Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwsgierig naar lengte/gewicht en leeftijd

26-07-2012 13:23 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo !!!



Aangezien de meningen verschillen over de vrouw hiernaast ( zie ander topic onderwerp ) op het plaatje, ben ik heel benieuwd hoe jij eruit ziet... misschien brutaal, dus als je het niet wilt delen, dan is dat natuurlijk geen probleem





Ik trap af :



Ik ben 1.75 lang en weeg 69 kilo en ben 32 jaar.

Ik zelf ben heel tevreden met mijn lengte en gewicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 36 jaar, 1.70 lang en 76 kilo. Paar kilootjes te zwaar, maar op deze leeftijd is afvallen moeilijker dan voorheen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
ik ben 24 jaar, ben 1,74 en weeg 74 kilo

Dat lijkt me prima zo!:) ben er trots op!
Alle reacties Link kopieren
28jaar, 1.65 en net iets molliger met 62kg. Ideaal gewicht is 56- 58kg.

Afvallen mag ik niet, eerder anorexia gehad. Als ik ga afvallen kan ik niet meer stoppen en weeg ik straks weer onder de 50kg..

Maar ben verder wel tevreden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mundy schreef op 26 juli 2012 @ 13:27:

Ik ben 36 jaar, 1.70 lang en 76 kilo. Paar kilootjes te zwaar, maar op deze leeftijd is afvallen moeilijker dan voorheen vind ik.



Vreemd is dat he, hou ouder je word, hoe moeilijker en langzamer het eraf gaat.

Maar ik ben onlangs wel een kleine 7 kilo afgevallen en tot mijn verrassing ging dat vrij snel deze keer, na tig keer geprobeerd te hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.50, weeg 60 kilo en ben 28 jaar.



Ik heb een buik alsof ik 6 maanden zwanger ben, maar ben tevreden over mijn lichaam. Ik ben veel te lui om te sporten en heb helaas eetbuien...
Alle reacties Link kopieren
quote:cookie28 schreef op 26 juli 2012 @ 13:28:

28jaar, 1.65 en net iets molliger met 62kg. Ideaal gewicht is 56- 58kg.

Afvallen mag ik niet, eerder anorexia gehad. Als ik ga afvallen kan ik niet meer stoppen en weeg ik straks weer onder de 50kg..

Maar ben verder wel tevreden.Is toch een mooi gewicht!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 39, 1.74 en ong 66,5 kg. Soms wel tevreden, soms niet.
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
Alle reacties Link kopieren
quote:leo_niesje schreef op 26 juli 2012 @ 13:30:

Ik ben 39, 1.74 en ong 66,5 kg. Soms wel tevreden, soms niet.Dat is mijn streven.. 66/67 kilo.. nog ff voor mij, ondanks dat ik al tevreden ben.. maar nog iets :-)
Alle reacties Link kopieren
28 jaar, 1m78 en 70/71 kilo. Ben best tevreden al mag het wat strakker ;)
Alle reacties Link kopieren
23, 1.78 en 69 kg. Op zich zou ik er nog wel twee kilo af willen, maar niet zo graag dat ik er nog heel erg mijn best voor wil doen geloof ik :P
32 jaar, lengte 1.57 bij 58 kilo.



Ik vind het best.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 34, 1m73 en 62 kg. Ben tevreden.
Alle reacties Link kopieren
30jr 1,76m en 79kg. Ben niet helemaal tevreden want voor het gezonde moet er zo'n 2 kg af en voor t mooi wil ik er nog wel een paar meer kwijt. Een kilootje of 73 voel ik me het fijnst bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:truffelmaffia schreef op 26 juli 2012 @ 13:29:

Ik ben 1.50, weeg 60 kilo en ben 28 jaar.



Ik heb een buik alsof ik 6 maanden zwanger ben, maar ben tevreden over mijn lichaam. Ik ben veel te lui om te sporten en heb helaas eetbuien...





Heb ik dus ook, mijn buik steekt nogal naar voren en krijg dus ook wel eens de vraag of ik zwanger ben (een nogal brutale vraag die veel zegt over de persoon die hem stelt).



Ik ben 36 jaar, 1.79 en weeg nu 76 kilo, mijn BMI is goed, maar zelf vind ik mijn buik dus te dik (buikomtrek circa 81 cm).



Overigens is buikomtrek volgens mij een betere indicator van de gezondheid van je gewicht dan BMI.
26, 1m50, 38kg, heb niet echt een mening, anderen hebben er al een voor en over mij op dit vlak
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 27 jaar, 1.65 m en weeg nu 56 kg. Mijn gewicht schommelt tussen de 55 kg en 58 kg, in de zomer eet ik minder en ben ik actiever. Op zich ben ik tevreden maar het kan altijd strakker. En zou ik zonder al teveel moeite 53 kg kunnen wegen was dat mijn streefgewicht, maar daarvoor zou ik heel wat moeten laten en doen. En dat heb ik dan niet voor over.
Ik ben eind 20, ben 1,75 lang. Ik weet niet wat ik weeg, want ik heb nooit een weegschaal gehad. Heb kledingmaat 36/38 en daar ben ik prima tevreden mee
Alle reacties Link kopieren
@wolkje; op zich niks mis mee idd, heb alleen n buikje die me in de weg zit. Met 58kg voel ik me prettiger, voel me soms n rollade. Al komt dat miss omdat ik nog wel eens met 'anorexia-oogjes' naar mezelf kijk.
Ik ben 30 jaar, ongeveer 1,65 lang en weeg 84 kg
Alle reacties Link kopieren
Ben trouwens 29;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 27, 1m78 en 77kg en een beetje. Of ik er tevreden mee ben varieert, maar de laatste tijd ben ik vaker wel blij met mijn lichaam en gewicht dan niet. Hangt er ook vanaf hoeveel modebladen ik bekijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 44, 1.76 en 65 kilo. Nog 2 kilo eraf zou mooi zijn maar als ik zo blijf ben ik ook tevreden.

Woog vorig jaar nog 93 kilo dus ben hier al heel blij mee
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 29 jr , 1.71m en weeg rond de 58kilo. Heb er zelf wel moeite mee. In 2 weken ben ik van 53 naar 58 kilo gegaan. Ik schommel regelmatig in gewicht,maar het komt nauwelijks voor dat ik de 58 kilo aantik. Voel mij er dus niet mooi en happy bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:mimama schreef op 26 juli 2012 @ 13:36:

[...]





Heb ik dus ook, mijn buik steekt nogal naar voren en krijg dus ook wel eens de vraag of ik zwanger ben (een nogal brutale vraag die veel zegt over de persoon die hem stelt).



Ik ben 36 jaar, 1.79 en weeg nu 76 kilo, mijn BMI is goed, maar zelf vind ik mijn buik dus te dik (buikomtrek circa 81 cm).



Overigens is buikomtrek volgens mij een betere indicator van de gezondheid van je gewicht dan BMI.



81 cm is toch niks.. ?

Ik heb een behoorlijke taille en mijn buikomtrek ( over de navel heen ? ) is 87 cm en ik heb geen dikke buik, maar gewoon een buikje, met een gewicht van 69 kilo en 175 lang.

81 cm is mooi !! ik wou dat ik het had hahah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven