Lijf & Lijn alle pijlers

Ik moet iets kwijt..

27-11-2014 20:31 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
....Ja een paar kilo!



Doe je mee in dit afvaltopic? Laten we elke vrijdag wegen en zelf de stand hieronder in de tabel invullen.

Zet je pb-functie aan dan stuur ik je de inlog + ww van deze TS!



NaamLeeftijdstreefgewichtMethodeHuidig gewichtAfgevallenBeelicious3280kggezond eten, bewegen90,5kg-1,7kgMadameQetesh3070kggezond eten, bewegen, dreamline80,9kg-kgMiepy852963kgCambridge, sporten67kg-10kgZon88 2675kgGezond eten (eetmeter), bewegen82,1kg-5,8Lotje8375kgdietiste, bewegen99kgKleintje19872759,9kggezond eten, geen chocola, bewegen68,3kg-4,6kgAlysha65kggezond eten, niet snoepen79kg-Veroeska75kgPaleo dieet93kg-Bagheera9123niet snoepen/snacken, water drinken, thuissporten-Hybelkanin30~70kgmindersnoepen, bewegen82kg-BebbelNiet snoepen, waterdrinken, sporten-Annie2559,5kgNiet snoepen, gezond eten, bewegen63,5kg-Melsch3070kgSporten, tussendoortjes matigen81,4kg-Weetje82-4kgSommerfugl
Afvallen!
Morgen eindelijk weer tijd voor wat lichaamsbeweging! Hopelijk word 't minder koud morgen en regent 't niet.

Wat gaan jullie eten dalijk?
Alle reacties Link kopieren
Wij eten boerenkool.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Straks een maaltijdsalade.

Heb zo een sollicitatie dus voor koken word het wat laat
Alle reacties Link kopieren
Succes bagheera!
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Thanks MQ
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook nog aanhaken ?

Het laatste jaar van stress en frustratie 10 kilo (denk ik, durf niet op de weegschaal) erbij gesnoept vooral. Nu moet echt de knop om, terug naar een normaal eetritme zonder snaaien. En wat gezonder koken, gewoon wat lichtere dingen met veel verse groenten ipv voor de makkelijk gaan. Het gaat vast beter in een groepje, elkaar een beetje motiveren. Dus ik zou graag meedoen !
Tuurlijk Sommerfugl, welkom!
Hoe gaat het met jullie vandaag?
Vandaag een goede dag! Goed gegeten, afgezien van een stroopwafel ;), en ook nog even gesport! Vrijdag wegen toch?

Vieren jullie nog sinterklaas? Zo ja, eten jullie dan wat extra's of gaan jullie er echt afblijven?



Hoe gaat het bij jullie?
Gisteren wat minder, maar vandaag weer goede voornemens.



Met sinterklaas ga ik niet helemaal los, maar zal ook niet mega streng zijn voor mezelf. Het moet ook nog een beetje leuk blijven
Nou ik zit al aardig in 't gezonde ritme! Wandelen, gezond eten, binnenkort met zo'n grote bal oefeningen doen voor de tv (dvd).

Heb al een sneakpreview op de weegschaal gedaan en dat was positief!



Sinterklaas wordt hier wel gevierd, maar ik lust geen marsepein en pepernootjes geef ik ook niks om.

Wel eten we lekker thuis, aardappeltoefjes uit de oven, groente en salade en vlees. Toetje zal vla oid zijn. Bij de koffie speculaas of pepernootjes.

Vanavond gaan we aan de boerenkool met rookworst.
Net op de weegschaal gestaan!

Deze week -1,2 kilo

Huidig gewicht: 83,2 kilo

Totaal afgevallen: 4,7 kilo
Hier: 89,7kg

Dus 8 ons afgevallen
Alle reacties Link kopieren
We zijn goed bezig dames!



Ik heb net 3x op de weegschaal gestaan omdat ik hem beschuldigde van liegen.

Ik heb nl helemaal geen goede week gehad, wel elke dag even lopen en geprobeerd een uur maar erg veel last van de rug dus meer lukte niet. Nog steeds veel last wordt er gek van.



Maar wat zie ik?? 78,9!! Dat is -1,5!

Kan het bijna niet geloven.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Wat fijn meiden



Ik heb niet de beste dag vandaag.

Te veel sinterklaas toestanden. Morgen ook weer en zondag uit eten...

Dat is niet het beste lijn vooruizicht
Alle reacties Link kopieren
Ik ga pas maandag op de weegschaal, het zal wel niet zo fraai zijn... Moeilijk hoor, om al dat lekkers te laten liggen in de winkel. Eenmaal thuis haalt het vervolgens de kast ook niet eens...



Wel heb ik vrijwel elke dag ruim een uur stevig gecompensatiewandeld, hopelijk helpt dat iets!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen Sinterklaas weer overleefd?

ik wel gelukkig, ben cambridge aan het afbouwen wat inhoud dat ik deze week weer avondeten mag, nog lang niet alles maar ik ben er weer blij mee!

volgende week komt de lunch er weer bij.

op dit moment is mijn gewicht 67 kg.

zou iemand dat voor mij in de tabel willen aanpassen?

het lukt mij (weer) niet.

nog een paar weken en dan is het kerst.... hoe gaan jullie dat aanpakken qua eten?
be positive
Alle reacties Link kopieren
quote:miepy85 schreef op 06 december 2014 @ 14:04:

Iedereen Sinterklaas weer overleefd?

ik wel gelukkig, ben cambridge aan het afbouwen wat inhoud dat ik deze week weer avondeten mag, nog lang niet alles maar ik ben er weer blij mee!

volgende week komt de lunch er weer bij.

op dit moment is mijn gewicht 67 kg.

zou iemand dat voor mij in de tabel willen aanpassen?

het lukt mij (weer) niet.

nog een paar weken en dan is het kerst.... hoe gaan jullie dat aanpakken qua eten?



Hier geen Sint gevierd.

Met kerst valt het mee. Kerstavond bij mijn ouders. Altijd veel hapjes. Ik neem dan als avondeten een salade, dan hoef ik mijn moeder niet teleur te stellen door geen hapjes te nemen waar ze haar best op heeft gedaan en prop ik me niet vol.

Eerste kerstdag bij schoonouders. Die zijn van het " doe maar normaal dan we al kerstig genoeg eten". Vaak groente of tomaten soep voor en dan normaal aardappeltjes uit de oven met vaak bloemkool of brocoli en wat vlees. Toetje na.

Tweede kerstdag gaan we met z'n tween gourmetten, dus dan koop ik zelf in.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Zo sinterklaas overleefd en gelukkig ook niet zoveel gegeten. Taart afgeslagen en niet allemaal pepernoten en chocolaatjes zitten eten. Alleen paar stukken van chocoladeletters ;)

Vandaag redelijke dag...wel net nog ff gesport gelukkig.



Hmm met kerst geen idee. Eten bij ouders en schoonouders. Belangrijkste is denk ik om niet te veel te snoepen ;) en de rest van de dag qua ontbijt en lunch niet te veel te eten. En ach...het zijn maar een paar dagen dus die zullen heus niet zoveel schade toebrengen ;)



Hoe gaat jullie weekend tot nu toe?
Nou.. Euh.. Stay away from the weegschaal!! ;)



Oei oei.. Eergister gegeten als gepland alleen te veel pommes duchesse, en ijs toe, en banketletter..

Gister lunch geruild voor een bak popcorn in de bios, met een wijntje een gezellige namiddag gehad en broodje van de slager uit de oven als avondeten.

Ik heb vannacht vier glazen water nodig gehad vanwege al 't zout.



Vandaag weer de knop om naar de goede kant!
Alle reacties Link kopieren
Tabel is aangepast! Mensen die hun gewicht hebben doorgegeven of zelf de tabel hebben aangepast zijn naar boven verplaatst!
Afvallen!
Alle reacties Link kopieren
ik denk dan ook met kerst overdag goed op mn eten te letten en 's avonds met het diner gewoon mee te eten.

weekend is weer bijna voorbij dus weer strak in het regime!



succes weer allemaal!
be positive
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Mag ik misschien ook meeschrijven? Een aantal weken geleden ben ik moeder geworden. Prachtig! Helaas zijn er ruim 10 kilo's blijven plakken. Ik weeg nu 99 kg Voordat ik zwanger werd woog ik 87 kg. Mijn streefgewicht is 75 kg. Maar eerst maar eens onder de 90 komen!



Ons kindje is pas 5 weken oud. Het is ook echt niet de bedoeling dat ik flink ga diëten en ook aan sporten ben ik nog niet toe. Gezond eten en bewegen is een goede eerste stap.



Wat is mijn plan:



Volkorenproducten eten (volkorenbrood, zilvervliesrijst, volkoren macaroni enz.) Afwegen, zodat ik niet te veel neem.

Water en thee drinken ipv sinas, cola en appelsap Al waren de sinas en cola wel light, dus qua calorieën oké

Met de kleine in de wagen wandelen. Dit gaat me al goed af. Loop gemiddeld elke dag een half uur tot uurtje

2 stuks fruit, 200 gram groente. Dit deden wij al. Groeten wegen we ook daadwerkelijk af, zodat we niet te weinig eten.

Opletten wat ik op mijn brood doe. Meestal 30+ kaas, magere vleeswaren. Pindakaas en vruchtenhagel af en toe.

Minderen met snoep (het liefst niets door de week) De afgelopen weken veel te veel van genomen. Kruidnoten, chocolade letters, banketletter, gebak tja....was natuurlijk niet echt nodig...



Ik leg mezelf geen druk op, omdat er al zo'n nieuw ritme is met ons kleintje. Bovenstaande dingen lijken me echter goed te doen. Is immers gewoon een gezond eetpatroon. Deze week even mijn oude diëtiste mailen voor een afspraak in januari. Ben voordat ik zwanger werd namelijk al 26 kg. afgevallen door bovenstaand patroon. (plus zwemmen en veel fietsen, maar dat lukt nu nog even niet)



Hopelijk kan ik nog meedoen. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
hoi lotje! gefeliciteerd nog!

je plan klinkt goed toch?

succes!
be positive
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen, schrijf graag mee! Vanaf juli het besef dat er aantal kilo's af moeten.

Ook hier op forum meegeschreven, maar dat topic bloedde dood. Zelf rustig doorgegaan, ging prima. Ik gunde mezelf af en toe een blokje chocola, veel sporten, veel groenten etc. Veel broeken gingen weer gemakkelijk dicht

3 weken geleden op vakantie geweest, heerlijk! Maar elke dag uiteten, elke dag wijntjes, elke dag veeeel chocolaatjes. 1 groot feest. Maar sinds die vakantie vind ik het moeilijk om het gewone eetritme weer op te pakken.

In juli woog ik 72,9kg. Op16 november woog ik 66,9 (lengte 1.58). Vanochtend 69,5 kg. Ik hoop toch heel hard, dat het allemaal vocht is, want dit is balen en beetje dom van mezelf. Broeken gaan niet moeilijker dicht dan anders

Kortom, ik ga er weer voor de volle 100% gezond bezig. Maar ik weet van mezelf dat hier schrijven me helpt, dus ik kom hier graag.

Plan van aanpak: ongeveer hetzelfde als Lotje, al zal ik wel sporten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven