Lijf & Lijn alle pijlers

Jullie ervaringen huidbehandelingen enz

05-01-2007 23:19 423 berichten
Alle reacties Link kopieren


Er zijn al meerdere topics over huid enz geopend maar ik wilde het even zo overzichtelijk mogelijk totdat ik tot een behandeling of aanschaf van producten over ga.

Wat ik wil weten. Zijn er hier mensen die huidbehandelingen hebben ondergaan en of producten hebben gebruikt voor de huid om problemen op te lossen waar jullie tevreden over waren. Dat het geen waarvoor jullie de behandeling kregen inderdaad verminderd is of de producten die jullie gekocht hebben inderdaad het beter maakte.

Ik zelf heb een kuidenpeeling ondergaan zonder resultaat. Er was mij een hoop beloofd maar nee dus helaas weer niet.

Helaas heb ik geen geldboom dus ik vraag altijd goed rond. Ik heb last van grove porieen en een lijntje bij de neus en rimpels voorhoofd. Dat laatste zal niet snel meer weggaan zonder injectie denk ik maar vooral de porieeen irriteren mij.

Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Het wordt echt weer een obsessie. Verder ben ik benieuwd of er




mensen zijn die het peel programma van l'oreal gebruikt hebben.

Gr kirs


Alle reacties Link kopieren
Nee het moet echt in mijn lip langs het randje, dan bolt dan iets op

zodat die inkepinkjes wegtrekken. Ze zijn eigenlijk heel klein, ong.

2/3/mm, maar precies op de rand van mijn lip. Het gekke is dat het ook

maar aan 1 kant zit, de andere kant van mijn lip is glad, echt raar.

Maar ik erger mij er aan nu ik af en toe wat fellere lipstick op heb,

dan verdwijnt het wel eens in die inkeping.



Ik zal ff kijken voor die foto's, thanx
Alle reacties Link kopieren
Kaarin ben je er nog ? Ik heb je eventjes niet meer gelezen en ben benieuwd of k de creme nog over kan kopen van je.

Zeur zeur maar ik kan die huid niet meer zien vandaar
Alle reacties Link kopieren
Aanstaande vrijdag zal ik voor het eerst d.m.v. botox wat aan mijn fronsrimpel laten doen. Nu lees allerlei berichten over dat er soms wat bijgespoten moet worden en dat je na de 1e keer, vrij snel (na een maand of 3) weer moet. Wanneer weet je dat er nog bij gespoten moet worden? Als je nog wel een beetje kan fronsen? En is het zo dat, hoe vaker 'gebotoxt' hoe langer het duurt voordat je een volgende keer 'moet'.
Alle reacties Link kopieren
Kaarin ben je er nog ? Ik heb je eventjes niet meer gelezen en ben benieuwd of k de creme nog over kan kopen van je.

Zeur zeur maar ik kan die huid niet meer zien vandaar




Hoi Kirsie en alle andere beauty's:)

Ik ben vreselijk druk, zit wegens familie omstandigheden in het buitenland.

Ik ben waarschijnlijk zondag terug Kirsie.

Dikke XXXX
Alle reacties Link kopieren
Hé Kaain,

Niets ernstigs hoop ik?

Fijn om je weer even te horen. Rustig aan nu weet ik tenminste dat het ok is.

Sorry hoor ik kan zeuren daar kan sto je wel wat over vertellen hihi.

Maar ik raak zo gefixeerd op iets en dan zie ik niets anders meer

En nu met die zon valt het me nog meer op.

Zou ik die creme ook kunnen gebruiken en stoppen na een maand dat je effect ziet ?

Of moet je het continu gebruiken.

n ga je echt schilferen en word je huidskleur ook weer wat mooier ?

Nou ik hoor het wel als je terug bent.

Ik hoop dat er niets ernstigs is.

bedankt dat je even reageerde

X
Alle reacties Link kopieren
Kaarin als jet het goed vind wil ik je even mailen.

Ik wil je wat zeggen maar om dat nou allemaal op het forum te kwakken.

x
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kirsie en anderen,



Ik ben weer in thuis!! pff wat een week, mijn oma is overleden en in frankrijk begraven.

Kirsie, ja we kunnen mailen. Ik zal bij de moderator mijn mailadres even achterlaten okee, ik weet niet hoe ik mijn mail adres in mijn profiel kan zetten.

Nou meid je hebt wel erg lang op de creme moeten wachten sorry wijffie.

Maar deze week heb je hem hoor.XX
Alle reacties Link kopieren
Kirsie, ik heb vivaangel  3 gemaild of zij mijn email adres aan jou kan geven.

Mischien moet jij haar dan ook even mailen dat jij mij emailadres mag hebben.

Ik heb onze Nick naam door gegeven wat trouwens ook mijn echte naam is alleen met 1 A natuurlijk :)
Alle reacties Link kopieren
Ach jezus je oma ?

Wat erg. Was ze ziek ? En was ze frans dan dat je haar begraven hebt in frankrijk ?

Gaat het dan wel een beetje met je ? Want das toch niet zomaar wat.

Ik heb viva angel nog niet gemaild zal even doen zo.

Is niet erg dat ik moet wachten hoor ! ik vind het al lief genoeg dat je mij überhaupt aan de creme wilt helpen.

Ik heb bewust geen creditkaart dan kan ik hem ook niet gebruiken. Komt alleen maar ellende van.

Ik mail je zodra ik hem heb !

xx
Alle reacties Link kopieren
Okee Kirsie, XX

Ja mijn oma is geboren in franrkijk en heeft alleen de laatste 20 jaar in holland gewoond, ze wilde graag begraven worden in frankrijk in haar geboorte dorp bij haar ouders. Mijn Oma was gelukkig niet ziek, ze is 94 jaar geworden en in haar slaap overleden.We hebben er natuurlijk allemaal wel vrede mee, maar ik zal haar vreselijk missen. Ze was een van de weinige die mijn zwak voor creme's en zo begreep :)

Maar gelukkig heb ik hier jullie ,hihihi xxx
Alle reacties Link kopieren
O ow als ik denk aan mijn omi en opi.

Ik kan die mensen wel opvreten. Ik meot er niet aan denken om hun te missen. Ik ben nu 25 en wil zo graag dat ze nog van alles mee kunnen maken. Het krijgen van kinderen enz.

De dood is nooit leuk maar als ik het voor het zeggen heb hoop ik ook te kunnen zeggen dat de mensen waar ik van hou oud kunnen worden en kunnen gaan zonder lijdens weg.

Het missen is al erg genoeg om ze dan nog te moeten zien lijden is vreselijk.

Was het ook zo'n tut dan ? Mij oma ook hihi. Niet van cremetjes maar wel make upje en kleding.

Lekker wijf is het. Ze is weer los gegaan in de bijenkorf.

Nou ik praat wel met je over cremetjes hoor komt goed hihi
Alle reacties Link kopieren
Sto of/en Loredana,

Ik heb een lijntje tussen mijn wenkies zeg maar.

Kan je dat ook weg halen ? Of krijg je dan wat linda de mol heeft zo'n bubbel zeg maar.

En zou je daar apart voor moeten betalen denken jullie ?

Ik vraag me af of ze uberhapt een hele spuit erin gejast heeft bij mijn vorige keer.
Alle reacties Link kopieren
Kirsie, als het goed is heeft VIvaAngel 3 mijn emailadres naar jou toe gemaild:)

XXX
Alle reacties Link kopieren


Sto of/en Loredana,

Ik heb een lijntje tussen mijn wenkies zeg maar.

Kan je dat ook weg halen ? Of krijg je dan wat linda de mol heeft zo'n bubbel zeg maar.

En zou je daar apart voor moeten betalen denken jullie ?

Ik vraag me af of ze uberhapt een hele spuit erin gejast heeft bij mijn vorige keer.





je hebt hte over je frons gebiedje denk ik, ja daar prikken ze ook voor hoor!!



Linda de Mol, ik weet niet waar ze gaat en wat ze met haar mond heeft gedaan, maar wat praat die vrouw raar met haar bovenlipje.

Haar wenkbrauwen staan de laatste tijd ook op onweer, heel lelijk.



Heb je Nicole Kidman gezien, dat lijkt wel een wassen beeld joh, die haar hele gezicht staat stijf van de botox, helemaal doorgeslagen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat ziet er toch nie uit. Maar ik begrijp het ook niet dat je botox laat spuiten onder je oog grens das toch geen porum.

Dat ze dat zelf niet beseft.

Trouwens sto, ik heb last van vet op de heupen en een laagje op de buik. Wat ik doe gaat niet weg. Ik wil ook niet afvallen verder want dan raak ik mijn borsten kwijt en mijn billen.

Heb jij een idee ? Een pakking of iets of wat dan ook.

Ik vind het geen gezicht.



Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets ontvangen kaarin. We doen het gewoon zo mail jij mij ?

kirsie12345@hotmail.com

Zo dat gaat sneller hihihi

x
Alle reacties Link kopieren
Ja dat ziet er toch nie uit. Maar ik begrijp het ook niet dat je botox laat spuiten onder je oog grens das toch geen porum.

Dat ze dat zelf niet beseft.

Trouwens sto, ik heb last van vet op de heupen en een laagje op de buik. Wat ik doe gaat niet weg. Ik wil ook niet afvallen verder want dan raak ik mijn borsten kwijt en mijn billen.

Heb jij een idee ? Een pakking of iets of wat dan ook.

Ik vind het geen gezicht.





Kirsie, die pakkingen en lipo zonder operatie is allemaal maar tijdelijk.



Ga lekker sporten dan word het wat strakker en lijk je ook slanker.



Verder heb je de liposuctie, maar dat kost heel veel centjes, plus dat ik het idee heb dat jij jouw heup veel vetter vind dan dat het is, hou eens een beetje meer van je zelf!!!!



Het enige goedkope middeltje waar ik van vind dat het je huid wat strakker maakt en egaler, is de berken olie van Weleda, 13.95

Ik smeer het boven mijn knieen, die zijn nu wat gladder en minder pafferig
Alle reacties Link kopieren
Kirsie ik heb je gelijk even gemailt.



Grappig Sto ik gebruik ook de berkenolie, voor mijn pluffie knieeen. Ik smeer er ook gelijk mijn dijen mee in natuurlijk :P

De Berkenpeeling van Weleda is ook een aanrader, echt heerlijk spul.



Ik heb  23 juni weer een afspraak bij T of B voor mijn botox en dan laat ik in mijn marionettelijnen hyaluronzuur spuiten.
Alle reacties Link kopieren
hee Kaarin, wij moeten nooit samen met een credit card gaan beautyshoppen vrees ik,



De peeling heb ik zien staan in de blaadjes , goed plan.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sto, hahaha maar het lijkt me wel gezellig;) 2 van de Beauty freaks die helemaal los gaan.

Ook van kleding shoppen ben ik niet vies hoor haha, ben gek op shoppen. Ik heb wel een voordeel in woon midden in het centrum van denhaag dus als ik naar buiten val, val ik zo de H&M in:) en de douglas .
Alle reacties Link kopieren
Hé sto !

Hoe gaat het met je meis ? Ik wilde je even bedanken voor de tip van de creme.

Kaarin heeft hem opgestuurd en als het goed is krijg ik hem morgen.

Nog zo'n mens om op te vreten. Ik ben zo blij om te merken dat er nog mensen zijn die zo zijn (als je begrijpt wat ik bedoel :) ) Ik ben zo vaak op mijn bek gegaan dat het me gewoon echt raakt als mensen zo lief zijn.

Ik hou je op de hoogte.

Geniet ze van het lekkere weer meiden allemaal ook loredana natuurlijk enz !
Alle reacties Link kopieren
MEIDEN IK KAN ALWEER FRONSEN !!!!!!!!!

Wat nu ? Ik heb pas in mei een afspraak. Hè verdorrie daa baal ik van zeg was dat nou.
Alle reacties Link kopieren


MEIDEN IK KAN ALWEER FRONSEN !!!!!!!!!

Wat nu ? Ik heb pas in mei een afspraak. Hè verdorrie daa baal ik van zeg was dat nou.







Ja maar de rimpel komt niet meteen terug, de 1e keer werkt het ook niet zo lang, het gaat steeds langer werken naarmate je het gebruikt.



Ik kan ook alweer fronsen, ik kan pas 10 mei, ga dit keer in antwerpen en dan in september in den haag Bogar heeft de prijs omhoog gegooid naar 125 euro, das stom van ze, want den haag vraagt 99 euro.



Wat je in dat tussenmaandje kan doen is er 's-nachts leukoplast op plakken, dan heb je in de nacht ook rust op dat spiertje en je zult merken dat dat je helpt.. ik denk dat jij hem horizontaal moet plakken, als je fronst, moet je ff kijken, zo plakken iig dat het de beweging tegenhoud.



mei is een mooi tijd om te gaan, ben je van de zomer beschermt tegen fronsen tegen de zon in, ga je mooi de winter in, beetje positief bekijken he!!!!



Mazzelaar dat je creme word opgestuurd!!

Wel een goeie factor dan overdag gebruiken he, want je huid word veel en veel ontvankelijker door de zon, elke dag een factor onder je evnetuele make up en over je evnetuele normale dagcreme,

Geniet van je vrije dagen en het heerlijke weer!!

Liefs Sto
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kirsie en Sto en Lorena en andere,



Kirsie niet te veel gaan fronsen en net wat Sto zegt leukplast helpt ook s nachts.

Bij  mij werkte het in het begin ook een stuk korter , maar nu heb ik er echt 5 maanden plezier van.

Ik hoop dat je de creme al ontvangen hebt, want ik heb het vrijdag gepost maar zelf heb ik zaterdag geen post gekregen:( dus mischien waren de postbode's dan toch vrij met goede vrijdag.

Nou dan krijg je hem zeker dinsdag hoor!! en maak je niet te druk om dat fronsen wijffie.X



Sto ga je naar het Botoxcentre ?? daar ben ik ook 2 keer geweest, ze zijn daar ook erg goed. Tis alleen een aardige rit naar Antwerpen en ToB is bij mij om de hoek. Ik zag dat rijswijk nu 125,00 kost. Jammer

Bij ToB kost het 95,00 per spuitje en met 1 spuit doet de dr. Geuskes mijn frons en voorhoofdrimpels. En dan nog 1 spuitje voor mijn kraaienpootjes. Je betaald dan 190,00 voor 3 zone's eigelijk.



Gisteren was ik even bij Zeeman en wat zag ik daar, ik zag van Loreal de zonnecreme sepciaal voor je gezicht met Factor 60. En dat voor 3,99

Echt super creme, en echt speciaal voor je gezicht.

Een aanrader om even langs de zeeman te wippen :)



Nou meiden allemaal fijne paasdagen!!!!!!XXX karin
Alle reacties Link kopieren
Hé lieverds bedankt voor het reageren.

Ik had uitgerekend 3 maanden maar het is 2 maanden geleden en het begint alweer. En ik denk als ik dan nog een maand moet wachten is de eerste keer dan niet voor niets geweest. Ik ga zo en zo even bellen of ik wat eerder kan.

Als ik nou weer geweest ben maak ik wel gelijk weer een afspraak alleen vind ik het zo moeilijk te beslissen na hoe lang ik dat dan weer doen moet.

Bedankt voor de tips ook! Ik ga het proberen.

De creme is er trouwens hoor. Ik heb gister met internet bankieren jou geld over gemaakt. Volgens mij moet dat er dan met een paar dagen opstaan toch ?

Ik ga vanaf morgen denk ik smeren. Ik pak nog even een dag zon. Hebben jullie met die creme ook positief effect gezien bij fijne lijntjes ?En smeren jullie s'avonds en dan s'ochtends met eventuele bruiningscreme ?

Als je naar antwerpen gaat sto ga je er dan gelijk een heel dagje van maken ? Dan neem je vast wel iemand mee en lekker shoppen bakje doen.

Veel plezier.

Botox is trouwens wel een verslaving want ik zou nu al niet meer zonder kunnen hihih.

Ow en karin bedankt ook voor het kaartje wat je er bij gedaan hebt X ! Je bent een schat.

Nou knapperds jullie ook hele fijne dagen en bedankt dat
jullie me weer geholpen hebben.

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven