Lijf & Lijn alle pijlers

Ik moet iets kwijt..

27-11-2014 20:31 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
....Ja een paar kilo!



Doe je mee in dit afvaltopic? Laten we elke vrijdag wegen en zelf de stand hieronder in de tabel invullen.

Zet je pb-functie aan dan stuur ik je de inlog + ww van deze TS!



NaamLeeftijdstreefgewichtMethodeHuidig gewichtAfgevallenBeelicious3280kggezond eten, bewegen90,5kg-1,7kgMadameQetesh3070kggezond eten, bewegen, dreamline80,9kg-kgMiepy852963kgCambridge, sporten67kg-10kgZon88 2675kgGezond eten (eetmeter), bewegen82,1kg-5,8Lotje8375kgdietiste, bewegen99kgKleintje19872759,9kggezond eten, geen chocola, bewegen68,3kg-4,6kgAlysha65kggezond eten, niet snoepen79kg-Veroeska75kgPaleo dieet93kg-Bagheera9123niet snoepen/snacken, water drinken, thuissporten-Hybelkanin30~70kgmindersnoepen, bewegen82kg-BebbelNiet snoepen, waterdrinken, sporten-Annie2559,5kgNiet snoepen, gezond eten, bewegen63,5kg-Melsch3070kgSporten, tussendoortjes matigen81,4kg-Weetje82-4kgSommerfugl
Afvallen!
Ik deed eerder ook mee aan een afvaltopic, maar dat liep een beetje dood.. Vandaar deze nieuwe.



Ik ben onlangs moeder geworden, er is nu 16kg af, nog 2 en dan heb ik mijn oude gewicht, nog 10 en dan ben ik weer op m'n huwelijksgewicht. En als ik die foto's zie is dat wel mijn doel



Methode: regelmatig en gezond eten en bewegen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik doe mee.



Door eerst een ongelukje knieproblemen gekregen. 1,5 jaar krukken ( foutje arts want was niet nodig, lang verhaal). In deze tijd ongeveer 10 kilo aangekomen.

Werkte veel en liep hard. Toen dat niet meer kon ging het snel.



Eindelijk beter. Nieuw werk als postbezorger, lekker veel beweging -6 kilo.

Vorig jaar hernia gehad. Die 6 kilo zit er weer aan.



Hernia gaat nu een jaar later steeds beter. Ik loop elke dag een uur. En probeer, als het lukt met mijn rug, 2x per week te zwemmen.



Ik zalme morgen wegen, ik weet niet wat ik op dit moment weeg.

Mijn streef is iig eerst de 70 weer halen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee!



Na 3 Kids ben ik ook een stuk zwaarder.

Vul jij mijn gegevens in?



Huidig gewicht :79 kilo,



Streefgewicht: 65 kilo,



Mijn methode: gezond eten, niet snoepen



Gr alysha
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn methode is ook gezond eten en bewegen wat mijn lichaam toe laat.



Ik haal veel uit de dreamline methode. Dit dieet heb ik eerder gevolgd. Het werkt het een handige afstreeplijst ( voor mij een stok achter de deur).

Het is geen crash dieet maar gewoon gezond eten. Ik deed het met begeleiding van een voedingsdeskundige.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel mee doen, sinds 10 november aan de Cambridge, deze ga ik volgende week afbouwen en dan de laatste paar kilo zelf doen



Startgewicht 77 kilo

Streefgewicht 63 kilo

Huidig gewicht 68,5 kilo
be positive
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook graag mee,



Huidige gewicht, 93 bij 1.80 streefgewicht 75. Bijna 20 kilo wil ik er dus af. Ik ben vorige week aan het paleodieet begonnen en daarmee al een aantal kilo's kwijt. Motivatie blijft altijd lastig, dus misschien dat een groepje helpt!
Ik wil ook even meeschrijven



Ik weeg mijzelf nooit, maar weet dat ik de afgelopen maanden wel ben aangekomen.

Ik heb nu een buikje die ik nooit had.



Een paar maanden werkeloosheid (helaas nog steeds) hebben bijgedragen aan minder ritme, meer snacks en minder beweging.

Ik wil graag in de zomer weer plezierig in een bikini
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een motivatiedip!



Moeder van een zoon van acht maanden, ben zelfs met borstvoeding geven aangekomen! Ik snoep te veel, bewegen is redelijk. Echt sporten doe ik niet, heb lang moeten herstellen en het is nog niet 100%.



Start gewicht 82, streef rond de 70
Ik wil ook die motivatie weer vinden.

Ik wil elke dag gaan sporten. (thuis) ook al is het maar een kleine work out.

maar met name stoppen met snoepen en snacken en meer water gaan drinken
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het in de tabel zetten. Ik ben 30.



Leuk hoor zo'n gezellig groepje. Geeft toch movitatie en een stok achter de deur.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik ben 23 en blijf de spiegel als maatstaf gebruiken.



Verder zoutzak af, meer bewegen en minderen met snacks
Leuk dames, welkom!



Login: -kg

ww: viva



Aanpassen: zoek je naam op en pas aan wat nodig is. Staat tussen [td] en [/td] in.



vergeet niet uit te loggen als je de tabel hebt aangepast !
Alle reacties Link kopieren
Uhm... Waar en hoe log ik in?
be positive
Alle reacties Link kopieren
quote:miepy85 schreef op 27 november 2014 @ 22:05:

Uhm... Waar en hoe log ik in?Op dezelfde manier als dat je normaal met je eigen nick zou inloggen
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Als ik inlog met die gebr. Naam kan ik wel de berichten van deze gebruikersnaam wijzigen maar niet die van -kg.... Raar

Lukt dus niet om de gegevens aan te passen. Maar ik ben 29 en methode is nu nog Cambridge en daarna goed op mn voeding letten en sporten
be positive
quote:miepy85 schreef op 27 november 2014 @ 22:13:

Als ik inlog met die gebr. Naam kan ik wel de berichten van deze gebruikersnaam wijzigen maar niet die van -kg.... Raar

Lukt dus niet om de gegevens aan te passen. Maar ik ben 29 en methode is nu nog Cambridge en daarna goed op mn voeding letten en sporten



Ik heb 't voor je aangepast. Als je bent ingelogt als -kg, hoor je de ts te kunnen aanpassen.

Heeft misschien met cookies te maken?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee... Maar dank je!!

En succes iedereen natuurlijk!
be positive
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Zou ook graag mee willen doen.

Misschien hou ik het met dit topic makkelijker vol. ;)

Ben 6 jaar terug 15kg afgevallen. Tot op 1 jaartje geleden 3kg aangekomen.

2 maanden terug bevallen en 3kg aangekomen.

Netjes maar ik pas niet meer goed in mijn broeken.

Ik wil in totaal 10kg kwijtraken.

Wil geen dieet gaan volgen.

Voldoende water drinken en niet meer snoepen moet voldoende zijn om langzaam gewicht kwijt te raken.

Daarnaast 2x per week sporten en elke dag een stukje wandelen.



Heb er zin in! :D
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal, ik ga zo een uur wandelen, doen jullie vandaag mee? :D
Alle reacties Link kopieren
quote:hybelkanin schreef op 28 november 2014 @ 09:31:

Goedemorgen allemaal, ik ga zo een uur wandelen, doen jullie vandaag mee? :DIk ga straks lopend boodschappen halen en vanmiddag moet ik oppassen en heb ik bedacht dat we wel kunnen gaan eendjes voeren. Die zitten ook een stukje lopen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Nou ik ben begonnen met Kellogs hot, wat een deceptie.. 'T is per portie verpakt een eenmaal op je bord heel weinig..

Morgen weer aan de cornflakes!



Regelmaat qua eten gaat goed, drinken moet een beetje meer. Vanmiddag ga ik weer met de kinderwagen op pad, mits het niet regent.. *duim*duim*

Ik heb runkeeper op mijn telefoon dan kan ik zien hoeveel km's ik maak. Deze week al ruim 11!



Ik was al eerder begonnen met op mijn eten letten en ik ben nu een halve kg kwijt! Dat beloofd wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook meeschrijven! Eerder zat ik ook bij het topic ''Slanke mama's'' maar dat ligt een beetje plat.

Ik ben 6 maanden geleden bevallen van een prachtig kereltje.

Gewicht: 63.5

Streefgewicht: 59.5



Methode: Meer bewegen, gezonder eten, niet snoepen!



Ik merk dat ik het moeilijk vind om de draad op te pakken. Heb zo'n trek in allerlei lekkers!!

Wat doen jullie als jullie trek hebben? Tips zijn welkom!



Vandaag niet sporten maar wel op de fiets naar werk! Een uur in totaal fietsen!
Alle reacties Link kopieren
ohh nee...wat heb ik met de tabel gedaan?!?! Kan iemand me helpen?
Alle reacties Link kopieren
quote:annie25 schreef op 28 november 2014 @ 13:00:

ohh nee...wat heb ik met de tabel gedaan?!?! Kan iemand me helpen?



Ojee haha, dit had mij ook kunnen overkomen.

Misschien kan iemand m fiksen ( of een mod).

Ze maken een tabel invullen ook niet makkelijk. Toen ik m in ging vullen vanmorgen dacht ik ook even: wat is dit?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven