hoor.O, nu snap ik het! Dat is wat ze bedoelen met: je wordt er zeker lichter van
quote:SpringDing schreef op 26 september 2015 @ 01:07:

[...]





Voor als je zware schoen had? Klompen ofzo?

Wat een idioterie, detox pleisters.



Ik hoorde van de week iemand die een of andere detoxkuur van 7 dagen deed. Ze zou 6 kg afvallen, en het kostte ¤200!!! Misschien betaalde ze met kleingeld en was dat precies 6 kilo aan muntjes?
Waarom post ik dubbel?

Sorry!
quote:Kunai schreef op 26 september 2015 @ 01:26:

Waarom post ik dubbel?

Sorry!Je zou het denken he..
Oh haha, moet je niet je post veranderen terwijl ik aan het quoten ben.
Alle reacties Link kopieren
Wat stond er?



En TO, tuurlijk is dat oplichterij. Maar geef gewoon toe dat je het zelf gekocht hebt
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:SpringDing schreef op 26 september 2015 @ 01:28:

Oh haha, moet je niet je post veranderen terwijl ik aan het quoten ben.



Het is al laat.



Ik heb geen mening over dit onderwerp, als ik af wil vallen eet ik gewoon minder Milky Ways.
quote:DorothyParker schreef op 26 september 2015 @ 01:31:

Wat stond er?



En TO, tuurlijk is dat oplichterij. Maar geef gewoon toe dat je het zelf gekocht hebt

voor jou een raadsel, voor de mods een weet.



(Hetzelfde als in de post erboven)
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 26 september 2015 @ 01:31:

Wat stond er?



En TO, tuurlijk is dat oplichterij. Maar geef gewoon toe dat je het zelf gekocht hebt Nee echt niet. Ook al was dit wel het geval, dan gaf ik het wel toe hoor, maakt mij echt niks uit.
Oh wat jammer ik had een hele uitgebreide reactie verstuurd, dit is weg?



Korte samenvatting, hier ga je toch niets kopen?

Zo zonde, kwetsbare mensen die hier hun geld naar overmaken.



Maar die Facebook banner is toch wel apart? Daar zou ik mijn centjes niet naar overmaken. Maar ik ben een cynische internetondernemer .. shoot me.
"Profiteer snel en bestel nu"



dit is waar al die beschermende wetgeving voor bedoeld is toch?
"Niet gebruiken bij borstvoeding, open wonden op de voet of bij allergie voor schelp of zeedieren."



oh boy.
quote:Atia schreef op 26 september 2015 @ 04:36:

"Niet gebruiken bij borstvoeding, open wonden op de voet of bij allergie voor schelp of zeedieren."



oh boy. dit staat onder 'klantenservice' sinds wanneer vallen gezondheidsrisico's onder/buiten service?
Encore ... ontgiften staat toch niet gelijk aan afvallen?

Bah, bah, bah.
Alle reacties Link kopieren
Waar het om gaat is dat ik het dit soort mensen niet gun om honderden of misschien zelfs duizenden euro's te verdienen met deze oplichterij. Dus zie je fb vrienden dit delen, waarschuw ze.. Echt je staat er versteld van hoeveel mensen dit bestellen!
Ik wist al meteen dat het onzin was, maar fijn dat het in dit topic bevestigd wordt. Serieus, hoe kunnen ringen op je tenen je helpen af te vallen?? Ik bedoel je hebt wel drukpunten onder je voeten die goed zijn voor vanalles en nog wat, maar dat is onder je voeten. Niet onder je tenen.



No offense maar de mensen die dit geloven en hier serieus geld voor betalen vind ik wel een béétje dom . Je hebt trouwens ook eeg veel bedrijven die like&win acties helemaal niet doorzetten. Iedereen liked het en zo hebben ze gratis reclame, maar vaak wint niemand iets.
Alle reacties Link kopieren
quote:Atia schreef op 26 september 2015 @ 04:41:

Encore ... ontgiften staat toch niet gelijk aan afvallen?

Bah, bah, bah.Ontgiftingende behandelingen zijn eveneens kwakzalverij. Een lichaam zit bomvol enzymen die niets anders doen dan ontgiften. Daar draagt een kuurtje, dat uiteraard veel geld kost, niets aan bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit geen oplichting, ieder weldenkend mens snapt dat dit niet werkt. Als je er dan toch iets koopt, dan vind ik dat niet zo slim.
Bij mij in het dorp laten vrouwen zich 'laseren'. Een soort apparaatje wat door een dame in een witte jas in hun oor wordt gehouden, dan zijn ze gelaserd en dat, in combinatie met een dieet van 800 calorieën per dag, zorgt dan dat ze afvallen.



Kost iets van 150 euro maar dan wordt je wel drie keer gelaserd.

En zonder dat laseren houd je het dieet niet vol.



Dus.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven