Lijf & Lijn alle pijlers

Facial Flex en andere oefeningen voor het gezicht.

08-06-2007 09:05 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hoe gaat het met de dames die een facial flex hebben voor gezichtsgymnastiek. Bevalt het nog en helpt het???

Heb zelf ook zo'n apparaatje maar vergeet het steeds. Hoe lang doen jullie het per dag.

Zijn er ook vrouwen die oefeningen voor het gezicht doen en zo ja wat is het resultaat.

Ben heel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
up
Alle reacties Link kopieren
up
Alle reacties Link kopieren
het ligt naast de pc, dus niet gemakkelijk om over het hoofd te zien,en terwijl ik hier lees, doe ik gewoon de oefeningen, al een jaar nu. de vertikale vouwen naast mijn mond zijn verdwenen, ben 49, zie er max 39 uit, of zo wordt me toch altijd verteld:P

als ik de foto's van vorig jaar bekijk zie ik duidelijk het verschil.

van alle inspanningen om er goed/beter uit te zien, lijkt me dit toch wel de meest haalbare..
Alle reacties Link kopieren
Nique wat goed zeg en bedankt voor je reactie.

Op wat voor weerstand elastiekje train je en hoe lang doe je het. Ben de bijsluiter van de Flex kwijt.

Het je nog steeds je eerste apparaatje?

gr Kim
Alle reacties Link kopieren
sorry is bedoel Niqui:P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zon ding en het helpt geen bal.
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik nog altijd de elastiekjes met de kleinste weerstand. de volgende keer zal in mss sterkere bestellen. aan de andere kant is het gewoon de bedoeling om de huidplooi naast mijn mond weg te houden, niet om een geweldige kaak te ontwikkelen ;)

ik doe het regelmatig, als mijn oog op het apparaatje valt prop ik het even in mijn mond..

in het kort:"tanden van elkaar, 'O' vormen, 20 à 30 contracties". je kan ook even gaan kijken op de website voor meer uitleg.
Alle reacties Link kopieren
ja,  nog altijd het eerste apparaatje. ik kauw er niet op of zo :-))
Alle reacties Link kopieren
Goed idee naast de computer leggen, ga ik ook doen. En dan ook gebruiken natuurlijk.

thanx goh kauw je er niet op;)
Alle reacties Link kopieren
ik heb es zitten googlen.. ik vroeg me af wat voor ding die facial flex was...

ik twijfel of ik dr 1 zal bestellen, vind het wel behoorlijk prijzig!



ik heb niks tegen rimpels... maar mijn oma en moeder hadden/hebben allebei zo'n hangmondje... nou ben ik wel een stuk positiever ingesteld als die 2.. maar wil toch niet het risico lopen op zo'n zuurpruimen-mondje ;-)

dus misschien schaf ik me toch wel zo'n ding aan :-)
Alle reacties Link kopieren
even een reactie op de facial flex! zijn er nog meer dames die ervaring hier mee hebben? als het bij akkemie niet helpt,en bij niqui 58 wel hoe kan dat dan?als het echt wat doet heb ik er ook wel belangstelling voor!dus dames wie er ervaring mee hebben reageer a.u.b.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem maar even gebruikt,want tijdens de oefeningen kreeg ik een kuiltje boven de lip en dat is ook niet de bedoeling.

Je moet echt heel goed uitkijken en de oefeningen voor de spiegel doen,anders trek je juist rimpels.

Ik heb hem aan iemand anders overgedaan.

Of zij hem gebruikt weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook 1 en ik gebruik 'm preventief om te voorkomen dat mijn bolle wangen gaan hangen. Wel doe ik dat in combi met een "echte" gezichtsoefening uit een boek voor gezichtsoefeningen. Dus of het werkt durf ik niet te zeggen. Maar misschien als ik het niet gebruikt had liep ik rond als een Sint Bernard :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven