Lijf & Lijn alle pijlers

Een nieuw begin: samen afvallen.

18-05-2015 11:05 1200 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oude topic niet meer werd bijgewerkt, gaan we hier fris, fruitig en gemotiveerd weer verder!



NaamLengteStartHuidigAfgevallenStreefDikkerdjedap1,8379,576,5- 374,5Hamaika1,688479,5- 4,567Holloway1,657067,5- 2,555Floorfaberfan1,797777,1+ 0,172Sommerfugl1,7179,965,7- 14,265Rosekapje1,809086,6- 3,475Dasoli1,7310593,7- 11,377Kevertje221,6870,569,5- 165Daisydippy1,797876,2- 1,863BriannaF1,6384,779,1- 5,665Sasky1,6768,366,7- 1,664Flower_1,7670,370,1- 0,265Ploetje1,6065,265,2057Bloempie891,749085,6- 4,472Murij1,637373060Chinchilla1,70126,2126,20100Twintigermeisje1,6010098,2- 0,865Aurora901,6875,872,8- 369xElle1,768989075



Gewicht graag doorgeven op vrijdag.

Nieuwe meeschrijvers zijn natuurlijk welkom!



Wanneer iemand zonder bericht twee weken niet meeschrijft en ook het gewicht niet doorgeeft, wordt diegene uit de tabel verwijderd. Het is natuurlijk altijd mogelijk om weer mee te doen!
Leuk Holloway, we gaan hier gewoon weer verder!!! Ik zal net als voorheen gewoon op zaterdag mijn gewicht dikgedrukt doorgeven! Goed werk zo met de tabel en de titel!!!



Mijn update: Ik heb twee best zware weken gehad qua eten, letterlijk helaas. Ben alleen maar aangekomen.... En ben per vandaag dus maar weer opnieuw begonnen. De doorstart van Leeuwin gaat ook voor mij op.



Maar we gaan er weer voor! Succes allemaal weer meiden deze week. Ik eet vanavond rijst en gelukkig deze week geen echte verleidingen voor de boeg.

Ga ook vanavond weer eens sporten, dat lag ook al een paar weken stil door allerlei redenen/ excuses....



Hoe is het met jullie allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb ook een slechte week en het is nog maar maandag

Ook heb ik wat stress en dan heb ik ff zin in wat lekkers en nu ik dit opschrijf zit ik een stroopwafel te (vr)eten. Maar het laatste hapje aan manlief gegeven haha.



Voor de rest gaat het wel hoor. Maandelijkse ongemak is er ook nog dus die geef ik de schuld hiervan!
Alle reacties Link kopieren
Vorige week was voor mij niet zo goed. Een kennis maakte een grapje over mijn gewicht en daar heb ik toch wel even last van gehad. Wat ik dan heel handig probeer te verwerken met eetbuien, waardoor ik me weer slechter voel.



Inmiddels is het besef weer terug dat ik het afvallen doe voor mezelf, om een gezond en fit lijf te krijgen. Dus de afgelopen dagen gaat het wel goed. In het weekend gesport en ook vandaag weer geweest. Nog even goed mijn best doen, want volgende week heb ik weer een afspraak bij de diëtiste. Dat helpt me toch wel om gezond te blijven eten. Nu nog leren dat ook voor mezelf te doen.
Allemaal dus met een doorstart bezig...... Succes meiden. Ja stress is enorm herkenbaar, dat was bij mij ook de reden van (vr) eetbuien afgelopen week. En idd, ik zit ook nu in die periode Mupke.



Wat erg Holloway, zo een kennis die dan zogenaamd een 'grapje' maakt.... Terwijl het voor ons allemaal een behoorlijk thema is. Ik hoop wel dat je kunt denken dat zo een opmerking echt alleen wat over die kennis zegt (lomp, respectloos) en helemaal niets over jou.

Fijn dta het besef terug is dat je het voor jezelf doet en zo moet het ook zijn. Niet vanwege k opmerkingen van anderen, of omdat we denken dat het verwacht wordt. Maar dat het pijn doet is normaal, we zoijn niet van steen.



Zet hem op meiden, ben benieuwd zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Nu hopen dat ik vanavond mij zelf kan inhouden. Wel neem ik nog een bakje yoghurt met slagroom. Weinig koolhydraten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuwsgierig naar zaterdag. Vanochtend ben ik de dag in ieder geval goed begonnen met een kommetje havermoutpap en een perzik. Lekker!
Goed begonnen way, hier ook een grote bk koffie en een verse jus als ontbijt.



Heb jij je nog kunnen inhouden Mupke????
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb me redelijk kunnen inhouden hamaika. Een paar zuurtjes nog gegeten.



Vandaag heb ik wel 2 oreokoekjes op. Van die kleintjes in zo'n pakje. Veel behoefte aan chocolade. Ga zo met hondje wandelen. Voor de rest heb ik niet gezondigd. Caloriearm eet ik.
Hallo allemaal, we gaan weer vol goede moed verder.



@Holloway, stom en lomp van die kennis, een 'grapje' over je gewicht. Fijn dat je een tabel hebt gemaakt en een topic hebt geopend.

@Hamaika, lekker gesport?

@Mupke, elke dag wandelen met hondje = elke dag lichaamsbeweging.



Ik heb de vriezer ontdooid. Daarin lag nog een doosje blauwe bessen. Dat heb ik ontdooid en opgesmikkeld. O, wat is dat toch lekker. Dan heb ik geen magnum-ijsje meer nodig.
Alle reacties Link kopieren
@Leeuwin: Blauwe bessen vind ik ook heerlijk! Altijd handig om in huis te hebben die doosjes.

@Hamaika: Is het goed gegaan vandaag?

@Mupke: Als het bij die twee koekjes blijft is het niet zo erg toch? Wandel je er zo weer af.



Volgens de eetmeter zat ik vandaag op 1390 kcal. Dus dat is netjes gegaan.
Alle reacties Link kopieren
In de tussentijd ben ik ook naar de winkel geweest en zag ik die milka-oreo repen chocolade liggen! Jullie raden het al. Gekocht!!! Klein stukje gegeten. Maar nu ga ik weer wandelen hoor!
Mijn eetdag vandaag is niet goed gegaan. Maar vooruit als het bij 1 dag blijft..... 2 plakken cake op het werk bij een koffiepraatje, een bak patat in de pauze en net een biertje en een hand vol m &m 's. Ik had na dat laatste zo een spijt dat ik de rest van de m & m 's heb weggegooid. Stom blijft dat toch, dan gaat het een aantal dagen goed en opeens dan verlies je jezelf weer helemaal.



Morgen sporten en even opletten het weekend want zondag ga ik met een vriendin uit eten.



Hoe ging het bij jullie verder?



@ Leeuwin: Blauwe bessen inderdaad lekker, ook in een smootihie trouwens.

@ Holloway 1390 calorieen, netjes hoor!

@ Mupke, goed bezig ook, ondanks die koekjes gaan wandelen, als je er de rest van de dag op gelet hebt dan kunnen die koekjes echt geen kwaad denk ik.



Ik ben benieuwd zaterdag, ik maak me zelf wel wat zorgen...



Succes allemaal! Nog meer verleidingen in dit pinksterweekend?
Dames, een goed, gezond en slank weekend toegewenst.



Ik geef mijn nieuwe gewicht wel weer door als ik ben afgevallen.

Ik was eerst aangekomen. Toen het roer omgegooid. Nu weer aan het afvallen.



Ik heb geen 'all you can eat' dit weekend.



Ik ben van plan om lekker te fietsen.



Dikke knuffel en zet 'm op.
Jij ook Leeuwin, doe je best! Ik weet al dat ik morgen waarschijnlijk niet ben afgevallen.....
Alle reacties Link kopieren
Hamaia en Leeuwin zijn daarom al veel afgevallen zeg!

Holloway, naar de 55 jee, dat krijg ik zelf nooit meer voor elkaar. Zou graag willen maar ik vind nar de 63 al moeilijk. Bij mij gaat het er wel af, maar als ik 1 of 2 dagen niet echt op koolhydraten let kan er zo weer 1,5 a 2 kilo bij zitten helaas.
Alle reacties Link kopieren
64,8
Mupke, fijn, weer afgevallen.



In de supermarkt zag ik een nieuwe smaak Tony Chocolonely chocolade liggen: met rabarber. (Hoe verzin je het.)

Ik heb de reep laten liggen en de nieuwe Linda gekocht. Dan heb ik iets te lezen.

Als een reep chocola eenmaal in huis is, dan vergeet ik 'm niet.

Sorry, ik hoop niet dat ik jullie nu op een idee (om chocola te kopen) heb gebracht.



Ik ga vandaag en zeker morgen lekker fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Ja leeuwin, dat komt omdat ik litlle bit stress heb. Dan kan ik niet zo goed eten en dan vliegen de kilo's er wel af. Maar ja, dat is dan het enige voordeel. Nadeel is dat ze er ook weer snel aanzitten. Maar voor nu is het wel goed😜



Ik vergeet chocolade ook nooit hoor haha
Voor mij helaas een halve kilo erbij:



80.5



Ik heb getwijfeld om aankomen door te geven als nieuw gewicht, maar voor mij een stok achter de deur dus vooruit maar...



Dit was niet mijn week, echt niet, veel stress. Moeilijke dagen omdat mijn vriend het nu erg moeilijk heeft en ik dus 1200 km weg woon en hem niet kan helpen... (ik ga er vrijdag weer heen) ... Week om snel, hele snel, te vergeten.....



En nee chocolade vergeet ik thuis ook niet hoor, daarom vergeet ik ze liever in de winkel haha.



Gefeliciteerd Mupke, goed bezig!



In de nieuwe week hopelijk betere resultaten hier... Zet hem op weer allemaal
Alle reacties Link kopieren
Vervelend hamaika dat je moeilijke dagen hebt. Gelukkig ga je hem weer zien. Wanneer ga je er naartoe en hoelang blijf je dan?
Ik ga van vrijdag tot maandag, helaas kan ik ivm werk niet langer. Zondag de 31e is de sterfdag van zijn beste vriend en ik wil niet dat hij dan alleen is, want hij mist hem vooral nu enorm. Hij zit behoorlijk in een dip momenteel, en dan is de afstand extra pijnlijk. We praten wel elke dag op Facebook etc, maar dat is toch niet hetzelfde.



Hopelijk komende week een betere week, voor hem wordt het vooral nog heel zwaar naar die datum toe.... Van mij kan de week niet snel genoeg gaan, hoe eerder ik daar ben hoe beter. Lief dat je het vraagt, thanks
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen, ik zou graag ook mee doen binnen dit forum. Vanaf aanstaande maandag begint er voor mij een nieuwe afvalpoging, en misschien help het als ik wat steun kan krijgen vanuit een forum.



Ik ben Dahlia, 20 jaar en wil al een tijd de nodige kilo's kwijt, maar het komt er niet van. Na een hectische periode, zit ik momenteel in de "ziektewet" om mijn lichamelijke en geestelijke gezondheid er weer bovenop te helpen. Momenteel heb ik veel last van hoofdpijnen welke onverklaarbaar zijn, en is het vitamine D gehalte in mijn bloed gevaarlijk laag. Voor het laatste krijg ik nu vitamine shots, alleen voor de hoofdpijnen kan tot zover geen verklaring worden gevonden.



Ik heb van de arts het advies gekregen om een structureel schema in mijn leven aan te gaan houden met betrekking tot eten, bewegen en slapen. De invulling hiervan moet ik nog voor mijzelf uitwerken, maar door de weeks zal ik om 9 uur mijn bed uit gaan, en maximaal om 11 uur gaan slapen ( half 11 het bed in ), en op regelmatige tijden proberen te eten en sporten. Voor sporten is het doel minimaal 1 uur per dag in beweging te zijn, uitgezonderd van de woensdag en 2 dagen in het weekend, welke ik als rustdagen in ga plannen.



Nu ben ik 73,5 kilo zwaar, en ben ik 174 lang, graag zou naar een gewicht van 65 kilo gaan.



Hopelijk heb ik jullie hiermee voldoende informatie gegeven, en kan ik mee doen binnen dit topic!
Welkom Dahlia, natuurlijk mag je meeschrijven!



Wat een heftig verhaal zeg, pfoe... Structuur is zeker belangrijk ja, hopelijk is het ook iets dat je kan volhouden en ik weet zeker dat het je gaat helpen. Minimaal 1 uur per dag sporten is trouwens wel pittig. Hopelijk is het met voldoende afwisseling in verband met het herstel van je spieren na inspanning.



Zet hem op meis, en welkom hier!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel, ja het is wel even rot. Maar hopelijk helpt dit mij. Ik zal zo'n 4 dagen in de week echt gaan sporten, de andere dagen kunnen als rust worden gezien. Eerst ga ik mij vooral bezig houden met cardio, met af en toe een spieroefening, later wil ik graag wat meer spierdefinitie creëren, dus zal ik meer krachtoefeningen gaan doen. Op de sportschool zal ik ook begeleiding gaan krijgen, dus ik ga ervan uit dat ik mijn lichaam niet ga over belasten. Bedankt voor je berichtje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven