Heeft iemand ervaring met Juice Plus afslank programma?

Log nu in om te reageren
  1. Detox wordt geassocieerd met ernstige drugs- en alcoholverslavingen. Drugs laten nog een tijdlang residuen achter in het bloed die door nieren en lever moeten worden verwerkt. Het lichaam moet weer leren om zonder het middel te werken. Dit is een serieuze zaak. Als dat niet goed gebeurt kan je eraan sterven.

Daarom gebruikt (misbruikt) Jan en Alleman de term om een serieus, begrijpelijk label aan simpel "afslanken" te hangen. Maar je moet gewoon je voedselinname verkleinen. Lichaamsbeweging kan daarbij helpen.

En als het vuur gedoofd is komen er wolven
  2. Ja ik, ik ben nu bezig. Het is niet zo zeer de producten die het doen maar vooral de andere lifestyle die het doet. De detox vond ik heel fijn om even blanco van de suikers los te komen.
  3. Elk bericht met een ietwat negatieve ondertoon of kritische noot wordt niet goed gekeurd door het beheer. Dat is de reden dat je alleen maar positieve berichten ziet.
  4. Geld betalen voor voedingsmiddelen om af te vallen is kul. Dat gaat je alleen tijdelijk helpen. De beste en goedkoopste manier om af te vallen is nog steeds blijvend je eetpatroon aanpassen.

Love is the meaning of life
  5. Die vitamine kosten 77.50 per maand O_O Het ergste is dat er allerlei vitamine aan toegevoegd zijn en die dus helemaal niet uit de grote hoeveelheid groeten en fruit uit dat pilletje komen, kun je dus net zo goed een multivitamine bij de drogist halen , kost 2/3 euro per maand. Voor 77.50 kun je makkelijk de hele maand flink groente en fruit met alle natuurlijke vitamines eten en heb je geen pil nodig. Goed voor de lijn ook veel groente en fruit eten en minder ongezonde dingen. http://mv01282.juiceplus. ... ice-plus-ingredients.html Ergens onderaan staan links naar wat er werkelijk in die pillen zit, moet je eens kijken en je afvragen of dat het waard is zeker als je bedenkt dat de meeste vitamines die in de tabel vermeld staan er dus aan toegevoegd zijn. Die vitamines zijn heel goedkoop kijk maar wat een potje bij de drogist kost, je betaald dus 77.50 per maand voor het kapot koken van groenten en fruit, drogen, goedkope vitamines toevoegen en in een pil stoppen.

De onderzoeken waar hun claims op gebaseerd zijn, zijn ook niet om blij van te worden en de meeste zijn door hen zelf gefinancierd.. Al je klanten een vragenlijst meesturen en vragen of ze die in willen vullen en de resultaten van degene die je terug krijgt als waarheid presenteren is echt te achterlijk voor woorden, dat is totaal geen goed onderzoek. NSA (het bedrijf er achter) is een bedrijf dat met multi level marketing werkt, niet zulke leuke bedrijven meestal, er zijn niet voor niets al rechtszaken geweest.

Ik begrijp niet waar TO die 40 euro vandaan haalt want dat klopt dus zeker niet alleen de vitamine zijn als bijna twee keer zo duur en dan heb je nog geen shake of niets. Ga flink groente en fruit kopen en meer bewegen, scheelt je geld en als het goed is langdurige gewichtsverlies. Shakes helpen vaak even maar bekijk hier wat topics over dergelijke diëten en je ziet zo dat er vele het al voor de zoveelste keer doen omdat ze weer zijn aangekomen..
  6. Dat is toch absurt voor iets wat enkel tijdelijk werkt...

TO: youtube, weg met de weegschaal, dan snap je waarom deze flauwe kul op langere termijn niet gaat werken.
  7. Je valt wel dergelijk af maar je portomonee valt meer af. Sinds december ben ik bezig met afvallen 2 kilo per week door gezond te eten en sporten. Ik ben inmiddels 20 kilo kwijt ik ben er niet armer op geworden wel slanker.
  8. E-Kortingscodes

Voor alle bezoekers van VIVA zijn er EXCLUSIEVE kortingscodes beschikbaar gesteld die gratis te gebruiken zijn bij de beste webshops van Nederland. Houd deze pagina in de gaten en bespaar nu met jouw kortingscode!

Lees verder

9. Jo jo effect gegarandeerd.
  10. Ik weet dat er fake Facebook profielen worden aangemaakt voor dit. Mijn ouders zitten in de marketing. Ik zie alleen soms bekende van mij in die groep en er zijn zoveel vrouwen die steun en tips zoeken bij elkaar. Ook staan er berichten in dat ze niks merken. Dus alleen zonneschijn in die groep is het niet. Ik eet nu al best gezond en sport regelmatig. Ik heb ook spastische darmen en laat dus brood of zuivel staan. Maar ik merk niks. Neem in de middag na het sporten een protien shake, wat zij volgens mij ook hebben.

@myrna1504 bij jou werkt het dus? Wat maakt het anders dat je het niet zelf kan doen bijvoorbeeld?

Tja ik weet het niet. Je krijgt de shakes en capsules en ebook met tips en recepten van hun, maar volgens mij moet je je maaltijden en snacks zelf aanschaffen. Dus dan is het €45 per maand exclusief de maaltijden...
    Wil gewoon afvallen en het meest bij mijn buik. Lijkt alsof ik paar maanden zwanger ben en dat komt vooral door m'n spastische darmen :facepalm:
    Misschien kan ik het hetzelfde doen als zij doen alleen ik weet niet hoe...
  11. Stofwisseling naar de klote helpen doe je ermee.

Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
  12. quote:
    mwcactus schreef op 12 juni 2016 @ 09:51:
    Die vitamine kosten 77.50 per maand O_O Het ergste is dat er allerlei vitamine aan toegevoegd zijn en die dus helemaal niet uit de grote hoeveelheid groeten en fruit uit dat pilletje komen, kun je dus net zo goed een multivitamine bij de drogist halen , kost 2/3 euro per maand. Voor 77.50 kun je makkelijk de hele maand flink groente en fruit met alle natuurlijke vitamines eten en heb je geen pil nodig. Goed voor de lijn ook veel groente en fruit eten en minder ongezonde dingen. http://mv01282.juiceplus. ... ice-plus-ingredients.html Ergens onderaan staan links naar wat er werkelijk in die pillen zit, moet je eens kijken en je afvragen of dat het waard is zeker als je bedenkt dat de meeste vitamines die in de tabel vermeld staan er dus aan toegevoegd zijn. Die vitamines zijn heel goedkoop kijk maar wat een potje bij de drogist kost, je betaald dus 77.50 per maand voor het kapot koken van groenten en fruit, drogen, goedkope vitamines toevoegen en in een pil stoppen.

De onderzoeken waar hun claims op gebaseerd zijn, zijn ook niet om blij van te worden en de meeste zijn door hen zelf gefinancierd.. Al je klanten een vragenlijst meesturen en vragen of ze die in willen vullen en de resultaten van degene die je terug krijgt als waarheid presenteren is echt te achterlijk voor woorden, dat is totaal geen goed onderzoek. NSA (het bedrijf er achter) is een bedrijf dat met multi level marketing werkt, niet zulke leuke bedrijven meestal, er zijn niet voor niets al rechtszaken geweest.

Ik begrijp niet waar TO die 40 euro vandaan haalt want dat klopt dus zeker niet alleen de vitamine zijn als bijna twee keer zo duur en dan heb je nog geen shake of niets. Ga flink groente en fruit kopen en meer bewegen, scheelt je geld en als het goed is langdurige gewichtsverlies. Shakes helpen vaak even maar bekijk hier wat topics over dergelijke diëten en je ziet zo dat er vele het al voor de zoveelste keer doen omdat ze weer zijn aangekomen..

Ik praat met zo'n coach van die site en suppprt groep. Bij haar zou ik me kunnen aanmelden. Die €45 is het basis pakket zonder die capsules. Maar er zijn 4 pakketten en €45 is dus de goedkoopste. En groente en fruit kopen en veel bewegen doe ik dus al maar lijkt niks te helpen.
    Ik ben het met je eens dat er veel onzin bij zit en een marketingplan. Maar dit leek best anders. Als ik tenminste het basispakket zou nemen. Ik denk ook dat ik het zelf kan doen, dat doe ik nu al ong een jaar inclusief sporten, maar ik merk niks.
  13. Misschien ligt het aan mij maar ik zie nergens een voorbeeld van wat je dan op een dag binnen krijgt. Hoeveel shakes en repen nodig zijn en wat je er nog bij moet eten. Wel belangrijk om te weten wat je binnen krijgt want dat het is om af te vallen wil niet zeggen dat er geen troep in zit. Dit artikel is van vorige week:

"Afvalrepen en maaltijdshakes bevatten vaak erg veel suiker, blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond.
    Fabrikanten prijzen deze producten vaak aan als uitgebalanceerde maaltijdvervangers met alle essentiële voedingsstoffen om gezond mee af te vallen. Maar er zitten meestal juist erg weinig vezels en eiwit in, schrijft de bond in de Gezondgids.

Van 31 maaltijdvervangers die de bond in een lab liet onderzoeken, scoorden 23 lager dan een 6 voor de samenstelling.

Zo bevat een drinkmaaltijd van Weight Care (330 ml) meer suiker dan een glas cola. En twee Slank Maaltijdrepen van Lucovitaal (gelijk aan een maaltijd) bevatten meer suiker dan één Snickers.

Slechts zeven maaltijdvervangers bevatten voldoende eiwit, minimaal 20 gram per maaltijd.

Door: ANP"
  14. Het is een mlm systeem en die coach is een dekmantel voor iemand die provisie krijgt op verkopen.

Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
  15. Is weight watchers niet iets voor je? Dan heb je wel een stok achter de deur en support maar je blijft normale dingen eten en je wordt je veel beter bewust van wat je eet en wat daar eigenlijk inzit. Op zich best een mooi systeem met die punten, al snel weet je dat wel ongeveer en dan kun je juist betere keuzes maken. Of er achter komen dat bepaalde gezonde keuzes misschien toch niet zo handig zijn bij afvallen. Het is net als elke methode niet zaligmakend natuurlijk maar het lijkt me beter dan je lijf een schop geven met shakes met het grote risico dat je terugvalt als je weer gewoon gaat eten want daar heb je niets over geleerd.
  16. Niks belet je om het te proberen.
    Is het "gebakken lucht" dan merk je dat binnen 4 maanden.
    4 maanden ouder en 4 maanden wijzer.
  17. quote:
    mwcactus schreef op 12 juni 2016 @ 14:12:
    Is weight watchers niet iets voor je? Dan heb je wel een stok achter de deur en support maar je blijft normale dingen eten en je wordt je veel beter bewust van wat je eet en wat daar eigenlijk inzit. Op zich best een mooi systeem met die punten, al snel weet je dat wel ongeveer en dan kun je juist betere keuzes maken. Of er achter komen dat bepaalde gezonde keuzes misschien toch niet zo handig zijn bij afvallen. Het is net als elke methode niet zaligmakend natuurlijk maar het lijkt me beter dan je lijf een schop geven met shakes met het grote risico dat je terugvalt als je weer gewoon gaat eten want daar heb je niets over geleerd.

Ja wellicht wel. Ben me nu ook bewust wat ik eet. Ik eet en sport al goed. Ik weeg 67 kg en wil naar de 60 kg en vooral die bolle buik kwijt.
    Ze bieden niet alleen shakes. Je moet een shake nemen en gewoon een maaltijd. Dus het is geen crashdieet of dat je dus alleen aan de shakes zit. Binnen die 4 maanden bouw je het eten weer op. Dus eerste week detox en daarna 2 shakes en 1 maaltijd en gezonde snacks tussendoor bijvoorbeeld en daarna wordt dat dus 2 maaltijden en 1 shake etc.
    Dus op zich is dat niet heel slecht. Het is idd raar dat ze het zo besloten willen houden.
  18. Ik heb het niet gedaan :-) ze vroeg steeds of ik mee wilde doen anders kon ik niet in die "support" groep blijven. Ik heb paar mensen gesproken die het daadwerkelijk doen en sommige zeiden dat je dit ook zelf kan en stuurde mij de recepten... ;-).

Toch schijnt het iets te zijn dat elkaar supporten, coach hebben, voedingsartikelen krijgen en een revepten boek. Maar toch heb ik vriendelijk bedankt. Is mijn portemonnee ook blij mee :-)
  19. Hallo,
    Ik lees het nu pas, maar wil alsnog reageren. Ik ben wel begonnen met Juice plus. Ik wilde langere tijd afvallen en gezonder gaan eten / leven, maar op de een of andere manier lukt het niet om vol te houden, na een dag of 3 was het steeds weer klaar. Nu dacht ik, ik probeer het, het kost me 45 euro per maand (ik heb alleen de shakes). Als dit het niet is, jammer, als het dan in ieder geval maar lekker was. ikben nu 3 weken bezig, ik voel me fitter, meer energie. En ja, waarschijnlijk zou dit zonder shakes ook lukken, maar voorheen dus niet. Tot nu toe bevalt het me prima
  20. quote:
    Skippybal10 schreef op 12 juni 2016 @ 18:27:
    [...]

Ja wellicht wel. Ben me nu ook bewust wat ik eet. Ik eet en sport al goed. Ik weeg 67 kg en wil naar de 60 kg en vooral die bolle buik kwijt.
    Ze bieden niet alleen shakes. Je moet een shake nemen en gewoon een maaltijd. Dus het is geen crashdieet of dat je dus alleen aan de shakes zit. Binnen die 4 maanden bouw je het eten weer op. Dus eerste week detox en daarna 2 shakes en 1 maaltijd en gezonde snacks tussendoor bijvoorbeeld en daarna wordt dat dus 2 maaltijden en 1 shake etc.
    Dus op zich is dat niet heel slecht. Het is idd raar dat ze het zo besloten willen houden.
    Nee hoor, dat is verkooptechniek. Iets wat zo beschermd wordt, en waar je moeite voor moet doen om bij te komen dat moet toch wel goed zijn

Een goed geheugen weet wanneer het moet vergeten
  21. Als je naar een diëtist gaat hoef je ook niet zelf na te denken over wat je moet etne. Daar leer je de knop om te leggen naar gezondere keuzes. Of doe weight watchers. Is duur, maar ook meer gericht op gewoon normaal eten en daarmee afvallen. Zo leer je ook wat een goede portie is e.d.
  22. Hoi,
    Ik wil er wat over kwijt ( kann me zelf nog steeds voor mijn kop slaan dat ik er in ben gestonken)
    Via Facebook wordt je benaderd en lekker gemaakt.
    Je hebt keuze uit 2 pakketten. Je kiest een pakket en daarnaast krijg je begeleiding van een Coach(ahum).
    Je krijgt ook toegang tot een geheime Facebook groep DCN Empower. de `coaches`doen hun stinkende best om meer mensen aan het programma te krijgen. p.s. ik wordt er kotsziek van het is gewoon een piramide spel en de ene naar de andere bonus krijgen de coaches. de foodsupplements bestaan hoofd zakelijk uit Vitamine a c en e , doet dus niet veel.
    Als je aangeeft dat je niet meer wil doorgaan na de 4 maanden wordt je uit de geheime groep gezet.

Kortom alles voor promoties , gewoon lekker gezond gaan eten dan kom je er ook wel.
    Helaas ben ik door deze ervaring wel bijn €500,00 armer.
  23. ik hoop voor je dat je het niet hebt gedaan.
  24. Ga naar een goede sportschool met goede begeleiding met voeding en bewegen. Daar houdt je ook nog een leuke tijd aan over.
  25. Slankie-44 Ah nee, wat rot zeg! Ik had al zo'n gevoel. Dus nee, ik heb het niet gedaan :-d

mara2 Ik weet dat naar een sportschool gaan, goede voeding en beweging de beste oplossing is. Ik was enkel benieuwd naar dit afslank programma of mensen positieve ervaringen hadden. Zo ja, dan had ik het heel misschien overwogen.
  26. Een mooi piramide spel, dat is Juice+
    Ik ben blij dat je het niet gedaan hebt.