Lijf & Lijn alle pijlers

Met 5 tot 10 kilo minder word ik nóg leuker!

16-08-2010 12:19 1871 berichten
Oké, en nu ben ik er klaar mee! Ik wéét dat ik me veel lekkerder en prettiger in mijn lijf zou voelen met vijf tot tien kilo minder. En toch steeds 's avonds weer die chips, koekjes, biertjes, chocola en wat dies meer zij. Wie doet er mee?

Naam Lengte Start Huidig Verschil Streef BarbaraAnn1,687371,1- 1,965Chadidja1,787774,3- 2,769,9Juicy_1,636364+ 1,055lox1,656159,1- 1,956Michelle901,6658,555,0- 3,554,5nike1,636461,5- 2,558Poezz791,767473,9- 0,169Puntje1,6871,469,7- 1,765Rasa1,6974,873,8- 1,068ShiirleeY1,565650Sidhe1,757573,8- 1,268Springchicken1,6078,778,9+ 0,270tijgermeisje1,728887,9- 0,179,9Yin1,738786,9- 0,180

Aanmelden voor de gewichtstabel kan niet meer, maar natuurlijk is iedereen welkom om mee te schrijven!



En o ja, ik ben niet van het crashen of de rare diëten. Gewoon saai, verantwoord, netjes, gestaag, gezond, eten, bewegen!
En om de OP niet te vervuilen, zal ik mezelf hier even voorstellen:



gewicht: 74,8 kilo

lengte: 1,69 m

streef: 68 kilo

leeftijd: 38 jaar

sport: spinning, bodypump, wandelen



Wil je dit - als je meedoet - zelf ook even doen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier blijven die 7 kilo na de zwangerschap hangen. 't staat me niet slecht, máár.. ik wil van dat buikje af!

Mijn valkuil is het weekend. Of...Als ik 2 kilo ben afgevallen ga ik dat vieren met koekjes&chips.

Ik sport wel. Nu de vakantie is afgelopen...

Ik vind wegen drie keer niks. Of ik moet echt veel veel zijn afgevallen. Lees: die 7 kilo eraf hebben.

Met wegen gebeurt er bij mij dit: Niets afgevallen: ach, dat ene koekje maakt dan ook niks meer uit. En als ik wel (iets) ben afgevallen: Joepie, dat ene koekje mag nu best wel.

Kortom: ik moet es gaan volhouden. En dát vind ik heeeel moeilijk.

Ik lijk een beetje tevreden.... Wil 't ook niet overdrijven enz.

Ben 31, heb 3 kids. Heel dun staat me eigenlijk ook niet echt. (Maakt oud in 't gezicht.)

Maar qua lichaam vind ik die extra 7kg echt heel lelijk....

Het móet dus nu gewoon.

Dus count me in.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag meedoen. Maar ik ben nooit zo lang gemotiveerd. Als ik alleen al chocolade zie kan ik alleen nog maar denken aan het opeten en vergeet ik mijn goede voornemens weer. Misschien helpt dit me gemotiveerd te blijven.



Gewicht: 75 kilo

lengte: 1.75 m

streef: 68 kilo

leeftijd: 23 jaar

sport: zwemmen
Alle reacties Link kopieren
Jaaa zo na de vakantie wil ik ook weer gaan beginnen!

Was serieus bezig, maar tijdens de vakantie beetje laks geweest en alles er weer aangegeten



Gewicht: 62kg

Lengte : 1.65

Streef: 56kg

Leeftijd: 28 jaar

Sport: Bootcamp, BBB, Zwemmen
Alle reacties Link kopieren
Ook even een lijstje:

Gewicht: 67/68 ( dat schommelt nogal.)

Lengte: 1.67

Streef: 60

Leeftijd: 31 jaar

Sport: fitness ( fietsen, cardio enz.)



Voor mijn zwangerschap woog ik 58 kilo. Toen ik 8 weken zwanger was al 8 kilo zwaarder. Mijn lichaam had duidelijk vet nodig om de zws aan te kunnen..

En die kilo's heb ik dus nu nog.
Alle reacties Link kopieren
Hoi nou ik wil ook wel mee doen! Ik mag helaas wel wat meer afvallen dan jullie, maar dit begin vind ik al erg fijn!! Vooral omdat ik over een paar weken aan de pil ga beginnen en iedereen zegt dat je daarvan sowieso aankomt! Dus moet ik echt ff aan de slag, voordat ik weer over de 80 :O ga!!



Gewicht: 78,7kg

Lengte: 1.60

Streef: 65, maar voor nu 70

Leeftijd: 25

Sport: RPM (spinnen) en Bodypump (en bodybalance voor de zennnn)
Alle reacties Link kopieren
Gewicht: 58/59

Lengte: 1.66

Streef: 54/55

Leeftijd: 20

Sport: Hardlopen
Alle reacties Link kopieren
Hmm, weer drie van de vijf afgevallen kilo's weer aangekomen... So... Count me in!



Gewicht: 73 kilogram

Lente: 168 centimeter

Streef: 65 kilogram

Leeftijd: 22 jaar

Sport: wandelen, schermen
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook meedoen! Heb al een tijdje de balen van mezelf, en toen mn moeder gister zei dat ze zag dat ik best wel wat was aangekomen kwam dat best hard binnen. Voor de kerst wil ik helemaal happy met mijn eigen lichaam zijn, en tussendoor wil ik steeds kleine stapjes bereiken. Met gezond eten, niet met lijnen, want ik ben bang dan de rest van mijn leven aan de lijn te blijven.



Gewicht: 71,4 kg

Lengte: 1.68

Streef: 65 kg (in eerste instantie)

Leeftijd: 24 jaar

Sport: Fitness, RPM, Bodypump (af en toe)



Ik hoop van jullie motivatie te krijgen, en tips over wat wel/niet te eten! Hopelijk wordt dit een leuklopend topic waar we veel aan hebben
puntje wijzigde dit bericht op 16-08-2010 13:17
Reden: Gewicht aangepast :(
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou ik wil ook wel heel graag meedoen!

Ik wil vooral gezond gaan eten en (veel) meer gaan sporten...



Gewicht: 82 kilo

Lengte: 1,72 m

Streef: 68 kilo

Leeftijd: 31 jaar

Sport: momenteel alleen fietsen
Alle reacties Link kopieren
Nou, we zitten na fruitmentos al op 10!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook nog meedoen? Ben al 12 kilo afgevallen maar wil er nog 5 afvallen. Want dan ben ik nog mooier:).

Gewicht: 74 kilo

Lengte: 1.76 m

Streef :69 kilo

Sport: niet veel
Tjonge, wat een enthousiasme! Welkom allemaal! Ik ga eens kijken of ik zo'n schema in elkaar kan fröbelen...



@FleurV wat je zegt over dat wegen herken ik wel! Ik vind bovendien dat je niet te gefocust moet zijn op gewicht. Uiteindelijk zijn de centimeters belangrijker! Maar ik merk bij mezelf dat ik dat een keer per week wegen als stok achter de deur toch wel nodig heb. Om te voorkómen dat ik mijn kop in het zand kan steken en opdat ik - als ik tóch die zak chips leeg eet - wel gewoon de confrontatie weer aan moet... Wil je wel in het schema en wekelijks wegen, of liever niet?
Worden het er 10 of 15?

Als 15 mag: count me in!

Beetje steun zou helpen.



Sporten ben ik mee begonnen, nu het ritme volhouden...



Gewicht: 87 (autsj...)

Lengte: 1,73 m

Streef: 80 (om mee te beginnen)

Leeftijd: 25

Sport: sportschool; cardio, kracht, kinesis en elke werkdag een half uur buiten wandelen.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook mee doen? De zwangerschapskilo'tjes moeten eraf. Die zijn er puur aangekomen, door mijn eigen gesnaai. Ook ik vind een biertje 's avonds lekker en chips heb ik al weken niet meer aangeraakt. Ik pas weer in mijn oude broeken, maar er komt echt een enorme vetrol bovenuit.



Gewicht: 64 kg

Lente: 1.63

Streef: 58 kg (liefst 55 kg, maar eerst die 58 maar halen)

Leeftijd: 33

Sport: elke dag DVD van Carlos, 1 workout + lange wandeling met hond
Welkom, welkom! Qua schema ga ik de tent maar eens sluiten. Anders wordt het wel erg veel werk. Meeschrijven mag altijd natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ook ik zou graag mee willen doen.



Gewicht: 80,7

Lengte: 167

Streef: 75 (ja, dan ben ik nog te zwaar. wil graag in stapjes werken)

Leeftijd: 24

Sport: hardlopen (helaas nu 2 maanden niks meer in verband met blessure. andere sporten lukken helaas ook niet, zelfs zwemmen niet)
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook graag mee. Ben zelfs vandaag al begonnen met verstandiger eten, maar ja de avonden zijn het moeilijkst.

Gewicht: 63 Kg

Lengte : 1.63

Streef: 55

Leeftijd: 35

Sport: hardlopen, steps, af en toe Pilates
.
Alle reacties Link kopieren
Alvast bedankt voor de moeite Rasa! En bedankt dat je al een topic hebt geopend, zat er ook al aan te denken, maar hier sluit ik prima bij aan! Super!
Alle reacties Link kopieren
Ja, een stok achter de deur! Ik wil ook graag meedoen. Na zwangerschap nog zo'n 7 kg teveel over. Ik doe het wel rustig aan, want heb (nog) geen tijd om te sporten en geef borstvoeding - maar dat is natuurlijk geen excuus voor chips, snoep en ijsjes in overvloed.

Gewicht: 77 kg

Lengte: 1,78 m

Streef: 69,9 kg (haha)

Sport: wandelen, zwemmen, langzaamaan weer beginnen met hardlopen
quote:Rasa schreef op 16 augustus 2010 @ 12:46:

@FleurV wat je zegt over dat wegen herken ik wel! Ik vind bovendien dat je niet te gefocust moet zijn op gewicht. Uiteindelijk zijn de centimeters belangrijker! Maar ik merk bij mezelf dat ik dat een keer per week wegen als stok achter de deur toch wel nodig heb.



Daarom meet ik mezelf 1 keer per maand naast het wegen.

Heb het nog maar 1 keer gedaan, maar wel meteen in een overzichtje gezet, en vaker dan eens per maand gaat toch niet zoveel zin hebben denk ik.



Heb je al een weegdag in gedachten?
@BarbaraAnn, graag gedaan!

@Chadidja jij bent de laatste wat het lijstje betreft!
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 16-08-2010 12:56
Reden: De állerlaatste dan...
% gewijzigd
@Yin, mijn weegdag is vrijdag, maar als jullie daar van af willen wijken, geen probleem! Overigens ben ik straks een weekje op vakantie, dus dat overzicht volgt dan ietsje later.
En o ja, mochten zich hier meer mensen melden, voor het lijstje is het te laat. Aleen meeschrijven ook gezellig. Jullie kunnen natuurlijk wel altijd zelf een nieuw groepje beginnen. De animo is groot zo aan het eind van de zomer, lijkt het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven