Lijf & Lijn alle pijlers

Emo-eten

30-10-2014 23:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds het uit is met mijn vriend (3 weken), ben ik enorm aan het eten geslagen . Ik neig al naar overgewicht (staat wel mooi bij mijn lichaamsbouw), maar durf nu niet meer op de weegschaal te staan.



Ik snoep, ga uit eten bij een all-you-can-eat restaurants, eet weer vlees, brood, chips... you name it. Eet veels te veel en beweeg niet meer. Heb het niet meer onder controle.



Hoe zorg ik dat ik niet meer binge/emo-eet en de knop weer omgaat? Hebben jullie ervaring hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Wellicht is sporten iets voor je om de knop om te zetten? Als je actief met je lichaam bezig bent, heb je minder de neiging om al je 'goede werk' te verpesten met snoep e.d.

Zo werkt het bij mij althans. En koop simpelweg geen snoep/chips meer, want wat je niet in huis hebt, kun je tijdens een eetbui ook niet wegwerken.

Wat betreft junkfood halen: leg het geld dat je daaraan uitgeeft eens een maandje of wat opzij. Van dat bedrag kun je jezelf belonen met een leuk nieuw jurkje of schoenen.

Sterkte..ik weet dat het moeilijk is om die knop om te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ga je wegen, stop met ongezonde dingen eten...lees site's/ blogs over gezonde voeding.

En ga sporten!! Verpest jezelf niet, zorg goed voor jezelf.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor jullie aanmoedigen en tips. Vanaf maandag gaat de knop weer om.

Het is zo'n verschrikkelijke breuk waar mijn zelfvertrouwen echt een klap van heeft gekregen. Maar moet inderdaad niet mijzelf gaan verpesten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet gelijk nu? Van uitstel komt afstel..
Alle reacties Link kopieren
Oja, een eetdagboek bijhouden helpt ook!

Sterkte ermee!
Prrrr, mauw miawwwww.
Kom gezellig meeschrijven in dag kilo's dag dag!
Alle reacties Link kopieren
Wat Roosv zegt +1000😁😁😁
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie tips ladies!



Vandaag al een betere dag en kom vanaf maandag met jullie meeposten. En dan ga ik ook op de weegschaal staan en eetdagboek bijhouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven