Lijf & Lijn alle pijlers

hardlopen deel 3

20-04-2013 22:10 2709 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de allereerste opbouw tot voorbij de marathon. Ervaringen uitwisselen, elkaar motiveren en natuurlijk ook gezellig kletsen over alles wat met hardlopen te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
Volgend jullie het EK atletiek een beetje? Het waait er momenteel zo hard dat de lat bij het hoogspringen alleen al door de wind naar beneden valt.
Goed dat je het zegt Baukje. Ik neem me steeds voor te kijken, maar vergeet het dan weer.
Alle reacties Link kopieren
Kwam vandaag heel moe uit bed en na een halve dag werken was het nog niet veel beter. Maar ik had me voorgenomen vandaag een interval training te doen en daar wilde ik me toch aan houden ook al volg ik op dit moment geen echt schema. Dus een beetje tegen beter weten in toch gewoon op pad gegaan. En eigenlijk ging het helemaal niet slecht. De 4x1000m in 4min10 en 10x200in 45 sec. gingen zonder al te veel problemen. Volgende week het aantal 1000tjes uitbouwen alvorens ik me aan de 1200 en 1600tjes ga wagen. Hoewel ik me dan inmiddels me weer wel bij de trainer voeg. Morgen in ieder geval weer een welverdiende rustdag na drie dagen trainen. Helaas wel gewoon de hele dag werken.
Ondanks dat je er geen heil in zag, dus toch een hele goede training Baukje.



Ik ben ook moe, maar vandaag is eigenlijk de enige dag dat het van trainen komt. Ik ga dus zo toch maar even.
Alle reacties Link kopieren
Wonderen zijn de wereld nog niet uit anky, dat zag je bij mij wel.

zit momenteel het speerwerpen te volgen , maar ze gaan er steeds uit voor reclame.
Trainen viel niet tegen. Een stuk over een weg gelopen die afgesloten is. Normaal loop ik daar nooit (100km-weg, veel te gevaarlijk), dus dit zo'n lege tweebaansweg was weleens leuk voor de afwisseling. Er zit ook nog 30 m hoogteverschil in zag ik net.

Nu maar afwachten of ik morgen nog reactie heb (dat is momenteel mijn probleem, de trainingen gaan erg makkelijk, maar de day(s) after.



Zo, dochter is eindelijk klaar in de badkamer, dus ik kan nu douchen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je tips over tempoblokken Baukje! Ik ga het eens uitproberen!



En Anky, valt de day-after mee?



Ik heb gisteren een intervaltraining gedaan, het ging goed maar ik kreeg op een gegeven moment een nare blaar precies naast de nagel van mijn grote teen. Ongelooflijk dat zo'n klein dingetje zo pijnlijk kan zijn, irritant! Ik heb er maar een blarenpleister op gedaan, hopelijk is hij snel weer weg!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Anky dat doet me denken aan de autoloze zondagen van vroeger. Gingen we rolschaatsen op de snelweg.

En hoe gaat het nu vandaag? Weer een terugslag of valt het mee.

Gioia lastig die blaar. Ik heb regelmatig blaren op de toppen van mijn tenen. Alleen zijn die toppen gevoelloos dus ik voel ze helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat we al weer aan de 3000 berichten zitten. Was dat niet ongeveer het limiet?

Zal gelijk een nieuw topic openen kunnen we daar verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven