Lijf & Lijn alle pijlers

Microdermal piercing en operatie

05-10-2015 11:56 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om een microdermal te laten zetten binnenkort. Maar ik moet begin december geopereerd worden. Kleine ingreep met plaatselijke verdoving. Mijn ervaring is dat je al je sieraden af moet doen natuurlijk. Maar een microdermal zit onder je huid. Die kan ik nooit helemaal af doen. Dus mijn vraag is weet iemand hoe het zit met microdermal piercings en operaties?
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Nee maar ik zou m erna laten zetten.



Bij mij is de piercing steeds ontstoken geweest en na 1 jaar eruit gegroeid.

Misschien pakt het voor jou wel beter uit succes. En als je vragen hebt zou ik gewoon naar de piercer bellen hij weet die dingen wel.
Ik heb ook een dermal onder het sleutelbeen en heb de dermal met een ingreep 2 jaar geleden (verdoofd met een roesje) kunnen laten zitten.
Vraag het even in het ziekenhuis waar je behandeld wordt. Soms is het geen probleem.
Het kan natuurlijk per ziekenhuis verschillen maar bij mij was het geen probleem, ben onder algehele narcose geweest.

Ik moest alleen het steentje er even af draaien en een pleister er op plakken voor het geval dat ze er achter blijven hangen.

En als je zeker weet dat die van titaninium is dan kun je er ook nog gewoon mee door de scan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven