Lijf & Lijn alle pijlers

Ik ben blij met mijn grote borsten, want...

05-08-2014 16:50 118 berichten
Tegenwoordig lijkt het wel alsof kleine borsten een stuk gewenster zijn, bij zowel mannen als vrouwen.



Als ik nog eens her en der op internet lees dan zie ik overal reacties in de trant van 'doe mij maar wat kleiner', 'bah, grote memmen', en zelf ben ik als rondborstige vrouw ook wel jaloers op vrouwen die met een maatje minder door het leven gaan. Minder ongewenste aandacht, minder moeite met beha's vinden, een slanker aangezicht, minder last met sport, of last van de zwaartekracht naarmate je ouder wordt.



Maar er moeten toch ook voordelen aanzitten?

Vrouwen met kleine borsten krijgen naar mijn idee zo vaak 'een hart onder de riem' dat ik vind dat wij rondborstige vrouwen weer even aan de beurt zijn .



Waarom ben jij blij met je grote borsten?
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van kleine borsten.
Hier een man met aversie.
Alle reacties Link kopieren
Oh en wat ik wel leuk vind aan grote borsten... Hmm... Dat mijn vriend ze zo mooi vindt ofzo?



Ik ben er niet zo happy mee. Ik krijg er veel commentaar op als ik ze laat zien dus ik verstop ze maar.
niet doen voetjesinhetzand, verstoppen om dat anderen problemen hebben? Dacht het niet...ik draag wat ik wil en ja ik krijg commentaar, maar daar aan toe geven is een deel vrijheid op geven wat mij betreft...dus laat je borsten gewoon zien
Sorry Kikki1987 maar echt niet alle mannen liegen als ze zeggen liever kleine borsten te zien. Veel mannelijke vrienden van mij hebben niks met grote borsten omdat ze doorgaans hangen en grote tepels hebben. Waarom zouden ze daarover liegen? Zoveel mensen zoveel smaken.



En een glas drinken tussen je borsten zetten in een kroeg... Ja sorry dat vind ik ook behoorlijk ordinair.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 05 augustus 2014 @ 17:49:

Sorry Kikki1987 maar echt niet alle mannen liegen als ze zeggen liever kleine borsten te zien. Veel mannelijke vrienden van mij hebben niks met grote borsten omdat ze doorgaans hangen en grote tepels hebben. Waarom zouden ze daarover liegen? Zoveel mensen zoveel smaken.



En een glas drinken tussen je borsten zetten in een kroeg... Ja sorry dat vind ik ook behoorlijk ordinair.



Ordinair, dat doe ik op elke vrijmibo, jij niet?

Saai!
Ik ben blij met mijn grote (nou ja, 75C is voor mij groot) borsten, omdat:

ik het mooi vind,

ik me er mooier door voel,

kleding lijkt beter te zitten,

ik ook sexy lingerie kan dragen dat er dan mooi uitziet,

de verhouding van mijn lichaam er beter uitziet (had vóór mijn borstvergroting net als Penelopeia een verder uitstekende buik dan borst),

ik word niet meer uitgescholden op straat voor plank of wat ook.
Het is trouwens onzin om te zeggen dat mannen van kleine borsten houden, of dat mannen van grote borsten houden. Ik zal 'm maar even inkoppen: sommige mannen houden van kleine borsten, andere van grote borsten.



En bovendien is wat 'de mannen' vinden ook niet extreem belangrijk toch? Als je zelf maar happy bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 05 augustus 2014 @ 17:49:

niet doen voetjesinhetzand, verstoppen om dat anderen problemen hebben? Dacht het niet...ik draag wat ik wil en ja ik krijg commentaar, maar daar aan toe geven is een deel vrijheid op geven wat mij betreft...dus laat je borsten gewoon zien



Ik voel me dan echt niet fijn. Ik overweeg echt een borstverkleining als ik een compleet gezin heb. Ik pas ook nooit kleren. Qua taille maat 38, qua borsten maat 46 volgens de maattabellen. Nee hoor, doe mij er maar wat af. Een C-cup lijkt me wel wat.

Maar mijn vriend zou het jammer vinden, die vindt het héérlijk.
.
anoniem_154397 wijzigde dit bericht op 17-11-2014 21:17
Reden: .
% gewijzigd
quote:ardni schreef op 05 augustus 2014 @ 17:54:

[...]





Ordinair, dat doe ik op elke vrijmibo, jij niet?

Saai! Dat gaat niet met mijn C cup :(
Alle reacties Link kopieren
quote:kiki1987 schreef op 05 augustus 2014 @ 16:56:

Mannen die grote tieten niks vinden? Ik heb ze nog nooit ontmoet! Ik wil ze juist nog groter hebben!



Ik hou ervan, ze zorgen ervoor dat mijn kleding mooi staat en om heeeeel eerlijk te zijn...Een decollete zorgt er soms ook voor dat je dingen voor elkaar krijgt die je anders niet lukken.Maar dat hangt er dus maar net vanaf bij wie je het probeert... want de liefhebbers van kleine borsten kunnen het dus juist oncharmant of zelfs ordinair vinden. Bij die mensen zou je dus juist minder snel iets voor elkaar krijgen. En vooral... laten we hopen dat de meeste mensen hier gewoon neutraal in staan, zeker buiten de liefde, op het werk en in situaties waarin het geen rol zou moeten spelen. Dat lijkt me het beste.
Alle reacties Link kopieren
quote:ardni schreef op 05 augustus 2014 @ 17:39:



Ik ben ook geen man, maar de meeste vrouwen die maat E of F hebben in het dagelijkse leven hebben nou niet bepaald maatje 38 max en zijn gewoon wat groter in algemene zin.





Wat is dat nou voor een rare opmerking, ik heb F, maar ook maatje 38.



Voordeel is mooiere truitjes. Helaas geen blouses te vinden die goed zitten aangezien ik dus maat 38 heb met een cup F.

Grootste nadeel vind ik het sporten, altijd last ermee. Ze zitten altijd in de weg, hoe stevig mijn sportbh ook is.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk denk ik trouwens dat het nogal van de rest van je lichaam afhangt hoe het eruit ziet. Als je klein en heel slank bent, zien grote borsten er sneller ordinair uit en zijn kleine borsten denk ik passender. Maar ben je als totaal wat langer en breder, dan is het misschien jammer als je kleine borsten hebt omdat het dan wat plat wordt. Dus bij een langer en breder lichaam lijkt het me mooi als de borsten ook "meedoen" en dus wat groter zijn.
quote:femke_leest schreef op 05 augustus 2014 @ 18:04:

Persoonlijk denk ik trouwens dat het nogal van de rest van je lichaam afhangt hoe het eruit ziet. Als je klein en heel slank bent, zien grote borsten er sneller ordinair uit en zijn kleine borsten denk ik passender. Maar ben je als totaal wat langer en breder, dan is het misschien jammer als je kleine borsten hebt omdat het dan wat plat wordt. Dus bij een langer en breder lichaam lijkt het me mooi als de borsten ook "meedoen" en dus wat groter zijn.+1
quote:femke_leest schreef op 05 augustus 2014 @ 18:04:

Persoonlijk denk ik trouwens dat het nogal van de rest van je lichaam afhangt hoe het eruit ziet. Als je klein en heel slank bent, zien grote borsten er sneller ordinair uit en zijn kleine borsten denk ik passender. Maar ben je als totaal wat langer en breder, dan is het misschien jammer als je kleine borsten hebt omdat het dan wat plat wordt. Dus bij een langer en breder lichaam lijkt het me mooi als de borsten ook "meedoen" en dus wat groter zijn.Helemaal waar! Aan mij is alles klein, mijn oren, mijn neus, mijn voeten, mijn borsten. Alleen mijn kont niet, die is groot
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 05 augustus 2014 @ 17:59:

[...]





Dat gaat niet met mijn C cup :(



Ik heb ook een cup C, maar dan komt er een kleine push up bij kijken.





Als ik dan ook nog iets voor elkaar wil krijgen gooi ik de cupjes incl push up in de strijd , heerlijk ladylike volgens TO.



Dat is niet ordinair maar ambitieus!
Alle reacties Link kopieren
quote:jellybelly schreef op 05 augustus 2014 @ 17:16:

[...]



Is ordinair niet iets waar je zelf voor kiest? Door gedrag of kleding?

Grote borsten in een laag uitgesneden tijgerprint-hemdje kan misschien ordinair zijn ja, maar grote borsten an sich ook?

Ik zou er in ieder geval niet blij van worden als iemand mijn borsten ordinair zou vinden. Ik wil er namelijk absoluut niet ordinair mee te koop lopen.Mijn vriend zegt dat hij kleine borsten associeert met "slank, intelligent en moeilijk te krijgen." Maar dat betekent wat mij betreft niet dat grote borsten ordinair zijn. Dat hangt vooral af van hoe je ze showt, denk ik. Dat kan heel charmant zijn, maar ook ordinair als je daarvoor kiest. En ik ben van mening dat grote borsten zeker niet te groot zijn als je als totaal wat langer en breder bent. Dan ziet het er juist heel normaal uit. Dus het gaat denk ik om verhoudingen én hoe je ermee omgaat.
Ik heb een E cup en ze zijn mooi vol en het belangrijkste: ze hangen niet ik ben er heel blij mee en de jongens die het hebben mogen aanschouwen deelden de mening ;p



Ze staan mooi bij mijn kleding, ik ben slank waardoor ze nog mooier uitkomen en als ik heel eerlijk ben; ik vind kleine borsten helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikdus2010 schreef op 05 augustus 2014 @ 18:04:

[...]





Wat is dat nou voor een rare opmerking, ik heb F, maar ook maatje 38.



Voordeel is mooiere truitjes. Helaas geen blouses te vinden die goed zitten aangezien ik dus maat 38 heb met een cup F.

Grootste nadeel vind ik het sporten, altijd last ermee. Ze zitten altijd in de weg, hoe stevig mijn sportbh ook is.





Is niet raar is een feit, de meeste vrouwen met een hele grote cup zijn gewoon niet slank, los van het feit dat de gemiddelde kleding maat sowieso 40 is in Nederland.



Niks raars aan hoor bijna de helft van de volwassen vrouwen in Nederland heeft ook nog overgewicht.

Maat 42/44/46 met een b/c cup komt niet zo heel vaak voor, het is immers grotendeels vetweefsel.
Alle reacties Link kopieren
Mijnes zijn aan de kleine kant maar ik vind ze mooi. Ze hangen niet en het zijn de borsten van een 18 jarige, hoewel ik 44 ben. Het is eigenlijk het enige aan mijn lichaam dat ik mooi vind.



Ik ben blij dat ze niet groot zijn. Ik moet er niet aan denken, het zou mijn paardrijden negatief beïnvloeden, die op een neer hupsende prammen.
quote:ZonnigKleintje schreef op 05 augustus 2014 @ 17:04:

triple A hier - geen bh voor te krijgen

Jawel hoor, dat heet een hemdje.
quote:YouWish schreef op 05 augustus 2014 @ 17:49:

Sorry Kikki1987 maar echt niet alle mannen liegen als ze zeggen liever kleine borsten te zien. Veel mannelijke vrienden van mij hebben niks met grote borsten omdat ze doorgaans hangen en grote tepels hebben. Waarom zouden ze daarover liegen? Zoveel mensen zoveel smaken.



En een glas drinken tussen je borsten zetten in een kroeg... Ja sorry dat vind ik ook behoorlijk ordinair.Haha het is ook ordinair daarom zei ik er ook bij toen ik in het gips zat. Als je beide handen niet kan gebruiken zijn borsten heel erg handig. Normaal zou ik dat ook echt niet doen maar met 2 armen in het gips heb je geen keus ( en had ook nog eens alleen maar mijn duimen en 1 pink vrij om te bewegen)
Ardni: Ik weet niet wat jij een grote maat vind maar ik heb maat 38 van kleding en toch een E cup, ben ook nog eens redelijk klein (165cm). Maar echt een den ben ik niet en dat wil ik ook niet zijn. Ben heel erg tevreden met mijn uiterlijk.
Ik ben niet heel groot, wel slank (maat 36) en ik had 75F/G. Ik kwam nog maar binnen bij de plastisch chirurg (borsten eerst, ik vijf minuten later, as always ) en ik kreeg al zowat toestemming voor een verkleining. Nu 75D en er had nog best iets meer af gemogen van mij.

Ik heb er nooit ook maar 1 voordeel van kunnen bedenken. Nu zijn ze nog steeds niet klein, maar ja, ik ben allang blij met het verschil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven