Lijf & Lijn alle pijlers

Ik ben blij met mijn grote borsten, want...

05-08-2014 16:50 118 berichten
Tegenwoordig lijkt het wel alsof kleine borsten een stuk gewenster zijn, bij zowel mannen als vrouwen.



Als ik nog eens her en der op internet lees dan zie ik overal reacties in de trant van 'doe mij maar wat kleiner', 'bah, grote memmen', en zelf ben ik als rondborstige vrouw ook wel jaloers op vrouwen die met een maatje minder door het leven gaan. Minder ongewenste aandacht, minder moeite met beha's vinden, een slanker aangezicht, minder last met sport, of last van de zwaartekracht naarmate je ouder wordt.



Maar er moeten toch ook voordelen aanzitten?

Vrouwen met kleine borsten krijgen naar mijn idee zo vaak 'een hart onder de riem' dat ik vind dat wij rondborstige vrouwen weer even aan de beurt zijn .



Waarom ben jij blij met je grote borsten?
quote:Noah_ schreef op 05 augustus 2014 @ 17:12:

Wellie zegt het misschien niet, maar ik wel. Ja, ik vind echt grote borsten (en dan heb ik het niet over een ruime D-cup) over het algemeen ordinair. Niet bij de gemiddelde huisvrouw, maar wel bij Tatjana-types.

Is ordinair niet iets waar je zelf voor kiest? Door gedrag of kleding?

Grote borsten in een laag uitgesneden tijgerprint-hemdje kan misschien ordinair zijn ja, maar grote borsten an sich ook?

Ik zou er in ieder geval niet blij van worden als iemand mijn borsten ordinair zou vinden. Ik wil er namelijk absoluut niet ordinair mee te koop lopen.
quote:jellybelly schreef op 05 augustus 2014 @ 17:12:

[...]



D en groter denk ik?



Misschien dat jullie andere ervaringen hebben hoor, maar ik heb het idee dat het cliché 'mannen willen grote tieten' lang niet altijd opgaat. Maar misschien dat dat ook een soort 'correct' doen is. Zo van, het maakt mij niet uit, geef mij maar wat kleiner.

(Niet dat daar iets mis mee is hoor, zoals gezegd zou ik zelf ook graag wat maatjes minder hebben).

Idd want anders zijn het gelijk klootzakken die hun vriendin onzeker maken, zo heb ik het echt al van elke man gehoord. Wat overigens niet betekend dat ze niks beginnen met vrouwen met kleine borsten.



Ik ben zelfs zo iemand dat als ik na mijn zwangerschap kleine hangende theezakjes krijg gelijk een boobjob neem.
Alle reacties Link kopieren
Omdat het beter bij mijn lichaamsverhoudingen past, ik heb een flinke kont en een heel slanke taille en dubbel D. Ik vind dit mooi passen bij mijn lichaam, maar ik merk wel dat het lustobjecten zijn vooral als ik in het zwembad ben merk in dat jongens en mannen naar mij kijken, en daar word ik onzeker van... Nu ik zwanger ben fluiten ze me ook regelmatig na, dat vind ik ook niet leuk. Ik kleed me ook niet echt uitdagend ofzo dus snap niet wat er dan zó bijzonder is aan mijn twee vriendinnen.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Kiki, ik zeg niet dat jij ordinair bent. Evenals mijn buurvrouw op de hoek met haar H-cup niet. Maar los daarvan zie ik ze regelmatig lopen. Vrouwen met grote borsten. En een ordinaire look. En dat zijn dus vaak Tatjana Simic-vrouwen. Moeten ze vooral zelf weten, ik vind het vooral wat sneuig. Maar nogmaals, dat is mijn perceptie. Er zal vast ook heel wat op mijn lichaam af te dingen zijn en ik ben wellicht vreselijk saai met mijn B-cup (nu ruime C, ook zwanger).
Ik heb jarenlang gedacht dat ik cup D had. Vond ze niet mooi en niets stond ook echt mooi. Totdat ik naar een echte lingeriewinkel ging en de verkoopster vertelde dat ik 80E had. Nu ik de goede maat draag, komen mijn borsten veel beter tot zijn recht en kleding zit echt beter. Dus het hebben van grote borsten valt of staat met het dragen van een goede maat BH.
Alle reacties Link kopieren
Grote borsten kunnen nog wel eens flink hangen en naar beneden kijken, zeker met van die hele grote tepels vind ik dat niet zo mooi. Dan liever wat kleiner en steviger en beschaafder.

Maar ik ben geen man.
Alle reacties Link kopieren
Voelen jullie je ook extra bekeken als je een shirtje aan hebt met een iets te diep decolleté? Ik wel terwijl je mijn boobies dan niet echt ziet ofzo ik draag er wel gewoon een hemd onder die wat hoger afkleed zegmaar.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:hiltje schreef op 05 augustus 2014 @ 17:23:

Grote borsten kunnen nog wel eens flink hangen en naar beneden kijken, zeker met van die hele grote tepels vind ik dat niet zo mooi. Dan liever wat kleiner en steviger en beschaafder.

Maar ik ben geen man.Dit weet ik uiteraard al, en hiervoor heb ik het topic niet geopend
quote:gisellecarterx schreef op 05 augustus 2014 @ 17:24:

Voelen jullie je ook extra bekeken als je een shirtje aan hebt met een iets te diep decolleté? Ik wel terwijl je mijn boobies dan niet echt ziet ofzo ik draag er wel gewoon een hemd onder die wat hoger afkleed zegmaar.Ja maar ook met een gewoon shirtje aan, echt elke vent moet gewoon even kijken. Zelfs 70 jarigen die zich dan zelfs omdraaien als ze naast hun grijze dame lopen. Ik zeg er echt altijd wat van.
quote:hiltje schreef op 05 augustus 2014 @ 17:23:

Grote borsten kunnen nog wel eens flink hangen en naar beneden kijken, zeker met van die hele grote tepels vind ik dat niet zo mooi. Dan liever wat kleiner en steviger en beschaafder.

Maar ik ben geen man.Ja dat is zeker waar. Grote en kleine borsten heb je ook in allerlei soorten en maten. Kleine borsten met grote tepels lijkt mij trouwens ook niet mooi.
Wat ik juist heel erg lelijk vind zijn die jaren 80 borsten, gisteren scarface gekeken en ze hebben allemaal van die raar gevormde borsten. Had het er nog met mijn vriend over of dat soms normaal was in die tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gemiddelde, 75C en ben daar (net als vriendlief) blij mee. Ze passen bij mijn figuur.
Zou het niet zo moeten zijn dat we allemaal weten en zien dat niet de grootte van de borsten bepaald of iemand ordinair, huisvrouwachtig, jongensachtig of vrouwelijk uitziet?



Ik denk dat het over het algemeen het totaalplaatje is dat bepaald of het mooi of minder mooi is.



Ik ben rijkelijk bedeeld met borst, ik hou van decolleté, echter geen haar op mijn hoofd dat mij ordinair laat rondlopen. Ik kleed me vrouwelijk, dat is beslist iets anders dan dellerig.

Ik draag stevige en leuke lingeriesets.

Ik denk echt dat hoe je je voelt voor een groot deel mede zorgt voor uitstraling. Zowel positief als negatief.
quote:gisellecarterx schreef op 05 augustus 2014 @ 17:24:

Voelen jullie je ook extra bekeken als je een shirtje aan hebt met een iets te diep decolleté? Ik wel terwijl je mijn boobies dan niet echt ziet ofzo ik draag er wel gewoon een hemd onder die wat hoger afkleed zegmaar.



Ik draag altijd een shirtje met daaronder een hemdje.



Wat ik lastig vind is het zweten met dit warme weer. Hebben jullie hier ook last van?
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf een B cup en zou best een maatje groter willen. Maar ze zijn ondanks leeftijd nog mooi van vorm, stevig en hangen niet.

Daarbij zou te groot en dan bedoel ik groter dan C echt niet bij mijn postuur staan.

Grote borsten is niks mis mee. Wel vind ik persoonlijk in een strak truitje met wat decolleté grote borsten sneller ordinair maken. En het nadeel is dat de zwaartekracht met de tijd toch z'n werk gaat doen.



Heb mannelijke vrienden en de meningen zijn verdeeld.

De één houdt echt van een handje vol, ook vaak ivm de stevigheid. Die vinden grote borsten leuk, vaak tot de bh uitgaat.

De ander kan het niet groot genoeg zijn. Of ze zien liever een middenmaat, een volle C.

En die vrienden zeggen één en ander niet om mij te sparen hoor haha, het gaat er nogal direct aantoe. Zoals met alles, smaken verschillen. Maar als ze de vrouw van hun dromen tegenkomen laten ze die voor een maatje meer of minder echt niet lopen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ja heel erg veel last van tiet zweet haha, wat ook heel erg irritant is..ik kan niet normaal eten, ik knoei altijd! 3x raden waar het beland, aan de andere kant zal ik dan weer nooit verhongeren omdat er altijd wel iets tussen mijn borsten zit.



Handige ook van toen ik in het gips zat en uitging, drankje tussen mijn borsten!
Alle reacties Link kopieren
quote:jellybelly schreef op 05 augustus 2014 @ 17:25:

[...]



Dit weet ik uiteraard al, en hiervoor heb ik het topic niet geopend



Dat is waar. We zouden positief zijn over onze jetsers.



Ik heb cup E maar ik ben lang en dik, dus in verhouding met mijn lichaam valt het erg mee, vind ik.



Ben er wel heel blij mee, zelfs mijn gay-vriendjes zijn dol op 'de twins' en bij gelegenheid gooi ik ze graag in de etalage.



Ik heb zelfs een push up bh met vulling (in maat 90 E- dat het gewoon bestaat) en die heb ik een enkele keer gedragen met uitgaan. Dat is ook de enige keer geweest dat ik mannenogen echt opvallend zag afdwalen naar beneden. Voor de rest heb ik geen last van starende blikken, daar zijn ze dan net weer niet opvallend genoeg voor.



Overigens ben ik zelf ook een gluurder wat betreft de decollete's van andere vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vind een handje vol ook genoeg (zegt hij) en ook al zou hij t niet genoeg vinden hij moet t er maar mee doen. Van op mijn duimen blazen worden ze echt niet groter. :-)
Ik had graag meegekletst - heb namelijk ook overal een mening over - maar mijn borsten zijn te klein voor dit topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Noah_ schreef op 05 augustus 2014 @ 17:22:

Kiki, ik zeg niet dat jij ordinair bent. Evenals mijn buurvrouw op de hoek met haar H-cup niet. Maar los daarvan zie ik ze regelmatig lopen. Vrouwen met grote borsten. En een ordinaire look. En dat zijn dus vaak Tatjana Simic-vrouwen. Moeten ze vooral zelf weten, ik vind het vooral wat sneuig. Maar nogmaals, dat is mijn perceptie. Er zal vast ook heel wat op mijn lichaam af te dingen zijn en ik ben wellicht vreselijk saai met mijn B-cup (nu ruime C, ook zwanger).



Maar dan zijn ze toch niet ordinair omdat ze grote borsten hébben. Ik loop meestal in iets wijds, met mijn FF cup, om mensen niet mijn borsten te laten zien.. Tot ik laatst eens koffie over mezelf had heen gegooid en mijn shirt uittrok, daaronder had ik een strak hemdje, gewoon zo'n ding voor ergens onder.

Toen zei een studievriendin van mij: dat is nou echt zonde, zo'n slanke taille met zulke mooie grote borsten en dat verstop jij onder die oversized blouses. Ik dacht dat je veel dikker was joh.



Maar ja ik voel me niet op m'n gemak in een strak shirt want mannen kijken me dan aan en vrouwen vinden me ordinair. Dus dan maar dik lijken.
Overigens........een vriendin heeft een borstvergroting ondergaan. Resultaat.....een flinke cup DD. Ik heb dezelfde cupmaat en zei ze een tijd geleden: Troelalaaaatje, hoe zeer ik ook mijn best doe om grotere borsten te laten maken, het blijft onnatuurlijk. Jij hebt dezelfde maat en bij mij zit er open ruimte tussen de borsten wanneer ik een shirt met decolleté draag.
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 05 augustus 2014 @ 17:23:

Grote borsten kunnen nog wel eens flink hangen en naar beneden kijken, zeker met van die hele grote tepels vind ik dat niet zo mooi. Dan liever wat kleiner en steviger en beschaafder.

Maar ik ben geen man.



.



Ik ben ook geen man, maar de meeste vrouwen die maat E of F hebben in het dagelijkse leven hebben nou niet bepaald maatje 38 max en zijn gewoon wat groter in algemene zin.



De mannen die grote borsten mooi vinden , vinden de lichaamsverhoudingen ook niet onbelangrijk meen ik.





Grote borsten geven vorm , maar zorgen lang niet altijd voor een zandloper figuur en laat dat nou net het figuur zijn waar grote borsten naar mijn mening mooi bij zijn.



Hier een niet boven het maaiveld uitstekende doch leuke 75/C trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Tietzweet heb ik weinig last van eerlijk gezegd! Vriend vindt mijn borsten helemaal geweldig, en nu ze wat groter zijn door zws zegt hij wel eens jeeeeeezus wat een jetsers, dan zeg ik meestal, sorry ik kan er ook niets aan doen, bedank je zoon maar
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Ik heb dus een 75C en dat vind ik zelf mooi genoeg, mannen schijnbaar ook, en konten mannen sja die zijn er ook en ik vind mijn eigen kont niet bijzonder maar elk vriendje die ik heb gehad (en sja dat zijn er nog al wat ) was gek van mijn kont.



Ik vind voor al verhoudingen in proportie mooi en bij mijn lijf een G-cup nee bedankt...dat zou alle verhoudingen scheef maken. Het ligt er echt aan bij welke vrouw ik welke maat mooi vind.
Ik heb kleine borsten, en daardoor valt het meteen op als ik een beetje een buikje heb. Dan steekt mijn buik meer uit dan mijn borsten, en daar hoef ik geen overgewicht voor te hebben! Dus dat lijkt me handig van grote borsten, dat ze sowieso groter zijn dan je buik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven