Lijf & Lijn alle pijlers

Evy vs Renate Wennemars?

02-03-2011 08:21 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam er vandaag achter dat Renate Wennemars ook een podcats heeft ingesproken voor Dutchrunners. Wie loopt er met haar of heeft er met haar gelopen?



Ik loop zelf met Evy en ik vind haar een erg prettige stem hebben om naar te luisteren. Ben benieuwd naar ervaringen met Renate en Evy.
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ben ook benieuwd! Heb met Evy 0-5 gedaan, heel fijn, maar haar 5-10 bevalt niet zo goed. Veel springen en met de armen zwaaien en dat vind ik niet zo... Hoe doet Renate dat? Iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval geen geld betalen voor de MP3tjes!

http://www.runnersworld.n ... oor-op-je-mp3-speler.html hier kan je ze gratis downloaden als je je inschrijft.



Ik heb een paar lessen met Renate gelopen maar bij de 0-5 km ging het mij echt te snel, je zat veel eerder op 5min achter elkaar lopen. Zo heeft renate maar 18 lessen, Evy wel 28. Maar als je al een redelijke conditie hebt lijkt me dat geen probleem.



Toch miste ik de lieve stem van Evy , dus ik ben nu weer op z'n Vlaams aan het lopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met allebei gelopen en ik ben fan van Renate. De opbouw gaat sneller dan met Evy, maar dat vond ik juist wel prettig. Verder vond ik de muziek van Renate prettiger en wist zij mij op de een of andere manier gewoon beter te motiveren.

Wanneer je klaar bent met de 6 weken kun je een half uur achtereen lopen. Als je wilt kun je vervolgens nog lessen lopen die je helpen om de 5 kilometer te onderhouden en dan is er ook nog de 10 kilometer podcast.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel waar ja, de muziek van Renate is een stuk beter te doen
Alle reacties Link kopieren
Vind Renate wel wat strenger klinken...les1: 'ik verwacht dat je de volgende keer opgewarmd aan de start begint' tegenover Evy's 'ik ben fier op u, bent u niet fier op uzelf?', is toch even slikken. Muziek van Renate lijkt wel wat beter inderdaad, ik kon dat plaatje 'Jealousy' van Evy werkelijk niet meer horen. Omdat ik de lessen op de minitrampoline volg, mochten ze van mij wel ietsje 'zwaarder' zijn. Volgens mij kan ik daar Renate weer beter bij gebruiken. Maar Evy vind ik zelf goed te doen (als je buiten traint). Vorig jaar al haar lessen gevolgd en dat ging prima.
Alle reacties Link kopieren
@ Simooon: Goed om te horen! Ik vond zelf Evy heel fijn hoor, maar val na de 0-5 km een beetje in een 'gat'. Maar Renate heeft dus ook lessen om de 5 km te onderhouden en lessen die verder gaan dan 5 km?

Dan ga ik eens kijken of ik die ergens kan vinden, top! Bedankt!



Oh en dat 'strenger'? Maakt mij denk ik niet echt uit, het gaat mij meer om het schema dat aangehouden wordt, en iemand die zegt: nu lopen... en nu rennen! De manier waarop ze het zeggen doet me denk ik niet zoveel, aangezien het niet live is, maar gewoon een bandje. (Niet alsof er een kwaaie drilsergeant echt naast je staat.... haha!)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijd met Evy gelopen, maar net als hatseklats kan ik het nummer 'Jealousy' ondertussen echt niet meer verdragen!



Nu lijkt het me dus leuk om over te stappen naar Renate, maar ik begrijp niet helemaal hoe je die dingen gratis kunt downloaden? Kan iemand mij helpen?
Alle reacties Link kopieren
Luchtbed, jij dus ook dat nummer helemaal zat? Ik heb vanochtend, via de site van Runnerworld en via de link hierboven al geplaatst, de podcasts van Renate gedownload. Vanochtend direct een lesje gevolgd, maar omdat het te makkelijk was daarna gelijk maar les 2 gedaan, en haar muziek is zeker een stuk beter.



Als je je inschrijft op de website, dan krijg je een link naar je mail gestuurd en als je die activeert, kun je gelijk de podcasts downloaden.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Maar dat is toch alleen voor de eerste week? Of heb je de volledige lessen?
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
Alle reacties Link kopieren
dames, ik ben op zoek naar evi, heb er goede dingen over gehoord, maar kan iemand mij vertellen hoe ik eraan kom?

Alle sites die ik vind zijn super verouderd..



groetjes
Alle reacties Link kopieren
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx



Hier kun je beide afstanden gratis downloaden.
Alle reacties Link kopieren
Ik las jullie reacties dat de muziek van evy niet zo leuk vonden. Ik dacht goh, ik vind het best wel leuk. TOTDAT ik vandaag les 9 deed en 5 minuten (voor het eerst) moest lopen op het nummer jealousy. Pfff wat een vreselijk nummer! Ik begrijp dat ik deze nog vaker ga horen...
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer de versie van Renate te downloaden, maar als ik probeer uit te pakken krijg ik de melding: f:\.... the archive is either in unknown format or damaged



Komt iemand dit bekend voor of zou het aan mijn computer liggen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben vorige week begonnen met de Running Coach (met Renate) en tot op heden (nu 4 lessen gedaan) zeer tevreden. Ik heb alle 18 lessen (gratis!) via de site van Dutch runners kunnen downloaden en wel met de onderstaande link:



http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-si ... unners/vgz



Als je ergens onderaan deze site je naam en je emailadres invult dan wordt je doorgelinkt naar alle 18 lessen. Deze heb ik naar mijn pc gekopieerd en daarna op m'n telefoon (of mp3-speler, kan ook) gezet. Werkt perfect! Wel een redelijk groot bestand, iets van 500 mb, dit ter info.



Succes ermee en veel plezier met lopen!



Groet,

Loes
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand van jullie waar ik een programma van 5 naar 10 kan downloaden? Ik heb de 0-5 van Evy al gedaan (zonder getraumatiseerd te zijn door jealousy trouwens haha) en wil meerrrr!!
Alle reacties Link kopieren
@ Pepernoek, zie linkje lempicka van 8 maart... Heb ze zelf na goed pluizen op het internet ook nog wel gevonden, trouwens. Geen ervaring met Renate, maar tempo van Evi bevalt me goed
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Loesdepoes, ik ben vandaag begonnen met les 1 van Renate, en het viel me niet tegen van mezelf. Muziek was erg geslaagd!
Alle reacties Link kopieren
Up!



Ik ben namelijk klaar met de 5km Renate Wennemars en nu heeeeeeeeeeel hard op zoek naar de 10km. Weet iemand waar ik deze zou kunnen downloaden? Pretty please?
Alle reacties Link kopieren
http://www.start-to-run.b ... g-coach-podcas-t1620.html



Hier kan je downloaden voor de Renate liefhebbers!

Kussss.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven