Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwsgierig naar lengte/gewicht en leeftijd

26-07-2012 13:23 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo !!!



Aangezien de meningen verschillen over de vrouw hiernaast ( zie ander topic onderwerp ) op het plaatje, ben ik heel benieuwd hoe jij eruit ziet... misschien brutaal, dus als je het niet wilt delen, dan is dat natuurlijk geen probleem





Ik trap af :



Ik ben 1.75 lang en weeg 69 kilo en ben 32 jaar.

Ik zelf ben heel tevreden met mijn lengte en gewicht.
Alle reacties Link kopieren
26 jaar, 1.72, 59 kilo!
Alle reacties Link kopieren
bijna 41 jaar, 1.80m en 72 kg
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 27 jaar, 1.63 m en weeg 50 kg.

Sommige mensen vinden me dun maar als ik het hier lees vind ik het wel meevallen. Paar jaar geleden woog ik minder en deed ik niet aan sport (nu sport ik veel) en toen vond ik mezelf er wel 'dikker' uitzien.
Alle reacties Link kopieren
Hier 21 jaar, 50 kilo en 1.58 lang.. Ben er tevreden mee, maar kan wel wat strakker
Alle reacties Link kopieren
20 jaar, 59 kilo en 1.62.



Ideaal gewicht is 55 ong.
Alle reacties Link kopieren
Net 33, normaal gesproken rond de 58 kilo bij een lengte van 1.72, nu 30 weken zwanger en 10 kilo zwaarder;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind trouwens de dame hiernaast een vreemd figuur hebben. Vrouwen van rond de 60 die aan de magere kant zijn hebben vaak een soortgelijk figuur.
quote:boschbolleke schreef op 26 juli 2012 @ 15:41:

@noodles: heb mezelf jaren tekort gerekend bleek een aantal maanden terug bij de huisarts dus niks geks dat jij dat dacht, ik dacht het zelf ook!Ah vandaar! Toch mooi, een paar cm cadeau voor je gevoel
quote:Suy schreef op 26 juli 2012 @ 19:27:

Ik vind trouwens de dame hiernaast een vreemd figuur hebben. Vrouwen van rond de 60 die aan de magere kant zijn hebben vaak een soortgelijk figuur.Ja nu je het zegt, mijn moeder heeft een erg vergelijkbaar figuur als de vrouw hiernaast, ze is wel jonger (51 jaar)
Alle reacties Link kopieren
29 jaar, 1m70 en ik schommel tussen de 58 en 60 kilo. Ik vond mezelf te dik, heb heel vaak geprobeerd af te vallen door sport en minder eten en bereik dan met een hongerdieet hooguit 56 kilo, en zit binnen 2 weken weer op 58-60 als ik stop met uithongeren...



Nu sport ik minimaal 4x per week, eet best gezond (soms heb ik nog wel buien dat ik wat lekkers eet, maar kan dagenlang zonder snoepen. Tussendoortjes zijn dan augurkjes, tomaat, komkommer, rijstwafels of fruit). Kwa figuur en gewicht maakt het objectief allemaal niks uit, maar ik voel mezelf mooier door sporten en gezond eten ;),



Een tijd geleden heb ik een aantal maanden dieet gecombineerd met nog meer sporten maar viel dus niks af (ja, heel langzaam dus 2 kilo, maar moest veel moeite doen om dat eraf te houden). Ben uit ellende ongeveer 2 maanden bezig geweest met eten uitkotsen...en toen ging opeens de knop bij me om! Dit is kennelijk een gewicht wat bij mijn lengte en lichaam goed past...Ik weeg ook al vanaf mijn puberteit hetzelfde, en zolang ik een beetje oplet (sport, gezond eten, niet teveel snoepen, maar lang geen hongerdieet!!) kom ik ook niet aan...En nu ben ik mezelf aan het accepteren..



Ik kan wel heel boos worden om mensen die iedereen groter dan maat 34/36 dik vinden, of lui, of weinig zelfcontrole...Bij mij zit dit evenwicht op maat 36/38, er zijn ook mensen bij wie dit op 34/36 ligt, en ook mensen waarbij het misschien 42/44 is. Gewicht zegt dus weinig over karakter of doorzettingsvermogen, en oh, wat erger ik me aan mensen die dat niet willen geloven of zien...(sorry voor de irritatie, komt door iemand die gisteren bij mij over de vloer was..)
Alle reacties Link kopieren
28. 1.75 en 65 kilo. Hoef er niks voor te laten of veel te sporten om op dit gewicht te blijven dus ben tevreden!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
21, 178 en 82 kilo. Ben 11 kilo afgevallen in de afgelopen 5 maanden en ben bezig nog 10 af te vallen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 22 jaar, 1.69 en weeg 58 kilo. Ben er tevreden mee, maar meer moet er ook niet aan. Daar voel ik me niet prettig bij. Met mijn lichaam zelf ben ik soms wel ontevreden. Zou wat meer taille willen hebben en wat smallere bovenbenen. Heb de afgelopen jaren geschommeld tussen de 52 en de 62 en ik merk dat ik op dit gewicht lekker kan eten, een drankje doen en weinig (lees: niet) hoef te sporten. Hiermee ben ik heel blij!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 30 jaar, 1.72 en weeg 110 BAM daar staat het, zwart op wit....en of ik daar tevreden mee ben...nee, helemaal niet.

Ben wel verder tevreden over mezelf als persoontje, dat is ook al heel wat.
love is enough...
Ik ben 39, 1.80 en 68 kilo. Ik ben de afgelopen tijd een paar kilo afgevallen (3 à 4) en er mag nog wel een of twee kilo af, die er in de loop van de jaren en na een paar zwangerschappen bij gekomen zijn. Maar tot nu toe gaat het vanzelf doordat ik opgehouden ben met snoepen en snaaien en wat meer ben gaan lopen ipv met de metro te gaan. Ik heb nog wat oude broeken en ik hoop dat die weer gaan passen.
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of lijkt iedereen hier vrij dun?



Ik zie trouwens maar een halve dame hier rechts.
Alle reacties Link kopieren
40 jaar, 1,60 en 50 kilo. Maar ik heb wel een flubberbuik van 3 zwangerschappen.
Alle reacties Link kopieren
Vrij dun? Vrij dik zul je bedoelen: ik ben 48 jaar, 1.75 m en 125 kg!

De dikkerts reageren misschien niet omdat dit dan wellicht het zoveelste obesitas topic wordt.
Done is better than perfect
Alle reacties Link kopieren
22 1m62 en 52 kilo
Alle reacties Link kopieren
quote:sempione schreef op 27 juli 2012 @ 10:38:

Ligt het aan mij of lijkt iedereen hier vrij dun?



Ik zie trouwens maar een halve dame hier rechts.Het ligt aan jou.
Alle reacties Link kopieren
1.74, 66 kilo, 30 jaar. Mijn streefgewicht is 64, ik ben slank, maar 'extra' kilos gaan alleen op mijn buik, heupen en billen zitten en niet mooi verdeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:sempione schreef op 27 juli 2012 @ 10:38:

Ik zie trouwens maar een halve dame hier rechts.Ja, dan is het niet zo gek dat ze zo dun lijkt ;) ;)
Alle reacties Link kopieren
23, 1.70,57 kilo
Alle reacties Link kopieren
Ah oke, misschien kan ik het niet zo goed inschatten ;)
Alle reacties Link kopieren
Ben 47 jaar 1.73 en weeg 73 kilo.Verleden jaar om deze tijd waren het er 50 kilo meer.Zit nu op het gewicht dat ik als puber had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven