Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....



Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Alle reacties Link kopieren
Het is weer maandag dames, zet m op!

Alle reacties Link kopieren
Leg day! Ik heb 'm net gedaan
Leg day en de eerste LISS in the pocket!



Zet hem op ladies!
Alle reacties Link kopieren
Ok ik wilde legs doen, heb ik geen verwarming en warm water :o :o morgen dus!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kelov schreef op 16 januari 2017 @ 19:25:

Ok ik wilde legs doen, heb ik geen verwarming en warm water :o :o morgen dus!



Ooh nee ik zou niet graag jou zijn vandaag!

Ondanks de vrieskou toch mn LISS gedaan.. 4km met het hondje. Zo toch nog netjes mn 10.000 stappen gehaald vandaag (heel de dag geleerd ivm tentamen).

Volgen jullie trouwens ook het dieet van Kayla? Of letten jullie op een andere manier op je eten etc?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kelov schreef op 16 januari 2017 @ 19:25:

Ok ik wilde legs doen, heb ik geen verwarming en warm water :o :o morgen dus!



Zo! Lekker dan!



Ik heb dan vandaag wel Legs gedaan, maar ook knetter veel gegeten

En helemaal niet clean!



Dus nu ligt mn stapeltje sportkleren al klaar voor een lekker vroeg rondje LISS morgenochtend.
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethrose schreef op 16 januari 2017 @ 21:17:

[...]





Ooh nee ik zou niet graag jou zijn vandaag!

Ondanks de vrieskou toch mn LISS gedaan.. 4km met het hondje. Zo toch nog netjes mn 10.000 stappen gehaald vandaag (heel de dag geleerd ivm tentamen).

Volgen jullie trouwens ook het dieet van Kayla? Of letten jullie op een andere manier op je eten etc?



Succes met je tentamen! Wanneer moet je?

Ik let de laatste tijd wel op mijn eten ja. Ik eet vegan en redelijk whole food plant based maar ik eet wel graag veel, bak graag cake of (dan wel volkoren-)muffins en ben ook nog steeds een emo-eter. Dus ja. Dan ga ik noten en brood vreten.

Ik heb het dieet van Kayla even ingekeken en ik zie ook wel foto's van de gerechten langskomen. Het is ook wel eens fijn om een houvast te hebben, als je soms even niet weet waar te beginnen of om inspiratie verlegen zit. Voor mij geldt dat ik wel wat meer structuur in mijn eten mag aanbrengen en niet teveel moet nemen. Tenminste, veel groente en fruit daar zit ik niet zo mee. Lekker puur en voedzaam. Het is meer wat teveel brood/olie/rijst/pasta/muffins/noten op dit moment.

Ik houd geregeld mijn eiwitten en vetten bij in een app en dan zie je dat het snel optelt.
quote:Kelov schreef op 16 januari 2017 @ 19:25:

Ok ik wilde legs doen, heb ik geen verwarming en warm water :o :o morgen dus!



Brrrrrrr!!!



@novelle toch goed dat je legs hebt gedaan!



@elisabethrose Goed gedaan en succes met je tentamen. Ik volg Kayla's eetplan niet. Ik eet wel gezond en drink veel water (ben niet dol op frisdrank, dat scheelt ook). Dat nieuwe boek van haar heb ik wel, soms maak ik daar iets uit. Dat zijn best leuke recepten.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames!

Ik had mijn tentamen maandagmiddag. Was erg pittig. Nu maar afwachten.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik gisteren niet genoeg stappen heb gezet (7.200 ipv 10.000).

Baal daar wel van dus vandaag maar 4km wandelen EN de workout.

Het was zooo koud de wind sneed gewoon in mn gezicht.

Vanavond ga ik arms & abs doen, het is weer woensdag!



@novelle,

wat knap dat je vegan eet, ik zou dat niet volhouden. Ik eet vooral veel groente, fruit en vis/vlees. Af en toe wat aardappels.

Ontbijt is meestal een fruit/groente smoothie of yoghurt, lunch meestal een brocolli gehakt mix of een soep of een salade.

Tussendoor eet ik bio maiswafels met gerookte kipfilet, of een appel/banaan. Als ik vrij ben maak ik graag banaaneiwitpannekoeken.

Bij avondeten eet ik dan proteinepasta of aardappels en meestal vis. Ben stiekem best een moeilijke eter.

Ik let nu wel op mijn kcal, ik probeer elke dag 500 onder mijn verbruikte kcal te zitten (dat meet ik met mijn fitbit).

Ik eet overigens wel (bijna) alles biologisch, vooral ook het vlees.



Als ik heel eerlijk ben vind ik het eigenlijk wel frustrerend, want ik eet nu bijna 3 weken super netjes. Ik noteer alles wat ik eet en weeg het af. Met elke dag 500kcal minder dan verbruik zou ik dan nu zon 1.5kg kwijt moeten zijn. Ben echter nog geen gram kwijt, sterker nog, ben zelfs een halve kilo aangekomen! Nu weet ik wel dat spier meer weegt dan vet, maar groeien je spieren ZO snel?! Lijkt me niet.. Ik wil echt graag wat vet kwijt
Alle reacties Link kopieren
PS je kan trouwens wel zien dat het weer het nieuwe jaar is met al die goede voornemens, dit topic zakt telkens zo snel omlaag in Lijf& Lijn met al die nieuwe afvaltopics...
Alle reacties Link kopieren
Ik las inderdaad vandaag ergens dat je ook een dagelijks stappen-goal hebt

Dan doe ik mijn smartwatch maar gewoon de hele dag aan. Ga het bijhouden!

Gisteren geen LISS kunnen doen omdat we pas laat thuis waren met het hele gezin. Ook een ziek kleintje, dus het schoot niet op. Maar vandaag kind op de bank geparkeerd en een zumba wolkout op youtube gaan zoeken. Ik had nog nooit zumba gedaan maar ik las dat het een leuke LISS is. Nou!! Ik bak er niks van. Haha, verschrikkelijk. Gaat allemaal veel te snel en ik ben gewoon super onhandig

In ieder geval wel genoeg beweging gehad



Ik ben ook nog niet afgevallen, ElisabethRose. Maar ik eet nogal veel en zit ook pas in week 2
Ik heb de derde LISS erop zitten. Het is zo ontzettend mooi en fijn nu buiten! Arms & abs vanavond heb ik een stuk minder zin in, dat is echt mijn minst favoriete work out.



@Novelle: Zumba gaat nog best snel he? Stond ik ook van te kijken toen ik een keer mee was met iemand. De beweging telt



@elisabethrose Ik ben ook nog niet afgevallen, maar wel 2 cm kwijt om mijn middel. Daar moet ik bij zeggen, dat ik de maanden voor oud en nieuw ook wel dramatisch slecht heb gegeten en dat dus nogal een omslag is nu ik weer "normaal" doe.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag echt geen puf, maar ben toch de 4km gaan lopen. En heb net ook nog arms & abs gedaan.

Ben vandaag ongesteld geworden en wilde gewoon op de bank hangen. Maar toen ik net naar bed wilde gaan dacht ik, ik kan moeilijk zeiken dat ik geen verschil zie en vervolgens op de bank gaan zitten met mn luie kont.

Dus nu ga ik tevreden en met hele moee armpjes naar bed. Hebben jullie m gedaan vandaag? Weltrusten allemaal!



@pitahaya ik vind legs & cardio t ergst. Moet er altijd bijna van kotsen

@novelle ja zumba is zwaar! Wat je zou kunnen doen is Jillian Michaels power yoga level 1. Is best zwaar, zwaarder dan de gemiddelde LISS, zeker de eerste keer, maar ik vind het erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Zoooo, mijn afwezigheid in dit topic loopt parallel met mijn huidige motivatie. Man man man, wat kostte het een moeite om gisteren week 12 - day 1 (legs) te doen.... Dat het de laatste week is sleept me er doorheen, maar ik moet mezelf wel echt motiveren om volgende week weer netjes opnieuw te beginnen met het programma. Terwijl ik de afgelopen weken zo lekker in de flow zat... Nu heb ik nog 3 dagen om 2 kayla-traingen én x 2 Lisse te doen . Merk dat LISS er dan toch wel als eerste bij inschiet...



Normaal sport ik voor werk, maar heb nu dus ook al de hele week geen kracht kunnen vinden om daadwerkelijk mijn bed uit te gaan. Het schuldgevoel lijkt zijn werking te verliezen Merk dat het voedingsprogramma van fitgirlcode hier ook een beetje aan bij draagt. Het gaat natuurlijk om de combi eten en sporten, maar merk aan mezelf dat ik nu denk: oooh, maar ik eet toch gezond. Ja, zo werkt het natuurlijk niet..
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethrose schreef op 18 januari 2017 @ 23:19:

Ik had vandaag echt geen puf, maar ben toch de 4km gaan lopen. En heb net ook nog arms & abs gedaan.

Ben vandaag ongesteld geworden en wilde gewoon op de bank hangen. Maar toen ik net naar bed wilde gaan dacht ik, ik kan moeilijk zeiken dat ik geen verschil zie en vervolgens op de bank gaan zitten met mn luie kont.

Dus nu ga ik tevreden en met hele moee armpjes naar bed. Hebben jullie m gedaan vandaag? Weltrusten allemaal!



@pitahaya ik vind legs & cardio t ergst. Moet er altijd bijna van kotsen

@novelle ja zumba is zwaar! Wat je zou kunnen doen is Jillian Michaels power yoga level 1. Is best zwaar, zwaarder dan de gemiddelde LISS, zeker de eerste keer, maar ik vind het erg leuk!Same here m.b.t. het kotsen. Echt hel, legday.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kelov schreef op 19 januari 2017 @ 14:17:

Zoooo, mijn afwezigheid in dit topic loopt parallel met mijn huidige motivatie. Man man man, wat kostte het een moeite om gisteren week 12 - day 1 (legs) te doen.... Dat het de laatste week is sleept me er doorheen, maar ik moet mezelf wel echt motiveren om volgende week weer netjes opnieuw te beginnen met het programma. Terwijl ik de afgelopen weken zo lekker in de flow zat... Nu heb ik nog 3 dagen om 2 kayla-traingen én x 2 Lisse te doen . Merk dat LISS er dan toch wel als eerste bij inschiet...



Normaal sport ik voor werk, maar heb nu dus ook al de hele week geen kracht kunnen vinden om daadwerkelijk mijn bed uit te gaan. Het schuldgevoel lijkt zijn werking te verliezen Merk dat het voedingsprogramma van fitgirlcode hier ook een beetje aan bij draagt. Het gaat natuurlijk om de combi eten en sporten, maar merk aan mezelf dat ik nu denk: oooh, maar ik eet toch gezond. Ja, zo werkt het natuurlijk niet..



Heel herkenbaar, daarom probeer ik hier en op instagram zo actief mogelijk te blijven!

Zou morgenochtend full body gaan doen, maar ben gebeld of ik morgenochtend extra kan werken.

Zaterdag is verder bij mij altijd zo druk en volgepland. Morgenavond dan maar, of anders zondagochtend.

Jullie allemaal netjes full body gedaan vandaag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kelov schreef op 19 januari 2017 @ 14:17:

Zoooo, mijn afwezigheid in dit topic loopt parallel met mijn huidige motivatie. Man man man, wat kostte het een moeite om gisteren week 12 - day 1 (legs) te doen.... Dat het de laatste week is sleept me er doorheen, maar ik moet mezelf wel echt motiveren om volgende week weer netjes opnieuw te beginnen met het programma. Terwijl ik de afgelopen weken zo lekker in de flow zat... Nu heb ik nog 3 dagen om 2 kayla-traingen én x 2 Lisse te doen . Merk dat LISS er dan toch wel als eerste bij inschiet...



Normaal sport ik voor werk, maar heb nu dus ook al de hele week geen kracht kunnen vinden om daadwerkelijk mijn bed uit te gaan. Het schuldgevoel lijkt zijn werking te verliezen Merk dat het voedingsprogramma van fitgirlcode hier ook een beetje aan bij draagt. Het gaat natuurlijk om de combi eten en sporten, maar merk aan mezelf dat ik nu denk: oooh, maar ik eet toch gezond. Ja, zo werkt het natuurlijk niet..



Heel herkenbaar, daarom probeer ik hier en op instagram zo actief mogelijk te blijven!

Zou morgenochtend full body gaan doen, maar ben gebeld of ik morgenochtend extra kan werken.

Zaterdag is verder bij mij altijd zo druk en volgepland. Morgenavond dan maar, of anders zondagochtend.

Jullie allemaal netjes full body gedaan vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo Full Body doen! Wacht tot iedereen in bed ligt
Alle reacties Link kopieren
Yesss! Full Body!



Circuit 1

10 burpees

30 jump lunges

15 lay down push ups

15 sumo squats



Circuit 2

15 mountain climbers + 1 push up

15 straight leg jack knives

2 min skipping

24 commando's
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend hier full body gedaan! Ga alweer week 4 in morgen, zit al op 1/4e, hoera.

Wel balen: waren vannacht een nachtje weg en was de oplader van mn fitbit vergeten. Nu heb ik van gisteren en vandaag geen stappen. Voel me meteen helemaal onthand, ben echt verslaafd aan dat ding
Vorige week vrijdag braaf full body gedaan en ik ga vanavond benen doen. Heb eerder niet genoeg tijd helaas.



Ik voel me trouwens ook heel stom als ik mijn stappen en sport niet kan meten. Vreemd eigenlijk, want je doet het en naar mijn gevoel telt het dan niet ofzo Heb jij dat ook Elisabethrose?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook nog Legs doen vanavond. Ben vanmorgen door de wekker heengeslapen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik wil ook graag meedoen. Zal me even kort voorstellen. Ik ben Bammbamm, 33 jaar. Werk 5 dagen in de week, heb daarvan 3 middagen vrij. Heb 1 schoolgaand kind en nog een peuter thuis.



Ik ben 1.68 en weeg 60.3 kilo. Op zich hartstikke netjes, maar het mag wel wat strakker allemaal.



Ik heb vanmiddag al een Liss gedaan en vanavond staat legs op het programma van week 1.

Ik hoop door hier mee te schrijven een extra stok achter de deur te hebben.



Ook ik ben trouwens verslaafd aan mijn fitbit. Baal alleen dat hij sinds enkele weken niet meer wil synchroniseren met mijn telefoon. Heb al van alles geprobeerd.....
Alle reacties Link kopieren
quote:pitahaya schreef op 23 januari 2017 @ 14:44:

Vorige week vrijdag braaf full body gedaan en ik ga vanavond benen doen. Heb eerder niet genoeg tijd helaas.



Ik voel me trouwens ook heel stom als ik mijn stappen en sport niet kan meten. Vreemd eigenlijk, want je doet het en naar mijn gevoel telt het dan niet ofzo Heb jij dat ook Elisabethrose?Ja heel herkenbaar! Sowieso meet mijn fitbit mijn BBG workouts niet goed genoeg. Hij zegt dat ik dan in een halfuur ong 100 kcal verbrand, terwijl dat volgens andere bronnen op internet meer moet zijn. Maargoed, hij kan natuurlijk ook niet zien of ik gewoon sta of jump squats sta te doen.

A workout similar to those found in Kayla Itsines' Bikini Body Guide will typically run you about 200 to 400 calories per half hour session, but if you're doing it interval-style, you can also enjoy some after-burn.

http://www.byrdie.co.uk/h ... ba-soulcycle-yoga/slide12

Ik heb vandaag een erg lange dag gehad op werk, en morgenochtend ben ik vrij, dus ik doe Legs & cardio week 4 morgenochtend. Vandaag wel veel gelopen en de 10.000 stappen netjes gehaald.



Ik denk trouwens dat het aanstekelijk is: ook hier is nu geen warm water meer....
Alle reacties Link kopieren
quote:bammbamm schreef op 23 januari 2017 @ 20:33:

Hoi allemaal,



Ik wil ook graag meedoen. Zal me even kort voorstellen. Ik ben Bammbamm, 33 jaar. Werk 5 dagen in de week, heb daarvan 3 middagen vrij. Heb 1 schoolgaand kind en nog een peuter thuis.



Ik ben 1.68 en weeg 60.3 kilo. Op zich hartstikke netjes, maar het mag wel wat strakker allemaal.



Ik heb vanmiddag al een Liss gedaan en vanavond staat legs op het programma van week 1.

Ik hoop door hier mee te schrijven een extra stok achter de deur te hebben.



Ook ik ben trouwens verslaafd aan mijn fitbit. Baal alleen dat hij sinds enkele weken niet meer wil synchroniseren met mijn telefoon. Heb al van alles geprobeerd.....Welkom Bambam! Blijf vooral meeschrijven en het ons laten weten als je je workout hebt gedaan, hoe meer je schrijft, hoe gemotiveerder je blijft. Het zijn maar 12 weken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven