Lijf & Lijn alle pijlers

Een nieuw begin: Samen afvallen (Deel 2)

18-08-2015 15:35 1227 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLengteStartHuidigAfgevallenStreefDasoli1,72105,061,9- 43,163,0J11071,6981,062,7- 18,361,0Floor341,6971,065,2- 5,861,0



Gewicht graag doorgeven vet gedrukt, op vrijdag.

Nieuwe meeschrijvers zijn natuurlijk welkom!



Wanneer iemand zonder bericht twee weken niet meeschrijft en ook het gewicht niet doorgeeft, wordt diegene uit de tabel verwijderd. Het is natuurlijk altijd mogelijk om weer mee te doen!
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk, een nieuw topic! Ik heb het erg druk gehad en met terugwerkende kracht nog op alles reageren wordt een dagtaak denk ik ;) ik maak bij deze dan maar even gebruik van dit verse topic als verse schrijfstart!



Fijn dat je het bij wil houden Dasoli, ik kan me voorstellen dat de verplichting op een gegeven moment iemand tegen gaat staan, dus dan is het fijn om wat te rouleren.



Veel van jullie zijn ontzettend goed bezig heb ik gezien (ik heb wel alles bijgelezen), toppers!

Mijn weekend was niet fantastisch eettechnisch gezien. Ik heb niet ontzettend veel gegeten maar wel verkeerde keuzes gemaakt. Gezelligheid is echt mijn probleem! (Veel) te veel drankjes en die gaan dan soms ook nog gepaard met lekkere hapjes... mijn valkuilen liggen dan ook echt daar.. Hebben jullie ook zo je persoonlijke valkuilen?



Stoppen met drinken vind ik niet echt een optie (hoezo alcoholist ), maar ik ga toch eens nadenken om mezelf wat beperkingen daarin op te leggen.



Vandaag een balansdagje:

O: Schaaltje watermeloen en glas karnemelk

T: Komkommer en worteltjes

L: 3 rijstwafels met hüttenkäse en tomaat

T: schaaltje yoghurt met druiven, cracker met smeerkaas, banaan

D: Weet ik nog niet precies



Lunch bleek een beetje weinig, gelukkig had ik genoeg gezonde tussendoortjes voor de middag



Succes weer, en op naar vrijdag!
Alle reacties Link kopieren
Dasoli, fijn dat je het over wil nemen!

Ik heb steeds geen tijd omnte reageren en hoop niet dat jullie dat heel erg vinden. Ik lees wel heel veel mee!



Ontbijt: magere kwark met muesli en honing

Tussendoor: banaan

Lunch: salade met kip/ei rauwkost en noten, cup a soup (die was dan weer niet nodig geweest)

Tussendoor: appel en cappuccino

Vanavond: noodles met kip, mango en roerbakgroenten

Misschien nog bakje kwark!
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic!



Ten eerste Dasoli super dat je de tabel overneemt, ik zou het niet kunnen en Holloway nog bedankt hé!

Haha, dat is leuk als de badjuf dat zegt, je bent goed bezig!



Ploetje ik reageer ook niet altijd en ook niet overal op, dus ik vind het prima hoor dat je af en toe reageert en gewoon mee leest!



Ik ben helaas wat minder goed bezig, maar het is al beter dan vorige week! Haha, ik ga vooruit even langzaam die ongezonde dingen uit mijn leven verwijderen, zit nu alweer achter een wijntje! (de fles moet leeg )

Morgen mag ik alleen maar gezonde dingen eten!

Om 21:00 wil ik in bed liggen, want heb veel korte nachtjes gehad afgelopen week en morgen 5 uur opstaan en wil ik fris en fruitig zijn! Wil graag promotie maken op mijn werk, ik kom ook in aanmerking, dus doe laatste tijd heel goed mijn best!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Dasoli ik trok baantjes van 25 meter, maar ik werd op een gegeven moment ook helemaal gestoord van die bejaarde dames die puur voor de gezelligheid gingen zwemmen en dan het liefst met z’n vieren naast elkaar in slakkentempo overstaken. Je kwam er niet langs. Of ze stopten opeens om daar verder te praten. Grrrrr. Go home ladies. Neem een bak koffie erbij en leuter daar verder.

De badjuf had jouw vastberaden gezicht natuurlijk gezien



Kevertje, promotie zou een hele mooie opsteker zijn zeg. Ik duim voor je.



ik heb vandaag een beetje een blèh dag. Ik probeer al weken langs te gaan bij mijn vader, daarvoor moet ik heen en terug 7 uur reizen. Openbaar vervoer hè. Maar telkens komt het niet uit. Deze keer zei hij meteen dat het de hele week niet uitkwam. Hoezo voel ik me niet welkom. Toen ik zei dat ik dan pas in oktober kon komen reageerde hij alleen maar met oké. Ik was zo lamgeslagen dat ik gedag heb gezegd en opgehangen. Op zulke momenten wilde ik des te meer dat mijn moeder nog leefde. Mijn vader is hertrouwd en haar familie gaat voor, ten alle tijde. Leuk voor ons kinderen (ik heb nog 2 broers)
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



leerdoel voor de komende dagen: iedere ochtend bij m'n ontbijt even hier praten



Dasoli, een uur zwemmen vind ik ook veel! Echt goed bezig, je huisarts zal zeker trots zijn als ze terugkomt! Ik vind zelf sporten ook wel leuk, maar dat betekent niet dat ik er altijd zin in heb, daar zit meer de clue. Na een lange werkdag jezelf nog in beweging zetten is soms moeilijk, terwijl ik helemaal niet zo'n actief werk heb dus je zou zeggen dat ik dan wel toe ben aan wat beweging...

Ik was vorige week niet geweest.. en nu gisterenavond wel weer en ik kan je vertellen, ik voel me nu ook niet als een twintiger!! En ik ben er eigenlijk wel één ;)



Ploetje, mooi lijstje hoor! En je avondeten ziet er heerlijk uit



Kevertje, dat zou mooi zijn, een promotie! Doe je best en succes met alleen maar gezonde dingen eten.



Brianna, dat is naar zeg! Dan voel je je inderdaad niet echt welkom... Is het al lang geleden dat je je moeder hebt verloren? En heb je met je broers (wel) een goede band? Laat je er niet door omlaag halen hoor!



Lijstje:

O: schaaltje watermeloen, beker yoghurt met een paar noten

T: cracker met smeerkaas, komkommer/worteltjes

L: Gehakt/courgette/mais/tomaat prutje met sla

T: Yoghurt met druiven, banaan

D: Waarschijnlijk of een salade met kip en champignons, of een omelet met groenten en feta



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Kevertje wat goed dat je kans maakt op promotie!! Spannend! Ik snap dat je dan even je best wil doen haha.



Brianna, wat verdrietig van je vader. Zeker als je er zo een reis voor moet afleggen :(. Heb je het wel eens met hem over de situatie gehad?



Aurora, haha ik probeer ook voor mn werk even een momentje te pakken inderdaad ;).

Mooi lijstje heb je zeg!



Ontbijt: 2 ontbijtcrackers (1 amandelpasta, 1 kaas)

Lunch: kwark met aardbeien en muesli

Tussendoor: appel

Vanavond: rijst of quinoa met wokgroenten, vis en wat oestersaus. Bedenk me nu alleen dat ik de vis vergeten ben uit de vriezer te halen. Scheisse!
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden good morning



@ dasoli: wat goed een nieuw topic! Fijn hoor. Ben je weer aan het zwemmen vandaag? Gaat het goed Niet te vermoeid?



@ brianna: jij dus ook zwemmen maar ik herken meteen wat je zegt over kletsende dames. Ik ga vaak in de winter elke avond zwemmen in de UK. Heerlijk is dat maar wel zonder kletsende dames inderdaad! Hier in de buurt zit eigenlijk geen fijn zwembad, maar ik moet er nog eentje proberen. Of de tijden zijn weer niks Wat naar van jouw vader. Dan denk je inderdaad 'laat maar'. Mijn vader wil altijd alles van te voren 'plannen' zelfs hoe laat ik kom en weer weg ga. Maar dat is niet uit niet welkom zijn, maar gewoon omdat hij wat ouder wordt weet ik inmiddels. |Beetje starder dan vroeger. En ze denken altijd dat ze het heeeeel druk hebben en geeeeen tijd hebben enzo. Maar soms staan we onverwacht op de stoep (na bellen wat ze aan het doen zijn die dag) en dan vinden ze het wel heel leuk. Wij moeten ook 2.5 uur rijden dus het is altijd een gok :-)



@ ploetje: hahaha visje ontdooien ;-0



@ kevertje: wanneer hoor je meer over de promotie?



@ rosekapje: wanneer hoor je iets na het gesprek?



Hier loopt alles wel OK. Gisteren weinig tijd gehad om te eten hahaha. Heel rustig dus. Grappig genoeg deze maand totaal geen extra trek gehad vlak voor de menstruatie. Raar is dat. Maakt misschien uit wát je eet. Maar god, de komende twee dagen wordt dus niet fijn. Ik wilde net morgen de kano gaan uitproberen in mijn eentje. Er staat weinig wind dus ik kan rustig proberen. Het is nogal een grote en ik zal wat gewicht voorin nodig hebben waarvoor ik mijn kampeer waterzak van 20L wilde gebruiken en de hond hahaha :-) Dan waait de punt tenminste niet meteen de andere kant op. Tijdens proefvaren was dat zaterdag nogal een probleem.



Fijne dag meiden ik ga eens even wat doen :-)
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_237897 wijzigde dit bericht op 18-07-2016 20:04
Reden: i
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dasoli Respect hoor dat je 14 dagen achter elkaar gaat zwemmen! Heel goed bezig. Ik zou ook graag willen zwemmen maar hier in de buurt zit geen zwembad, dan zal ik met de auto ergens naar toe moeten rijden. Ik hou het eerst even bij de sportschool Erg fijn dat je de tabel over wilt nemen trouwens!



Aurora haha, ik heb dat ook een beetje. Ik ga wel eens met vriendinnen de stad in, dan gaan we poolen of ergens wat drinken, dan kan ik gewoon niet niet-drinken. Al houd ik het wel vaak bij 2 biertjes/wijntjes. Maar ik drink dan eigenlijk nooit water, meestal fris, wat dan toch ook weer niet goed is.



BriannaF Ach, wat een vervelende situatie zit je in. Mijn vader is overleden en mijn moeder heeft een nieuwe vriend. Ik heb ook vaak het gevoel dat wanneer ik bel, ik altijd ongelegen bel, omdat ze net iets wilden gaan doen of omdat hij 'voor de TV zit en het dan niet kan horen', dat soort dingen. Al is de band met mijn moeder wel goed, soms vind ik dat ze hem te vaak 'voor' laat gaan.



Met mij gaat het sporten goed, ik ben maandag geweest, ga vandaag weer en heb al met een vriendin afgesproken om vrijdag weer te gaan! Ik heb echter nog wel spierpijn van maandag, dus vandaag maar even wat andere spieren trainen, of toch iets meer cardio. Het eten gaat nog niet erg goed, ik snaai teveel, eet te weinig fruit en omdat ik de hele dag stil zit omdat ik aan het leren ben (op het sporten na) ga ik me snel verveeld voelen en pak ik weer iets. Dat is vooral mijn valkuil: alleen zijn, de hele dag achter de laptop zitten leren. Als ik alleen ben ga ik heel snel rondhangen in de keuken omdat ik even vanachter mijn laptop weg wil. Maar ik moet nog om precies te zijn 6 dagen doorzetten, voordat ik de toets heb.

Verder zit ik er over te denken om weer met 'BodieBoost' te beginnen. Ik heb dit eens 2 weken volgehouden, en vond het best fijn. Niet meer in calorieën denken maar in 'families' (familie fruit, groente, eiwit, koolhydraten en zuivel) en van elke mag je 2 per dag.



Dan nog een vraag: kennen jullie Hello Fresh? Het lijkt me best lekker en gezond, maar ik vind het wel duur om wekelijks iets van 30 euro te betalen aan 3 avondmaaltijden voor 1 persoon. Ik zit erover te denken om eens zo'n proefbox te proberen. Anyway, ik wens jullie een fijne dag en zet hem op!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,

Wat een fris, nieuw topic! Goed gedaan Dasoli.

Het wordt weer een mooie zonnige dag vandaag. Toch wel erg fijn na die regenachtige, grijze dagen.

Doe mij dit weertje maar.



@Elle, Hello Fresh ken ik wel. Ooit over nagedacht maar toch maar niet gedaan omdat ik het ook best prijzig vind en zelf wil bepalen wat we eten haha. Vrienden van ons hebben het wel en zijn tevreden. Je kunt het altijd uitproberen.

Goed dat je 3 keer gaat sporten deze week. Ik kan helaas niet vaker dan 2 keer denk ik. Maar ik herken mezelf ook in het snaaien. Ik ga ook vaak even een chocolaatje pakken of een koekje. Laten we samen proberen om het snaaien te stoppen!!! Ik wil daar graag van af. Maar merk dat het best moeilijk is.



@BriannaF, wat lastig zo'n gesprek met je vader. Wat jammer dat hij niet echt de moeite neemt. Lijkt me heel moeilijk. Kan je hierover praten met hem? Sterkte meis!



@Kevertje goed bezig op je werk! Knap hoor, hoop dat je promotie krijgt meid. Veel succes vandaag ook weer. Wel vroeg opstaan zeg, pff knap vind ik dat!



@Dasoli zwemster, wat een fanatieke dagen. Ik vind je nog steeds een groot voorbeeld! Geweldig hoe je omgaat met die valkuilen. Ik wil dat ook kunnen! Je hebt heel veel doorzettingsvermogen. En die mensen die zo denken zullen straks wel opkijken als ze die slanke Dasoli zien! Ga zo door meis, toitoitoi. Fijne fanatieke dag!



Hier is alles goed. Hoewel het snaaien minder zou kunnen. Gister tot erg laat les gegeven. 23.00 uur was ik thuis. Ik geef in de avond theaterlessen aan volwassenen en overdag dus aan kids. En toen ik thuis kwam had ik zoveel zin in wat hartige hapjes dat ik even een paar plakjes spaanse fuet heb genomen. Oeps, met een glaasje wijn. Oeps. Vandaag echt heel goed opletten!

Maar verder zit ik heel goed in m'n vel. Ik moet ongesteld worden en eerder had ik daar zoveel last van> stemmingswisselingen, hoofdpijn, buikpijn. Maar sinds ik gestopt ben met de pil voel ik me zooo goed! Veel meer energie en elke dag opgewekt. Top gewoon.

En het is heel fijn om weer samen te zijn met m'n lieverd. We maken allebei weer lange werkdagen maar samen opstaan en s avonds aan tafel zitten is toch wel heel veel waard.



Hamaika voor jou nog 2 nachtjes en dan zie je Jabi weer! Joepie, fijn hoor meis.

Ik ga maar weer aan het werk. Een fijne dag dames!
Nieuw topic gevonden! Menstruatie heeft me helaas toch ook gevonden, denk gewoon onregelmatige cyclus nog, of lange cyclus… ik ga het in een appje bijhouden zodat ik een beetje overzicht krijg!

Ik heb nu trouwens zo veel kramp dat ik echt totaal geen trek heb, denk dat mijn lichaam het van de week hiervoor aan het inhalen is, toen voelde ik helemaal niets terwijl ik normaal wel cravings en buikpijn heb.



Ik heb net te horen gekregen dat ik de baan toch niet heb, ik baal echt ontzettend, ze hebben uiteindelijk niemand aangenomen. BaH! Ze vonden me wel superleuk en blablabla maar ik heb net niet de goede papieren. Iemand een manier om je boosheid/verdriet/teleurstelling even te ventileren? Heb even nieuwe moed nodig.



Hamaika ik had er overheen gelezen dat je broer je relatie niet steunt, dat heeft mijn broer ook een tijd niet gedaan, dat is echt erg moeilijk en vooral pijnlijk maar waarschijnlijk doet hij het omdat hij jou wil beschermen tegen verdriet. Jouw relatie is al eerder verbroken en hij heeft gezien dat dit je pijn deed dus hij vind het nu moeilijk om je te steunen… of zit ik er helemaal naast?

Het gaat er om dat jij en Jabi blijven geloven in je relatie, dan zal je broer uiteindelijk wel inzien dat het toch echte liefde is!



Kevertje veel succes, ik hoop dat je de promotie krijgt!



Aurora dat was ook precies wat ik dacht toen ik Dasoli’s opmerking las: ik ben een twintiger maar ik voel me nu echt niet zo hoor na het sporten zo veel spierpijn! Vanavond weer aan de pilates. Wel superleuk die opmerking van de badjuf!



Brianna wat rot dat het contact met je vader zo moeilijk is! Echt niet fijn dat je je daar niet welkom voelt!



Dikkerdjedap wat leuk dat kano varen! Als ik straks werkeloos wordt wil ik wel een dagje met je varen hoor! ben ik je gewicht voorin! De achterste stuurt toch? Daar ben ik niet zo goed in, gaat allemaal net anders dan wat logisch voelt…



O: yoghurt met granola en glas innocent smoothie (te lui om zelf te maken, sorry)

T: pakje crackers (heb ik fruit gekocht vergeet ik het mee te nemen)

L: volkoren crackers met kipfilet en verse geitenkaas

T: (tomaat ook vergeten, ik haal denk ik een banaan ofzo op het station)

D: geroosterde bloemkool met indische kruiden en een beetje griekse yoghurt
Alle reacties Link kopieren
@ rosekapje: Oh wat balen meissie van de baan. Op naar een volgende maar het is natuurlijk weer even slikken. Gek dat ze niemand hebben gekozen. Weet je ook waarom? Nee de voorste stuurt :-) Achter geeft correctie eventueel. Maar solo varen wil ik ook kunnen met deze boot. Gaat lukken alleen wind kan een spelbreker zijn



@ floor: mmm valkuil als je thuis komt. Snap ik helemaal. Kan je niet iets klaarzetten? lekkere verse soep ofzo?



# xelle: ik vond hellofresh vooral duur toen ik me erin verdiepte. Het is makkelijk maar als je zelf een plan maakt voor een week is het veel goedkoper en je bent ook vrijer denk ik.



@ dasoli: je bent lekker bezig. Ik vind ook dat ik met 90 wel kan gaan bankhangen ja De hond gaat mee voor de gezelligheid hoor. Ik kocht gisteren een peperduur zwemvest voor haar. Vind ik nodig en prettig. Ze vindt het geweldig maar we doen alles samen. Lopen, varen etc. Maar vorige week merkte ik dat ze als ik solo wil varen echt voorin moet. Als daar dan de waterzak bij gaat is het misschien net OK. Dat ga ik morgen uitproberen. Er staat morgen ook weinig wind dus misschien gaan het wel heel goed. Zou leuk zijn. Dan draag ik de boot over van de roeibaan naar de plas en ga ik daar verder proberen :-0 Even afwachten maar. Is wel mijn droom maar misschien moet er uiteindelijk toch een solo bootje komen. Hahaha wist ik veel dat mijn lief het ineens óók leuk zou vinden (en samen is wel gezellig)



Ik schiet niet op vadnaag. Blergh. Ben aan het zoeken naar kado voor mijn ouders en kanokar. Niet nuttig allemaal hahaha
dikkerdje dap, geen van allen had de specifieke qualificatie die ze zochten. ze vond mij wel het leukst YES! hahaha, wel even goed voor je zelfvertrouwen.



oh ik ga dus achterin, en kan niet corrigeren dus als je het fout doet botsen we of slaan we om
Zo goedemiddag dames!


Fijn dat de pil stoppen echt heeft geholpen.



@rosekapje ja die nieuwe layout moet ik ook nog ff aan wennen ja. En jammer dat je toch ongesteld bent geworden, je hoopt toch eventjes wat anders.... Nou ja, zooals Barrie Stevens ooit zei: Gewoon doorgaan! (ik word ook echt oud dat ik dat nog weet haha)

Vervelend dat je nu weet dat je baan niet wordt verlengd.... Die onzekerheid ook altijd over de toekomst ... Ja leuk dat ze dan zeggen dat je zo gezellig/geschikt was maar daar koop je niets voor als ze je niet aannemen. Boosheid ventileren? In een kussen rammen, muziek heel hard zetten, schrijven... Dat zijn meestal dingen die mij even helpen.



@Dasoli hoe gaat het met het zwemmen meis? Lekker zo het bad voor je alleen! die opmerking van de badjuf is ook superleuk! Je bent een dappere vrouw, en tuurlijk zien ze dat!! Fijn dat je de tabel wilt gaan doen meis! Geweldig! Hahaha nog een zwemirritatie toe te voegen aan bejaardensoos en bommetjes: onderwaterzwemmers die niet opletten..... Ook mega frustrerend!



@aurora ja die gezelligheid is bij mij ook een killer. Alleen kan ik het prima volhouden, maar dan komen er mensen eten of dan gaan we gezellig lunchen of borrelen... En dan ben ik nog niet altijd sterk genoeg. En net als jij ben ik ook gek op een drankje en soms ook wel eens een paar meer....



@kevertje succes met de promotiekans! Ja dan wil je wel even je beste beentje voorzetten, logisch! Ben benieuwd! Wat of wanneer hoor je wat?



@brianna wat een vreselijk verhaal over dat je je zo niet welkom voelt bij je vader. Zeker na een verlies als dat . Hoe staan je broers er in?



@xElle jij dus ook niet altijd een lekkere band thuis. Niet welkom zijn of dat het niet uitkomt, wat ellendig....


@dikkerdjedap hahahaha gewicht voorin en dat wordt de hond! Ik vind hem leuk, gelijk heb je! Leuk dat je hond overal mee naartoe gaat. Geweldig toch, beesten! Ben benieuwd hoe het varen gaat! Fijn ook dat je geen extra trek heb gehad met de menstruatie. Ik kan helaas niet hetzelfde zeggen, maar ben er wel net op tijd vanaf gelukkig! En ach, niet alles hoeft nuttig te zijn, soms mag het ook gewoon leuk zijn!



Ik heb straks ontbeten met 2 grote koffies en als lunch een chicken fajita op van de subway. Een halve (groot zat). Vanavond weet ik nog niet, ik moet restjes opmaken haha. Zo lang ik vrijdag maar onder de 80 ben gebleven. Afgelopen maand is niet best geweest, maar na de vakantie ga ik er weer vol voor!
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 12:24
27.03% gewijzigd
ahhaha Hamaika toptips, ik zit op het werk van die baan die stopt dus ik zal maar niet gaan schreeuwen of rammen maar schrijven hier is altijd leuk natuurlijk! ik heb nu ook niet zo veel zin om keihard voor ze te gaan werken... bleh. gelukkig is de vakantie in zicht!



wat rot zeg dat Jabi niet de begeleiding en hulp krijgt die hij nodig heeft! het lijkt me voor jou ook moeilijk om er dingen over te zeggen, je wilt eigenlijk alleen maar lief voor hem zijn maar je wilt ook ervoor zorgen dat hij zijn medicijnen neemt en stopt met roken...

en echt heel naar dat je broer er zo over denkt... het is geen kalverliefde ofzo, jullie zijn volwassen mensen en ieder mens heeft wel problemen dus dan zou hij niemand meer om zich heen over houden. Hij hoeft toch ook niets met Jabi's problemen te doen, alleen zijn persoonlijkheid leren kennen, die staat los van zijn problemen!



ooh onderwaterzwemmers ja, heel erg eng, ineens voel je iets langs je glibberen... ieeehhh!
Alle reacties Link kopieren
Dikkerdjedap ga je varen en kamperen? Stoer! En met hond? Leuk!

Wat voor soort hond heb je?

Mijn hond kwam gister binnen met een dode vogel, dat is was iets minder leuk.



Rosekapje wat jammer dat je werkt stopt, lastig is dat dat je zo onzeker bent over de toekomst.

Misschien heb je het vast wel verteld, maar wat voor werk doe je en zoek je?



BriannaF wat jammer dat je vader zo ver weg woont, en dat het op zo'n manier gaat. Snap dat je je moeder dan extra mist!



Aurora mooi lijstje!



Floorfaberfan Haha, ik hoef gelukkig maar 1 tot maximaal 3 keer per week om 5 uur eruit. Dus vaak als ik kan uitslapen, doe ik het ook!



Nog even mijn eetlijsje;

O: Magere yoghurt met verse aardbeien en klein beetje stevia.

T: Appel en wilde perzik

L: 2 volkoren boterhammen

T: Handje nootjes

D: Pangasiusfilet, sperzieboontjes en wat aardappeltjes uit airfryer.

T: Nog geen idee, maar we eten vroeg dus denk dat ik nog wel zin in iets heb!
anoniem_210257 wijzigde dit bericht op 20-08-2015 09:20
Reden: Ivm privacy
% gewijzigd
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens nog hulp nodig!



Heb gister grote bak salsasaus gemaakt, (tomaten, paprika, rode peper, ui, knoflook, peterselie) maar heb nu nog heel veel over, gister heb ik het bij een wrap gegeten. Het is iets pittige geworden dan de bedoeling dus hebben we niet zoveel gebruikt.

Iemand nog tips waarbij ik het kan gebruiken? (behalve chips en andere ongezonde dingen! )
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Hee kevertje, ik weet niet of ik verteld heb wat ik doe, probeer het vaag te houden in verband met herkenbaarheid! Ik zit in de culturele sector en het is erg lastig werk te vinden. Ik deed iets meer financieels maar dat is niet mijn ding en wil echt in de cultuur verder.

Je promotietraject klinkt leuk! Wel jammer dat je nu nog moet wachten…
oh en voor je salsa: dit gaat over salsa in een potje maar volgens mij kan je alles ook met je eigen verse salsa maken!
Add cucumbers, jalapeños, tomatoes and vegetable stock to salsa. Purée into gazpacho.



hmmmm lijkt me ook heel lekker!
Alle reacties Link kopieren
Oh oké! Ik dacht misschien heeft er iemand nog wel tips om te helpen vinden naar ander werk, maar van de cultuur sector heb ik geen verstand!



Thanks voor je recepten! Heb ook iets van kip, salsasaus uit de oven en dan serveren met rijst. ..

Morgen ga ik er iets van maken! Je hoort het nog..
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Floor Ik herken mezelf in wat je typt, leuk! Ja, samen afblijven van het snaaien lijkt me een goed doel voor de komende weken! Wat fijn dat je zo weinig last hebt van je menstruatie. Ik had ook altijd erge stemmingswisselingen en eetbuien van de pil. Ik heb vorig jaar besloten om een spiraaltje te nemen (oktober 2014) en sindsdien? Nooit meer ongesteld geweest, nergens last van, heerlijk! In 2019 mag hij eruit (of eerder natuurlijk), en dat zou precies goed uitkomen met de leeftijd van mij en mijn vriend, mijn studie is dan klaar en hopelijk heb ik een baan --> tijd voor kinderen :D



Hamaika Ik lees nu natuurlijk maar één deel van jouw verhaal, maar het klinkt erg vervelend. Hopelijk kun je je broer eens zo ver krijgen om Jabi te ontmoeten, en dan ziet hij wat voor leuk persoon het is.



Kevertje Gefeliciteerd met je promotie! Wat fijn dat het in elk geval wel bevestigd is nu. Hopelijk mag je snel beginnen En over de salsa: je zou het kunnen eten op plakjes (bruin) stokbrood. Stokbroodjes snijden, insmeren met een klein beetje (kokos)olie en dan even in de oven, dan wordt het lekker knapperig. Dan de salsa erop en heb je een lekkere snack. Maar supergezond is het niet natuurlijk, stokbrood. En als het pittige saus is, is het misschien iets teveel op een stokbroodje haha.



Ik ben net terug van de sportschool! anderhalf uur zijn we flink bezig geweest! Vooral mijn buik en armen voel ik érg goed. Wat fijn is want ik zou mijn buikvetjes het liefst als eerst zien verdwijnen Nu gauw weer leren... helaas.
@rosekapje dankjewel voor je woorden .


Wat je werk logisch dat je geen zin hebt om keihard voor ze te lopen als je er toch uit moet. Ik zou denk ik ook zovele tijd als kan benutten om vast rond te kijken, dingen te plannen, cv te updaten of wat ook. Volgens mij moet je daar ook tijd voor krijgen als ze je hebben laten weten dat je weg moet. En nee, schreeuwen op kantoor is niet zo handig. Ik doe dat wel eens in een park ofzo, echt serieus. Als niemand het kan zien hahaha.

En die onderwaterzwemmers ja dat, opeens een hand of voet. Of ze komen vlakbij boven omdat ze hun ogen dicht hebben en dan schrik je je het..... In zee daar bij Jabi vind ik het altijd niks dat je eerst door een berg glibberige vissen heen moet. Of steentjes op de bodem. Doe mij maar een zwembad hahahaha. Maar wel zonder bejaarden en bommetjes!



@kevertje oh dat is hopen ja dan dat die andere snel klaar is en jij kan starten. Je promotie is ook qua geld en uren wel de moeite waard dus? Frustrerend ja als je dan weet wat je kan doen en dan moet wachten.

Over die saus, misschien kan iets met pasta ofzo ook wel. of rijst inderdaad. Ik heb nog rijst over dus dat wordt het vanavond. Wel een beetje eentonige eetweek, maar alles moet op hahahaha.
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 12:25
21.20% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven