Lijf & Lijn alle pijlers

Hoe lang doen jullie over een chocoladereep?

21-10-2016 18:36 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen eet ik gezond, alleen de laatste tijd nogal een zwak voor chocolade gecreëerd.

Mijn regel is dan ook altijd reep van 100 gram, maar dat zijn nu de afgelopen tijd wel 4 repen per week ik moet echt gaan kappen daarmee, altijd goed bezig geweest.

Maar vandaag Johnny Doodle brownie fudge 200 gram gehaald, zag het altijd al liggen in de supermarkt en wilde die dus proberen. Gadver wat ben ik misselijk heel die reep op, ik vind het knap dat sommige mensen, gewoon een paar blokjes kunnen eten, en dat zo een reep gewoon voor 1 week in de kast verdwijnt. Ik moet maar wat meer discipline gaan kweken, maar was gewoon benieuwd, hoelang jullie over een reep doen of ander zoetigheid kan ook.
5 minuten :p
5 minuten ongeveer.
En twee minuten over een heerlijke kaaskroket... Met Mosterd..
minder dan 5 minuten
Alle reacties Link kopieren
Ligt er aan hoe groot hij is.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik Tony Chocolonely met caramel en zeezout heb ontdekt, is het hek hier ook van de dam. Ik móet 's avonds echt een dosis. Kan er enorm van genieten.
Alle reacties Link kopieren
In de la heb ik een reep pure chocola liggen en daar doe ik een week mee.



Maar als ik werkelijk een chocoladeaanval heb, dan heb ik dus gruwelijke behoefte aan chocola, dan neem ik melkchocolade en dan vreet ik een reep achter elkaar op. Of chocolade letter.. dat komt nu weer. Aldi heeft lekkere chocoladeletteres...... Gevaarlijke periode voor mij.
ik word er overigens nooit misselijk van
Een half jaar.

Maar een zak chips daarentegen....
Ik hou niet zo van chocola, dus ik kan zo een maand (of langer) doen met een reep. Chips daarentegen...
quote:Kirikou schreef op 21 oktober 2016 @ 18:40:

Een half jaar.

Maar een zak chips daarentegen....
200!! Gram is wel erg veel vind ik.



Een reep van 100 gr red ik soms wel, maar meestal maximaal de helft per keer
Alle reacties Link kopieren
haha o.k. sorry wel grappig, maar dat neemt mijn schuldgevoelens niet weg. En het ergste is nog, ik heb er niet eens van genoten.

Nee voor mij absoluut geen chocolade meer aankomende tijd, ga morgen met een schone lei beginnen.
Gun jezelf ook eens wat. En wat je in huis haalt kun je niet opeten.



Doorgaans gaat alle chocolade binnen een uur op, behalve de extra pure variant. Daar kan ik twee stukjes van eten en heb ik genoeg.
We kopen kleine repen, idd 100 gram oid. Die delen we met gezin, dus is in vijf minuten op.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem me altijd voor om elke dag 2 stukjes van een reep te eten. Mislukt eeh regelmatig . Koop dus bijna nooit een reep.
quote:toomuchdreams schreef op 21 oktober 2016 @ 18:42:

haha o.k. sorry wel grappig, maar dat neemt mijn schuldgevoelens niet weg. En het ergste is nog, ik heb er niet eens van genoten.

Nee voor mij absoluut geen chocolade meer aankomende tijd, ga morgen met een schone lei beginnen.Maar waarom heb je er dan nietvan genoten? Zo zonde!!
Met zoet heb ik weinig, een blokje af en toe bij de thee us genoeg voor mij. Van hartig kan ik nooit genoeg krijgen! Vooral kaas koop ik niet! Of een zak borrelnootjes. Gaat met gemak leeg in een uurtje.
Anderhalf jaar.
Ik kan hem wel in een keer op, denk ik, maar meestal neem ik steeds een stukje. Verspreid over een dag of drie.
Alle reacties Link kopieren
Ehmm. Gemiddeld zo'n 10-20 minuten
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 21 oktober 2016 @ 18:42:

200!! Gram is wel erg veel vind ik.



Een reep van 100 gr red ik soms wel, maar meestal maximaal de helft per keerIs ook erg veel, heb net berekend dat ik vandaag goed zat 1700 kcal, daarnaast beweeg ik veel voor me werk. Maar die reep heeft het verpest hoppa 1100 kcal erbovenop voor jan doedel.
Alle reacties Link kopieren
Als ik al een reep heb, wat eigenlijk nooit voorkomt: een week, minimaal. Ik heb altijd minimaal 75% of hoger en dan heb ik aan 1 blokje meer dan genoeg. Maar ik moet zeggen dat ik er steeds minder om geef, doe mijn maar een bakje vers gemaakte popcorn.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Alle reacties Link kopieren
Met mijn verjaardag krijg ik van schoonmoeder chocolade. Lag er soms tot de volgende verjaardag. Ik heb het al zo vaak aangegeven dat ik het niet lekker vind, ze blijft me er 'blij' mee maken. Nu geef ik het maar weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven