Lijf & Lijn alle pijlers

Hardlopen (met Evy)

17-03-2016 16:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Vandaag ga ik weer starten met Hardlopen met Evy. Ik heb hiervoor de app en wil vandaag starten met les 6.

Volgens mij kun je haar programma ook downloaden maar ik vind het zelf fijn via de app omdat ik mijn smartphone gebruik voor de muziek tijdens het lopen en zodoende dus ook haar app. Zij coacht mij dan tussen mijn eigen gekozen muziek door naar het einde van de training!

Ik ben vorig jaar al eens begonnen met de training maar ben ook weer afgehaakt. Daar ben ik goed in, beginnen met sporten en dan weer afhaken. Maar ik wil toch wel doorzetten. Ben 3 weken geleden begonnen om wat meer op mijn eten te letten en hiermee 1,5 kilo kwijtgeraakt, heel fijn! Ik wil dit voortzetten en zo nog een kilo of 7 kwijt maar daar hoort bewegen natuurlijk ook bij. Wie doet er mee? Met Evy of een ander programma? Wellicht kunnen we elkaar via het forum nog meer coachen en ervaringen uitwisselen!

Wees welkom!
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is meteen een goede stok achter de deur. Nu moet ik wel vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Hi greenmoustache, wat goed dat je weer bent begonnen/ vanavond gaat beginnen ;) ! Ik heb vorig jaar ook fijn gerend met Evy, maar toen ik begin winter griep kreeg gestopt en nooit meer verder gegaan en daar heb ik nu natuurlijk spijt van. Bij mij hoeven er op zich geen kilo's af, maar wat strakker in m'n vel zitten kan nooit kwaad,



Ik ga dus met je meedoen, vanaf morgen! Ik moet nog even kijken met welke les ik ga beginnen.



Veel succes straks!
Hoi, ik wil ook gaan beginnen met Evy. Ik heb het progamma ooit eerder gebruikt maar wil ben er helemaal uit, dus wil graag opnieuw beginnen. Morgen ga ik beginnen met les 1.



Jij alvast heel veel succes straks!
Ja hier nog iemand. Tijdje geleden begonnen, daarna zwanger en baby. Wil nu toch echt weer aan de slag.

Hopelijk is dit een beetje een stok achter de deur
Succes allemaal
Hier iemand die fanatiek aan het bodypumpen is, dus niet mee zal rennen, maar al wel twee keer het schema afgemaakt heeft, dus bij dezen een tip uit ervaring: denk nu alvast na over hoe je jezelf wil motiveren als je het schema uitgerend hebt.



Ik had mijn doel gehaald (schema afmaken) en toen zakte de motivatie helemaal in elkaar. Met als gevolg dat ik een jaar later weer vanaf 0 kon beginnen. Dus als je er echt mee door wil gaan, dan kan het helpen om je bijvoorbeeld in te schrijven voor een 5km run een paar maanden na de datum waarop je verwacht klaar te zijn met het schema. Dan heb je een stok achter de deur om ook echt te blijven lopen.



Heel veel succes en plezier in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Is daar ook een app van nu ja? 2 jaar terug eens gedaan ik kan echt niet joggen, maar met evy lukte het wel om te starten. Dus wil dat eigenlijk ook weer gaan doen, ook lekker als opstaan vind ik , buiten het trainen op de sportschool.



Ik doe ook mee!
Alle reacties Link kopieren
Zo, de kop is eraf! Datging best goed hoewel ik de 2e 3 minuten af moest haken bij 2min50. Nou ik voel me in elk geval weer trots op mezelf haha.



Er is een app ja. Harlopen met Evy. Je moet er wel voor betalen. Per 5 km, 7,5 km, 10 km, 10 miles (geloof ik), 1/5 marathon en nog wat trainigen. Per afstand kun je kiezen tussen beginner en gevorderd en vragen ze 300 punten. Die kun je kopen voor 1,99 en je hebt dan 30 trainigen. Ik vind dat best goedkoop! Je spaart ook punten per training maar dat schiet niet zo op vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:HelpBrand schreef op 17 maart 2016 @ 17:48:

Ja hier nog iemand. Tijdje geleden begonnen, daarna zwanger en baby. Wil nu toch echt weer aan de slag.

Hopelijk is dit een beetje een stok achter de deur Hier ook zwanger en een baby. Die baby is ondertussen 1,5 dus dat is geen excuus meer. Dan maar weer fit voor een volgende zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenmoustache schreef op 17 maart 2016 @ 20:14:

Zo, de kop is eraf! Datging best goed hoewel ik de 2e 3 minuten af moest haken bij 2min50. Nou ik voel me in elk geval weer trots op mezelf haha.



Er is een app ja. Harlopen met Evy. Je moet er wel voor betalen. Per 5 km, 7,5 km, 10 km, 10 miles (geloof ik), 1/5 marathon en nog wat trainigen. Per afstand kun je kiezen tussen beginner en gevorderd en vragen ze 300 punten. Die kun je kopen voor 1,99 en je hebt dan 30 trainigen. Ik vind dat best goedkoop! Je spaart ook punten per training maar dat schiet niet zo op vind ik.Bij mij gaf hij aan 3,99 voor 300 punten en dan heb je 30 trainingen stond er
Alle reacties Link kopieren
Aah 3,99 kan ook ja haha. Ik heb het een tijdje geleden al gedownload.
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal, gezellig! :-)

Wie heeft gerend vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Hoi toppertjes!



Ik heb een vraagje, ik ren al een tijdje met Evy maar weet nog steeds eigenlijk niet precies wat ze nou bedoeld met loslopen, rustige loop en extensieve duurloop, ik vind het een beetje vervelend dat ik niet helemaal begrijp wat ze nou bedoeld dus ik ren altijd maar gewoon.



ik hoop dat iemand mij kan helpen!



Alvast bedankt toppertjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven