Lijf & Lijn alle pijlers

Gevoel dat er glas in mijn voet zit

19-11-2012 11:43 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Sinds vorige week heb ik het gevoel dat er glas in mijn voet zit. Het gevoel kwam uit het niets en sinds 2 dagen kan ik niet eens meer normaal lopen...



Het zit onder de bal van mijn voet, ik heb al geprobeerd te weken in soda, zonder effect! Het is ook dikker en ziet er gelig uit, heb ook al wat eelt verwijdert, maar het maakt geen verschil...



Heb inmiddels de huisarts gesproken, ik kan pas over 2 dagen terecht, ondertussen moet ik wel werken (werk in de horeca) en naar school, wat niet echt in de buurt ligt. De assistent zei dat ik wel moest proberen normaal te blijven lopen, maar dit gaat echt niet.



Wie heeft een idee wat het zou kunnen zijn en hoe ik de aankomende dagen normaal kan lopen? Wil mijn werk niet afzeggen, aangezien ik 2 weken geleden al ziek ben geweest...



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Likdoorn? Even langs de pedicure ipv de huisarts. Daar kan je vast vandaag terecht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens gehad, als ik liep alsof er iedere keer met een naald ingestoken werd, heel naar en vervelend.



Zag er ook geïrriteerd uit, in eerste instantie zag ik niets, later kwam ik erachter dat er een haar in zat. Toen die eruit was, was alles weer goed. Had hele voet goed bekeken met een loep en toen vond ik het probleem.



Verder wat Lunax zegt.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Alle reacties Link kopieren
quote:Briljant schreef op 19 november 2012 @ 11:49:

Ik heb ooit eens gehad, als ik liep alsof er iedere keer met een naald ingestoken werd, heel naar en vervelend.



Zag er ook geïrriteerd uit, in eerste instantie zag ik niets, later kwam ik erachter dat er een haar in zat. Toen die eruit was, was alles weer goed. Had hele voet goed bekeken met een loep en toen vond ik het probleem.



Verder wat Lunax zegt.Heb ik ook gehad, een haar van de kat. Vond dat wel heel verwonderlijk, dat dat gewoon je lichaam kan binnen dringen, voor eventjes dan, want het protesteerde hevig, mijn lichaam dan.
Ik zou het er ook op wagen om naar een pedicure te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Kan een likdoorn/voetwrat/splinter/etc... zijn.



Misschien helpt het voor nu om zo'n gelpad/gelpleister onder je voet te doen. Bij de apotheek en drogist hebben ze van alles. Misschien kunnen die je tijdelijk uit de brand helpen zodat je geen last hebt.
Alle reacties Link kopieren
Het het ook wel eens gehad. Na een paar dagen weken in soda kwamen er zandkorrels uit het piepkleine wondje in mijn voet..

Ik zou iedere avond een halfuurtje weken in soda of biotex.
Alle reacties Link kopieren
Goed kweken in Soda, en met een loep goed je voet bekijken misschien is het inderdaad een haartje, of doorn.. wat er irriteert, en kun je het er zo uit halen..



Hoop dat je snel van de pijn af bent.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
@Zusenzoo, bij mij was het gewoon een eigen haar. Heb mij er heel erg over verwonderd, dat zo'n klein dun haartje zo je voet in kan dringen.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Alle reacties Link kopieren
Zal zo wel weer met mijn voetje in de soda gaan! Vergroot glas erop! ;)



Heb niet het idee dat het een likdoorn of wratje is, die zijn toch wel redelijk te herkennen lijkt me!



Toch wel lullig dat je om zo'n klein dingetje aardig mank kan gaan lopen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Briljant schreef op 19 november 2012 @ 11:49:

Ik heb ooit eens gehad, als ik liep alsof er iedere keer met een naald ingestoken werd, heel naar en vervelend.



Zag er ook geïrriteerd uit, in eerste instantie zag ik niets, later kwam ik erachter dat er een haar in zat. Toen die eruit was, was alles weer goed. Had hele voet goed bekeken met een loep en toen vond ik het probleem.



Verder wat Lunax zegt.Ja, dat heb ik dus ook gehad. Echt wonderlijk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar nog.. het gevoel dat ik over glasscherven liep, heel irritant! Op blote voeten lopen ging helemaal niet. Huisarts zag niks, na 4 weken was het weer over.. vaag!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand anders er al naar gekeken? (familie, huisgenoot)



Bij je eigen voet kijkt het toch vaak wat lastiger. Tenzij je heel lenig bent. Misschien kan die zien of er iets in zit en/of het eruit ziet alsof het ontstoken is.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook zoiets en bij mij was het ook een haar !
Ik heb regelmatig een haar van mijn hond in m'n voet. Heel vervelend, pijnlijk en ik ben er zelfs een paar keer voor naar huis gegaan. Ik ben dus niet de enige lees ik....
Alle reacties Link kopieren
quote:Melody74 schreef op 19 november 2012 @ 12:53:

Ik had ook zoiets en bij mij was het ook een haar !Bij mij ook, van de kat!
trekzalf ofzo? Mischien dat dat helpt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb katten... Nooit van gehoord dat dat überhaupt mogelijk was!
Alle reacties Link kopieren
quote:shine86 schreef op 19 november 2012 @ 13:46:

Ik heb katten... Nooit van gehoord dat dat überhaupt mogelijk was!Ik ook niet, totdat ik een haar uit mijn huid viste.
Alle reacties Link kopieren
Kom net bij de huisarts vandaan en die denkt dat er een zenuw beknelt is.. Heb zalf mee gekregen om het overtollig eelt te verwijderen (loop zomers veel op blote voeten) en moet zooltjes in mijn schoenen dragen om de druk te verlichten. Als het over 2 weken niet beter is, moet ik terug... Duimen dat het overgaat, kan ik weer normaal lopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven