Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....



Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Alle reacties Link kopieren
@elisabethrose: thanks, ik ga me er even in verdiepen!



Lekker bezig allemaal hoor! Die flow is altijd lekker, dat je netjes je trainingen doet en je alleen al uit schuldgevoel de volgende gewoon weer gaat doen
Alle reacties Link kopieren
ElisabethRose, goed van je. Hier regent het nu hard! Ik had geluk vanmiddag, er was net een lekker zonnetje tijdens mijn ronde.
Alle reacties Link kopieren
Kelov al geweest?
Hee, het leeft hier! Dat had ik niet verwacht na mijn laatste post

Wat tof dat iedereen zo goed bezig is. Ik heb mijn LISS vanmorgen gedaan toen het nog niet keihard regende.

Zo fijn om weer bezig te zijn met BBG. Morgen Full-body, ik ben er klaar voor!
Alle reacties Link kopieren
Mn LISS zit erop! Ik vind regen eerlijk gezegd niet zo erg, heb een goede (en heel mooie!) warme jas met capuchon gekocht, handschoenen aan, oordopjes in en gaan. Het enige vervelende vind ik dat de hond erna het huis zo vies maakt met zand wat hij tegen zichzelf heeft aangesloft en in zn natte haar blijft hangen. Maar ach.. Hij is zo lief

Ik heb net vast gekeken, morgen wordt mijn full body erg zwaar. Veel oefeningen die ik lastig vind (jumpsquats, jumplunges, commando's...)

Ronde 1

burpees

jump lunges

lay down push ups

sumo squats

ronde 2

mountain climbers met push ups (serieus, die zijn zoooo zwaar!!)

straight leg jackknifes

skipping

commando's

Morgen na mn werk maar meteen doen, dan zit het er maar op!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen ook de full body doen. Even gekeken en dit staat er op het programma:



Week 1 Dag 5



Circuit 1

15 medicine ball squat & press

30 knee ups

40 ab bikes

24 walking lunges



Circuit 2

10 burpees

15 straight leg sit ups

30 weighted step ups

15 push ups
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethrose schreef op 12 januari 2017 @ 20:55:

Mn LISS zit erop! Ik vind regen eerlijk gezegd niet zo erg, heb een goede (en heel mooie!) warme jas met capuchon gekocht, handschoenen aan, oordopjes in en gaan. Het enige vervelende vind ik dat de hond erna het huis zo vies maakt met zand wat hij tegen zichzelf heeft aangesloft en in zn natte haar blijft hangen. Maar ach.. Hij is zo lief

Ik heb net vast gekeken, morgen wordt mijn full body erg zwaar. Veel oefeningen die ik lastig vind (jumpsquats, jumplunges, commando's...)

Ronde 1

burpees

jump lunges

lay down push ups

sumo squats

ronde 2

mountain climbers met push ups (serieus, die zijn zoooo zwaar!!)

straight leg jackknifes

skipping

commando's

Morgen na mn werk maar meteen doen, dan zit het er maar op!Goed bezig! Ik heb even gekeken wat commando's zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:pitahaya schreef op 12 januari 2017 @ 16:57:

Hee, het leeft hier! Dat had ik niet verwacht na mijn laatste post

Wat tof dat iedereen zo goed bezig is. Ik heb mijn LISS vanmorgen gedaan toen het nog niet keihard regende.

Zo fijn om weer bezig te zijn met BBG. Morgen Full-body, ik ben er klaar voor!



Wat doe je voor LISS? Ook lopen?

Ik denk er ook over om weer eens te gaan zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
Full body completed!
Alle reacties Link kopieren
quote:novelle schreef op 12 januari 2017 @ 16:43:

Kelov al geweest? Nee, ik ging gisteravond uit werk naar de bioscoop en dat is zo laat geworden dat ik zelfs mijn ab-sessie van vanochtend geskipt heb Morgenochtend first thing!
Alle reacties Link kopieren
quote:novelle schreef op 12 januari 2017 @ 21:17:

[...]





Wat doe je voor LISS? Ook lopen?

Ik denk er ook over om weer eens te gaan zwemmen.Zwemmen, goede tip! Ga ik ook weer eens doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:novelle schreef op 13 januari 2017 @ 11:54:

Full body completed!



Wat goed! Ik heb net geluncht, moet even zakken, erna ga ik m doen. Zooo hard geen zin in maar ik moet want ik moet hier kunnen vertellen dat ik hem gedaan heb

Haha en met commando's ga je volgende week kennismaken in week 2!
quote:novelle schreef op 12 januari 2017 @ 21:17:

[...]





Wat doe je voor LISS? Ook lopen?

Ik denk er ook over om weer eens te gaan zwemmen.



Goed bezig met je full body!

Ik doe als LISS meestal lopen en soms zwemmen als het uitkomt met de tijden van het zwembad hier.



Ik wilde deze ochtend full body doen, maar het is er niet van gekomen. Vanavond maar doen dan, mijn minst favoriete tijd om te sporten... maar ik ga het tóch doen



PS: commando's waren nooit mijn favoriet Maar ze werken wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat ik de commando's altijd niet helemaal goed doe (zet mijn handen te ver naar voren), omdat ik anders niet overeind kom
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethrose schreef op 13 januari 2017 @ 13:39:

[...]





Wat goed! Ik heb net geluncht, moet even zakken, erna ga ik m doen. Zooo hard geen zin in maar ik moet want ik moet hier kunnen vertellen dat ik hem gedaan heb

Haha en met commando's ga je volgende week kennismaken in week 2!Je moet!
Alle reacties Link kopieren
quote:pitahaya schreef op 13 januari 2017 @ 13:54:

[...]





Goed bezig met je full body!

Ik doe als LISS meestal lopen en soms zwemmen als het uitkomt met de tijden van het zwembad hier.



Ik wilde deze ochtend full body doen, maar het is er niet van gekomen. Vanavond maar doen dan, mijn minst favoriete tijd om te sporten... maar ik ga het tóch doen



PS: commando's waren nooit mijn favoriet Maar ze werken wel!Ja, ik sport ook altijd liever 's ochtends. Maar succes vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Pffff het zit erop dames. Het viel me erg zwaar. Heb bij de laatste ronde (ik haal meestal 2x de workout in 7minuten, dus in totaal doe ik elke set 4 keer) de commandos vervangen voor push ups; ik kon niet meer. Heb sowieso n baaldag: ben supersloom en mn buik is zo ontzettend opgezet, geen idee waarom.

Nu douchen, hond uitlaten en op de bank ploffen....
Alle reacties Link kopieren
quote:Kelov schreef op 13 januari 2017 @ 14:23:

Ik heb het idee dat ik de commando's altijd niet helemaal goed doe (zet mijn handen te ver naar voren), omdat ik anders niet overeind kom Ja ik heb het idee dat ik iets teveel mn rug gebruik. Maar ach
Alle reacties Link kopieren
LISS completed!

Met een berg kinderen in de woonkamer
Alle reacties Link kopieren
quote:novelle schreef op 14 januari 2017 @ 20:58:

LISS completed!

Met een berg kinderen in de woonkamer Haha, wat doe je dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kelov schreef op 15 januari 2017 @ 08:30:

[...]





Haha, wat doe je dan?45 minuten springen, dansen en stretchen op harde muziek in de woonkamer
Alle reacties Link kopieren
BAMMM week 3 legs & cardio gedaan!! Morgen heb ik n drukke dag en wil ik waarschijnlijk mn workout niet doen dus vanochtend met vriendlief naar de gym geweest. Hij ging echt al een heel stuk beter dan in week 1, toen lag ik echt te sterven op mn yogamatje, dus vooruitgang is altijd leuk om te merken!

Zegt die instructeur van de sportschool tegen mij: nou, ik dacht even dat je erin bleef, zo zwaar werd je ademhaling.

Uhhh haha ik heb maar 4 x 7minuten dus moet natuurlijk wel knallen!!
Goed bezig Novelle en Elisabethrose



Vandaag rust dag, week 1 van de movement zit erop! Ik ben klaar voor week 2
Alle reacties Link kopieren
quote:pitahaya schreef op 15 januari 2017 @ 17:52:

Goed bezig Novelle en Elisabethrose



Vandaag rust dag, week 1 van de movement zit erop! Ik ben klaar voor week 2



Goed zo!

Al op 1/12e
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook klaar voor week 2!

Dit staat er morgen op het programma:



Week 2 dag 1



Circuit 1

10 burpees

20 jump lunges

24 knee ups

15 sumo squats



Circuit 2

2 min. skipping

24 walking lunges

30 raised reverse lunges

15 jump squats

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven