Lijf & Lijn alle pijlers

Lowcarb, en de kilo's verdwijnen!!

26-01-2014 11:31 516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooooi!! Ik ga helemaal uit mijn dak en wil jullie dit niet onthouden. 4 dagen ben ik begonnen met het schrappen van koolhydraten en inmiddels ben ik 2 kilo lichter Tuuuuuurlijk weet ik dat dat vocht is en dat dat nooooooit zo snel zal blijven gaan dus daar hoeven jullie me niet op te wijzen, hihi. Maar het ken d'r maar af weze!!!



Voor wie interesse heeft wil ik wel schrijven wat ik zoal gegeten heb en misschien kunnen we erover van gedachten wisselen hier.



Oja, nog 8 kilo te gaan voor mij!



x

M
Hihi, in vier dagen ben je nooooooooooooooooit 2 kilo lichter.

Droom gerust verder hihi
Alle reacties Link kopieren
Nou dan niet, dan lieg ik.
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw van 41 die hihi zegt



En ik geloof je wel hoor. Maar je zegt het zelf. Is vocht.



Je eet nog wel koolhydraten uit groente, fruit en peulvruchten?
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
Vocht inderdaad, of tevoren goed zitten kakken. Scheelt ook zo wat onsjes.



Dit dieet schreeuwt om jo-jo-en.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
En het zit er zo weer aan!!! hihihi
voor vrouwen is een gewichtsschommeling van 2 kilo heel normaal, volgende week zit het er weer aan. Je bent vocht verloren wat altijd gebeurt als je anders gaat eten. Het is waar dat je met koolhydraatarm eten snel kan afvallen, maar het is ook waar dat je er weer heel snel van aankomt, het is een lekker rebound dieet.

Koolhydraten heb je verder gewoon nodig om goed te functioneren. En teveel eiwit is bijzonder schadelijk voor je organen
Alle reacties Link kopieren
Zucht
Mooi zo
Alle reacties Link kopieren
Zou je over dat laatste wat meer kwijt willen, Meds?
Waar zit de any-key?
over dat je carbs nodig hebt Houston?

Ligt het trouwens aan mij of doet het forum raar?
Alle reacties Link kopieren
Eet nu al ruim een jaar zoveel mogelijk koolhydraatarm en het bevalt prima. Zie het niet eens als dieet en het went heel snel.
Alle reacties Link kopieren
Nee Meds, dat eiwitten schadelijk zijn.
Waar zit de any-key?
Twee kilo in vier dagen ?! Dat kan niet goed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk eet ik kwark, noten, fruit, groente, vlees, vis, havermout.

Vind het erg jammer dit, heb me echt nét voor het eerst aangemeld en ja hoor!



En dat ik als 40-jarige vrouw 'hihi' zeg, is dat relevant?



Ik hoopte iets positiefs toe te voegen aan dit forum voor de mensen die het wel boeit.
Alle reacties Link kopieren
@Meds wat is volgens jou wel een goed dieeet. Gezond eten en sporten, ja dat weet ik, maar wat is gezond eten. Je hoort de laatste tijd zoveel verschillende dingen. De een zegt weinig koolhydraten, ander zegt geen brood en pasta meer, volgende zegt fruit is niet goed te veel suiker.Melk schijnt ook al niet goed voor je te zijn. Wat dan wel....

Ik probeer er ook al een poosje 5 kilo kwijt te raken, maar ik weet niet meer goed wat nou gezond afvallen is.

Ik zie jou Meds wel vaker reageren op lijn berichten. Dus ik denk dat je er wel verstand van hebt.Wat is volgens jou een goed eetlijste op een dag. Dat gezond is, maar waar je wel vanaf valt?
Don't worry be happy
Alle reacties Link kopieren
Wat verstaan de koolhydraatarmen onder koolhydraatarm. Eten jullie ook geen groenten, fruit en peulvruchten?



Meds, ik ken iemand die haar koolhydraten vooral haalt uit groenten en fruit en peulvruchten en wat betreft granen uit rijst en quinoa. Verder veel ongebrande noten en zaden. Af en toe vette vis. Moet zij zich ook zorgen maken over te veel eiwitten?
Waar zit de any-key?
havermout hoort niet bij low carb maar als je ervan afvalt moet je het erin houden.
Alle reacties Link kopieren
Als jij mijn berichtje leest Houston, dan staat daar het antwoord over wat ik onder koolhydraatarm versta. Koolhydraatarm is lang geen koolhydraatvrij..... Voor de geruststelling.
Alle reacties Link kopieren
Moni, wellicht had je je eerst even moeten verdiepen in dit forum.



Wat mij betreft ben je van harte welkom hoor. Maar je moet wel tegen kritiek kunnen.



Wat betref je hihi, dat is zoverre relevant dat het op dit forum als behoorlijk childish wordt opgevat (dat bedoel ik met verdiepen). En ook ik vind het een raadsel dat een volwassen vrouw het uit haar toetsenbord krijgt. Niet lullig bedoeld, maar vind je het zelf ook niet raar?
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
Moni, wat maak jij van de havermout?

Ik heb het staan, maar loop er nog niet echt warm voor.
Waar zit de any-key?
hele post verdwenen.

Normaliter moet tussen de 40-65% van je voeding bestaan uit koolhydraten. Dit is belangrijk om je kachel te laten branden. De lichaam verbrandt het makkelijks koolhydraten, dat levert direct energie. ca. 30% is eiwit en de rest vet. Om eiwit en vet te verbranden moet je lichaam allerlei noodgrepen toepassen. Bovendien is er een restproducten van eiwitverbranding - ureum http://nl.wikipedia.org/wiki/Ureum Dit moet worden afgebroken door je lever en afgevoerd via je nieren. http://mens-en-gezondheid ... schadelijk-of-slecht.html

http://www.medicinenet.co ... tein_to_consume/views.htm

Teveel eiwitten is een overbelasting van deze organen. net zoals je elke dag teveel alcohol zou drinken.

Als je geen krachtsporter bent heb je aan 0,75 gram eiwit per kilo voldoende. Dat is dus schrikbarend. De meeste mensen hebben daarmee met hun T-bone steak en een glas melk hun hoeveelheid proteïne voor de dag wel gehad. In het westen eten we sowieso ruim voldoende proteine. Als je intensieve kracht of duursporter bent, kan je met 1 tot 15 keer je lichaamsgewicht aan proteine uit. Meer niet.

Als je te weinig koolhydraten eet heb je ook allerlei negatieve bijwerking, een hele belangrijke is het functioneren van je hersenen. http://www.fi.edu/learn/brain/carbs.html
Alle reacties Link kopieren
Moni, gewoon rustig doorgaan en geweldig toch als je afvalt.

Er zijn hier altijd types die alles beter weten.....
quote:Emma95 schreef op 26 januari 2014 @ 12:11:

Moni, gewoon rustig doorgaan en geweldig toch als je afvalt.

Er zijn hier altijd types die alles beter weten.....Types zoals jij, bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Nou, hebben we daar meteen de verklaring voor mijn kinderlijke gedrag. Sorry, ik heb hier wel lol om hoor. Ik zal jullie niet verder vermoeien met mijn posts. Veel plezier op dit forum!



En bedankt Meds, ik ga het lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven