Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring tanden bleken Hello White

11-04-2017 16:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik wil al een aantal jaar mijn tanden laten bleken maar vond dit voorheen veel te duur om te laten doen. Nu is er een nieuwe tandenbleeksalon geopend in de buurt die tanden bleekt zonder peroxide (met kokosolie en zon blauwe lamp) die voor weinig geld €50-€100 tanden bleekt. Op hun site en fb staan allemaal positieve reviews en professionele uitleg. Maar ik zou graag willen weten van mensen of er al mensen ervaring hebben met tanden bleken zonder peroxide (of bij dit bedrijf). Ik heb zelf best gevoelige tanden en wil niet dat het hierdoor erger word.



Alvast bedankt
Keep your head, heels and standards high???
Alle reacties Link kopieren
Mijn tandarts (die zelf ook niet aan bleken doet dus het is geen verkooptruc ) raadde mij bleken (in het algemeen dan) ten zeerste af; juist omdat ik gevoelige tanden heb en zwak glazuur.



Vraag eens aan je eigen tandarts wat hij vind
Ik zie niet hoe je kan bleken met kokosolie.



Zolang er geen peroxide gebruikt wordt kan je ook niet spreken over bleken, maar over aanslag verwijderen. Lichter dan je natuurlijke tint kan het dan nooit worden.
Mijn tandarts raadt het bleken van tanden af.

Met welk middel dan ook; het is altijd een aanslag op het tandglazuur.
quote:Moemoe64 schreef op 11 april 2017 @ 17:29:

Mijn tandarts raadt het bleken van tanden af.

Met welk middel dan ook; het is altijd een aanslag op het tandglazuur.Maar er wordt dus niet gebleekt.
quote:Lucylucille schreef op 11 april 2017 @ 16:21:

Ik zie niet hoe je kan bleken met kokosolie.



Zolang er geen peroxide gebruikt wordt kan je ook niet spreken over bleken, maar over aanslag verwijderen. Lichter dan je natuurlijke tint kan het dan nooit worden.



Dit.



Het kan hooguit 'schoner' worden maar niet witter.



Als je wil bleken bel je tandarts en laat het kijken en de 'bitjes' op maat maken als je tanden er tegen zouden kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Ik had het zelf niet bedacht dat je eigenlijk niet kan bleken zonder peroxide.. ga het dan toch maar niet doen aangezien mn tanden niet tintje kanariegeel zijn.
Keep your head, heels and standards high???
Alle reacties Link kopieren
Hoi Naomi, een beetje laat maar ik zou graag namens HelloWhite willen reageren op jouw vraag. Tanden bleken met peroxide is sinds november 2012 verboden in Nederland. Wij gebruiken dan ook een gel die gebaseerd is op natuurlijke ingrediënten, waaronder inderdaad kokosolie. Zoals in eerdere reacties aangegeven worden je tanden hier niet spierwit van, maar verwijderen wij de aanslag die zich in de loop van de jaren op je tanden heeft gevestigd, bijvoorbeeld door roken, koffie, thee of andere kleurstoffen.



Doordat deze aanslag wordt verwijderd, worden je tanden natuurlijk witter en keer je terug naar je eigen tandkleur (dus de kleur van je tanden zónder aanslag/verkleuringen). En doordat we dus geen peroxide gebruiken is het bleken van je tanden volkomen veilig. Alles wat in onze gels zit, kan namelijk ook gewoon in je dagelijkse voeding terugkomen. Ook als je gevoelige tanden hebt zijn onze behandelingen 100% veilig!



Als je meer wilt weten over onze handelswijze of bijvoorbeeld de ingrediëntenlijst van onze bleekgel wilt inzien, mag je uiteraard altijd even contact opnemen met ons. Je kunt ons bereiken via www.hellowhite.nl of 070-2500645. Ook kun je op onze Facebook-pagina enkele voor/na foto's bekijken, zodat je een idee kan krijgen van de behaalde resultaten van onze behandelingen.



Groetjes Colette, HelloWhite

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven