Lijf & Lijn alle pijlers

Niet-waterproof mascara waterproof maken!

02-05-2007 09:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik de Masterpiece Max mascara van Max Factor gekocht. Vandaag voor t eerst op, vind m helemaal geweldig :)



Deze mascara is niet waterproof, dat is meestal geen probleem, maar soms heb je van die dagen of momenten dat je liever hebt dat je mascara wel waterproof is.. Ok, dan zou ik nog een andere mascara kunnen kopen die wel waterproof is en die op die dagen en/of momenten opdoen, maar....

Ik heb, volgens mij hier, gelezen over een soort van doorzichtige mascara ofzo, die je dan over je niet-waterproof mascara moet doen en op deze manier is het geheel wèl waterproof.



Heb al verschillende topics terug gelezen, maar kan het niet vinden!

Wie oh wie weet wat ik bedoel??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n mascara alleen gezien van het merk essence, te koop bij kruidvat. Ik heb hem zelf niet maar hij kost bijna niets dus je kan het altijd proberen. Leek me ook wel handig.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van clarins  , hij was iets van 18 euro en Clarins mascara Fix .

Het is een soort tubetje met een mascaraborsteltje er in , je kan het ook voor je wenkbrauwen om ze in model te houden .

Mij verteld dat hij ook werd gebruikt bij bruidjes om hun mascara waterproof te maken .
Alle reacties Link kopieren
o, ja hij is 2 jaar houdbaar .
Alle reacties Link kopieren
Hi Misdestiny.



Dit product kan je ook kopen bij de hema, werkt goed. Ik ben met een niet waterproof mascara en deze toplaag naar de sauna geweest en de mascara bleef prima zitten. Is zwart ziet er net als een mascara/eyeliner uit. Succes.



Groetjes,

Mafra
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!

Ik ben Hema fan, dus ik ga daar zeer binnenkort even kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Oja, mafra, wat staat er op de roller?

dan kan ik wat beter zoeken als ik weet hoe het heet/wat er op staat :)
Alle reacties Link kopieren
Missdestiny, misschien een rare vraag maar waarom koop je niet gewoon een waterproof mascara i.p.v. een niet waterproof? Dan ben je toch voor eens en altijd van het probleem af? Of moet ik het anders vragen...wat is het voordeel van een niet waterproof mascara tegen een waterproof mascara?
Alle reacties Link kopieren
het voordeel van een niet waterproof mascara vind ik dat het er meteen af is als je het zwembad inspringt. Waterproof mascara gaat eerst lekker onder je ogen zitten :)

Voor de andere dagen vind ik waterproof wel fijner...
Alle reacties Link kopieren
lourdes,

Ik vind waterproof mascara's niet echt relaxed en ze zijn er vrij moeilijk af te krijgen.

Van de week heb ik de masterpiece max dus gekocht van MF en die IS er niet eens in een waterproofversie, dus nog een reden ;)

Verder heb ik gewoon bijna nooit waterproof nodig zeg maar, dus ik ben helemaal blij met mijn niet-waterproof.

Maar ja, wat ik al zei, soms heb je van die momenten.. Bijv in september gaat mijn zusje trouwen en dan ga ik het niet droog houden haha, dus waterproof make-up is dan stukken beter :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven