Lijf & Lijn alle pijlers

Eetlijstjes, stok achter de deur! Deel 3

23-10-2011 20:37 3309 berichten
Alle reacties Link kopieren
*WAARSCHUWING: WERKT VERSLAVEND!*



Hét topic waar je je eetlijstjes kunt plaatsen. Schroom niet om mee te schrijven en feedback te geven.



Niet geschikt voor tere zieltjes die niet tegen een beetje kritiek kunnen



Eerste topic



Tweede topic
I am surrounded by morons
O: overnight oats van havermout, rijstmelk, granaatappelpitjes

T: 1/3 verse mango

L: 3 boterhammen met tonijnsalade en een schaaltje sla met feta en walnoten

T: cherrytomaatjes

D: quesadilla (2 meergranen tortilla's met gesmolten geraspte 30+ kaas, champignons, ui, lente-ui, paprika, tomaat, avocado, chilipeper, knoflook en kruiden ertussen) met nog guacamole erbij
Leuk dit!



Mijn lijstje



O: Bakje Yoghurt + volkoren cracker met kaas + Glas water

L: Broodje gezond & blikje red bull

T: Mandarijntje & een Banaan + flesje Vitamin water

A: Wraps met gebruide Kip, ui, Champignons en een zakje met oosterse wokgroenten + Glas water
Alle reacties Link kopieren
Gif, die quesedilla van je klinkt heerlijk!!! Bedankt voor het recept, ik ga kijken of ik dit weekend de rode kool kan maken! Ben je nog gezwicht voor de cola light?



Redrose, hoe gaat het met de spierpijn? Mij helpt het juist wel om dan weer te gaan sporten, vaak heb je er dan minder last van. Ik ben deze weken ook erg veel aan het trainen.. m'n hele lijf doet pijn en is verzuurd



Hi Veloce, ik zie in je lijstje nu veel light producten (kaas, philadelphia). Doe je dat bewust?



Mijn lijstje van gisteren:



O: 2 eetlepels pindakaas, quinoa met groenten: pompoen, gebakken uitjes, wortel, aardappel, tomaat, 1 eetlepel witte tahin, ui, knoflook, prei, zoete ketjap, satesaus

T: 9 gedroogde abrikozen, gekookt ei

L: halve papaya, 9 hazelnoten, 6 pecannoten, 6 walnoten, 6 hazelnoten

T: 1,5 gevulde ei, rauwe paprika, cherrytomaatjes, komkommer. 1 glas roosvicee.

D: 1 eetlepel tahin, 2 eetlepels pindakaas. Quinoa met gebakken uitjes. Banaan/boekweit/havermout pannenkoek (half ei, sojamelk, kokosvet) met appelstroop
Nanase, ben benieuwd wat je van rode kool vindt! Grappig dat je nu pannenkoek 's avonds eet. Als ik het me goed herinner, heb ik die ook wel eens op je lijstjes gezien als ontbijt!



Gister:

O: overnight oats (havermout, rijstmelk, honing, walnoot), glas water

T: cherrytomaatjes en veel thee

L: vissoep, dubbele boterham met jonge kaas en boterham met rookvlees

T: 1/3 mango, weer thee en water

D: doperwten-spinaziesoep met als garnering kiemen, walnoot, kaas (snel afgehaald na het sporten want moest naar een verjaardag)

T: plak marmercake, 1 bonbon, thee en witte wijn



Sport: 75 minuten sportschool





Vandaag:

O: 2 volkorenbeschuiten met hagelslag puur, smoothie van milde yoghurt, stuk mango, gele kiwi, granaatappelsap

L: een soort plat turks broodje met spinazie en feta (zoiets) en een halve portie kibbeling (met een vriendin uit Rotterdam daar naar de markt geweest en gegeten)

T: Honk Kong milk tea met tapioca pearls, cola light

D: tortilla met mayo, rosbief, zout, peper, gegrilde paprika, tomaat, ui, komkommer, Bar le duc citroen
Alle reacties Link kopieren
Hee gif! Wat lekker je hebt boba genomen, was het lekker? De milk tea met tapioca?



Ik heb idd nu pannenkoek voor avondeten gegeven, ik was namelijk te gaar en er was te weinig tijd om te koken. Omdat ik al groente had gegeten vond ik het wel ok. De rode kool ben ik nog niet aan begonnen! Wel veel zin in!!



Ik zal zo mijn lijstje plaatsen.
Haha Nanase, vanmorgen begonnen met schrijven en toen ineens iets anders te doen? Ja gister inderdaad boba gehad. Ik hou ervan! Jammer dat het hier in de buurt nergens te krijgen is..



Lijstje van vandaag:

O: 2 volkoren beschuiten met jonge kaas en een smoothie van milde yoghurt met mango, bevroren aardbeien en granaatappelsap

L: tortilla met ijsbergsla, tomaat, gekookt ei en gerookte zalm

T: 2 blokjes pure chocolade

D: quinoa, broccoli, gegrilde tonijn



gedronken: water, bar le duc citroen, cola light en thee.
Alle reacties Link kopieren
Hi gif! Ik was idd andere dingen ook aan het doen heheh en ik moest opeens weg! Waar heb je die boba gehaald? Misschien is dit iets voor jou: http://www.blogilates.com ... ea-boba-yes-its-possible/



Ik heb het nog niet zelf geprobeerd, maar lijkt me een goed optie!



Ik vind chatime ook erg lekker, soort van bubbble tea Starbucks in het buitenland.



Ik ga zo lekker naar de kapper. Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Ik zou de TO, het mag ook een andere forummer zijn, willen verzoeken om een nieuw deel te openen van dit topic aangezien het aantal postings de 3500 gepasseerd is .



Graag na het openen van het nieuwe deel, het oude topic even staffen of melden op Centraal Moderatortopic zodat we het oude deel kunnen sluiten.



Alvast bedankt.



mvg,



Viva Moderator Team.
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe deel is geopend.

Slotje op dit deel.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven