Lijf & Lijn alle pijlers

Koolhydraat arm dieet

13-01-2014 09:05 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Sinds twee weken ben ik begonnen met een koolhydraat arm dieet.

Ik eet wel dagelijks 2 sneetjes koolhydraat arm brood van de bakker, met mager beleg uiteraard!



Verder (vanille)yoghurt, fruit, groenten, noten, eieren.



Hebben jullie misschien nog tips, en dan vooral voor het ontbijt want dat vind ik best lastig.



Heeft iemand ervaring met een low-carb dieet en na hoeveel weken(?) merkte je resultaat. Ik ben nu 2 weken bezig en voel me prima maar op de weegschaal is nog niks te zien...



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens nog een leek qua plaatsen van berichten en vraag me nu ook af in welke pijler ik dit bericht heb gezet.

Mocht het niet de goede zijn, sorry daarvoor,
Wat ik te weten ben gekomen over lowcarb is dat je gaat stinken naar ammoniac.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Cateautje, dat klinkt niet al te fris... Alleen moet ik wel even lachen om de manier waarop je het zegt, hihi!
Tja, ik zou niet weten hoe ik het anders op zou moeten schrijven. Het lijkt mij wel van belang om te weten voordat mensen vieze gezichten achter je rug beginnen te trekken.
Naast dat je koolhydraatarm eet moet je natuurlijk ook op de kcal letten. Als ik zie dat er nog vanilleyoghurt, fruit en brood in je lijstje zie staan vraag ik me af hoe koolhydraatarm het nou werkelijk is. Verdiep je eens in Atkins (echt koolhydraatarm) en kijk eens wat die mensen eten.
Alle reacties Link kopieren