Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen lipofilling gezicht

07-04-2016 18:56 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag is er tijdens een billift ook vet uit mijn bovenbenen gehaald en dmv lipofilling in mijn gezicht gegaan. Dit omdat ik 54 kilo ben afgevallen en erg mager in mijn gezicht was geworden. Natuurlijk is er verteld en heb ik gelezen dat je gezicht de eerste periode behoorlijk opgezet zou zijn. Maar mijn hemel, ik lijk wel een hamster die op ontploffen staat!



Op internet zie ik alleen maar voor foto's en foto's van weken later. Geen foto's van direct na de behandeling. Iemand hier ervaring met lipofilling van het gezicht? Hoe zag het eruit de eerste paar dagen? Hoelang duurde het voordat de zwelling minder werd?
Lijkt mij ook wel wat, ooit. Geen ervaring. Wel over gelezen, de een doet het met je eigen bloed mengen zo dat je sneller geneest, de ander niet. Was het erg duur? Op realself.com kun je er ook veel ervaringen inclusief foto's terug vinden, van allerlei behandelingen.



Had je geen slapper vel in je gezicht, of zou de lipofilling er ook bij helpen? Bij wat liften bedoel ik dan?



Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Vel in mijn gezicht was niet slap, maar was erg mager in mijn gezicht geworden. Dmv lipofilling zou het weer wat voller worden en zouden er wat lijntjes minder worden. Goedkoop is het niet, 2200 euro. Scheelde wel dat de narcose er niet bij kwam want die had ik al vanwege de billift.



Dank je wel voor de link, ik ga eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
Heb gelezen dat het grote deel van het ingespoten vet opgenomen wordt door het lichaam en maar een klein percentage dat blijft zitten. Vaak wordt geadviseerd om meerdere behandelingen te ondergaan.
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is blijft 2/3 zitten. Door het verouderingsproces kan het wel zo zijn dat het over een jaar of 10 weer nodig kan zijn. Maar dat bekijken we dan wel weer. Lichaamseigen vet blijft over het algemeen goed zitten. Nu is er vooral opgezwollen. Ik had dat wel verwacht, maar niet zo heel erg.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2016 21:16
Reden: Ongepast en kwetsend
% gewijzigd
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotopmerking zeg! Ik ben 54 kilo afgevallen, maar wil er niet als een wandelend lijk uitzien. Het is lichaamseigen vet dat kan geen kwaad. Ik zou nooit botox of fillers gebruiken, maar dan nog vind ik dat iedereen dat voor zich moet weten. Ik heb overtollig huid op mijn heupen weg laten halen omdat het in de weg zat. En dat is het. Mijn borsten hangen maar dat doet me niks en ik heb een beetje overhangend vel bij mijn buik en dat vind ik ook prima.
Laat toch gaan daantje, je moet doen waar jij je beter van voelt. Ik herken je gevoel heel goed. De behandeling is nig maar zo kort geleden, komt vast goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er lang over getwijfeld en uiteindelijk dus toch gedaan, terwijl ik het doodeng vond. Ben ik eindelijk blij met mijn lijf (ondanks de zadeltassen) baal ik van mijn gezicht. Het was echt te mager. Na dit is het ook echt klaar, dan kan ik een periode van 2 jaar afsluiten en concentreren op een gezonde toekomst.
Soms moet je de natuur een handje helpen en gelukkig kan dat tegenwoordig! Geniet van je nieuwe lijf!
Alle reacties Link kopieren
Dat ga ik zeker doen!
Alle reacties Link kopieren
Bel morgen anders de kliniek even. Misschien kunnen zij jou geruststellen.

Het is ook nog nog maar net 3 dagen geleden he, geef het even de tijd. Kan je wel de straat op?
Alle reacties Link kopieren
Heb ze gisteren al gesproken, het wordt vanzelf minder zeggen ze. Als ik zou kunnen zou ik met dit gezicht de straat niet op. Maar kan net met hulp naar de wc dus kom al helemaal niet buiten.
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk dat je het hebt gedaan. Als jij daar gelukkiger door wordt.

Mag je er ijs op doen? Misschien dat het iets helpt?

Sterkte gewenst en hopelijk snel mooi resultaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Daantje1970 schreef op 07 april 2016 @ 22:07:

Heb ze gisteren al gesproken, het wordt vanzelf minder zeggen ze. Als ik zou kunnen zou ik met dit gezicht de straat niet op. Maar kan net met hulp naar de wc dus kom al helemaal niet buiten.

Probeer daar dan vertrouwen in te hebben. Je gezicht is nu nog zo opgezet en gekneusd. (en de rest van je lichaam zo te horen )

Het gaat goed komen, heb er vertrouwen in.
Alle reacties Link kopieren
Mag geloof ik geen ijs op
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt dat er aanzienlijke kans is op depressie in de eerste weken na de operatie. Maar dat gaat voorbij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel na schoonheidsoperaties in het algemeen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Daantje1970 schreef op 07 april 2016 @ 22:45:

Mag geloof ik geen ijs opNee, alleen in het begin van de zwelling om zwelling te voorkomen. Later moet het gebied juist goed doorbloed worden dus geen kou meer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Schijnt dat er geen los vet, maar vetcellen worden afgenomen en opnieuw geïnjecteerd op een betere plek. Ik zat me al af te vragen want los vet wordt vrij snel afgevoerd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 07 april 2016 @ 22:45:

Het schijnt dat er aanzienlijke kans is op depressie in de eerste weken na de operatie. Maar dat gaat voorbij.Ik ben chronisch depressief, dus dat scheelt dan weer
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen de boel onder aan verschoond en gewassen. Mijn vriend heeft toen ook een foto gemaakt. Mijn zadeltassen zijn echt helemaal weg! Het echte resultaat is pas over een paar maanden zichtbaar, maar ik ben nu al blij. Nu mijn gezicht nog.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn zadeltassen ook laten succen. Ben er ook zo blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zijn ze weg gesneden. Liposuctie was alleen voor de lipofilling .
Alle reacties Link kopieren
Wauw. Wat zal je een pijn hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven