Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....



Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik ben nieuw op het forum en ik zou ook heel graag mee willen doen! Sport nu ook al 6 keer in de week maar mn relatie is net over dus mn motivatie was een beetje weg.. Ik wil het graag weer oppakken! Mijn email adres is roobin-@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik ben ook geïnteresseerd in de boeken meissie! Ik stuur je een pb met mijn emailadres.

Vooral voeding vind ik nog lastig, dus dat is heel handig erbij!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel mee willen doen aangezien ik nog een soort van op zoek ben naar het "perfecte" sportplan. Ik heb haar wel eens langs zien komen en het sprak me ook wel aan maar ik had niet genoeg motivatie en schoof het heel vaak door naar andere dagen enz. en het is er dan ook niet van gekomen... nou ik laat mijn email wel achter.. gosissi55@gmail.com
A book is a dream you hold in your hands
Hoi meiden!



Ik heb zojuist ook een pb gestuurd. Ben erg benieuwd naar het plan

Ik ga deze zomer op een mooie reis en wil wel graag goed er uit zien dan!



Ben benieuwd naar jullie ervaringen en resultaten tot nu toe!
Alle reacties Link kopieren
zit nu in week 2 van de pre-training en gelukkig veel minder spierpijn dan vorige week!



alleen de arm&abs training was zwaar gisteren, nog steeds spierpijn in mijn buikspieren en slappe armpjes......komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Na heel lang meelezen op dit forum mede dankzij dit topic toch maar eens besloten een account aan te maken. Het lijkt me super om deze trainingsschema's te volgen en hier te kunnen lezen over elkaars ervaringen. Is er iemand die zo aardig is om mij het boek door te sturen (dan stuur ik diegene in een pb mijn e-mailadres)??
Alle reacties Link kopieren
Even een brutaal vraagje...



Ik wil ook heel graag de guide doen, zou iemand de ebooks naar me willen toesturen?? (A)
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Wat leuk dat hier een topic over is... inmiddels ben ik al 5 weken bezig en de oefeningen zijn zwaar,maar de spierpijn wordt veeel minder. De eerste week kon ik nog amper lopen... nu voel ik na een Work out een beetje spierpijn.. kom op met doorzetten dus!!!

Inmiddels ben ik in 5 weken tijd al zo'n 11 cm buikomvang kwijt.

Hoe gaat het bij jullie en zien jullie ook zo goed resultaat? Wel ben ik ook benieuwd doen jullie het echt om af te vallen of om weer lekker in shape te komen voor de zomer :-)??
Oh, blauwdruifje, wat werkt jouw verhaal als een motivatie!!! Dat klinkt echt super!



Ik zal bekennen dat ik nog niet ben gestart. Dat wilde ik doen na m'n wintersport, maar ben inmiddels nu bijna 3 weken terug en nog niet begonnen. Wel rustig hardlopen opgepakt. Ik ben eigenlijk voornemens om vanavond wel te gaan starten, de resultaten lijken me zo gaaf!! Ik heb de eerste "legs & cardio" voor m'n wintersport gedaan, maar na beide circuits 1 x ben ik gestopt. Mietje he. Vanavond door dus!!
Alle reacties Link kopieren
Succes vanavond ranjaa! !!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste 4 weken pretraining erop zitten en ben ook al ongeveer 3 cm taille kwijt en 4 cm op mijn heupen. Continue spierpijn maar ik voel me wel al zoveel sterker en fitter (op mijn huidige keelontsteking na dan). Qua gewicht nog geen kilo eraf overigens, terwijl ik toch redelijk gezond eet (low carb)
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast me niks dat je nog geen gewicht bent verloren, aangezien je spierkracht waarschijnlijk erg is toegenomen. En spieren wegen nou eenmaal veel

Het klinkt echt als een hele mooie progressie!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook dan eindelijk begonnen met Kayla. Heb er pas 2 dagen op zitten, maar vind het ondanks ik vrij veel sport best even tegenvallen. Ook moet ik even uitvogelen hoe ik sommige oefeningen ga uitvoeren, aangezien ik niet over alle middelen beschik (bankjes) maar dat komt vast goed!
Alle reacties Link kopieren
Aaaah ik vond het eerst een beetje een irritante hype maar nu begin zelfs ik enthousiast te worden. Vanaf volgende week ga ik aan de slag met een dietiste en een trainingsprogramma zou daar wel bijpassen denk ik zo. Die 5 km rondjes die ik 1 a 2x per week loop is nou ook niet echt dat je zegt, wauw ;).



Update: bedankt voor het mailen!
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook net een berichtje met m'n emailadres gestuurd; over 3 maanden in de bikini? Dan zal het toch wel mooi weer zijn ^^
Hee iedereen, hoe gaat het met BBG van Kayla?



Ik heb vanmorgen eindelijk de eerste echte workout gedaan. Vond het pittig! Maar we gaan gewoon door.

Vertel, al mensen met mooi resultaat? Ik zoek nog wat fitspiration 😉...
Alle reacties Link kopieren
Kan je ook meedoen als je een buik blessure hebt (ik kan dus mijn buikspieren volledig niet meer gebruiken) en zwanger bent?? Weten jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste week achter de rug! Vond sommige dingen wel pittig (vooral die training met veel armoefeningen en buikspieroefeningen). Maar omdat het iedere keer maar zeven minuten is is het nog wel te doen ;). Ben echt super benieuwd naar het resultaat over een aantal weken. Vind het wel fijn dat de workouts maar ongeveer een half uur duren. Doe je dan toch wat sneller 's avonds nog eventjes dan wanneer je de deur uit moet om naar de fitness te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Na een Paar weken geleden mijn knie te hebben verdraaid ben ik gister eindelijk begonnen. Jemig ik hield het niet eens vol (en ik ben best wat gewend qua sport)

Hoe kwamen jullie die eerste 2 weken door 😳



Wat is de pre training??
@heelveelblabla het lijkt mij persoonlijk niet verstandig om iets nieuws qua sport op te bouwen als je zwanger bent. Liep je altijd 5km, kun je dat blijven doen, maar ga niet trainen voor de 10 😊. En de workouts zijn echt wel pittig vind ik!



@koekske, ik hield t ook niet non stop vol. Tussendoor wel af en toe 5-10sec naar adem gehapt.
Alle reacties Link kopieren
hoi!



Ik ben 2 dagen geleden ook begonnen. Ik deed daarvoor 2 a 3 keer per week Jillian Michaels (verschillende workouts door elkaar) en dacht dat mijn conditie en kracht best ok was. Nou niet dus! Vond het ontzettend pittig! Zo beginnen aan de tweede dag, armen en buik.

Ik doe geen liss trainingen, geen tijd voor. Ben erg druk met werk en studie. Ik hoef ook niet af te vallen, wil alleen strakker worden.



Houden jullie echt die 7 minuten per ronde aan? Of doen jullie alle oefeningen zonder tijd? Want ik vind het eigenlijk zonde om bijv. een oefening niet te doen of maar weinig reps ervan te doen omdat de tijd dan voorbij is?
Ik ga hier weer eens week 9-12 doen. Deze week begonnen, ging natuurlijk dood met heeeeel veel spierpijn hoe je de eerste weken volhoudt? Gewoon rustig doorgaan, zorgen dat je vorm goed is (het is dus niet erg om even te rusten tussendoor), je tempo dus aanpassen op wat je aankan. Ik split herhalingen nog steeds regelmatig op afhankelijk van mijn kracht, vorm en energie. Liever 4x5 of 2x10 in goede vorm dan 20 keer in 1 keer door met matige vorm.



Met een buikblessure zou ik hier zeker niet aan beginnen.



Ik hou altijd 7 minuten per ronde aan, meestal kan ik een ronde dan anderhalf tot twee keer doen. Als 1 keer niet lukt zou ik doorgaan tot ik 1 ronde af heb.



En resultaat ga je zeker zien, vooral geduld heben, door blijven gaan en daar vertouwen in houden, ook als je het gevoel hebt dat je helemaal geen resultaat boekt. Om de 2 weken foto's maken kan je ook doen, heb ik zelf niet gedaan, maar kan wel motiverend zijn om terug te kijken.



Succes allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik wil eigenlijk ook wel heel graag mee doen! Ik heb hier al een paar keer over getwijfeld, maar nu wil ik ECHT BEGINNEN. Ik sport al regelmatig en ben de afgelopen tijd al flink afgevallen, maar ik wil graag strakker worden. Dit lijkt me het ideale moment om te starten

Lijkt me fijn om elkaar hier te motiveren. Kan ik iemand een PB sturen om de boeken te krijgen? Dan ka ik zo snel mogelijk beginnen.
Hai!



Zaterdag heb ik de arms&abs week 1 gedaan en vandaag de legs&cardio week 1. M'n armen krijg ik bijna niet meer omhoog, lachen doet pijn in m'n buik en ik moet "opstarten" met lopen. Gaat goed dus, haha 😄!



Maar kn niet wachten tot ik enige progressie ga zien!
Alle reacties Link kopieren
He,



Ik wil ook wel graag meedoen als dat nog kan: gewoonthessa@hotmail.com



anoniem_225683 wijzigde dit bericht op 06-04-2015 20:30
Reden: typfout
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven