Lijf & Lijn alle pijlers

Ik ben blij met mijn grote borsten, want...

05-08-2014 16:50 118 berichten
Tegenwoordig lijkt het wel alsof kleine borsten een stuk gewenster zijn, bij zowel mannen als vrouwen.



Als ik nog eens her en der op internet lees dan zie ik overal reacties in de trant van 'doe mij maar wat kleiner', 'bah, grote memmen', en zelf ben ik als rondborstige vrouw ook wel jaloers op vrouwen die met een maatje minder door het leven gaan. Minder ongewenste aandacht, minder moeite met beha's vinden, een slanker aangezicht, minder last met sport, of last van de zwaartekracht naarmate je ouder wordt.



Maar er moeten toch ook voordelen aanzitten?

Vrouwen met kleine borsten krijgen naar mijn idee zo vaak 'een hart onder de riem' dat ik vind dat wij rondborstige vrouwen weer even aan de beurt zijn .



Waarom ben jij blij met je grote borsten?
minder ongewenste aandacht? nou, nee...
Mannen die grote tieten niks vinden? Ik heb ze nog nooit ontmoet! Ik wil ze juist nog groter hebben!



Ik hou ervan, ze zorgen ervoor dat mijn kleding mooi staat en om heeeeel eerlijk te zijn...Een decollete zorgt er soms ook voor dat je dingen voor elkaar krijgt die je anders niet lukken.
Over wat voor maten hebben wehet als we over groot spreken?
Alle reacties Link kopieren
geef mij maar kleinere borsten.
Het geeft me een mooi vrouwelijk figuur!!!

Zandloper ipv peer
quote:LouisaVuitton schreef op 05 augustus 2014 @ 16:56:

Over wat voor maten hebben wehet als we over groot spreken?Euh weet ik niet, ik heb F maar van mij mag het nog groter, ik vind het echt prachtig.
Alle reacties Link kopieren
Nou, in mijn wereld krijg ik niet echt de indruk dat de mannen perse voor klein gaan.
H en niks fijns aan. Dure BH's en veel rugpijn.
quote:hiltje schreef op 05 augustus 2014 @ 16:59:

Nou, in mijn wereld krijg ik niet echt de indruk dat de mannen perse voor klein gaan.In de mijne ook niet.
Mijn vriend vindt grote borsten niet mooi, maar kleine ook niet. Gewoon de gulden middenweg, handje vol.



Vind ik zelf ook het mooist. Groot is alleen mooi als je jong bent en zolang ze nog fier overeind staan. Maar het wordt al snel of ordinair, of moeke-achtig.



Hier klein C-cupje, en aan aandacht geen gebrek hoor! Daar hoef je echt geen grote borsten voor te hebben!
Alle reacties Link kopieren
Nou ik zou wel een cupmaatje erbij willen hoor

(met mijn A cup )
wellie zeg je nou serieus dat grote borsten ordinair zijn?
triple A hier - geen bh voor te krijgen



Ik zou blij zijn met grote borsten vanwege de vrouwelijke uitstraling
Alle reacties Link kopieren
Nog geen man horen zeggen dat die van kleine borsten houd hoor
Alle vriendjes/mannen die ik ooit heb gehad zeggen trouwens dat ze altijd het smoesje "een handje vol" gebruikten maar er toch niet veel aan vonden en ze toch liever groter hadden. maar als je dat als man tegen een vrouw zegt dan ben je gelijk een klootzak
quote:kiki1987 schreef op 05 augustus 2014 @ 16:56:

Mannen die grote tieten niks vinden? Ik heb ze nog nooit ontmoet! Ik wil ze juist nog groter hebben!O? Nou, van mij hoeft het niet zo hoor....maatje C meer dan genoeg
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ook geen man die niet van grote borsten houd



Persoonlijk vind ik kleine borsten ook niet mooi, kleding staat mooier met wat grotere borsten (dan wel met een goede bh



nadeel is dat de bh dan ook gelijk duurder is



Maar ik ben blij dat ik geen a, b of c cup heb
Ik heb D - niet heel groot misschien, maar ook niet bepaald klein toch? Tja ik vind het heerlijk, ik een zandloperfiguur en voel me met mijn borsten erbij gewoon op en top vrouwelijk. Jurkjes vallen snel mooi, bikini's staan mooi. Mijn vriend is dol op mijn borsten.
Pff ordinair, het is pas ordinair als je ze iedereen in het gezicht duwt.

verder is het ook niet iets waar je makkelijk iets aan kan doen. Grote borsten horen bij mijn bouw, toen ik slanker was had ik in verhouding ook al grote borsten,

Verkleinen kan natuurlijk, maar als je geen aantoonbare rugpijn hebt en al jaren bij de fysio kwakkelt, kun je zelf dokken. En sorry, ik ga geen duizenden euro's neertellen omdat een ander het ordinair vindt.

Ik vind kleine borsten trouwens niks, staat te jongensachtig.
Kleine borsten kunnen wel heel erg mooi staan hoor maar dan niet als je verder een figuur hebt met erg veel rondingen, dan mist er toch wel wat.



Nadeel van een grote cup is nergens een leuke bikini kunnen vinden, alleen in de grotematen winkel maar dan heb ik weer geen bijpassend broekje.
Alle reacties Link kopieren
Wellie zegt het misschien niet, maar ik wel. Ja, ik vind echt grote borsten (en dan heb ik het niet over een ruime D-cup) over het algemeen ordinair. Niet bij de gemiddelde huisvrouw, maar wel bij Tatjana-types.
quote:LouisaVuitton schreef op 05 augustus 2014 @ 16:56:

Over wat voor maten hebben wehet als we over groot spreken?

D en groter denk ik?



Misschien dat jullie andere ervaringen hebben hoor, maar ik heb het idee dat het cliché 'mannen willen grote tieten' lang niet altijd opgaat. Maar misschien dat dat ook een soort 'correct' doen is. Zo van, het maakt mij niet uit, geef mij maar wat kleiner.

(Niet dat daar iets mis mee is hoor, zoals gezegd zou ik zelf ook graag wat maatjes minder hebben).
Alle reacties Link kopieren
Is overigens maar mijn mening hè, zal door iedereen anders ervaren worden.
quote:Noah_ schreef op 05 augustus 2014 @ 17:12:

Wellie zegt het misschien niet, maar ik wel. Ja, ik vind echt grote borsten (en dan heb ik het niet over een ruime D-cup) over het algemeen ordinair. Niet bij de gemiddelde huisvrouw, maar wel bij Tatjana-types.Ik snap dat echt niet hoor, ik heb cup F ondertussen ( ben nu wel zwanger anders heb ik een grote DD of E) maar zie echt niet wat er nu dan ordinair aan mij is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven