Lijf & Lijn alle pijlers

Elke dag in februari sporten!

20-01-2015 10:41 385 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is afgelopen.. Iedereen bedankt voor het meedoen!

En misschien tot een volgend topic!



Datum12345678910111213141516171819202122232425262728CocomoVvVVVVvvVXVVVVVVXVVVVVVXXVVVJett89VVVVVVVXVVVVVVVVVVVOOOOOOOOOkevertje22VVVVVVVVVVVVVVXVXVXVXXVVVVVVIkeaverslaafdeVVVVvVXVVVVVXXXXVXVVXVXXVXXVKwante-SkiksieVVVVVVVVVVVVVVVVVOOOOOOOOOOOMilnaVvVVVVVVVVVVVXXOOOOOOOOOOOOOB00ntj3esVXVVVVVVVVVVVVVVXXVVVVVXVOOOAnAppleADayVVVVVVVvVVVVVVVVXVVVXVVVvVXVAztecVVVVVVVVXVVVVVVXVVVVVVXVVVVXMelbrwVVVVVVVXVVXXXXVVVVVVVVVVVVXVDingieVVvVVVVVVVVXVVVVVVVXVVvVvVVV



O = nog niet doorgegeven

V = ik heb die dag gesport, minimaal 30 minuten

X = ik heb die dag niet gesport
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Leuk idee! Ik wil wel meedoen, maar dan voor 6 dagen in de week, 1 dag rust lijkt me wel goed
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Ik wil ook meedoen. Komende 11 dagen kan ik vast gaan oefenen...
Ik ga in februari 30 days of shred doen mag dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Alles mag! Elke beweging is toch goed voor je?



Ikeaverslaafde, wil je nu al beginnen met elke dag sporten?

Zelf ben ik ongeveer 2 á 3 keer in de week een half uurtje aan het sporten.
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook wel wat! Maar dat betekent dat ik elke dag in februari mijn haar moet wassen.

Dat staat mij dan wel weer tegen.



Gelukkig sport ik al 3 a 4x in de week. Dus kan er makkelijk bij
It ain't me
Ik hoop dat februari een maand wordt vol zonnige dagen, aangezien mijn sportschool op 20 minuten fietsen van mijn huis zit



Minder cardio doen zodat je niet zweet en je haar niet hoeft te wassen?
Alle reacties Link kopieren
Haha! Dan ben je al bijna klaar
It ain't me
Als ik dagelijks naar m`n vriend fiets zit ik er al aan, dus het fietsen reken ik voor het gemak niet mee
@Kevertje22, ik ben niet zo goed in nieuwe gewoontes aanleren (understatement ), dus als ik nu begin, gaat het in februari misschien wel ietsjes beter!



@Cocomo, je hoeft toch niet elke keer je haar met shampoo te wassen?
Jett89, sportief zeg! Zoveel beweging zou ik ook moeten krijgen ga ik ook krijgen. Optimistisch zijn.
En wat is de bedoeling daarvan? Sporten is goed maar je plukt alleen de vruchten als je het de rest van je leven doet. Elke dag intensief bewegen is niet nodig, werkt zelfs contraproductief om je lijf ook moet herstellen. 30 day shred gaat ook uit van rustdagen.
Mijn bedoeling: nieuwe gewoonte aanleren. (Intensief sporten kan ik toch nog niet, dus ik doe het sowieso rustig aan.)
Met een dag wandelen en een dag niks lijkt me dat ik voldoende rust. Voor mij is dit een leuke test hoeveel verder ik m`n lichaam uit kan dagen.

Ik sport nu ook al 3 dagen in de week en fiets dagelijks
Ik doe mee! Niks intensiefs, alleen elke dag een half uurtje op de hometrainer. Even weer een beginnetje maken, want ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst naar de sportschool ben gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Als je echt intensief sport dan is rust inderdaad belangrijk. Maar eerlijk gezegd, de meeste sportschoolprogrammaatjes, 30 days shred, online fit-challenges etc zijn niet echt intensief natuurlijk. In zoverre: wanneer je dagelijks een half uurtje heen en weer fietst naar je werk, de hond uitlaat, je boodschappen doet en de twee trappen op het werk neemt, de hele dag met een baby loopt te sjouwen, achter de kids aanholt, zwaar lichamelijk werk doet etc, dan ben je ook behoorlijk in beweging maar niemand die zegt dat je rustdagen moet nemen.

Maar wanneer je op de loopband staat, een paar kilo aan een halter hangt of een paar burpees doet, dan moet je opeens herstellen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Jett89 schreef op 20 januari 2015 @ 11:55:

Met een dag wandelen en een dag niks lijkt me dat ik voldoende rust. Voor mij is dit een leuke test hoeveel verder ik m`n lichaam uit kan dagen.

Ik sport nu ook al 3 dagen in de week en fiets dagelijks wat voegt wandelen dan toe?
quote:hatsetats schreef op 20 januari 2015 @ 12:25:

Als je echt intensief sport dan is rust inderdaad belangrijk. Maar eerlijk gezegd, de meeste sportschoolprogrammaatjes, 30 days shred, online fit-challenges etc zijn niet echt intensief natuurlijk. In zoverre: wanneer je dagelijks een half uurtje heen en weer fietst naar je werk, de hond uitlaat, je boodschappen doet en de twee trappen op het werk neemt, de hele dag met een baby loopt te sjouwen, achter de kids aanholt, zwaar lichamelijk werk doet etc, dan ben je ook behoorlijk in beweging maar niemand die zegt dat je rustdagen moet nemen.

Maar wanneer je op de loopband staat, een paar kilo aan een halter hangt of een paar burpees doet, dan moet je opeens herstellen.elke dag push ups (shred) is zinloos, en je loopt er alleen maar blessures met op, vooral omdat ongetrainde mensen dit soort programmaatjes volgen
quote:hatsetats schreef op 20 januari 2015 @ 12:25:

Als je echt intensief sport dan is rust inderdaad belangrijk. Maar eerlijk gezegd, de meeste sportschoolprogrammaatjes, 30 days shred, online fit-challenges etc zijn niet echt intensief natuurlijk. In zoverre: wanneer je dagelijks een half uurtje heen en weer fietst naar je werk, de hond uitlaat, je boodschappen doet en de twee trappen op het werk neemt, de hele dag met een baby loopt te sjouwen, achter de kids aanholt, zwaar lichamelijk werk doet etc, dan ben je ook behoorlijk in beweging maar niemand die zegt dat je rustdagen moet nemen.

Maar wanneer je op de loopband staat, een paar kilo aan een halter hangt of een paar burpees doet, dan moet je opeens herstellen.moeders die de hele dag achter hun kind aan rennen voelen zich verre van fit. Je wilt toch resultaat van je squats? Dan zal je moeten rusten anders krijg je geen spierontwikkeling. Actieve rust kan ook.
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 januari 2015 @ 12:27:

[...]



wat voegt wandelen dan toe?Dat ik wel in beweging ben want anders zit ik de hele dag op m'n luie gat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jett89 schreef op 20 januari 2015 @ 11:44:

Ik hoop dat februari een maand wordt vol zonnige dagen, aangezien mijn sportschool op 20 minuten fietsen van mijn huis zit



Minder cardio doen zodat je niet zweet en je haar niet hoeft te wassen? Umm. En van KT ga je niet zweten denk jij?! Ik weet niet wat je dan doet, iets met rose haltertjes ofzo denk ik. En elke dag sporten is enorme onzin en contraproductief. Maar goed ik neem een blokje kaas bij de mosterd.
quote:Jett89 schreef op 20 januari 2015 @ 12:31:

[...]





Dat ik wel in beweging ben want anders zit ik de hele dag op m'n luie gat? je fietst en je sport toch?
Ksst



Als jij graag dat beeld van mij hebt, prima mag je dat beeld houden



@Sabbat.. Klopt, maar even bewust eruit, omdat ik verder wel de hele dag zit lijkt me wel eens goed voor mezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 januari 2015 @ 12:28:

[...]



elke dag push ups (shred) is zinloos, en je loopt er alleen maar blessures met op, vooral omdat ongetrainde mensen dit soort programmaatjes volgenDat laatste klopt. Maar dat ligt dan meer aan ongetraind en zonder goede begeleiding sporten dan aan de beweging zelf. Wat ik al zei, bij zwaar lichamelijk werk zegt je baas ook niet 'rust morgen maar fijn uit'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven