Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen basic fit fit for free etc.

01-11-2012 17:41 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag overstappen naar een goedkope sportschool. Wie heeft hier ervaring mee en wat zou je aanraden?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand en die zit er al 3 jaar en is heel tevreden.



Voor mij werkt het niet, ik heb aansporing nodig, maar goed dat heb je met een duur abbonement ook niet
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Waar zit ze bf of fff
Alle reacties Link kopieren
Gewoon prima, niks bijzonders.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu ruim een jaar bij fitforfree. Wel uitgebreid abbo van 20 euro per maand. Bevalt prima!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu ruim een jaar bij fitforfree. Wel uitgebreid abbo van 20 euro per maand. Bevalt prima!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij Basic Fit. Heel erg tevreden, zeker nu ze doordeweeks 24 uur per dag open zijn.
Ik zit bij freefitness, betaal 22 euro waarvoor ik op elk moment onbeperkt kan fitnessen en meedoen met de groepslessen.

Ik ga nu 4 keer per week naar de zumba en het bevalt me prima.

Toen ik meer bezig was met de fitness werd ik ook goed begeleid en werd mijn trainingsschema en mijn vorderingen regelmatig doorgenomen.



Ik ben erg tevreden.
Alle reacties Link kopieren
24 uur open is echt fijn.. Ben je weleens op gekke tijden geweest?
Alle reacties Link kopieren
Zijn er bij basic ook lessen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijd geleden opgezegd bij FFF. Het werd steeds smeriger en apparatuur is stuk/versleten. Ik was er klaar mee.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
Heb bij FFF gesport. Op zich prima, vond het niet heel gezellige uitstraling hebben maar ach kwam voor het sporten.

Alleen gaan als je ook lid wil blijven. Ben bijna 1,5 jaar bezig geweest ermee. Volgens hun de brieven niet ontvangen. Was tussen door verhuist (2x eerste keer was voor het opzeggen en zelfs dit konden ze niet aanpassen).

Uit eindelijk langs geweest hadden ze toevallig net de opzegging bevestigd. Volgens hun dan, want wel op het verkeerde adres. Dus nee voor mij geen FFF meer.

Zit nu bij een ook voor 20 euro maar veel gezelliger en gratis zwemmen. Is een nieuwe in onze stad.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook meer dan 4 maanden bezig geweest met opzeggen bij FFF, nooit meer!!
Alle reacties Link kopieren
Hmm dat hoor ik vaker over fff
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al 4 jaar bij fff, simpel ingericht, groepslessen zijn echt leuk en goed!



Mijn zusje heeft opgezegt, geen problemen gehad
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij de fitness club, een soortgelijk iets. Betaal 10 euro per maand (alleen daluren) en vind het echt meer dan prima! Het is er netjes, apparaten doen het goed, personeel is vriendelijk. Wel wat dingen zoals moeten betalen om te douchen (maar dat doe ik sowieso thuis) en eigen slotje voor de locker meenemen. Maar goed, ik kom om te sporten en voor dat geld mag ik niet klagen!
Die prijzen die jullie noemen zijn wel heel aantrekkelijk. Ik betaal ¤32,50 per maand en 'mag' maar 2 x in de week. Natuurlijk kan ik vaker sporten, maar dan kost het weer extra.

Ben benieuwd wat anderen betalen voor hun sportschool.



Oh sorry, dit is off topic. Geen ervaring met Fit for free.
Alle reacties Link kopieren
Ik betaalde 51 euro.. Al ipgezegd, dus nu wil ik iets anders
Dat is best wel prijzig.
Alle reacties Link kopieren
Behoorlijk idd
Ik zit ook bij F4F. Iets van 20 euro voor onbeperkt sporten incl. groepslessen. Ze hebben genoeg apparaten en het is schoon. Dat vind ik belangrijk. Verder moet je geen luxe verwachten. Ik vind ze wel echt mega onvriendelijk in mijn vestiging. Als je binnenkomt loop je langs de balie (en dus een medewerker). Ik zeg altijd gedag, maar echt, 7 van de 10 keer zeggen ze niets terug of ze mompelen alleen. Zo bizar. Ook hoef je in onze sportschool ook echt geen uitleg te verwachten. Ik zie zelden iemand 'los' lopen. Maar goed, daar is de prijs ook naar. De groepslessen zijn wel ok.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal jaar terug gesport bij FfF, beviel prima, personeel was hier trouwens heel vriendelijk. Ook opzeggen was geen probleem.
Ik heb gesport bij een F4F en heb het daar reuze naar mijn zin gehad, enig nadeel was dat de plaats voor de lessen heel snel vol (gereserveerd) waren.
Alle reacties Link kopieren
Hier een BF-lid. Prima sportschool voor weinig geld: goede apparatuur, veel extra dingen ook zoals bosuballen en dergelijke. Dat hebben veel mensen ontdekt: het is na zeven uur echt té druk! Ik ga dan ook altijd rechtstreeks uit m'n werk zodat ik op m'n gemakje m'n training kan afwerken zonder overlopen te worden door puberende jochies of kwetterende meisjes.
Alle reacties Link kopieren
Basic-Fit Sportschool Sneek voor de rechter



Sportschool Basic-Fit heeft momenteel een hooglopend conflict met Pia van Bemmel uit Sneek. Ze valt als (oud) klant van Basic-Fit onder z.g. 'oude contracten'. Momenteel geldt hiervoor nog niet de wettelijke opzegtermijn van 1 maand. Echter de rechtbank van Haarlem heeft bepaald dat een opzegtermijn van 1 maand ook geldt voor deze z.g. "oude contracten".



Basic-Fit stelt dat ze zich niet zal houden aan de uitspraak van de rechtbank van Haarlem. Pia van Bemmel zegt dat ze tot uiterste zal gaan om Basic-Fit Sneek tot andere gedachten te brengen. Desnoods via de rechter. Het is toch heel vreemd dat als iemand naar het programma Radar gaat en dat Basicfit-Sneek dan wel bereid is tot een oplossing aldus Pia van Bemmel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven