Lijf & Lijn alle pijlers

Dieet Bea Pols; iemand ervaring?

28-10-2015 11:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam op deze site en heb het idee dat je veel moet/mag eten. Vandaar mijn vraag of je er wel mee afvalt. Thanks
Ik zie op haar site helemaal niets staan over hoeveel je mag/moet eten, alleen 3 maaltijden en 2 tussendoortjes. Dat is vrij normaal toch?
Alle reacties Link kopieren
Bea claimt dat Sonja Bakker alles van haar gestolen heeft, ga er dus (zonder het te hebben gezien) van uit dat het een Sonja-achtig dieet is
Alle reacties Link kopieren
Je mag als ontbijt yoghurt met muesli of 2 boterhammen (dat wisselt per dag) tussendoor 3 stuks fruit, lunch 3 boterhammen en salade, tussendoor fruit dacht ik, diner verschilt, savonds vruchtensap of fruit. Is 1800 kcal. Ben bang dat ik teveel eet op deze manier...
Alle reacties Link kopieren
niet relevant...
Alle reacties Link kopieren
quote:zzonnetje schreef op 28 oktober 2015 @ 13:08:

niet relevant...Wat bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
quote:JDLover schreef op 28 oktober 2015 @ 13:00:

Je mag als ontbijt yoghurt met muesli of 2 boterhammen (dat wisselt per dag) tussendoor 3 stuks fruit, lunch 3 boterhammen en salade, tussendoor fruit dacht ik, diner verschilt, savonds vruchtensap of fruit. Is 1800 kcal. Ben bang dat ik teveel eet op deze manier...Dat is een heel normaal en gemiddeld eetpatroon hoor, het komt overeen met wat het Voedingscentrum adviseert. En dan is er zelfs nog ruimte voor koek/snoep/alcohol (wat je natuurlijk weglaat/mindert als je wilt afvallen). Waarom zou het teveel zijn? Hoe geleidelijker je afvalt, des te beter het is en des te duurzamer het resultaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:JDLover schreef op 28 oktober 2015 @ 13:29:

[...]



Wat bedoel je?heb posting weg gehaald had iets geschreven wat niet echt relevant was...
Alle reacties Link kopieren
Afvallen doe je door normaal en gezond te eten en voldoende in beweging te blijven. En door het tijd te geven.

Een dieet haalt je lijf overhoop en maakt een jojo van je.
Ik werd wakker en ineens was iedereen allergisch, vooral voor ware balans.
Alle reacties Link kopieren
Heb je weer een nieuw dieet gevonden? De hoeveelste is dat nu inmiddels?
What a nuanced anxiety

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven