Lijf & Lijn alle pijlers

Nou ja zeg!

13-02-2014 23:13 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tijdens mijn zwangerschap heel veel aangekomen (30kg) en dat heeft mijn borsten helaas geen goed gedaan. Waren ze eerst altijd klein en stevig, nu zijn het van die hangzakken.

De een is groter dan de ander en ook de tepel is groter.



Ik ben inmiddels 10kg afgevallen en heb er nog 10/15kg te gaan. En nu hangen mijn borsten nog lager. Maar net vroeg mijn man of ik ajb een bh wilde aantrekken in huis omdat hij het geen gezicht vindt. Buiten de deur of als we bezoek hebben draag ik altijd een bh maar thuis gooi ik hem meteen uit. Vind het gewoon zo niet lekker zitten.



Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen wat hij zei. Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Wat een lul!

Dat vind ik van hem.



Ik draag nooit een BH als ik thuis ben.
Lekker die bh uitlaten. Jij vindt het niet lekker zitten, dus waarom zou je thuis niet mogen dragen wat je wilt en je comfortabel voelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind heel eerlijk dat hij gelijk heeft.... Als mijn man onderuitgezakt zit en zijn best wel dikke buik puilt onder zijn shirt uit dan vind ik dat geen aantrekkelijk gezicht en dan zeg ik er ook wat van. En toch hou ik heel veel van hem!
Wat een eikel. Dat hoeft die van mij niet te proberen!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap hem wel.

Als hij zich op eens bedenkt zich niet meer te scheren?

Of gewoon geen deo meer op wil doen...

Of geen onderbroek meer wil dragen.
Alle reacties Link kopieren
Tactisch is anders.
Dat zijn wel hele andere dingen die je noemt zusenzoo. Haar borsten hangen niet omdat ze dat wil maar omdat ze een kind heeft gekregen. Zijn kind!
Alle reacties Link kopieren
Snap hem wel.
Alle reacties Link kopieren
Het is geen aardige opmerking, vind ik.



Maar waarom trekken mensen in godsnaam hun bh uit als ze thuis zijn. Je doet je onderbroek of je sokken toch ook niet uit?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
@LillyFeeee, OK maar dan kan ze toch nog wel een beha dragen? Alsof dat niet meer hoeft als je een kind van hem hebt gekregen.. Come on
Alle reacties Link kopieren
quote:LillyFeeee schreef op 13 februari 2014 @ 23:21:

Dat zijn wel hele andere dingen die je noemt zusenzoo. Haar borsten hangen niet omdat ze dat wil maar omdat ze een kind heeft gekregen. Zijn kind!



Waarschijnlijk had hij hetzelfde gezegd als ze niet zijn kind had gekregen. Leeftijd gaat ook gelden op den duur.



Gewoon een beetje jezelf blijven verzorgen lijkt mij toch het minst gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
Beetje lomp wel. Kun je niet een goede bh kopen?

Het is toch niet fijn als je een bh draagt die niet lekker zit?
Waarom moet ze perse een BH dragen voor hem?? Hij kan ook gewoon accepteren dat zij thuis geen bh aan wil. Er zijn vast dingen van hem waar zij ook niet van gecharmeerd is en geen probleem van maakt. Waarom moet je je altijd voegen naar de eisen/wensen van je vriend?
Alle reacties Link kopieren
Vind het erg bot.

Ik zou er wat verdrietig van zijn persoonlijk.



Maar om een mogelijke oplossing aan te dragen; ik draag wel eens van die Ahh Bra-achtige dingen thuis.

Comfortabel. Het geeft geen echte steun, maar het houdt de boel wel een beetje bij elkaar.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Ah, geen bh dragen staat gelijk aan jezelf niet meer verzorgen. Hoe kon ik dat over het hoofd zien
Voor thuis anders zo'n elastische top kopen..jeweetwel die tell sell dingen. Ik heb er ook eentje en zit heerlijk zonder gehang en gebungel.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap hem wel, ik hou ook van een verzorgde man om naar te kijken en mijn partner vindt het fijn om naar een een verzorgde vrouw te kijken. Wat niet zegt dat je niet een keer lekker in je huiskloffie moet kunnen gaan zitten, helemaal niet.



Maar bijvoorbeeld dagelijks als je thuis komt een eigen gebreid 'huispekske' (zonder BH) aan doen en vervolgens vinden dat het belachelijk als je partner dat niet graag ziet, komt op mij ook niet reëel over.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 13 februari 2014 @ 23:19:

Ik snap hem wel.

Als hij zich op eens bedenkt zich niet meer te scheren?

Of gewoon geen deo meer op wil doen...

Of geen onderbroek meer wil dragen.

Zou jij dit een probleem vinden van je partner dan? Ik niet, moet hij echt helemaal zelf weten.



TO ik vind je man een hork.
Alle reacties Link kopieren
quote:LillyFeeee schreef op 13 februari 2014 @ 23:27:

Ah, geen bh dragen staat gelijk aan jezelf niet meer verzorgen. Hoe kon ik dat over het hoofd zien Dat hoeft niet en het kan wel. Persoonlijk vind ik het wel onverzorgd staan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je maakt jezelf iig niet aantrekkelijker op voor je vriend.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon ECHT niet lekker zitten. Draag overigens verder thuis altijd een jurkje met vest en legging en zelden een joggingbroek ofzo. Maar een bh dragen thuis zou voor mij echt wel een ding zijn. En hoe ver gaat dat dan? In bed ligt hij ook naast me...



Heb overigens al verschillenden geprobeerd zoals zo'n model ahbrah ofzo. Blijf een elastiek en zit gewoon niet lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:LillyFeeee schreef op 13 februari 2014 @ 23:26:

Waarom moet je je altijd voegen naar de eisen/wensen van je vriend?Waar staat dat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Of hij gelijk heeft of niet..de manier waarop hij het brengt is wel erg lomp.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het behoorlijk onappetijtelijk om naar hangborsten door een t-shirt heen te kijken. Laat dan alles uit.

Net als dat ik het onappetijtelijk zou vinden als mijn man bijv. Zijn onderbroek op half 7 zou laten hangen.

Enorme turnoff.



Beetje tact mag hij wel invoeren inderdaad, maar ben het wel met hem eens.

En een BH dragen vind ik inderdaad jezelf verzorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven