Lijf & Lijn alle pijlers

Jullie ervaringen huidbehandelingen enz

05-01-2007 23:19 423 berichten
Alle reacties Link kopieren


Er zijn al meerdere topics over huid enz geopend maar ik wilde het even zo overzichtelijk mogelijk totdat ik tot een behandeling of aanschaf van producten over ga.

Wat ik wil weten. Zijn er hier mensen die huidbehandelingen hebben ondergaan en of producten hebben gebruikt voor de huid om problemen op te lossen waar jullie tevreden over waren. Dat het geen waarvoor jullie de behandeling kregen inderdaad verminderd is of de producten die jullie gekocht hebben inderdaad het beter maakte.

Ik zelf heb een kuidenpeeling ondergaan zonder resultaat. Er was mij een hoop beloofd maar nee dus helaas weer niet.

Helaas heb ik geen geldboom dus ik vraag altijd goed rond. Ik heb last van grove porieen en een lijntje bij de neus en rimpels voorhoofd. Dat laatste zal niet snel meer weggaan zonder injectie denk ik maar vooral de porieeen irriteren mij.

Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Het wordt echt weer een obsessie. Verder ben ik benieuwd of er




mensen zijn die het peel programma van l'oreal gebruikt hebben.

Gr kirs


Alle reacties Link kopieren
Trouwens ik zie dat het 15 mei is dat ik weer een afspraak heb. Dat duurt dus nog ruim een maand. Hopelijk dat ik toch nog wat eerder kan.

Nou X
Alle reacties Link kopieren
@kAARIN, LET JE WEL OP OF DE LÓREAL NOG HOUDBAAR IS, ZONNEVREME IS NIET ONEINDIG HOUDBAAR NAMELIJK,



@kIRSIE,

MIJN MAN GAAT MEE NAR ANTWERPEN, HAD LIEVER IN DEN HAAG GEGAAN EN DAAR EEN DAGGIE MET HEM, VIND HET ZO VER WEG, PLUS DIE VERHALEN OVER TOB PRIKJES STAAN MEWEL AAN, MAAR GOED FF DOORBIJTEN.



kIRS DIE CREME MAG JE MAAR 1X PER DAG GEBRUIKEN EN WEL IN DE AVOND, IK GEBRUIK BRUININGS CREME VAN DE HEMA, DIE GEL UIT EEN TUBE, HEERLIJK IS IE VOOR JE GEZICHT, WANT IK GA ECHT NIET MEER IN DE ZON MET MIJN GEZICHT DAT IS ZONDE VAN AL MIJN INSPANNING EN VERZORGING, DIE DOE JE ZO TENIET MET DE ZON!!!, ALS JIJ DAAR NU AL MEE BEGINT BEN JE HEEL LANG RIMPELVRIJ HOOR!!



o IK ZIE NU PAS DAT IK GROTE LETTERS HEB, SORRY , BEETJE KIPPIG MET AL DIE PAAS EIEREN HAHAHA, IK GA HET NIET WEG HALEN, ALS JULLIE HET NIET ERG VINDEN, ZO JA, DAN OOK NIET HIHIHIH, NET EEN UUR GELOPEN WANT IK HAD ME UITGESLOOFD MET HET PAASONTBIJT, WAT WORD JE MOE VAN VEEL ETEN ZEG, WAS IK VERGETEN, PF, BEN BLIJ DAT IK FF GESPORT HEB, DE REST VD DAG HOEF IK NIKS MEER.
Alle reacties Link kopieren
Ow gezellig met je man dus. Ik dacht al alleen in de auto en dan prikken en weer terug is ook niets.

Jij bent dus bezig geweest met een ontbijtje ?

En wanneer word jij verwent ik bedoel... vandaag heb jij het gaan dan is het morgen zeker de dag dat jij verwent gaat worden. Heb je een tuin ?

Zit je nog wel in de zon trouwens ? Of altijd in de schaduw. Het word wel afkicken voor mij maar goed wat moet moet. Ik wil wel eens in zo'n spraycabine maar ken hier 2 salons en ben zo bang dat ze het verpesten. Valt me op dat er een hoop mensen in winkels en zo staan en amper weten wat ze verkopen.

Jammer dat ik dat van hema niet wist hier was het vorige week koopavond van de hema met 20 % korting. Ik heb die van l'oreal en die vind ik super. Doe ik ook lang mee maar is vast een stuk duurder dan die van jou. Nou zijn die dagcreme met kleur zo populair maar volgens mij is dat veel subtieler. Van die l'oreal word ik niet geel gelukkig hihi.

Ik zal eens kijken naar die gel.

Laat je in de watten leggen morgen hè ! x
Alle reacties Link kopieren
dat in de watten leggen kennen ze hier wel hoor, als ze zien dat ik 2 wattenschijfjes omhoog hou weten ze genoeg, tijd voor mama!!!



Ga ik tutten en maskeren en wil ik geroepen worden als alles klaar is, zo op zijn tijd doen ze dat ook hier met zijn drieen, !!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het gezellig met je kids hè?

Altijd leuk om te horen wanneer ouders goed met hun kinderen zijn. Je hoort ook zoveel nare kanten dat de goede ook genoemd moeten blijven. Ik heb het ook met mijn ouders.

Alle twee. Ik ben echt gezegend.

Heb je nog speciafice maskertjes die op je lijstje staan ?

Waar je echt bij zweert ?
Alle reacties Link kopieren
Ja het doodgewone aloe vera masker van de tuinen van nog geen 5 euro, ben echt nieuwe na 20 minuten, hij is super!!!





Een eiwit met honing en een beetje olijfolie is ook lekker.

oud recept van mijn moeder.



avocado pureren met een beetje tarwekiemolie ook lekker.

Na een dag zonnen plakjes komkommer.





Voor je oogleden , beetje kamillethee zetten en op wattenschijfjes doen , heerlijk uitgeruste oogleden!!!





niet alles hoeft duur te zijn hoor!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, allemaal aan het genieten van het mooie weer?



Kirsie, ik laat het altijd zo prikken dat ik boven mijn wenkbrauwen nog

iets kan fronsen, anders ziet het er zo onnatuurlijk uit, alleen mijn

voorhoofd kan ik op dit moment echt nog niet fronsen.



Sto, ik gebruik ook de zelfbruiningsgel van de hema, gebruik ik al meer

dan een jaar en bevalt me prima. Ik krijg nu ineens last van een droge

huid, vraag me af of het door die eucerin komt alhoewel in het begin ik

er geen last van had. Weet jij nog een goed hydraterende creme of iets

dergelijks voor mijn gezicht? Ook heb ik die retin-a nog steeds niet

binnen, duurt wel lang nu.



Kaarin, bevalt die gezichtscreme van lóreal, komt er geen witte waas over je gezicht heen?



Nou ik hoor het allemaal wel, nu nog ff genieten van het mooie weer!



groetjes Loredana
Alle reacties Link kopieren
@Loredana,



waarom gebruik je niet bij je reguliere creme als extra een aloe vera gel eronder, is lekker hoor!



De Tuinen

of lekker google, er is veel te koop daarin op internet, je hebt namelijk verschillende percentages , het lekkerst is 99,8 procent aloe vera, die zal dan wat duuder zijn dan de Tuinen, maar heel erg duur is het nooit.
Alle reacties Link kopieren
kijk eens op www.aloevera.nl
Sto.. vraagje. Gebruik jij nog je philoderm met factor 40? Is die ong. hetzelfde als met factor 15? Ik heb nu namelijk die dagcreme met factor 15, maar wil met dit mooie weer toch wat meer. Ben benieuwd hoe hij jouw bevalt.



Groetjes
Tips voor een lekker masker. LUSH. In de winkel (ook on-line) verkopen ze heerlijk verse maskers. Verder zijn de bbs-en van lush heeeerlijk voor in bad. Heerlijke laag schuim. Aanradders. Niet goedkoop, maar zo lekker.
Alle reacties Link kopieren


Sto.. vraagje. Gebruik jij nog je philoderm met factor 40? Is die ong. hetzelfde als met factor 15? Ik heb nu namelijk die dagcreme met factor 15, maar wil met dit mooie weer toch wat meer. Ben benieuwd hoe hij jouw bevalt.



Groetjes
Ik had hem vandaag trouw op, ik gebruik hem over mijn andere verzorging heen, je moet hem ff goed uitsmeren want hij is wat dikker dan factor 15, maar eenmaal goed gesmeerd, blijft ie niet wit ofzo, dat denk je wel ff als je aan het smeren bent , maar hij trekt wel in, tis een wat vollere versie van die andere zeg maar, voor de rest net zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
He meiden,

Ik heb een tijd niet gerageerd maar ben een beetje naar de klote omdat mijn relatie op de klippen is gelopen.

Vandaar dus.

maar ik heb mijn afspraak gelukkig kunnen verzetten naar 9 mei is toch weer iets eerder.

Verder ga ik maandagavond beginnen met de vitamine a ik ben benieuwd.

Hoop dat het goed gaat met jullie geniet ze van de zon !

x
Alle reacties Link kopieren


He meiden,

Ik heb een tijd niet gerageerd maar ben een beetje naar de klote omdat mijn relatie op de klippen is gelopen.

Vandaar dus.

maar ik heb mijn afspraak gelukkig kunnen verzetten naar 9 mei is toch weer iets eerder.

Verder ga ik maandagavond beginnen met de vitamine a ik ben benieuwd.

Hoop dat het goed gaat met jullie geniet ze van de zon !

x





Hee Kirs, wat rot voor je!!!

Maarrrrrrrrr het is ergens goed voor, deze ouwe bes heeft zo vaak helemaal verrot gezeten na een alweer mislukte relatie en ik ben nu alweer bijna 15 jaar getrouwd met werkelijk de mooiste , liefste en stoerste vent die er bestaat.



En die kwam ik pas tegen toen ik 30 was, dus een gegeven moment was ik echt desperate, op het moment dat ik bedacht had dat mannen de tyfes konden krijgen en ik lekker alleen in het leven zou gaan staan, kwam ik hem zomaar ineens tegen , op mijn werk kwam hij werken, binnen 2 weken hadden we een date, (hij was 20) en binnen 2 maanden woonden we samen en na 4 maanden getrouwd en nog steeds.



Het leven heeft vele wegen dus af en toe neem je de verkeerde route, maar je vind de weg terug wel weer en dan ben je weer lekker thuis, lieverd!!!!!! dikke kusssssssssssssss*;
Alle reacties Link kopieren
Sto moet je nou altijd van die tranentrekkers schrijven !!!! ;)

Ik hoop dat dat geluk ook ergens voor mij zal komen.

Probleem is door hoe ik ben dat afleiding zoeken ook niet zo makkelijk is.

Ik ga ook net die therapie in en het is gewoon erg zwaar. Daarbij moet ik echt nog leren om mezelf te accepteren daarvoor ook die therapie en nu dit dat gaat niet lekker.

Zit in een lekkere depressie maar ja ik weet het even niet meer dus we zien wel.

Dus jou man is jonger dan jij klopt dat ? En heeft hij geen broers dan ? Ik val op oudere mannen. Die van mij is 38 (tenmiste die was van mij)

Moeilijke hele moeilijke situatie ik vertel het nog weleens. Ergens kan ik hem terug krijgen maar ben zo in de war dat ik uberhaupt niet meer weet wat ik wil.

Nou als hij een leuke broer heeft je hebt mijn mail hihihih

x
Alle reacties Link kopieren
Huilen lucht lekker op.



Mijn mannie is uniek in zijn soort, enig kind!!!

Ja hij is 35 en ik 45, lekker he!!!



Ik begrijp natuurlijk heel goed dat het ook helemaal niet goed uitkomt voor je net nu je in therapie gaat, maar Kirs, des te sterker kom je eruit.



Ik begrijp dat het zoiezo een moeilijke situatie is, plus dat het zoiezo moeilijk is iemand te moeten missen, je mobiel brand dan in je handen om te bellen enzo, maar zoek iets wat je boeit en geef dat extra aandacht, ga morgen lekker met een vriendin van het weer genieten, en onthou de leuke momenten die je met hem had, alleen die momenten, negatieve momenten worden namelijk steeds negatiever in je hoofd en dat is zo verscheurend voor jezelf, niet doen.



Heel veel sterkte meis, hou een beetje van jezelf, je bent het waard.

Vanzelf komt er wel weer iemand die dat ook vind.

slaap lekker.





.ps, je hebt de creme al binnen, maar je begint maandag ermee, dat lijkt me nou typisch iets voor jou, ik begin je een beetje te kennen heb ik het idee.

Waarom niet vanavond dombo.*;
Alle reacties Link kopieren
Lieve Kirsie, ik lees nu pas wat er is gebeurd...wat afschuwlijk voor

je!! Ik weet wat je doormaakt en ik leef met je mee. Ik ga niet zeggen

dat je er zo overheen bent, want ik weet dat dat niet zo makkelijk

gaat..maar wat Sto al zegt, het zal wel ergens goed voor zijn! Heel

veel sterkte meissie, en ik mail je binnenkort wel even, zag ergens je

mailadres staan.



Liefs Loredana x
Alle reacties Link kopieren
Het betekend echt veel voor me dat jullie meeleven. Ik heb jullie nog nooit ontmoet maar zo voelt het wel.

Jullie zijn stuk voor stuk bijzonder lieve meiden.

Bedankt ! X
Alle reacties Link kopieren
VERD*MME !!! De rimpels springen weer in mijn voorhoofd.

En nog iets wat echt niet leuk is. Ik heb dus die vitamine a creme ben ik vergeten om een sunblock op te doen nou voelt mijn wang branderig aan en een beetje rood op 1 plek. Ik zit gelijk in de zenuwen over een pigment vlek.

OOOOW ik stop die sunblock gelijk in mijn tas.
Alle reacties Link kopieren
Ow en mieden ik wilde even weten hoe het met jullie gaat verder.

Onzo sto ligt nog in de kreukels waarschijnlijk. Hoop dat het wat beter gaat sto !!! Ik denk aan je natuurlijk.

En loredana hoe gaat het met jou ?

X
Alle reacties Link kopieren
HAHAHAHAHA mieden  hihihi
Alle reacties Link kopieren
hee meis,



ik heb op 19 mei toch nog een afspraak bij tob kunnen krijgen

in antwerpen afzegd, scheelt een hoop benzine en tijd.



kwam erachter nu dat ik weinig shirts zonder mouw en met rits van voren heb, iets anders aantrekken lukt niet, dus de komende weken zie ik er beeldig uit in 1 shirt, pfffffffffffff
Alle reacties Link kopieren
Mmm is jammer dat ik niet in de buurt woon anders had ik wel een paar dingen voor je geregeld.

Hoe gaat het nu met de pijn ?

Je bent een sterke dame dat heb al lang door maar sommige pijn...

Ik hoop dat het een beetje te harde is.

Moet je trouwens ook in bed blijven ? Anders kan je misschien toch nog wat van het weer genieten.

Je werk ligt ook plat zeker.

Kus
Alle reacties Link kopieren


Mmm is jammer dat ik niet in de buurt woon anders had ik wel een paar dingen voor je geregeld.

Hoe gaat het nu met de pijn ?

Je bent een sterke dame dat heb al lang door maar sommige pijn...

Ik hoop dat het een beetje te harde is.

Moet je trouwens ook in bed blijven ? Anders kan je misschien toch nog wat van het weer genieten.

Je werk ligt ook plat zeker.

Kus





het is een kl-/-/te pijn, maar ik  heb lekkere pilletjes, zo fascinerend, 's-avonds legt mijn man me in bed (en doe ik voor de grap mijn lippen om mijn tanden en praat als een 101 -jarige, om te oefenen voor hoe het later zal zijn hahaha,) hij stut me met kussens voor en achter zodat ik niet kan draaien, ik slip mijn lieve pil en binnen 3minuten ben ik op de kop af 8 uur knock out, ze kunnen mijn hele huis leeghalen en er 85 zigeuners erin zetten met orkest, maar sto is somewhere else.

overdag zeg ik ook verdacht veel ah joh hee, net een malloot, die pillen slepen me erdoor heen.

mijn werk ligt plat, zolang het mijn boopies maar niet zijn, haha

niet leuk,want ik mis kamp en das het leukste vh jaar.

met jou alles o.k

ik hoop het, je bent maar 1x jong meis en je bent zo mooi, denk eraan he!!!

kusssssssss
Alle reacties Link kopieren
hihi lekker hè die pillen. Ik heb valium als het niet gaat. Ja ik kan mijn eerste nog wel herinneren. De wereld zag er opeens helemaal zo slecht niet meer uit.

Ik kreeg ook een hele erge lachbui. Maar ja, jij hebt natuurlijk pijn dus dan zal het weer net wat anders vallen.

Met mij gaat het wel hoor. Up en downs maar het is nu te handelen over het algemeen.

Onzekerheid blijft maar goed zit in therapie word aan gewerkt.

Pas maar goed op jezelf. Je bent ook een bijzonder mens ook hè. Je ligt in de kreukels en weet het nog te presteren om mij te laten lachen.

Is het trouwens zo als je weer kan fronsen hè dat dan de eerste keer botox voor jan l*l geweest is ?

Ow en sto geloof jij in anti cellulite ? Ik niet namelijk maar toch wil ik het graag geloven. En er is weer wat nieuws op de markt van l'oreal

Kus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven