Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuw afvalgroepje + - 5 kilo voor 1 juli.

11-04-2015 16:53 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil jij ook graag die laatste kilo's kwijt voor de zomer. Wil jij dat ook door goed en gezond te eten, meer te sporten? Zonder te crashen of honger te lijden?

Het lijkt me leuk om daarover met anderen te kletsen hier op het forum. Eettips, etc uit te wisselen en elkaar te motiveren.

Ik weeg 70 kilo bij een lengte van 1.68. Iets te zwaar volgens de BMI lijstjes. Hoewel ik dacht dat mijn BMI nu 25 is. Op het randje. En ik wil graag naar de 23.

Wie doet er mee.

Ik heb gepoogd bij een ander clubje aan te sluiten maar daar kwam ik niet hlml tussen.

Dus misschien zijn er wel meer nieuwelingen die mee willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik wil graag wat kilo's kwijt maar ontbreekt het soms nog aan motivatie. Ik weeg 75,6 kilo, lengte 1.53 en mijn BMI is veel te hoog. Ik doe graag mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee

Ik wil ongeveer 3 kilo kwijt nog. Ik blijf nu steeds hangen omdat ik de verkeerde keuzes maak qua eten. Een beetje motivatie daarbij zou fijn zijn inderdaad.

Ik wil wat gezonder gaan eten, en hoop daardoor ook iets meer energie te krijgen.

Ik ben afgelopen week begonnen weer met sporten dus die stap is gezet.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Wat eten jullie als ontbijt iedere dag?

Ik begin zelf altijd met Brinta in het begin moest ik mezelf dwingen om te ontbijten en nu ben ik er gelukkig aan gewend en zie ik voor mezelf de voordelen
Alle reacties Link kopieren
Ik ontbijt vaak niet. Dat is dus iets wat anders moet. Maar als ik het doe dan meestal soja yoghurt of kwark met een schep lijnzaad.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Ha circuitje. Ik zag jou post over squats. ik doe er vanavond ook even een stuk of 30. En ga een paar keer een halve minuut planken. ken je dat ? Is ook heel effectief voor je buikspieren!

Morgen ga ik weer een stuk hardlopen.

Hey estrellas wat goed dat je weer gaat sporten. even de knop om en na een paar keer kom je weer in de sportmodel. is mij ook weer gelukt na een lange wintersportstop en ik voel me nu stukken beter en energieker.
Alle reacties Link kopieren
Haai ja planken ik heb er inderdaad van gehoord! Misschien ga ik dat er wel bij doen. Hardlopen vind ik altijd moeilijk om daar een motivatie voor te vinden, vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik praat ook graag mee

Ben 1.70m en weeg momenteel 72.5kg. Wil uiteindelijk graag naar de 62/63 maar vind 67/68 een mooi streven voor de zomer.

Ik ben door ziekte (en dus weinig bewegen) het afgelopen jaar 10kg aangekomen en die wil ik er nu wel weer vanaf.



Een gebrek aan motivatie herken ik ook wel een beetje, maar ik heb me nu wel voorgenomen om 3x per week te gaan hardlopen.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat jullie hardlopen. Ik ben begin februari begonnen maar moest al snel weer afhaken omdat mijn knieën het niet trokken.

Nu probeer ik dus eerst sterker (en strakker) te worden en dan later weer een poging doen. Het lijkt me zo heerlijk om het te kunnen.

Ik ben deze week begonnen met circuittraining op de sportschool. Fitness in een groepje zeg maar. Werkt wat meer motiverend dan alleen fitnessen want dat vind ik echt oersaai. En maandag ga ik een proefles Pilates doen.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Weet nog niet of ik zoveel zou meeschrijven, maar lees ook zeker graag mee!



Ben sinds februari al redelijk op de goede weg, maar vooral qua eten kan ik nog wel de nodige motivatie gebruiken.



Hardlopen doe ik nu bijna twee maanden 3x per week, had in het begin nooit verwacht dat ik nu 5km zou lopen. Doe dit met de podcasts van Evy, deze motiveren mij echt om een training goed te volbrengen. Na elke volbrachte training een succesgevoel, heerlijk!



Mijn doel is om onder de 60 te komen, ben nu nog zo'n 63 met 1,65m. Niet echt heel zwaar, maar mag allemaal wel wat strakker.



Wil naast hardlopen eigenlijk nog wel wat anders qua sport doen, maar weet nog niet zo goed wat...
Alle reacties Link kopieren
Nou, mijn post had wel onder die van jou gekund Vicky88
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja inderdaad!

Dat in een groepje lijkt me ook wel wat, denk dat ik het in mijn eentje niet zou volhouden.

Zal van de week even informeren wat er hier in de buurt mogelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik er ook bij?

65 kg en 1m61, dus net te zwaar. Streef: 59,5. Dan is mijn BMI precies 22,5.

Ik doe de app van myfitness pal. Ik eet gezond en iedere dag 1500 kcal.

Ik kan inmiddels 5 km hardlopen (zeer laag tempo, maar toch)
Mag ik ook meedoen? Ik weeg nu 68 kilo bij 168 cm. Ik ben al ruim 7 kilo kwijt maar blijf nu al een tijdje staan op die 68. Ik wil graag naar de 63, voor mijn BMI het meest gezonde gewicht. Een goede motivator om weer eens met My Fitness Pal aan de slag te gaan.



Morgen een goed excuus om de sportschoenen weer aan te trekken!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb my fitnesspal ook op mijn telefoon staan. Maar ik vind het best een werk om de calorieën bij te houden.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Valt best wel mee Estrellas. In het begin moet je veel toevoegen, maar als je eenmaal bezig bent staat er al zoveel in je lijstje en neem je vaak dezelfde porties, dus is het zo ingevuld. Ik ben er nu niet zo trouw meer mee bezig (morgen wel weer!), maar voor de werkdagen zet ik alles al de avond van tevoren klaar en voeg het dan in de ochtend toe in MFP.
Alle reacties Link kopieren
Dan zal ik hem ook eens aan gaan slingeren. Ik heb deze app nog niet gebruikt. Ik gebruikte de S planner van Samsung.

Daar merkte ik wel dat het bijhouden al zorgt voor minder inname door bewustwording. (en omdat ik niet altijd zin had om te berekenen en het dus maar niet at).
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Welkom ook weeowl, Vicky, belly , fleetfox

Ik doe ook af en toe een paar dagen mfp. En idd als je t een tijdje doet wordt t steeds makkelijker en je kan ook je sport/ bewegingscalorieen er op bijhouden.

Fleetfox, herkenbaar dat stilstaan. Zat gister op 69,5 maar vanochtend was t weer boven de 70. Ok, zo schommel ik al tijden rond de 70. Maar kon wel m'n oude spijkerbroek weer aan waar ik al een tijd niet meer inpaste. Maat 29. Heb ook een stretchspijkerbroek gekocht en ik moest zelfs maat 28 kopen. Het gekke is dat ik vanaf januari maar krap vijf kilo ben afgevallen maar ik denk dat de combi cardio en kracht toch wel de centimeters laat slinken.

Knap hoor belly, vijf km. Stug doorzetten! Het begin is t moeilijkste.

Vicky, ik zou er iets met krachttraining of bootcamp of crossfit bij doen omdat je zegt dat je er ook wat strakker uit wilt zien. Zelf ben ik ook lid geworden van een sportschool en doe er bodypump bij.

Na 2 maandjes zie je echt al resultaat.





Nog sportplannen vandaag?

Ik zit tegen een rondje hardlopen aan te hikken . Moetmoet! Het is wel lekker weer maar waait vrij hard.

Vraag me vanavond even of ik geweest ben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen sportplannen voor vandaag. Ben vooral vanplan om de dag door te komen na een nacht amper slaap.

Wel heb ik ontbeten vanmorgen en lunch.

Er staat voor vanavond wel pizza op het menu, die afspraak stond al.

Morgen ga ik beginnen met bijhouden op de app.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Hier geen sportplannen vandaag, wel mijn avondeten net omgezet van een stevig bord pasta naar een salade. Vanmiddag heerlijk met een vriendin op een terras geluncht, maar ben daar nog steeds vol van.



Heb me vanmorgen trouwens ingeschreven bij een sportschool, woensdag zal de eerste keer worden! Wil inderdaad bodypump gaan doen en iets van Yoga, zal voor mijn ademhaling goed zijn hoop ik.



Wat een goede voornemens voor de komende tijd allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wezen hardlopen vanmiddag. Was niet echt een succes, maar soms is het goed om met je neus op de feietn gedrukt te worden en je te realiseren dat je conditie nog slechter is dan gedacht. Nu nog volhouden om hier verandering in te brengen.



Ik heb wel een jawbone up besteld (stappenteller) en ga proberen om elke dag 10000 stappen te zetten.



Zwaluwig is het gelukt met hardlopen? En wat goed dat je je hebt ingeschreven bij de sportschool Vicky!
Alle reacties Link kopieren
Wordt al een lekker groepje zo, leuk!

Vandaag geen sport, maar wel 40 min gefietst.

Met mfp wordt ook weer duidelijk dat anderhalf glas wijn 162 kcal is, hmmmm das toch jammer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelopen, yes, een dikke 7 km.

Vicky, wat goed, je staat ingeschreven!



Estrellas, waarom heb je niet kunnen slapen?



Weet je wat een leuke site is om eens te kijken met veel tips? Womanshealthmag.nl
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig geweest dames!



Wauw, 7 km Zwaluwig.



Ik kon niet slapen omdat mijn baby ieder uur wakker was vannacht.

Ik hoop dat het aankomende nacht beter gaat.



Morgen Pilates voor het eerst en beginnen met bijhouden op de app.

Vanavond genoten van de pizza, wel veel minder genomen dan ik normaal zou doen.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie trouwens een vaste weegdag in de week? En wegen jullie alleen of meten jullie ook?
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven