Lijf & Lijn alle pijlers

Met 5 tot 10 kilo minder word ik nóg leuker!

30-08-2011 12:03 2366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij ons veel lekkerder en prettiger in ons lijf voelen met vijf tot tien kilo minder en toch 's avonds weer naar die chips, bokkepootjes, biertjes en chocolade grijpen!



Voor de dames die al mee doen, die ooit mee hebben gedaan en weer een poging willen wagen en eventuele nieuwe enthousiastelingen.



Oja, wij zijn van het een gewoon saai, verantwoord, netjes, gestaag, gezond eten en bewegen.

Naam Lengte Start Huidig Verschil Streef Fleetwood1,6875,373,5-1,870nike1,635857,3- 0,7555x51,6376,776,7- 069,5Yin1,738785- 280Rabida1,5564,563,1- 1,460IslaGisla1,839190-179Desigual1,758279-275Spijk-er1,6667,562,3-5,257,5Bloemetje1,677974-568Hebri1,7077,372,5-4,871Miss Wispelturig1,6465,565,5-0,060Valenta1,6863,663,0-0,659Maanon1,7671,771,7-0,066
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Wat is het rustig hier. Ik heb weinig geschreven omdat ik weinig te melden heb. Qua bewegen gaat het niet echt goed.



Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Mooie resultaten meiden!



Rabida: wat jammer dat je je nog niet goed voelt. Dan maar minder bewegen. Hopelijk ben je snel op de been. Beterschap meid.



Isla: wij hebben er eentje van Philips en die kan haast niet gemakkelijker zijn. Heb in het verleden ook een blender gehad en daar ging de kan zo lastig van los. Die heb ik weg kunnen doen nadat de dop bleef zitten en de kan (zonder bodem) er van af kwam: hele ding onder de yoghurt met aardbeien! Maar deze kun je gemakkelijk losdraaien. Echt, de moeite waard! En zoals Spijker zegt: afspoelen met water en klaar is die.



@Spijker: Wassen is inderdaad wel een pré! Bleekselderij heeft dit ook heel erg zo bij de stronk.



Hier ook weinig gesport, maar wel redelijk op de porties gelet. Vandaag ga ik nog extra wandelen alvorens vriend thuis komt. Gisteren hebben we pannenkoeken gehad en had ik weer eens koek gekocht (mijn guilty pleasure, iets wat ik dus nooit in huis haal - te gevaarlijk), ik had het echt even nodig. Voelde mij ook veel beter gisteren (vliegen in het vooruitzicht en blegh, ik ben toch zo'n bang ding). Vandaag weer begonnen met een smoothie, overnight oats voor de lunch en vanavond maak ik een pita met bonen, spinazie, avocado, tomaat en overgebleven feta van de Turkse toko (zó lekker!). Gezond dus vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen! Alweer een beetje beter rabida?

Bijna-vakantiegangers: kunnen jullie nog wachten of zijn jullie al met je hoofd in het buitenland?

Bang voor vliegen Fleetwood? Wat jammer, dan is dat geen leuk begin van je vakantie. Ik ben volgens mij de enige op de hele wereld die vliegen heerlijk vindt Vooral als het ver is, ik vind het zo heerlijk chic om een uur of 8 in een stoel te mogen zitten, niets te hoeven doen, en mijn drinken naar me gebracht te krijgen

En hoewel er natuurlijk dagelijks duizenden mensen vliegen voel ik me vanzelf een halve celeb als ik mag vliegen. Want er gaat straks een grote machine met allemaal personeel helemaal de lucht in om mij te brengen waar ik wil zijn! Wow!

Ik ben een beetje raar, ik weet het



Ik ben vandaag heerlijk begonnen met een uurtje sporten. Krijgen jullie er ook zo lekker extra energie van dat het weer wat warmer en lichter aan het worden is? In mijn tuin komen alle voorjaarsbollen nu toch nog boven, en ik word daar zo vrolijk van! Eens kijken of ik vanmiddag tijd kan maken om wat blaadjes en troep weg te harken en de tuinstoelen een beetje te schrobben. Lekker hoor, de lente! En met al wat kilo's kwijt zit ik al zo veel beter in mn vel, voel me echt goed bij mn hernieuwd gevonden regime van goed eten en sporten!
Zeg maar Spijker.
Spijker wat een goed resultaat al. Lekker actief de tuinstoelen schrobben is een goed idee.



Ons internet is per ongeluk een week te vroeg naar het nieuwe huis gezet. Kan alleen mobiel forummen nu. Wij verhuizen komende week naar ons nieuwe huis. Sporten en eten gaat prima momenteel. Dus ik zet lekker door....
Alle reacties Link kopieren
Spijker: ik vind het een heel goede instelling! Ik ga ook celeb - waardig het vliegtuig in dan! Zo. Ik heb al wat dingen bedacht die ik kan doen in het vliegtuig, dus dan vliegen (haha) de uren zo om. Ook voor het ritme is het het beste om in het vliegtuig te slapen. We landen om 12 uur ongeveer, dus als ik Amerikaanse tijd instap is het ongeveer 1 uur s' nachts (we vliegen 10 uur NL tijd). Dus dat scheelt ook weer.



Heerlijk die lente he! Wij wandelen hier wat af, ook lekker.



Miss: oe, bijna zover! Spannend!



Wij zijn gisteren een frietje gaan eten, maar wel gaan wandelen (10 min. heen en 10 min. terug) daar naar toe. Toch wel goed. Vandaag maak ik toch wel een balansgerecht, merk dat mijn buik wat bol staat. Dus even pas op de plaats.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad heerlijk die lente! Heerlijk om lekker te wandelen.



Hier gaat het deze week op zich wel goed, alleen wat meer uitspattingen dan vorige weken qua eten. Dus ben heel benieuwd morgenochtend. Ik hoop dat ik onder de 61 kilo zit.



Waar is nike eigenlijk gebleven? Want de tabel is al ff niet bijgwerkt zie ik.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen weer gewogen en was heel benieuwd of er iets is afgegaan. En jawel hoor, 60,9 kg! dus weer 0,4 kg eraf. Iets minder dan de vorige keren, maar ja ik heb natuurlijk een gezond gewicht dus ik moet niet te snel willen.

Wel blij dat ik onder de 61 kilo ben, al is het maar net. Nu op naar het gewicht met een 5 erin.



Hoe gaat het met de rest? T'is zo rustig hier! Of zijn jullie nog niet helemaal ingesteld op het nieuwe forum ?
anoniem_131899 wijzigde dit bericht op 19-04-2013 09:10
Reden: grammatica
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer gewogen en ook 0,4 kg eraf. Ik weeg nu 72,2. Oh wat zal ik blij zijn als ik weer onder de 70 zit en nog blijer als ik (ooit) weer op een gezond gewicht kom. Ik hoop dat dat dit jaar nog gaat lukken .



Valenta, lekker hoor weer wat eraf



Fleetwood, goed van het wandelen, ondanks het frietje. Ik heb gisteren een half frietje gedeeld met een vriendin. En lekker gedanst daarna, helemaal goed dus!



Spijker, heerlijk he dit lenteweer. Die energie merk ik ook. En ja je bent een beetje raar . Grapjas! Maar ik snap je gevoel haha
Alle reacties Link kopieren
Valenta: wat goed! Ik moet toch even wennen aan het nieuwe forum. Hoewel ik 'em nu heel strak en overzichtelijk vind.



5x5 Ik zag je gewicht al op fb, goed hoor! Als je zo doorgaat, zeker weten dat je er komt.



Ik zit in de vakantie - modus! Heb nu lekker vrij, drie weken! Ik ben nu bezig CD's (jep, die oude dingen) op mijn iPod van 160 GB te zetten. Ik heb dan ook wel +/- 200 CD's, maar ik zet er zoveel mogelijk op. Helaas heb ik laatst mijn auto opgeruimd en daarmee ook de CD's die er in zitten en die zijn nu vet beschadigd. Ben ook zo slordig met die dingen. Dus nu met een tube tandpasta de krassen aan het polijsten.



Ik heb mij niet gewogen. Misschien morgen als ik er aan denk.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik overigens wel even vind van onze pijlerT afbeelding: WTF moeten wij met een vagina? Ik wil de gymschoen terug!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Wat een rust hier.

Na een hele tijd bijna niet gesport en te slecht eten was ik erg benieuwd naar de schade. Maar dat viel mee: 62,0!

En nu stap ik op diets om op tijd op m'n werk te zijn.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik ook weer!

Lange tijd niet geschreven hier, maar nu weer even een berichtje.. heb even in een dipje gezeten . Het sporten en gezonde eetprogramma zit redelijk in mijn systeem, maar desondanks werd ik gefrustreerd door de weegschaal, terwijl ik wist dat ik niet heel erg gek had gedaan. Gewoon +4.5 kg! En dan ga je gewoon van een redelijk stabiele 72 in een keer naar 76,5! En op zich niet erg, want meestal is zo'n snelle stijging er na 1 a 2 dagen weer af, maar dit keer dus niet, er daar raakte ik van in de war..met wat kleine eetbuien tot gevolg..

Daarbij komt dat het hardlopen minder gaat. Nadat ik 2 weken terug op mijn 8-km route halverwege moest gaan wandelen vanwege knieklachten, heb ik niet meer een goede ronde kunnen doen, ook nu ik stil zit voel ik het. Baal zo! Conditioneel was 5 km al op zak, en was ik op weg naar de 10, nu ben ik bang dat ik na mijn herstel weer bij af moet beginnen. En daarbij staan mijn andere sporten nu ook op een laag pitje, grr!

Maar goed, om niet negatief te eindigen, van de week al wel complimenten gekregen van 2 meiden van de zumba dat ik slanker werd, ook al zie ik niks op de schaal.... Dus: ik haal mijn schouders op over de weegschaal en kijk naar een gezonde levensstijl, dan volgt de rest vanzelf. Vanmorgen weer 74 rond en dan einde van de week hopelijk weer terug in de 72. Vanaf nu concentreren op de gezonde levensstijl, en het herstel van de blessure. En dan maar 1x per week op de weegschaal als controle dat ik op de goede weg zit.



Reageer later verder!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag mee willen doen!

Als jullie het niet erg vinden ga ik niet alles terug lezen. :P Ik ga gewoon vanaf nu lekker meelezen en meedoen.

Ik ben 1,74 lang en mijn startgewicht is 75,5 kilo (op de digitale weegschaal bij mijn vriend thuis). Mijn eerste doel is 72 kilo. Ik ben officieel zondag begonnen met gezond eten en wat meer bewegen. Ik ben benieuwd! Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Rabida: een net resultaat!



Hebri: wat balen! Dit is de eerste post die ik van je lees die wat 'down' is. Je weet dat je een goede discipline hebt, ga er weer voor. Laat die dip niet je gewicht verpesten.



Roze Konijntje: welkom! Het is hier wat stil momenteel maar dat komt vast weer op gang.



Nou meiden, dit zal ongeveer mijn laatste post zijn. Morgen nog één dagje thuis en dan vakantie! Heb net vanalles klaargelegd, ga nog een wasje doen en even de stad in om mijn tas te laten maken. Morgen de kat wegbrengen en dan pas schoonmaken. Lijnen gaat momenteel mwah, mwah, maar heb gisteren wel gesport. De komende twee dagen nog wat opletten en dan komt dat wel goed.



Bye bye!
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Fleetwood!



Roze konijn, welkom!
Alle reacties Link kopieren
FW: ik was ook erg verbaasd. Ik dacht echt dat ik aangekomen zou zijn.

Deze week 3 x op de fiets naar het werk (ook vandaag door de regen) en als het mee zit ook nog een keer naar de sportschool.



Nog een paar dagen werken en dan ga ik Fleetwood achterna.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven