Lijf & Lijn alle pijlers

Met 5 tot 10 kilo minder word ik nóg leuker!

30-08-2011 12:03 2366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij ons veel lekkerder en prettiger in ons lijf voelen met vijf tot tien kilo minder en toch 's avonds weer naar die chips, bokkepootjes, biertjes en chocolade grijpen!



Voor de dames die al mee doen, die ooit mee hebben gedaan en weer een poging willen wagen en eventuele nieuwe enthousiastelingen.



Oja, wij zijn van het een gewoon saai, verantwoord, netjes, gestaag, gezond eten en bewegen.

Naam Lengte Start Huidig Verschil Streef Fleetwood1,6875,373,5-1,870nike1,635857,3- 0,7555x51,6376,776,7- 069,5Yin1,738785- 280Rabida1,5564,563,1- 1,460IslaGisla1,839190-179Desigual1,758279-275Spijk-er1,6667,562,3-5,257,5Bloemetje1,677974-568Hebri1,7077,372,5-4,871Miss Wispelturig1,6465,565,5-0,060Valenta1,6863,663,0-0,659Maanon1,7671,771,7-0,066
Alle reacties Link kopieren
Zo het ei is gelegd!
Ik heb al een paar keer geprobeert me aan te sluiten bij een groepje maar word er steeds uit geknikkerd... Ben ik hier wel welkom om mee te doen?
Alle reacties Link kopieren
Bij ons word je er niet uitgeknikkerd (sommigen haken vanzelf af ) . Dus welkom!



We schrijven wel al een jaar en we vallen heel sloom/langzaam af. We zijn ook niet super fanatiek in schrijven, maar het is wel gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik me ook aansluiten?



Ik ben het laatste jaar 8 kilo aangekomen, voornamelijk omdat ik veel thuis zit omdat ik even zonder werk zit. Maar er moet toch echt wat af nu.



Hier de feitjes:



lengte: 1.77 m

Gewicht: 88 kilo



Ik wil er 10 kilo af, want superdun hoef ik niet te zijn.



Een groet van Oraquel.
Alle reacties Link kopieren
Ook welkom oraquel!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Hier ben ik weer, terug van weggeweest! (ben ik nog steeds welkom?)

Nu is universiteit weer gestart dus zal ik regelmatiger posten.



lengte: 1,68

start: 66,3

huidig: 66,9

verschil: +0,6 :(

Streef: 59



Vorige week maandag heb ik me aangemeld bij de sportschool, ben inmidels 5x geweest (waarvan 4x gesport haha die 5e keer was ik mn handdoeken vergeten...)

Nu net heb ik zumba gedaan, was weer ontzettend leuk! alleen ik heb toch het idee dat je minder verbrand met zumba dan gewoon cardio/spieroefeningen. Hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
oh en heb overgens spierpijn als een malle (benen, rug, buik, armen) van gisteren



(stiekem ben ik er best trots op haha!)
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_103115 wijzigde dit bericht op 30-08-2011 12:49
Reden: onduidelijk
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:SummerDee schreef op 30 augustus 2011 @ 12:45:

Mag ik me ook aanmelden ?



Lengte 1,80

Start 75,7

Huidig 71,2

Verschil 4,5

Streef 68





Mijn streefgewicht ga ik misschien nog lager bijstellen, maar ik wil eerst kijken of ik (meer) tevreden met m'n lijf ben bij 68 kilo.

Schrijfze!
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Mag ik ook mee doen? :-)

Lengte: 1.72

Start: 69,6

Streef: 64



Lastig, lastig... Want ben sinds 1 week ook gestopt met roken.



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik 'em erin gooien?



Heppie new topic!! En alle nieuwe leden: welkom!
Alle reacties Link kopieren
Ah, het wordt gezellig druk!



Goed bezig Lazyme!



Ik wacht nog even met de tabel aanpassen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem!

Welkom &succes iedereen, en hopelijk hou je het vol om niet te roken Give_love!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop 't ook! Maar de laatste keet toen ik gestopt was, kwam ik 10 kilo aan Moeten we nu niet hebben haha!
vandaag gestart!

huidig: 72,5

streef: 68

lengte 178



heb sinds n paar wkn echt sport vibes te pakken, 1x pw hardlopen en 1x pw krachttraining- kettlebell (zie youtube). wil binnenkort gaan beginnen met pilates.



verder zo min mogelijk koolhydraten en suiker laten staan, voor mij dan.

succes en sterkte iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik wil ook meedoen



Lengte: 1.71

Huidig gewicht: 84

Streef: 76



Ben de laatste maanden wat kilootjes aangekomen en die wil ik er graag weer af hebben.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, misschien is dit ook wel goed (en gezellig!) voor mij!



Lengte: 1,70

Gewicht: 80,3

Streefgewicht 65



Ben gisteren begonnen overigens.



Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
!
anoniem_45196 wijzigde dit bericht op 30-07-2013 20:59
Reden: *
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even opdelen, aan de nieuwe allen welkom.



Voor de oude garde:



Nike bedankt voor het nieuwe topic, de tabel ziet er prima uit.

Je bent wel je eigen mantra aan het tegen werken met je haribo-emmertje... Wat je niet in huis hebt kan je ook niet opeten toch. Dus eet het maar heel snel op en geen nieuwe meer kopen.



BA cardio is ook niet mijn ding hoor, ik hou meer van powertraining.



5x5 fijn dat jij de hyve wil regelen. Ik ga je mailen.



Lazyme nu het schooljaar weer begonnen is komt er ook weer meer structuur in je leven. Komt vast goed, gezellig als je weer vaker komt meeschrijven.



Maar ivm privacy zou ik wel graag willen dat alleen degenen die vast meeschrijven zich aanmelden nu voor de hyves. Wat denkt de rest daarvan?
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik wil ook graag meedoen.

Mijn gewicht is 75,6. Streefgewicht is 68.

Lengte 1.72. Samen gaat het altijd beter!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook nog meedoen.



Sinds mijn tweede bevalling al een tijdje bezig, maar heb weer even wat stimulans nodig.



Lengte: 163

Gewicht start: 82,3

Gewicht huidig: 76,1

Streef: 66,5



Heel veel succes iedereen!
Happy new topic! Fijn Nike, dat jij TO wilt zijn en de tabel bij wilt houden.



Welkom aan de nieuwe dames. Veel succes met jullie voornemens!



Ben het trouwens eens met meissie: de hyves nog even voor de vaste clan... Dus Nike, BA, Meissie, 5x5, Sidhe en tijgermeisje (als ze nog wil). Mis ik dan nog iemand? Heb 5x5 trouwen gemaild, ben erg benieuwd naar jullie!



Edit: Doh, gewoon de meiden die nu in de tabel staan... En nieuwe meeschrijfsters die blijven plakken kunnen altijd nog bij de hyves komen, toch?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik zou ook heel graag willen meedoen... Weer 3 kilo erbij na de vakantie. Het roer moet om!



Lengte: 1.72 m

Gewicht 70.4 kg

Streef: 63 kg



Vanaf deze week wil ik graag 2x per week hardlopen en 1x per week squashen. En dan beetje oppassen met eten en hoop het echt dat ik dan wat kilootjes verlies!
Just like Alan Garner
Alle reacties Link kopieren
Welkom aan alle nieuwe meiden!



Degenen waarvan ik een mail heb gekregen hen ik de link gestuurd. Ben vanavond alleen wel weg dus weet niet of ik de rest al kan accepteren voor de hyve. Anders komt dat morgen!



Ben het overigens ermee eens dat de hyve in eerste instantie voor de oude garde is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven