Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwsgierig naar lengte/gewicht en leeftijd

26-07-2012 13:23 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo !!!



Aangezien de meningen verschillen over de vrouw hiernaast ( zie ander topic onderwerp ) op het plaatje, ben ik heel benieuwd hoe jij eruit ziet... misschien brutaal, dus als je het niet wilt delen, dan is dat natuurlijk geen probleem





Ik trap af :



Ik ben 1.75 lang en weeg 69 kilo en ben 32 jaar.

Ik zelf ben heel tevreden met mijn lengte en gewicht.
27 jaar, 1.71 meter en 68,5 kilo. Vorig jaar mei was het 94 kilo.

Ik wil proberen de 64 te halen.

Ik heb mijn huidige gewicht al minstens 13 jaar niet meer gehad.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_120494 wijzigde dit bericht op 03-11-2017 12:24
99.78% gewijzigd
quote:sempione schreef op 27 juli 2012 @ 10:38:

Ligt het aan mij of lijkt iedereen hier vrij dun?



Ik zie trouwens maar een halve dame hier rechts.



Moeilijk te zeggen alleen adv lengte en gewicht.

Ik ben met 60 kilo heel slank (krijg vaak de opmerking dat ik wel erg dun word/ben), maar ken genoeg vrouwen met dezelfde verhouding qua lengte en gewicht die er minder slank uit zien. (klinkt misschien arrogant, maar zo bedoel ik het echt niet).



Het ligt aan je bouw, de verdeling van het vet, aan de hoeveelheid spieren, etc, etc.

Ik heb bijvoorbeeld brede schouders, een grote borstkas (je ziet hierdoor mijn ribben en botjes in de hals heel goed zitten). Daarbij heb ik kleine borsten en ben vrij gespierd, als je dat allemaal op telt maakt het verschil in hoe slank je oogt...



De ene 60 kilo is de andere niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.55 en weeg 55 kilo. Ben onlangs een kilo of 4 afgevallen en nu bijna tevreden. Wil graag nog 2 kilo kwijt en dan vind ik het prima. Ow en ik ben 30.
Alle reacties Link kopieren
Op een gegeven moment dacht ik ook wel even wat is iedereen hier dun omdat er veel lange mensen waren (boven 1.75) met een gewicht onder de 60. Op de een of andere manier 'denk' ik dan wel dat ze dun zijn.



Zelf ben ik 29, 1.67 en rond de 58 kg.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo'n 8 - 10 kilo te zwaar, maar er wordt aan gewerkt. Ben 24, ben 1.68m lang en weeg nu 73 kilo. 60 kilo is mijn ideale gewicht, maar dat is ook weer 7 jaar geleden dat ik die gezien heb op de weegschaal. Met 65 zal ik heel tevreden zijn!
Alle reacties Link kopieren
1m65 en inmiddels 64 kg. Ik jog 3x per week. Ik wil liever 60 á 62 wegen, maar als ik lager dan 60 ga dan zie ik er heel raar uit. Je ziet dan heel erg mijn ribben... hou ik echt niet van. Geen idee waarom dat is, ik ben best een beetje mollig. Maar toch die ribben.
Als mijn schrijven rommelig overkomt... tsja, het is ook rommelig in mijn hoofd :D
47 jaar, 1.69 en 62 kg.

Ben tevreden. Omdat ik gezond ben.

Mijn lijf door de jaren is veranderd. Ik merk het al bij 1 a 2 kilo meer, dan gaat het op de buik en heupen zitten. En daar blijft het dan, is er niet meer weg te krijgen.

Was ik vroeger een tikje zandloper, nu is het meer een soort peer aan het worden.
Alle reacties Link kopieren
1.75, 62 kilo en 30. Ben tevreden, al moet ik wel zeggen dat ik best slap in mijn vel zit, slappe platte billen waar best wat meer spek op zou mogen zitten maar goed dan kan je blijven zeuren hè
49

1.71

57 kilo
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen, dacht dat de meesten hier ouder waren, maar er zitten dus ook een hoop jonkies



Hier 28 jaar, 165 cm en 53 kilo
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 25, 1m87 en weeg rond de 80 kilo. Voor mezelf vind ik 75 een perfect gewicht, maar met die 80 ben ik ook wel tevreden.
Alle reacties Link kopieren
28 jaar, 1m68 en 54 kg
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 23, 1.76m en ongeveer 74/75kg. Ben niet tevreden. Kan mij slecht inhouden en eet soms alles wat los en vast zit. Heb mij voorgenomen om weer 68kg te gaan wegen.
Goh, je ziet aan dit topic weer hoe relatief tevreden zijn over je lijf ten opzichte van je lengte en gewicht is. Ik zie hier klagers met een BMI van rond de 20 die zichzelf te dik vinden en dames die heel tevreden zijn met een BMI dat eerder rond de 25 ligt. Die laatste groep vind ik eerlijk gezegd gezonder!



En verder telt er wel meer mee natuurlijk: buikomvang, vetpercentage en spiermassa bijvoorbeeld.



Pet af voor de mensen hier die zoveel zijn afgevallen!



O, en ikzelf: 38 jaar, 1.69m en 70 kilo.

Steeds tevredener, eind februari was dit nog 78 kilo.
Alle reacties Link kopieren
31 jaar, 1.70 en 61 kilo. Men schat me vaak wat lichter omdat het goed verdeeld is. Ben meer dan tevreden, zeker als je je bedenkt dat mijn schildklier helemaal niets doet en ik al sinds eind 2011 een hernia heb en daardoor niet sport.
33 jr, 1.67m en 54 kg.
Alle reacties Link kopieren
28 jr, 171m en 68,5 kilo. Zou graag 64 wegen maar dan moet ik teveel laten. Het vreemde is echter dat ik een gezond bmi heb, helemaal niet dik ben maar wel een te grote buikomvang heb (82 cm)! Ik snap er niets van.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 27 jaar, 1.84 m en 81 kilo. Anderhalf jaar geleden 15 kilo afgevallen, maar nu wil ik het liefst er toch nog een kilootje of 3 af...dan zou ik helemaal blij zijn. Mijn buik zit me toch een beetje in de weg weer!



En die vrouw hiernaast...echt NIET GEZOND...
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzoo schreef op 26 juli 2012 @ 17:52:

[...]





In mijn andere reacties kan je zien hoe dat komt, gewoon grof gebouwd. ( zal ik het zeggen, ja ik zeg het, gewoon zware botten)Maar dat ben ik ook. (brede schouders brede heupen) Of ben ik dan toch minder grof dan ik dacht Ach ja... als je maar lekker in je vel zit
23j, 1m59 en 62kg. Was een tijd maar liefst 78kg, mijn streefgewicht is nu 55kg. Maar ik ben blij dat ik officieel een BMI heb dat niet meer in de klasse obesitas of overgewicht zit, maar gewoon 'normaal'!! :-)
Alle reacties Link kopieren
24jaar , 1.67, 64 kilo mijn BMI ligt rond de 22
21jaar, 176cm, 60 kilo
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben 30 jaar, ben 1.68m lang en weeg 54-55 kg.

Heb in 3 jaar tijd 3 kindjes gebaard, dus ik mag niet klagen.

Heb mijn zandloperfiguur gehouden waar ik erg blij mee ben :-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben 26jr en mijn lengte is 178 en weeg 98, de zwaarste wat ik tot nu toe gelezen heb



Ik ben al erg veel afgevallen, -38kg en ik moet er nog 12 af en dan ben ik er klaar mee.. Ik heb wel hulp van een maagbandje..



Zelf ben ik erg tevreden over mezelf alleen dat hangend vel nu hè, hopelijk kan ik het nog beetje aftrainen en anders denk ik aan een operatie want het vel bij de buik is het toch het meest onprettig..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven